www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 18 Aug, 2019 14:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Vene mootorrattad...
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 1:17 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Dets, 2005 12:22
Postitusi: 354
Tekkis mõte pimedaks talveks endale üks vene mootorratas koju vedada ja seda korrastama hakata.
Milline vene ajal tehtud mootorratas kõige vastupidavam, mõistlikum ratas oli?
Ise olen ainult Iž-iga sõitnud seega puudub igasugune ülevaade :dont_know:


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 1:29 
Eemal
Liige

Liitunud: 23 Jaan, 2005 17:26
Postitusi: 5085
Võta parem naine - käib ju veneaegnegi! Või Sul juba on naine ja nüüd tahad selle vene mootorratta vastu vahetada? :shock: Tõeliselt pime hingedeaeg saab olema - mina soovitaks "Ural"i.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 1:47 
Eemal
Liige

Liitunud: 08 Nov, 2005 16:52
Postitusi: 1374
Asukoht: Pärnu
Kas soolo või korviga?
Küsimus selline kuna minu arvamust pidi sobib härrasmehele vene rataste seast ainult see, mille töömaht üle 500 kuubiku. Kui soolo siis otsi miilitsa Uraali, kui korviga siis on valik suurem.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 1:54 
Eemal
Liige

Liitunud: 21 Juun, 2009 19:48
Postitusi: 1255
IZ-49, see millel käike paagi pealt käega vahetatakse. See jalapedaal viska minema.
Aga ega ma pole ühegi teisega eriti sõitnudki.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 2:08 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Dets, 2005 12:22
Postitusi: 354
Hetkel ei ole oluline kas soolo või korviga, pigem kvaliteeti. Olen kuulnud, et 80 ndate lõpu ja 90ndate alguse masinad on kohutavad. Samas on need liiga noored masinad ikkagi.
Üle 500 võiks kindlasti olla.

Kuidas seda miilitsa uraali leida?
Kust vene rataste mudeleid ja muud infot leida?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 2:12 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Nov, 2005 22:30
Postitusi: 1752
Asukoht: Harju
Hea kui "emmi" leiad, sest enamus Ural-id põtra maha müüdud valuutaaja käigus.

_________________
Huvitun maisest rasketehnikast.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 2:17 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Dets, 2005 12:22
Postitusi: 354
m-72 või 71 oleks ilus leid küll.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 2:19 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4420
Asukoht: Tallinn
Viimased nõukaaegsed Uralid olid küll väga viletsa kvaliteediga. Enda 1991.a. IMZ 8-l tuli kõik raami keevitused üle käia ja väntvõll koos hoorattaga vahetada. Lihtsalt hooratta polt oli korralikult pingutamata. :evil:
Kvaliteedi poolest olid Kiievis toodetud Dneprid tegelikult paremad, sest KMZ oli numbritehas, mis valmistas sõjaväemootorrattaid MV ja laiatarberattaid. Irbitis valmistati miilitsa, krossi- ja laiatarberattaid. Teatavasti said aga numbritehased parema kvaliteediga metalli, tööpinke... Ja ka kvaliteedikontroll oli kõvem.
Sellegipoolest on Ural kuidagi hingelähedasem ja "põdrad" võivad vähemalt minu omast suu puhtaks pühkida. 8)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 2:41 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Nov, 2005 22:30
Postitusi: 1752
Asukoht: Harju
EOD kirjutas:
ja "põdrad" võivad vähemalt minu omast suu puhtaks pühkida. 8)


igati tervitatav suhtumine! Mu külas tean mitut meest, kes tol ajal vahetas Finluksi teleka vastu korviga ratta. Ise ihusin hammast ühe Iž-49 peale, kuid, suguvõsa oli kõvem ja libises käest. Nüüd üks R-35 terendab tunneli lõpus.

_________________
Huvitun maisest rasketehnikast.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 11:32 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17069
Tuttavad sebisid vahepeal endale korrastamiseks vanu Urale Venemaalt, Eestist polevat enam odava hinnaga suurt midagi leida. Ja mingid rattad nad sealt ka said. Millega nüüd naiste suureks "röömuks" õhtuti aega sisustavad

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 14:59 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mär, 2009 14:39
Postitusi: 414
Asukoht: Pärnu
Vast ei oleks kõige halvem variant ka mõni vanema aastakäigu IZ-56, need sellised ühesilindrilised, mõnusa rahuliku käiguga massinad, kuigi neid vist kah juba raske leida.

_________________
Kõigi maade proletaarlased,palun ärge enam kunagi ühinege.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 15:34 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Okt, 2005 19:25
Postitusi: 684
Asukoht: Tallinn
K-750, endal 1964.aasta väljalase ja igati rahul.

_________________
Olen huvitatud Kaitseliidu ja Kaitseväe rinnamärkidest, autasudest, dokumentidest ja sümboolikast 1918 - 1940. Võimalik erinevad variandid - ost, vahetus jne. Telefon 5092935.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 15:37 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 28 Dets, 2007 19:46
Postitusi: 19
Kui soov saada suurt ratast, siis soovitaks K750 v. K750M, näeb minuarvates eranditult stiilseim ja uuniklikum välja uuema-aja emmilistest. Ja neid veel liigub ja täitsa taastavas korras, mida ei saa öelda enam õige M-72 kohta, vähemalt on hinna ja seisukorra suhe juba hoopis teine 72 puhul.

Kui nii suurt masinat ei taha, siis on järgmine Iž, kui arvestada ainult Nõukogude Venemaa toodangut, endal `69 aasta Jup 2K, viimane Iž 56-liku paagi ja küljekarpidega masin Edasi Jup/Plan 3-d tulid juba uue paagi ja küljekarpidega-kandilisemad, mulle ei meeldi enam eriti.

Edasi tulevad 175ccm Kovrevtsid ja Voshodid. Alates `74 aastast hakati plastikut tarvitama ja kandilisemaks muutuma Voshod 2M puhul, kuhumaani on minuarvates veel stiilsed vanamoodsa väljanägemisega masinad.

Siis juba 125 ccm, millest oleks stiilne vast, K-55/58, Moskva M1A ja Minsk M1M, mis veel põhimõtselt ennesõja 125 ccm DKW koopiad.

Vastupidavus on just selline nagu sa ise ratta kokku paned, kui kõik ülekäidud ja korda tehtud siis masin ka kestab, sest tead, mis sees on. Kui mootori sisu avastamata maa, siis ei või kunagi teada kuhumaani välja viib.

Mõtekas oleks minu arvamust järgi selline masin, mis endale kõige rohkem meeldib, sest tööd tuleb palju. Kindlasti kui masin/masinaklass välja valitud tuleks enne uurida, millised osad on spetsiifilised ja kõige väärtuslikumad, mis tooriku "hinna" määravad- nende olemasolu, korrasolek. Kindlasti on üks väärtuslikumaid asju hästi säilinud kroompind, mille taastamine on suur peavalu ja tööd tellides kallis.

Kindlasti ei tasu tooriku ostmisel koonerdada, vaid valida parim(mõistuse piires muidugi) pakutav isend, sest tööd, aega ja raha läheb sinna sisse palju-palju rohkem kui planeeritud või mõeldud ning mida parem toorik, seda parem tulemus. Majanduslikult ei tasu vana ratta ehitamine kunagi ära, see ikka väga kulukas hobi eneseteostuseks.

Soovitan uurida www.vanatehnika.ee lehel olevaid projekte, mis annavad ettekujutust eesootavatest asjadest.

Aga kui huvi ja pealehakkamist on siis edu!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 17:53 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 30 Dets, 2004 14:13
Postitusi: 978
Asukoht: Tallinn/Tapa
Soovitan seda teemat uurida forum.automoto.ee. Kõigepealt on seal päevadeks ja nädalateks lugemist, mis on mis. Soovitan enne ostmist teemasse süveneda , samuti võimaluse korral erinevaid masinaid näppida. Siis on lootust, et esimene projekt ei lähe tulemiga võrreldes mõttetult kalliks ning samuti ei võeta teostamatut ülesannet, mis tehnikahuvile pärssivalt võiks mõjuda.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22 Nov, 2009 20:20 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Jaan, 2009 2:04
Postitusi: 419
Üle 500 peale emmiliste midagi valida ei ole. Ja lollikindlaim ning stiilseim neist kindlasti M72/K750 ehk BMW kõige otsesemad ja vähem moditud järeltulijad. Hea otsimise korral leiab veel täitsa kenasid isendeid.

Kel asja vastu sügavam huvi, mingu leheküljele www.biker.ee ning kasutagu otsingut, seal on nendest väga palju juttu tehtud. Kui on mingi konkreetsem küsimus, millele vastust ei leia, tasub alati küsida, sel lehel käib palju oma ala asjatundjaid ja fanaatikuid.

Kel vaja peaks olema, on mul hetkel pakkuda K750 ja Ural korras mootorid ning veel mõningat mudru neile aparaatidele.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt