Sai teile liiga hea vihje antud, mootorite remondiga tegelenud inimesed hammustavad selle suht ruttu läbi

.
Aga nüüd uus küss.
Nagu eelmisest nägite, ei pruugi viga olla hoopiski seal, kus te seda arvate olema.
Järgneva küsimuse puhul pole tegu nii keerulise asjaga, kuid küsimusi tuleb veel ja mõne puhul tasuks ka eelnevaga arvestada.
Olin veel suht poisike ja aitasin isal autot remontida, õigemini kahte.
Tegemist oli eri marki autodega, see on siin küsimuse puhul väga oluline.
Esimesel sai vahetatud jagaja kaan, rootor, küünlajuhtmed ja küünlad. Peale kokkulappamist hakkas ilma igasugu vastuväideteta korralikult tööle.
Teisel oli kolvisõrm pooleks ja selle tõttu oli moto maha tõstetud. Moto sai peale ja kruvisin detaile kinni-külge, vana lõpetas ühe auto kokkulappimist. Selleks hetkeks oli teine masin kah praktiliselt valmis, kontrollisime esimese silindri positsiooni ära ja vana lappas küünlajuhtmed peale.
Hakkasime käivitama, turts-plärts-puhh-pumm, nagu marru oleks läinud, tulistab mõlemast otsast ja käima ei lähe. Hmmm , uuesti kontrollima, esimene silinder paigas, tööjärjekord 1-3-4-2 kah õige. No krt. kas sai süüde pool ringi valesti? Juhtmed ringi ja ei mingit liigutust paremuse poole . No mis põrgu jant see siis on , masin oli remondiks seisnud ainult paar päeva ja suvine aeg, pole nagu pistmist niiskusega ning vaevalt paari päevaga midagi nüüd lambist otsad andis. Vana on mul selline kaunis äkiline, kaalus juba kumba garaazist tooma minna, süütepooli või kuvaldat .
Sel momendil käis mul mõte peast läbi, kuule oota, kas võib nii olla? Kontrollime, jah oligi nii, kaks kiiret liigutust, vähem kui 30 sekundit ja auto käis poolest pöördest.
Millega siis vana mööda pani?
Oluline on see, et ta just lõpetas enne seda teise auto kokkulappamise.