www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 20 Nov, 2019 21:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 725 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17 Aug, 2010 14:00 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Okt, 2004 17:59
Postitusi: 2660
Asukoht: Viljandi
gruppen kirjutas:
Reaktiivvarrast polnud küljes, või oli pooleks? Pole kunagi näinud, et korv alla välja ei tule :dont_know:

Mis reaktiivvarras GAZ-52-l? Iga juhul polnud asi selles.

_________________
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!

...kui jahimees oled, klikka siia!!!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17 Aug, 2010 14:45 
Eemal
Liige

Liitunud: 01 Dets, 2005 4:49
Postitusi: 388
Asukoht: Eesti
Ehk siis see varras mis hoiab mootorit sõitmast edasi tagasi, nii Gaz 51-l kui ka 52-l on see küljes. Kinnitus mootori vasakul küljel, kohe sidurikoja ees. Varda eesmine kinnitus raami põiktalas.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18 Aug, 2010 22:02 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Okt, 2004 17:59
Postitusi: 2660
Asukoht: Viljandi
No kas ei tule kellelegi ideesid? Vihjeks vene värk, bardakk, tootmispraak.

_________________
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!

...kui jahimees oled, klikka siia!!!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Aug, 2010 8:41 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Dets, 2005 20:30
Postitusi: 422
Asukoht: France
Eks see raamitala oli siis ehk 180 kraadi valesti sinna vahele istutatud?
Kõver nigut banaan, kõverus valepidi, võta lahti, keera õigeks, uuesti kinni ja kõik laabub edaspidigi.
Muud targemat ei oska pakkuda. 52-ga minimaalsed kogemused kah, ainult rooli tollel kutsikal keeratud :mrgreen:

_________________
Last thing I remember, I was Running for the door
I had to find the passage back To the place I was before
"Relax", said the night man, "We are programmed to receive.
You can check-out any time you like, But you can never leave!"


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Aug, 2010 18:12 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Okt, 2004 17:59
Postitusi: 2660
Asukoht: Viljandi
Täpselt! Just see risttala (detail nr 49) oligi tehases valepidi pandud, süvend vaatas tahasuunas, esiserv aga oli sirge, seetõttu korv läbi ei mahtunudki. Tubli! :P

_________________
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!

...kui jahimees oled, klikka siia!!!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13 Sept, 2010 14:14 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2008 14:16
Postitusi: 1360
Asukoht: saaremaa
Sai ühel objektil kondamas käidud.
Muuseas sai sisse astutud kolmest agregaadist koosnevasse jõujaama.

Huvi tekitasid diiselmootorid.
Pilt

Sisselase näib olevat varustatud mahtkompressoriga ja suundub otse mootoriplokki. Mootor on ilmselgelt kuivkarteriga ja varustatud välise õlimahutiga.

Klapikambrikaas sai huvi pärast maha kruvitud ja avanes selline vaade:
Pilt

Kuna kõrgsurvepumpa tuvastada ei õnnestunud, päriks teadjamate käest, kas tegu on nn.pumppihustitega, mis saavad käituse keskmise nookuri vahendusel?
Et tegu siis kahetaktilise diisliga JAAZ 204. Ehk oleks mõni ehitust tutvustav link välja pakkuda?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13 Sept, 2010 18:50 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Dets, 2005 20:30
Postitusi: 422
Asukoht: France
Alusta näiteks siit:
http://remdiesel.ucoz.ru/forum/4-16-1
Kui vene keel heaste suus, siis samasuguse hää huvi korral saad sealtsamast varsti teada, kuidas pääseb tolle foorumi "adminni osakonda" ja tollest leiad juba rohkem lugemist vene pump-pihustitega töötava leiutise remondi, reguleerimise ja hoolduse kohta.
Kui seegi lugu loetud, siis oled juba nats targem.
Hääd otsimise ja avastamise õnne!

_________________
Last thing I remember, I was Running for the door
I had to find the passage back To the place I was before
"Relax", said the night man, "We are programmed to receive.
You can check-out any time you like, But you can never leave!"


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26 Nov, 2010 0:17 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2217
Noh kallid kamraadid, täna sai jälle 1 müsteerium lahendatud.
Esiveoline Honda, topeltõõtsadega esisillas. Aeglasel manööverdamisel (kui rattaid palju välja keerad, nagu külgboksi tagurdamisel) kadusid pidurid ära. Piduri peapump vahetatud 2 korda. Mõne korra pedaali sõkkumise järel tulid pidurid tagasi, sirgel ja vähesemal pööramisel toimisid-toimivad pidurid ülihästi. Jama algas peale regullitavate amortide vahetamist originaalide vastu. Õli kusagilt ei lekkinud jne.
Laske tulla :twisted:.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26 Nov, 2010 12:41 
Eemal
Liige

Liitunud: 17 Aug, 2007 18:05
Postitusi: 366
Pidurisadulatesse minevad kummivoolikud? On neid vaadatud mis asendis on kui rattad välja pöörata, kas ei murra kuskilt?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26 Nov, 2010 14:45 
Eemal
Liige

Liitunud: 23 Jaan, 2005 17:26
Postitusi: 5085
Tsiteeri:
Ehk oleks mõni ehitust tutvustav link välja pakkuda?

Pakuks ühe teise lingi http://www.asbest.ee/


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2010 0:26 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2217
UR kirjutas:
Pidurisadulatesse minevad kummivoolikud? On neid vaadatud mis asendis on kui rattad välja pöörata, kas ei murra kuskilt?

Ma olen nende viguritega ammusest ajast tuttav, kutt küsis foorumis (tema ka vahetas peapumpa 2 korda), õnneks liigub ta minu kandis suht tihti. Hüppasin ise rooli, väike manööverdamine parkimisplatsil ja garaazi tagasi. Viga oli esiteljel, täpne tuvastamine võttis aega vähem kui kümme minutit, 15 minti läks lõplikuks remondiks (varuosa oli õnneks olemas). Vihjeks, kõik detailid olid terved, vihje on ka minu algses küsimuses-seletuses olemas. :wink:

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2010 2:30 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Nov, 2005 22:30
Postitusi: 1760
Asukoht: Harju
Vollad jäid kuskile rataste väljapööramisel vahele kinni st. voolik suruti kokku?

_________________
Huvitun maisest rasketehnikast.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2010 13:09 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2217
plekkpea kirjutas:
Vollad jäid kuskile rataste väljapööramisel vahele kinni st. voolik suruti kokku?

Midagi sinnapoole, kuid pole õige. Pidurid toimisid kuni rataste välja pööramiseni, seejärel aga pidid korra-paar pumpama, siis tulid pidurid tagasi. Pidureid peal hoides võisid mõlemale poole rattaid välja keerata, midagi ei juhtunud, kui aga rattad keerasid välja peale pedaali vabastamist, siis uuesti vajutades kukkus pedaal kolksuga põhja :D.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2010 15:12 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4426
Asukoht: Tallinn
Seda automarki ei tunne, seega ei oska kinnitada, mis nimelt, kuid miski tiris pööramisel pidurisadulat. Seega suruti töösilindri kolb sisse ja klotside vastu ketast surumiseks tuli mitu korda pidurit pumbata. Rataste pööramisel vajutatud piduriga jäid klotsid surutuks vastu ketast ja kõik toimis. :roll:


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28 Nov, 2010 17:05 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Jaan, 2007 1:05
Postitusi: 3363
Asukoht: Tartu
Ega seda pidurisadulat peale vooliku miski muu loogiliselt võttes nagu sikutada ei saa. Kui just kässer esiratastele ei mõju nagu nt. L-seeria Subarul või SAAB-idel.

_________________
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!

"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 725 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Roamless, VanaUnt, Walter2 ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt