www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 04 Apr, 2020 18:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 725 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 16:08 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Mai, 2008 15:56
Postitusi: 898
Asukoht: Teises kohas
Tagasild lahti ja tõmbas käsipiduri trossi pingule .

_________________
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 16:25 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2217
Teie pakkumistes on loogiline iva sees, seda enam, et Datsunite põhiprobleemiks olid läbi roostetavad tagumiste õõtsade kinnitused. Kuid seekord polnud midagi läbi mädanenud. Kuna tehtud olid alles mõned sõidud, kuid veermikus kolinaid omajagu, siis ei taibanud kohe õigest kohast otsida. Peale veermikust ühe kolksu kaotamist sai kõik korda.
Puksid-laagrid-amordid-vedrud olid kõik korras. Mille ma ära vahetasin?

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 16:56 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 30 Mai, 2009 11:16
Postitusi: 397
Asukoht: TLN, Võru, Värska
järsku panid erinevat mõõtu rehvid :write:

_________________
Baltiiski merejalaväe brigaad - huvitavalt raisatud aeg DMB 90


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 18:16 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 17 Aug, 2009 21:47
Postitusi: 9
Asukoht: Kärdla
Äkki rattalaagri või äkki mone poldi või muttri.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 19:06 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2217
jackpuuk kirjutas:
Peale veermikust ühe kolksu kaotamist sai kõik korda.
Mille ma ära vahetasin?

Mõelge nüüd hoolega, mis tekitab veermikus kolksu kui on kontrollitud eelmises postituses nimetet detailid.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 19:39 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Nov, 2005 22:30
Postitusi: 1760
Asukoht: Harju
Õõts oli pooleks ja sild viltu all?

_________________
Huvitun maisest rasketehnikast.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 21:40 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2217
plekkpea kirjutas:
Õõts oli pooleks ja sild viltu all?

Juba sinnapoole, aga vahetasin väiksema detaili.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21 Veebr, 2010 12:21 
Eemal
Liige

Liitunud: 13 Aug, 2008 22:58
Postitusi: 541
Asukoht: Tallinn
Nagu mul korra ülevaatusel selgus - stabikas rippus omasodu nagu impotendil?

_________________
Kükki, värdjad!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21 Veebr, 2010 12:36 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Jaan, 2007 1:05
Postitusi: 3685
Asukoht: Tartu
Kummid äkki valepidi all (vastupidiselt noolega näidatud pöörlemissuunale)? Või siis ühe silla peal radiaal- teise peal diagonaalrehvid. Mul sigullil olid kunagi taga Vallai protid, ees vanad null-kolme originaalid ja auto tuias tee peal mis kole, üle 70 eriti sõita ei julgenud ja mitu korda käisin kanali peal uurimas, et mis jubin küll kohe-kohe irduma hakkab, sillastendiski sai kindluse mõttes käidud. Lõpuks üks omaaegne Avto Servis VAZ-i töötaja pakkus, et erinevad kummid eri sildadel võivad sellist nalja teha. Panin siis ette ka samasugused M+S mustriga protid alla ja sellega oli ka probleem kadunud :lol:.

_________________
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!

"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21 Veebr, 2010 12:48 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2217
Sõbrakesed, ma palusin ju mõttega lugeda, mis te siis puusalt tulistate?
Õõtsast väiksem vidin sai vahetatud. Stabika varras rikub juhitavuse ära küll, aga ei sobi pilti kuna auto driftis ainult ühele poole keerates.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21 Veebr, 2010 13:40 
Eemal
Liige

Liitunud: 17 Mai, 2006 22:01
Postitusi: 276
Kui ainult ühele poole siis ehk oli tagaratta telg kõver või muu tagumise käändtelje kinnituse hoob kõver, et ratta telg oli nihkes.

_________________
Mida paksem ajatolm, seda ilusamad tunduvad selle all olevad asjad.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21 Veebr, 2010 15:22 
Eemal
Liige

Liitunud: 13 Aug, 2008 22:58
Postitusi: 541
Asukoht: Tallinn
Tahaks pakkuda lahtisi rattapolte/mutreid, aga algandmed ütlevad "vahetamise" kohta..

_________________
Kükki, värdjad!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21 Veebr, 2010 15:25 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 30 Mai, 2009 11:16
Postitusi: 397
Asukoht: TLN, Võru, Värska
mul läheb juba seismes õll aga ikka olen nagu loll
no räägi väja 8)

_________________
Baltiiski merejalaväe brigaad - huvitavalt raisatud aeg DMB 90


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21 Veebr, 2010 16:33 
Eemal
Liige

Liitunud: 23 Jaan, 2005 17:26
Postitusi: 5084
Tsiteeri:
Kui ainult ühele poole siis ehk oli tagaratta telg kõver või muu tagumise käändtelje kinnituse hoob kõver, et ratta telg oli nihkes.

Ma oskan ainult rattaid vahetada - palun vabandust! Aga kõvera telje puhul kaob igasugune juhitavus üle 40km/h sõites vähegi libedama teega - olen läbi teinud! Piduritrumliga midagi :write:


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21 Veebr, 2010 16:34 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2217
Oh kamraadid militaaris, T-34-ja võtate pulkadeks lahti ja karastate nina vahetükki, aga 30-aastase tsiviiltehnikaga ei saa hakkama :wink:.
Kolksude likvideerimisel selgus, et üks sharniir oli väljakukkumise äärel.
Küsite kuidas see saab juhitavust niimoodi mõjutada?
Asi tegelikult lihtne (tegemist on nn. küünalvedrustusega, ehk MacPhersoni süsteemiga), kindlasti mõjutab see ka mitmehoobset vedrustust, kuid vähem. Miks see küünalt rohkem mõjutab? Ehituse eripärad, toetuspunktide vahekaugused jne. Eripärad netist ilusti leitavad.
Vedrustuse geomeetria (kuhu on sisse progetud ka rataste kokkujooks) sunnib otse liikumisel olema sharniiri ühes äärmises asendis, samasse asendisse jääb see ka ühele poole pööramisel, teisele poole pöörates lööb ratta viltu alla ja muutub ka ratta asend rooli suhtes. Sellest siis driftimine ühele poole pöörates.

Uut nuputamist kah natuke.
Tegu siis Datsuniga jälle, sõidan õhtusel ajal, väljas pime, tuled kõik põlevad ilusti.
Teel mõned järjestikused lohud, auto läheb resonantsi ja esivedrustus käib peale viimast hüppekat põhjas ära, samast hetkest tuled kustunud. Ühtegi tuttavat ligiduses ei elanud ja mobiili kah ei omanud veel (varajased 90-dad ikkagi). Hakkasin asja uurima (gabariidid jäid äkki isegi põlema , vot ei mäleta enam), kaitsmed terved, pirnid terved, nonii kas süütelukk või tulede lüliti. Samas relee nagu klõpsuks , näppisin juhtmeid ja kaitsmeid, ühesõnaga kuhu ligi pääsesin kottpimedas, kõike näppisin. Tulemus täitsa null.
Lülitit klõpsutades läks korraga üks tuli põlema, edasi klõpsutades teine kah, ohh seda rõõmu , keerasin otsa kodupoole tagasi ja sõitsin probleemideta koju. Järgmisel päeval näppisin kõik detailid valges üle, mida ei leidnud, see oli loomulikult probleem .
Paar nädalat sain probleemideta sõita, ühel õhtul jälle august läbi kõva kolksuga, sama jama.
2 kilti kuuvalgel koduni (lumi oli maas ja täiskuu ), sõber tulesid klõpsutama ja ise igaltpoolt asja uurima.
Viga leitud viie minutiga ja kõrvaldatud kümnega.
Esialgu vihjeid ei anna :wink:

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 725 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt