Viktoriin
Re: Viktoriin
Isand Hydrazine vastuse võiks õigeks lugeda. Pea-aegu täielikult, kui poleks seda riigi määratlust juurde lisatud. Tegu on nimelt venelaste uue raske soomustehnika tarbeks loodud X-mootoriga А-85-3. Mis on katsetamisel ja mida nad uutele tankidele peale panna ei taha, kuna tegu olla liig võimsa mootoriga. Optimaalseks peetakse võimsust tonni kohta 20-25 hj, käesoleva mootori nominaalvõimsus on aga 1500 hj, forseeritud kujul aga kuni 2200 hj. Nii jäävadki T-90MC ja teised sama kaalukategooria masinad endiselt kasutama vana läbiproovitud mootorit. Aga jah, pildil on tegu neljataktilise vedelikjahutusega 12- silindrilise turbo ja õhu vahejahutiga diiselmootoriga litraažiga 34,6 liitrit.
http://alternathistory.org.ua/aleksei-k ... ikh-tankov
Nii et küsimisjärg lugupeetud kaasfoorumlase Hydrazine käes
http://alternathistory.org.ua/aleksei-k ... ikh-tankov
Nii et küsimisjärg lugupeetud kaasfoorumlase Hydrazine käes
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Viktoriin
No hüva, proovime siis. Ma pole küll kursis kohaliku viktoriini reeglitega ega valdkondade eelistustega aga kui miskit on väga valesti, küll siis öeldakse...
Mis on pildil?
Mis on pildil?
Re: Viktoriin
Paistab, et pilt ei helista eriti kellukest. Pildi kvaliteet pole ka suurem asi, mis raskendab loogilist tuletamist ja kuna tegu on moodsa militaarelektroonilise vidinaga, siis vaevalt, et sellest detailsemat pilti avalikult leidubki. Enne kui üritus ebaõnnestunuks lugeda proovin paar vihjet anda, või kuda sellisel puhul kombeks käituda ongi nüüd...
Esialgu vähe kaudsemad vihjed:
1. Nagu juba öeldud on tegu elekroonikadetailiga, mis kombineerituna teiste omasugustega moodustab ühe teatud terviku aga ka üksi eksisteerides on funktsionaalne vidin.
2. Pole ette nähtud maa peal kasutamiseks.
3. Selle konkreetse eksemplari tootjamaa on USA.
Esialgu vähe kaudsemad vihjed:
1. Nagu juba öeldud on tegu elekroonikadetailiga, mis kombineerituna teiste omasugustega moodustab ühe teatud terviku aga ka üksi eksisteerides on funktsionaalne vidin.
2. Pole ette nähtud maa peal kasutamiseks.
3. Selle konkreetse eksemplari tootjamaa on USA.
Re: Viktoriin
Kui ma hästi lampi pakun, et see on pärit ühe GPS-satelliidi kõhust, kas see on väga valesti?
Re: Viktoriin
Ei, see vastus on kahjuks vale.
Re: Viktoriin
F-22 radari element?
Re: Viktoriin
Jah, see ta on, kaasfoorumlase manjabes vastuse võib õigeks lugeda.Täpsemalt siis AESA radari T/R moodul. Peaks olema suht universaalne vidinas, kasutusel mõningate variatsioonidega nii APG-77(F-22), APG-79(F-18 E/F), APG-80(F-16 Block 60) ja APG-81(F-35) puhul.
http://www.youtube.com/watch?v=4RuA3kP_9h4
http://www.youtube.com/watch?v=4RuA3kP_9h4
Viimati muutis Hydrazine, 26 Sept, 2011 21:06, muudetud 1 kord kokku.
Re: Viktoriin
Kasutan juhust, et on vaikus ja viskan veel ühe piltmõistatuse. Seekord valisin veidi lihtsama...
Alloleval pildil on üks spetsiifiline mahuti luukerepea siltidega.
1. Mis on selle mahuti sees? Aine nimetus.
2. Mis aparaadi küljes see mahuti on?
3. Milleks seda kõike vaja on?
Alloleval pildil on üks spetsiifiline mahuti luukerepea siltidega.
1. Mis on selle mahuti sees? Aine nimetus.
2. Mis aparaadi küljes see mahuti on?
3. Milleks seda kõike vaja on?
Re: Viktoriin
Paistab, et ei tule... ise küsin ise vastan.
1. Selle aine nimi on Hüdrasiin. http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrazine
Hüdrasiin on väga toksiline aine ja sellest ka vastavad hoiatavad sildid.
Antud juhul ei ole siiski tegemist puhta hüdrasiiniga vaid seguga, mille nimetus on H-70 ehk hüdrasiin H-70. Sisaldab 70% hüdrasiini(N2H4) ja 30% vett(H2O).
http://www.everyspec.com/MIL-PRF/MIL-PR ... 011911.pdf
2. Aparaadiks(lennu...) on F-16 Fighting Falcon. (Ka U2 luurelennuki puhul kasutati samalaadset EPU'd.)
Paar pilti veel suuremas plaanis kus mahuti ja EPU näha on.
3. Hüdrasiin käitab F-16'ne EPU'd (Emergency Power Unit).
http://www.xflight.de/pe_org_par_lfc_epu.htm
http://www.xflight.de/pe_org_par_rxc_epufuel.htm
EPU's hüdrasiin H-70 laguneb katalüsaatori mõjul tugeva eksotermilise reaktsioonina(temperatuur tõuseb ca 700-800C kanti loetud millisekunditega) ammoniaagiks ja vesinikuks. Tekkiv kuumus aurustab H-70's sisalduva vee(30%) ning tulemusena tekkiv kuum paisuv gaasijuga suunatakse turbiinile, mis käitab generaatorit ja/või(oleneb olukorrast) hüdraulika pumpa. Väidetavalt on selle turbiini normaalne pöörlemiskiirus EPU töötades ca 75 000 RPM.
Alloleval pildil on näha teenindusluuk koos hüdrasiini lekke indikaatoriga. Kui ring on oranž, siis on kõik korras. Kui aga ringi sisu on värvunud sama värvi, mis kõrvalolev tumehall märk, siis on tegemist hüdrasiini lekkega ja asi on tõsine. Ümmargune tume avaus on EPU väljalase.
Paar pilti ka H-70'ne käitlemisel ettenähtud "riietusest"....
Siin on üks HUD video maandumisest kus lennuki mootor on rivist väljas ja piloot teeb hädamaandumise töötava EPU'ga.
http://www.patricksaviation.com/videos/SUPERGT/3384/
Kõige selle eelneva valguses... Õhuturbe käigus lendavad ka meie taevas F-16'ned ringi, kas näiteks Tallina lennuvälja päästekomando on valmis selliseks hädaolukorraks? Protokoll näeb ette, et EPU'd kasutanud piloot istub kabiinis ja hingab balloonihapnikku kuniks seda jätkub ning päästekomando hüdrasiini ohu likvideerib ja ta vabadusse päästab.
Hydrazine emergency: http://cencio4.wordpress.com/2007/01/14 ... emergency/
Ning siit ka pisike moraalinupuke, iga allasadanud lennukivraki juurde ei maksa tõtata õhinas suveniirijuppi korjama... H-70 on karm asi.
Ja lõpetuseks, mul ei tule viktoriin välja, kas on liiga raske või hoopis liiga igav... las keegi teine võtab üle.
1. Selle aine nimi on Hüdrasiin. http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrazine
Hüdrasiin on väga toksiline aine ja sellest ka vastavad hoiatavad sildid.
Antud juhul ei ole siiski tegemist puhta hüdrasiiniga vaid seguga, mille nimetus on H-70 ehk hüdrasiin H-70. Sisaldab 70% hüdrasiini(N2H4) ja 30% vett(H2O).
http://www.everyspec.com/MIL-PRF/MIL-PR ... 011911.pdf
2. Aparaadiks(lennu...) on F-16 Fighting Falcon. (Ka U2 luurelennuki puhul kasutati samalaadset EPU'd.)
Paar pilti veel suuremas plaanis kus mahuti ja EPU näha on.
3. Hüdrasiin käitab F-16'ne EPU'd (Emergency Power Unit).
http://www.xflight.de/pe_org_par_lfc_epu.htm
http://www.xflight.de/pe_org_par_rxc_epufuel.htm
EPU's hüdrasiin H-70 laguneb katalüsaatori mõjul tugeva eksotermilise reaktsioonina(temperatuur tõuseb ca 700-800C kanti loetud millisekunditega) ammoniaagiks ja vesinikuks. Tekkiv kuumus aurustab H-70's sisalduva vee(30%) ning tulemusena tekkiv kuum paisuv gaasijuga suunatakse turbiinile, mis käitab generaatorit ja/või(oleneb olukorrast) hüdraulika pumpa. Väidetavalt on selle turbiini normaalne pöörlemiskiirus EPU töötades ca 75 000 RPM.
Alloleval pildil on näha teenindusluuk koos hüdrasiini lekke indikaatoriga. Kui ring on oranž, siis on kõik korras. Kui aga ringi sisu on värvunud sama värvi, mis kõrvalolev tumehall märk, siis on tegemist hüdrasiini lekkega ja asi on tõsine. Ümmargune tume avaus on EPU väljalase.
Paar pilti ka H-70'ne käitlemisel ettenähtud "riietusest"....
Siin on üks HUD video maandumisest kus lennuki mootor on rivist väljas ja piloot teeb hädamaandumise töötava EPU'ga.
http://www.patricksaviation.com/videos/SUPERGT/3384/
Kõige selle eelneva valguses... Õhuturbe käigus lendavad ka meie taevas F-16'ned ringi, kas näiteks Tallina lennuvälja päästekomando on valmis selliseks hädaolukorraks? Protokoll näeb ette, et EPU'd kasutanud piloot istub kabiinis ja hingab balloonihapnikku kuniks seda jätkub ning päästekomando hüdrasiini ohu likvideerib ja ta vabadusse päästab.
Hydrazine emergency: http://cencio4.wordpress.com/2007/01/14 ... emergency/
Ning siit ka pisike moraalinupuke, iga allasadanud lennukivraki juurde ei maksa tõtata õhinas suveniirijuppi korjama... H-70 on karm asi.
Ja lõpetuseks, mul ei tule viktoriin välja, kas on liiga raske või hoopis liiga igav... las keegi teine võtab üle.
Viimati muutis Hydrazine, 03 Okt, 2013 19:53, muudetud 5 korda kokku.
Re: Viktoriin
Raske, seda küll, aga ka äärmiselt valgustav. Tänud põhjaliku ülevaate eest.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Viktoriin
Aga kui nüüd lõpuni aus olla, siis oli küll liiga raske
Liiga raske ja spetsiifiline ka - selle mõnusalt laheda üldhariva viktoriinikese jaoks
Liiga raske ja spetsiifiline ka - selle mõnusalt laheda üldhariva viktoriinikese jaoks
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Viktoriin
See on pisut siseringi temaatika jah, kui ei tea siis ei leia ega oska otsida kah kusagilt..
Sellised tehnikaküsimused võiksid tõepoolest olla sihukesed lihtsamad, igaühele jõukohased, nagu järgnev..
Mida kujutab endast sõjamasina küljesoomusplaatide keskel asuv rest?
Sellised tehnikaküsimused võiksid tõepoolest olla sihukesed lihtsamad, igaühele jõukohased, nagu järgnev..
Mida kujutab endast sõjamasina küljesoomusplaatide keskel asuv rest?
Võtke teed ja tulge homme jälle..
Re: Viktoriin
nu näis nüüd
rest on öhuauguks
öhk liigub sisse e. öhupuhastisse-mootorisse ja radika-moto jahutuseks
vöi välja
...juba jahutamiseks kasutatud öhk
nu ma äi tia...pigem siiski viimane
rest on öhuauguks
öhk liigub sisse e. öhupuhastisse-mootorisse ja radika-moto jahutuseks
vöi välja
...juba jahutamiseks kasutatud öhk
nu ma äi tia...pigem siiski viimane
Re: Viktoriin
Soojuskaameraga tuvastatav "oma-vööras" märgistus
Re: Viktoriin
Seni mööda.
Samasuguseid reste võib leida ka teistelt soomukitelt. Isegi Abrams tankilt.
P.S. "Bradleyl" on selle koha peal tõepoolest mootor. Kuid samasugune rest on tal ka teisel küljel või puudub üldsegi. Abramsil paigutatakse ta üldse torni keskele, kus mingit mootorit ega sellega seotud väljalaskegaase pole.
Samasuguseid reste võib leida ka teistelt soomukitelt. Isegi Abrams tankilt.
P.S. "Bradleyl" on selle koha peal tõepoolest mootor. Kuid samasugune rest on tal ka teisel küljel või puudub üldsegi. Abramsil paigutatakse ta üldse torni keskele, kus mingit mootorit ega sellega seotud väljalaskegaase pole.
Võtke teed ja tulge homme jälle..
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist