www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 18 Aug, 2019 14:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 725 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2010 13:15 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 30 Okt, 2005 22:13
Postitusi: 991
Asukoht: Tallinn
Aku klemmid lahti

_________________
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2010 16:33 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Jaan, 2007 1:05
Postitusi: 3265
Asukoht: Tartu
Kahtlustan ise ka esimesest laksust mingit massi-akuklemmide jama. Samas võiks ka süütelukk või vooluahel aku-süüteluku-starteri relee vahel sellist nalja teha. Või massilüliti. Originaalis seda küll Žigulil pole, aga enamasti autoomanikud ise paigaldasid selle. Või koguni mingi kaval "salalukk" e. peidetud ärandamisvastne lüliti. Üldiselt paigaldati see küll süüteahelasse, aga põhimõtteliselt saaks ka starteri ahelasse panna. Ainult et sel juhul saaks pätt auto väga lihtsalt lükates käima. Muidugi, mõnel eriti hoolsal autoomanikul võis põhimõtteliselt igas vooluahelas miski salalüliti olla.

_________________
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!

"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2010 17:13 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4420
Asukoht: Tallinn
Märkimata jäi, kas ei käinud starter üldse ringi või käis tühjalt ja ei võtnud taha. Esimesel juhul taas kaks varianti - kas tõmberelee klõpsus või mitte.
Ei klõpsunudki - tõenäoliselt süüteluku kontaktide häda;
Klõpsus, kuid ringi ei käinud - tõmberelee kontaktide probleem. Sai kõrvaldada ka seibide allapanekuga. Testimiseks piisas klemmide lühistamisest mingi metallesemega.
Starteri mootori probleemid jätaks kõrvale, kuna sai kontrolitud.
Ja kui starter küll ringi käis, kuid mootorit ei vedanud, siis kas olid pendiksi vedrud surnud või tõesti hoorattal hambad maas. Pendiksi rasket liikumist võlli nuutidel taas ei usu kui starter lahti käis. :roll:


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2010 17:21 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2216
Plekul kohe esimesega pihta, hammasvööst olid mõned kikud puudu jah. Kui oleks omanik mind sinna kutsunud kui asi ei käivitunud, siis oleks kähku veale jälile saanud. Tema aga sikutas auto käima ja sõitis minu juurde. Proovi siis aru saada, ühtegi sümptomit ju oma silma-kõrvaga ei näe-ei kuule. Kui suur on tõenäosus, et minu käivitamiste ajal sama viga esineb? :dont_know:

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2010 21:20 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Nov, 2005 22:30
Postitusi: 1752
Asukoht: Harju
Arvan, et iga viies käivitamine peaks kinni jooksma, kuid see on ka nii ja naa värk.
Paneks ka ühe lihtsama. Sai sügisel ostetud üks Opel jeebiront, et kaatrit merre sisse-välja saada. Viimasel korral, aga masin vajus kohe poolest saati sisse ja rapsimise tulemusena hakkas sidur libisema.
Nüüd kuu tagasi tuli mõte, et tiriks garaaži sisse ja hakkaks remontima, kuid pilli kohalt liikuma ei saanud. Esialgu vihjeid ei anna, kuid mis oli juhtunud?

_________________
Huvitun maisest rasketehnikast.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2010 21:40 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4420
Asukoht: Tallinn
Muda/savi piduritrumlite/ketaste ja klotside vahele läinud ja ära kuivanud. Koos roostega väga efektiivne "liim", mis ei lase ratastel ringi käia.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2010 21:43 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Nov, 2005 22:30
Postitusi: 1752
Asukoht: Harju
Ei, kuid suund on õige.

_________________
Huvitun maisest rasketehnikast.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2010 22:14 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4420
Asukoht: Tallinn
Kardaanid nii kõvasti kinni ei jää. :roll:
Et siis mingi ollus reduktorisse või rattalaagritesse tee leidnud? :scratch:


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2010 23:31 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Nov, 2005 22:30
Postitusi: 1752
Asukoht: Harju
Soojem, kuid ehk saab täpse vastuse?

_________________
Huvitun maisest rasketehnikast.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2010 23:58 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4420
Asukoht: Tallinn
Arvestades külma talve oskaks vaid pakkuda, et vesi reduktorisse sattunud ja ära jäätunud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11 Mär, 2010 2:06 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2216
Kui tegemist opel fronteraga ehk GM-i versiooniga Isuzust, siis pakun välja, et esisilda oli vesi sattunud ja EOD poolt nimetatud loodusliku protseduuri osaliseks saanud. Nimelt ei hiilga GM-i versiooni esisild erilise tihedusega (võrreldes originaaliga) vedelike sisse-välja liikumisel.
Kui kamraadid vastu ei vaidle, siis kasutaksin mõnda teie poolt antud paremat küsimust automargi foorumis? :scratch:

Kohati tuleb küll naer peale tänapäevaseid noori vaadates, ka selles automargi foorumis toimib viktoriin (nagu meil on kleepsuna), vihjasin neile militaarteemalist küsimust pannes, kuskohast saaks spikerdada :dont_know: :D, no ei viitsita ajusid rakendada (siinkohal tuleks jälle hillartit tsiteerida) :wink:.
Pole täpselt kindel, kas meie Karuke on nimetet autofoorumi kasutaja või viitsis natuke minu tegemiste jälgi ajada (aga vihjeid nimetatud foorumile minu erinevates postitustes on tegelikult piisavalt), Karukese postitus oli üsna teema alguses selline:"Huvitav, huvitav.
Siit ehk leiab mõne hea mõtte, omal sarnane, aga mitte sama probleem
(sorry, ma tean vastust juba - aga pean ilusasti suu :D )

Siinsetel foorumlastel palusin autofoorumist mitte spikerdada, tundub et Karuke otsis sealt vastuse üles ning ei hakanud end võõraste loorberitega ehtima, aumeeste mäng!
Võrreldes foorumeid on välja koorunud selline iva, nooremad üldiselt ei jaga tehnikast suurt midagi, nad võivad küll leida lahenduse mingi automargi teatud spetsiifilisele probleemile kuid see on ka kõik, üldisematele probleemidele mis võivad tekkida erinevate automarkide puhul, nendele nad ei suuda vastust leida (erinevalt siinsetest foorumlastest) :wall:.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11 Mär, 2010 2:29 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Nov, 2005 22:30
Postitusi: 1752
Asukoht: Harju
EOD kirjutas:
Arvestades külma talve oskaks vaid pakkuda, et vesi reduktorisse sattunud ja ära jäätunud.

Nii ta oli! Justament oli tagasilla tuulutusest vesi sisse tunginud ja ära jäätunud nende kraadide juures, mis meil mõni aeg tagasi oli. Sestap kirjutasingi algse postituse, et väga pead ei pea murdma. Õige vastus oleks, et tagumine reduktor jäätus kinni.
Nähva uus küsimus. :wink:

_________________
Huvitun maisest rasketehnikast.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11 Mär, 2010 10:19 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4420
Asukoht: Tallinn
Midagi lihtsat, kuid sõjaväes juhtunut.
Sõidavad sõdalased ZiL-130-ga mööda põliselanikest vabastatud Königsbergi.
Äkki mootor seiskub. Juht annab starterit, mootor käivitub. Nii kui võtme lahti laseb, seiskub taas. Juht ja autovanem peadpidi kapoti all mootorit uurimas, meie kastis naudime teenistuse kulgemist. Lõpuks hakkas lõunaaeg lähenema. Sai juhile antud väike vihje, misjärel sõit jätkus probleemideta.
Mis viga oli ja kuidas auto vaatamata katkisele detailile sõita sai?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11 Mär, 2010 10:24 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17069
Süütelukk ja juhtmed otseks? S.t. lukk vahelt välja.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11 Mär, 2010 10:32 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4420
Asukoht: Tallinn
Põhimõtteliselt võimalik, kuid seekord oli teine viga.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 725 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt