www.militaar.net
http://www.militaar.net/phpBB2/

Natuke nuputamist tehnikameestele.
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?f=25&t=20793
20. leht 49-st

Autor:  AddressUnknown [ 11 Mär, 2010 10:58 ]
Teema pealkiri: 

ei mäleta enam täpselt vene masinate hingeelu, aga kas ei olnud sellised sümptomid siis kui süütepoolilt juhe lahti, pool saab sel juhul starterit kasutades massi katkestuse läbi pooli küljes oleva varjaatori spiraali, süütevõtme tagasiminekul ühendus katkeb ja mootor seiskub.
Võib ka muidugi mingi lihtsam kala olla :dont_know:

Autor:  maanus [ 11 Mär, 2010 12:24 ]
Teema pealkiri: 

Raudselt selle spiraali läbipõlemisega tegu oli. Starterit andes antakse ka süütepoolile otse vool peale ilma selle krdi spiraalita.

Autor:  EOD [ 11 Mär, 2010 13:07 ]
Teema pealkiri: 

Õige. Transistorsüüte puhul küll ei kasutata nimetust variaator, vaid eeltakisti. Klemmid siis VK-B, VK ja K ja nende vahel kaks traattakistit. Läbi oli põlenud VK-B ja VK vaheline takisti. Seega juhtmed kokku ja sõit jätkus. Teise takisti läbipõlemisel poleks mootor üldse käivitunud, kuid rohi oleks sama olnud.

Autor:  jackpuuk [ 11 Mär, 2010 23:48 ]
Teema pealkiri: 

Kasutan omaloodud teemat ära, kui leidub keegi, kes metallide erinevate töötlemisviisidega kursis, siis palun privas ühendust võtta. Karastamise-noolutamise oskused ei päde, eeldan teadmisi keemia valdkonnast.
Krt. mine või kooli uuesti :evil:, kui leidub pädev inimene, siis tasustamata ta ei jää ja leiab ka väikese lisateenistuse.

Autor:  jackpuuk [ 16 Apr, 2010 0:49 ]
Teema pealkiri: 

Teema on soiku vajunud, kuid aeg on uusi väljakutseid toonud, eks püüan teid kah nendega tutvustada ja uurida, kas keegi on selliste probleemidega enne mind kah kokku puutunud. Tuli mulle ühe nukkvõlliga sohc vtec Honda mootor, probleemiks plokikaane tihend. Sai kaan maha võetud ja ka lihvimisse saadetud. Kaan oli peaaegu sirge, maha lihviti 0,06 mm. Panime kokku tagasi (loomulikult uus tihend, sellele käib metalltihend). Sai plokikaan pingutatud (manuaal oli kah nina ees), siis pingutasin nukkvõlli ettenähtud momendiga kinni. Nukkvõll täiesti kinni, enam võtmega otsast ringi ajada ei jõudnud. Sai mõni 14 korda vist nukk uuesti lahti võetud, õli veel igasse võimalikku kohta vahele tilgutatud, tulemus täiesti null, nukk ikka kinni. Pakkuge välja, mis krdima põhjusel nukkvõlli kinni poos? Mina olin igatahes hullumise äärel juba :wall:, lõpuks selgus kaunis müstiline asi, minu silmakesed pole sellist asja enne näinud (minu juurde auto sõitis).

Autor:  Manurhin [ 16 Apr, 2010 6:22 ]
Teema pealkiri: 

jackpuuk kirjutas:
lõpuks selgus kaunis müstiline asi, minu silmakesed pole sellist asja enne näinud (minu juurde auto sõitis).

Terve mootor kõver? :lol:

Autor:  Lemet [ 16 Apr, 2010 8:53 ]
Teema pealkiri: 

Plokikaane tihend. Kas mootor kuumaaks ka sai? Järsku siis nukk kõveraks saadud?

Autor:  isakene [ 16 Apr, 2010 19:54 ]
Teema pealkiri: 

Ma tean üht Audit, mille turbodiiselmootori plokk on propelleris. Mootor toodab nii vinget väänet, et on pidevalt suure haagisega sõitva auto mootori ploki telgsuunas kõveraks väänanud. Ja kuna see protsess on toimunud aeglaselt sõidab mootor tänini, ainus miinus asja juures on pidevalt tihendite vahelt immitsev õli.

Tõenäoliselt, kui sellel plokikaas maha võtta ja uuesti paika panna, oleks nukk samuti kinni.

Autor:  jackpuuk [ 17 Apr, 2010 1:54 ]
Teema pealkiri: 

Teie poolt nimetatud asju on minu silmad enne kah näinud, sai kunagi rallikrossis kätt proovitud, eks siis tuli kõveraid detaile vahtida piisavalt, aga sellist janti :dont_know:.
Oehh, tuleb teile vist eellugu kah ära seletada. Möödunud talvel oli omanik ise kodust ära, auto aga kodus ja võtmed kah. Külma oli -32, õde helistas talle ja küsis, kas proovime sinu auto kah käima panna, poiss vastas, et pole vaja näppida, jõuab ise koju, siis proovib. Keelust hoolimata proovisid õde ja kasuisa autot käima saada (ehkki teine, töötav auto oli olemas). Käiasid aku tühjaks, selle asemel, et aku laadima panna võeti auto sleppi ja lohistati poolteist kilomeetrit (igaks juhuks ikka eetrit vahele andes), said auto käima ja see jäeti nurga taha tiksuma viieteistkümneks minutiks. Suguvõsa väidab, et mootor keema ei läinud, aga hammasrihma nukaratta tagune plastkate on üles sulanud. Ka hakkas veepump peale seda lekkima. Plokk, nukkvõll on sirged, nagu mainitud, siis kaan sai lihvitud ja maha läks ülivähe, sel motol on lubatud kaan peale panna 0,05 mm. kõverusega, maha läks 0,06 mm lihvimisega.
Kas oskate välja pakkuda, mis asi-koht oli kõver? Mina igatahes vahtisin seda nagu vasikas uut aiaväravat, mõõtsin mitu korda ja ikka ei uskunud, võtsin kaane kaenlasse ja lasksin teises lihvimisfirmas üle kontrollida, no tõsiselt oli idioodi olek juba. Ise ei saanud kah ühtegi näpukat teha, sest panen alati KÕIK vidinad, mis vahetusse ei lähe, oma kohtadele tagasi (ka poldid).

Autor:  kangelaspioneer [ 18 Apr, 2010 13:34 ]
Teema pealkiri: 

Väntvõll oli "sõlme" keeratud? Nukkvõli märkide kohakuti ajamisel jäid ühe silindri klapid "pähe kinni" sellisel juhul.

Autor:  jackpuuk [ 18 Apr, 2010 23:43 ]
Teema pealkiri: 

Ega seda välja mõtlegi, kui ise juures pole. Kaane ülemine pool (ehk siis see, kus nukkvõll pesitseb) oli 0,45 mm. kõver. Kuidas selline asi võimalik on? Alumine ots oli ju praktiliselt sirge. Minu mõistus igatahes ei võta. :wall:
Nimetet mootor pole eriti haruldane, kuna aga Honda mootorid eriti ei lagune, siis pole sellele pruugitud kaant kusagilt võtta, pakutakse ainult tervet mootorit, aga ükski ajudega inimene ei pane pruugitud mootorit autole peale, ilma sellele remonti tegemata (rõngad, saaled, tihendid, hammasrihm, pingutusrullikud, veepump, klappide soveldamine). Kokku umbes 10 tuhat. Otsisin hulga aega, aga leidsin. Nukkvõlli pukkide sirgeks ajamine, klapipesade freesimine, klappide soveldamine ja klapisääre tihendite vahetus läks kokku 3500 eek.
Kui kellegil kaanega keerulised probleemid, siis otsige Tartus üles selline firma nagu "Astromoto", teevad ikka ulmeasju.

Autor:  von manstein [ 29 Mai, 2010 18:37 ]
Teema pealkiri: 

Esmaspäevaks, 31 mail on vaja ülevaatuseks korda saada IVECO EUROCARGO veoauto.
Masin on varustatud kapriissete õli-õhk ajamiga ketaspiduritega.
Pidurid õnnestus saada sellisesse konditsiooni, et kõik neli ratast läksid täiega vajutades kergelt blokki.
Ülevaatusel aga selgus, et tagapidurite pidurdusjõu erinevus oli 60% lubatud 30% asemel.
Liigub legend, et jootmises tarvitatava kampoli abil saab hõõrdetegurit suurendada.
Klotsi ja ketast tundub silma järgi piisavalt ja rahalisi vahendeid ning aega pidurite kapitaalsemaks remontimiseks enam ei ole.
Kui kampoli värk on tõde, kuidas seda siis peale kanda?
Kas tuleb klotsid suportist välja võtta ja nendele kampolit peale sulatada või katta kettad?
Autol on vanust 15 aastat ja on juba üksjagu rimu.

Autor:  T-62 [ 29 Mai, 2010 22:25 ]
Teema pealkiri: 

Ole.neb, mille külge paremini pidama jääb. Hoiatan, see doping ei kesta kaua. Võib enne ülevaatust maha kuluda või välja imbuda. Ja vaata, et mõlemad pooled ikka ühesuguse kihi saavad, muidu jälle ebaühtlane. Rehepeksumasina rihmale pandi kampolit, et parem vedu oleks. Eksta ikka rihma sisse ilmselt imbus, kas külmalt või kuumalt, ei tea. Ilmselt hoiti kamakas vastu töötava rihma sisekülge.

Autor:  A.L [ 29 Mai, 2010 22:34 ]
Teema pealkiri: 

Kampolit saab piirituses lahustada ja seda siis vajalikku kohta peale kanda, rihmadele ta aitab aga et veoauto piduriklotsidele... Kui ka õnnestub siis pikalt seda pidu igatahes pole.

Autor:  jackpuuk [ 30 Mai, 2010 20:09 ]
Teema pealkiri: 

Kõigepealt kontrolli õhutamine veelkord üle. Kas taga on kah ketaspidurid? Kui on trumlid, siis puista käega peenikest liivatolmu trummlitesse, nagu kännu taga kinni kohe, järgi proovitud oma esivanema soovitusel :wink:.

20. leht 49-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/