Kas sina oled juba gaasitoru vastu hääletanud?

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Sasha
Liige
Postitusi: 659
Liitunud: 14 Juun, 2005 16:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Sasha »

Ehk teisisõnu, kapten Trumm, sa ise tunnistad, et majanduslik tähendus on siiski olemas:
-- Saksamaa tahab endale ... gaasitoru
-- venelased tahavad võimalust saada gaasiraha

Gaspromist ei ole ma sõnagi ütelnud. Ruhrgas ja BASF on Putinist, jah, majanduslikult sõltumatud äriühingud. Kui tänapäevases maailmas üldse saab olla sõltumatuks. ;)

Ja lõpuks, djla osobenno tupõhh ehk puust ja punaseks:

Olen samuti toru vastu, kuid argumentatsioon selle vastu ei saa olla nii primitiivne a-la "venelased rajavad seda ainult poliitiliste eemärkidega" või "venelased ei oska ehitada".

Kogu see Nordstreami värk paistab pigem kui hiigel rahapesuskeem, milles on mängus nii Putini "koloniaalse administratsiooni" kui ka eurooplastest nõrgatahteliste ja rahaahnete poliitikute huvid. Geopoliitiliselt see on aga suunatud eelkõige Valgevene-, Ukraina ja Poola siseasjadesse sekkumiseks/mõjutamiseks; mitte Eesti või Soome vastu.

Ja kui keegi rikas Buratiino su põllule kavatseb oma raha maasse matta, sul on alati kaks võimalust -- anda talle rahulikult oma asjaga tegeleda või proovida kasvõi natuke võidelda tema kuldmüntide eest. Me oleme aga Buratiinot oma põllust naabripõllule ümber suunanud.

Ma pakuksin Venemaale sellise alternatiivlahenduse NordStreamile: tuleb vähendada transiidiriikidega seotud riskid ja otsustava löögiga suunata Saksa väeosad Poolasse ja Vene väed Valgevenesse ühise maispiiri korraldamiseks. Gaasi- ja naftatorude kaitseks kohalike partisanide vastu suuname Valgevenesse Eesti politsei- ja julgestuspataljonid. Kord garanteeritakse, traditsioonid on ju olemas. Seega NordStreami ehituse vajadus oleks elimineeritud ja Eesti meri jääks vene torudest vabaks. Praegu koostan Paetile kirjaliku pakkumise, et ta sakslaste-venelastega läbi räägiks. :)
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40240
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Arvestades seda, mismoodi on idanaabri juures tavaks neid trasse ehitada ei ole see teps mitte kuldmüntide pada. Venelaste trassidel on neid kärakaid viimasel ajal päris tihedalt käinud ja kuna seekord on tegemist allveetrassiga, mis allub mere mõjudele, siis Eesti tagasihoidlik roll on varsti seda paska siit rannast koristada. Nagu me oleme juba paar korda seda "õnne" laevadega kogenud (viimane kord miski 4Runner 40 milli eest). Vene värk jääb vene värgiks, ilustatagu seda ükskõik mis värviliste siltidega. Ja torus ei ole ainult veeldatud gaas, vaid ka igasugu kondensaadid jne.

Ma ei usu eriti, et soomlased ka selle õnnega nõustuvad. Et see toru meile trügit, oli eelkõige soomlaste enda teene.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Arnold
Liige
Postitusi: 5110
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

[quote="Sasha"]Gaspromist ei ole ma sõnagi ütelnud. Ruhrgas ja BASF on Putinist, jah, majanduslikult sõltumatud äriühingud. Kui tänapäevases maailmas üldse saab olla sõltumatuks. [/quote]

Gazprom on võrdne Putiniga ja samane Gazprom omab Euroliidust väljaspool registreeritud ühisfirmas üle 50 protsendi osalust. Seega väide makilintide pealt tuntud täheühendi taga oleva kämbude kamba sõltumatusest Putinist on tagasihoidlikult öeldes jama :?
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Tänases keskpäevatunnis lasi üks osalistest V.V.Putini kõnet,kus avalikult maha öeldi,et nii trassi uurimistöid kui ka ehitustöid hakkavad teostama vene sõjalaevastiku laevad.Nii et nende seltsimeeste väidetel,kes asja ainult kahe erafirma toimetamisena lasid paista,löödi kark alt ära.Tegu ikka puhtalt vene riigi ettevõtmisega,millel militaarne tugi taga.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kruuda
Liige
Postitusi: 857
Liitunud: 12 Veebr, 2007 6:33
Kontakt:

Postitus Postitas Kruuda »

Lemet kirjutas:Tänases keskpäevatunnis lasi üks osalistest V.V.Putini kõnet,kus avalikult maha öeldi,et nii trassi uurimistöid kui ka ehitustöid hakkavad teostama vene sõjalaevastiku laevad.Nii et nende seltsimeeste väidetel,kes asja ainult kahe erafirma toimetamisena lasid paista,löödi kark alt ära.Tegu ikka puhtalt vene riigi ettevõtmisega,millel militaarne tugi taga.
Aga kes siis veel peaks teostama „firma“ ehitustöid kui „firmal“ omal vajalikud vahendid olemas?!
Võiks juba kohaneda muutunud situatsiooniga ja mitte suhtuda enam Venemaase kui riiki. Me mõistame täiesti et kui „isake“ otsustab raamatu kirjutada siis see on püha teos Türkmenistanis või, et kui Kim peab vajalikuks võlga maksta töötajatega siis Põhja Korealased lähevad kui üks mees tööle. Enamasti suhtutakse isegi sellesse mõistvalt, et Aleksandar Lukasenka = Valgevene aga nüüd tekitab mingit arusaamatust/üllatust kui Kremlis olev luure hunta paneb võrdus märgi enda ja riigi vahele. Enamus, kui mitte kõik sõjaväelised huntad nii Aafrikas kui Lõuna Ameerikas käituvad ju samuti. Selles suhtes on Putin kõva mees! Kui oligarhid erastasid/ärastasid firmasid ja tehaseid siis tema tegi sama triki riigiga.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40240
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Lemet kirjutas:Tänases keskpäevatunnis lasi üks osalistest V.V.Putini kõnet,kus avalikult maha öeldi,et nii trassi uurimistöid kui ka ehitustöid hakkavad teostama vene sõjalaevastiku laevad.Nii et nende seltsimeeste väidetel,kes asja ainult kahe erafirma toimetamisena lasid paista,löödi kark alt ära.Tegu ikka puhtalt vene riigi ettevõtmisega,millel militaarne tugi taga.
Huvitav huvitav, kas vene laevastiku võimekus on insenertehniliste tööde osas äkki suurenenud :shock:

Kui ma mäletan, siis ei suutnud vene laevastik sukelduda 100 meetri sügavusele Kurski juurde oma mehi päästma ja natuke aega hiljem Kamtsatkal miski batüskaafi juurde. Kurski avasid hauakambriks muutunud viimase sektsiooni avariiluugu vihatud imperialistide liiga hilja tellitud allveerobotid. Seevastu Kamtsatka intsidentiga olid targemad ja telliti kohe inglased appi. Ja seal meremehed pääsesid vaid ja ainult inglaste abiga. Kogu vene laevastik vahtis keel ripakil pealt.

Ja nüüd tehakse väga spetsiifilist tööd nagu meetrise läbimõõduga terastorude kokku keevitamine ja merre laskmine? Kõlab nagu tühikargamine.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Siin on lõik admiral Massorini usutlusest "Krasnaja zvezdale",terve jutu saab aadressil:
http://www.redstar.ru/2007/07/25_07/3_03.html
- Товарищ адмирал флота, сегодня ВМФ обеспечивает не только безопасность страны, но и ее экономические интересы. Расскажите, пожалуйста, об участии Балтийского флота в строительстве Северного газопровода...
- Специалистами ВМФ по заказу ОАО «Газпром» была разработана программа работ по подготовке морского участка трассы Северо-Европейского газопровода в части ликвидации опасностей техногенного происхождения.
Программа включает сбалансированный комплекс мероприятий, предусматривающих техническое обследование морского участка трассы Северо-Европейского газопровода с целью обнаружения, идентификации и картографирования опасностей техногенного происхождения (это взрывоопасные предметы, химическое оружие и крупные затонувшие объекты); очистку трассы от взрывоопасных предметов или локальное изменение трассы газопровода с целью обхода захоронений химического оружия и крупных затонувших объектов; создание нормативной базы подготовки морского участка трассы Северо-Европейского газопровода в части ликвидации опасностей техногенного характера на основе требований мировых стандартов и международной практики реализации крупных нефтегазовых проектов; эффективную реализацию международных процедур правового обеспечения работ с учетом особенностей законодательства стран Балтийского региона и положений международных соглашений.
Представители Главного управления навигации и океанографии Минобороны участвовали в экспедициях на борту научно-исследовательского судна «Академик Голицын», организованных ОАО «Газпром» в Финском заливе и в районе о. Борнхольм по маршруту проектируемого газопровода. В ходе детальной съемки рельефа морского дна было обнаружено 6 крупных объектов, ранее не отмеченных на навигационных картах (4 торпедных катера предположительно с боезапасом на борту и 2 исторических объекта), а также отмечено более 600 контактов с предметами техногенного происхождения.
И впредь Военно-морской флот будет стремиться использовать свой научный и технический потенциал в такого рода мирных целях. Разумеется, не только при взаимодействии с ОАО «Газпром», но и с другими заинтересованными организациями и предприятиями.
Aga mis puutub Putini juttu,siis lühike kokkuvõte on:
...Balti laevastiku ülesanne on kindlustada merekommunikatsioonide ohutus.Praegu on prioriteetne suur projekt Põhja-Euroopa gaasijuhe,mis peaks minema mööda Balti mere põhjaja kindlustama meie energiakandjate jõudmise otse meie peamiste tarbiateni Lüüne-Euroopas.See on suur projekt,väga tähtis nii meie kui ka Lääne-euroopa majandusele.Ja muidugi hakkame kasutama meie mereväe kõiki võimalusi lahendamaks ökoloogilisi,majandus ja tehnoloogilisi ülesandeid
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40240
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Mis puudutab selle gaasitoru ohutust, siis teatud mõttes on venelaste foobiatel alus olemas. Nimelt need kolm Sandown miinijahtijat saavad selle toru õhku laskmisega kenasti hakkama. Iseasi, kas selline käik kuidagi loogiline üldse on ja on äärmiselt väheusutav, et Eesti sellisele käigule läheb. Samahästi võib väita, et meil on mereväes kaks tuukrit ja kolm akvalangi - nüüd hakkavad eestlased allveesabotaaziga tegelema.

Jah, nii uskumatu, kui see ei ole - meil on olemas võimekus otsida üles merepõhjast see toru ja läkitada sinna allveeaparaadid, mis selle õhku suudavad lasta. Ja arvan miskipärast, et nende inglise laevade võimekus midagi merepõhjast leida on ikka midagi muud kui vene laevadel.

Ei maksa unustada, et külma sõja ajal oli Sandownide lisandväärtus kaotsi läinud vene torpeedode ja rakettide otsimine.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kruuda
Liige
Postitusi: 857
Liitunud: 12 Veebr, 2007 6:33
Kontakt:

Postitus Postitas Kruuda »

Kapten Trumm kirjutas:Ei maksa unustada, et külma sõja ajal oli Sandownide lisandväärtus kaotsi läinud vene torpeedode ja rakettide otsimine.
Kas need laevukesed siiski peale külma sõja lõppu ei valminud? On nagu meelde jäänud aasta 1993.
Kasutaja avatar
Coger
Liige
Postitusi: 353
Liitunud: 18 Mär, 2007 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Coger »

Lemet kirjutas:Tänases keskpäevatunnis lasi üks osalistest V.V.Putini kõnet,kus avalikult maha öeldi,et nii trassi uurimistöid kui ka ehitustöid hakkavad teostama vene sõjalaevastiku laevad.Nii et nende seltsimeeste väidetel,kes asja ainult kahe erafirma toimetamisena lasid paista,löödi kark alt ära.Tegu ikka puhtalt vene riigi ettevõtmisega,millel militaarne tugi taga.
Asjade säärases valguses tundub, et see gaasitoru teema Venemaa jaoks sekundaarne. Esmatähtis ehk Venel jälle oma sõjalaevu Läänemerel näha? Aga kus juba venelaste laevad, seal peaks asjasse vääääga ettevaatlikult suhtuma....
et see vana nodi maamunalt ja maamunast veel niipea ei lõppeks!
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40240
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Eestile tulevad laevad

Sandown ehk seeria esiklaev - lastud vette 1988
Inverness -1990
Bridport -1992

Ehk laevad on kostrueeritud siiski Külma sõja vajadusi arvestades.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Sasha
Liige
Postitusi: 659
Liitunud: 14 Juun, 2005 16:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Sasha »

Mis segab vene Balti laevastiku laevadel olla Soome lahes ka ilma gaasitoruta? Kas Kroonilinna ja Baltijski vahel nad ei liigu? :)
Kasutaja avatar
Madis22
Liige
Postitusi: 1476
Liitunud: 09 Mär, 2005 14:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Madis22 »

Gaasitoru rajamisel ja ekspluatatsioonil eesti vetes oleks riik võinud rakendada võtet, mida näiteks ehitustööde riigihangetel juba pikka aega kvaliteedi tagamiseks on kasutatud - Määrata omajõududega tehtava töö maht. Ehk teisisõnu öeldes: kuna uuringute- ja ehitusluba taotlev ettevõte on registreeritud sveitsis, peaks ehitus- ja hilisemaid hooldustöid teostavad laevad seilama svetsi lipu all ja olema mehitatud sveitsi kodanikest meeskondadega. Nii oleks tagatud tööde kvaliteet ja poliitiline vastuvõetavus.
The laws of physics is more what you'd call 'guidelines' than actual rules.
Juhan K

Postitus Postitas Juhan K »

Madis22 kirjutas:Gaasitoru rajamisel ja ekspluatatsioonil eesti vetes oleks riik võinud rakendada võtet, mida näiteks ehitustööde riigihangetel juba pikka aega kvaliteedi tagamiseks on kasutatud - Määrata omajõududega tehtava töö maht. Ehk teisisõnu öeldes: kuna uuringute- ja ehitusluba taotlev ettevõte on registreeritud sveitsis, peaks ehitus- ja hilisemaid hooldustöid teostavad laevad seilama svetsi lipu all ja olema mehitatud sveitsi kodanikest meeskondadega. Nii oleks tagatud tööde kvaliteet ja poliitiline vastuvõetavus.
Asi see Vene laevu Šveitsi lipu alla viia. Sama riigi kodakondsus ei ole minu teada nõutud laeval töötamiseks, parandage, kui väga pange panen.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: lugeja ja 34 külalist