Vene lennunduse eripärad.

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
OnuEnn
Liige
Postitusi: 562
Liitunud: 10 Nov, 2011 22:38
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas OnuEnn »

tervelt 3000 ruutmeetrilt otsiti, kirjutab teadusportaal:

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=65258648

"Toimetas Lauri Laugen
www.DELFI.ee
RIANovosti

Venemaa Sverdlovski oblastis lõpetati täielikult juunis Serovi lennuväljalt õhku tõusnud lennuki An-2 otsingud. Kohaliku regionaalvalitsuse juhi Deniss Pasleri sõnul kujutaksid otsingud ilmastikuolude halvenemise tõttu endast liigset ohtu. Kas otsingud jätkuvad kevadel, ei täpsustatud.

Sverdlovski oblasti päästeteenistuse Karpinski otsingu- ja päästesalga ülem Mihhail Bastron tegi juba oktoobri alguses ettepaneku päästetööd peatada. Ta ütles, et paljud päästjad on tugeva tuule käes ja lumesajus telkides ööbimisest külmetunud (oktoobris tekib Uurali mägedes püsiv lumekate). Rabades sadas lund ja tekkis ka jää, mis muutis päästjate töö eriti raskeks. „Teil on mure, aga ka minu inimesed pole rauast,“ ütles Bastron lennukis olnud inimeste sugulastele, vahendab Lenta.ru.


Serovi ajalehe Globus teatel peatati An-2 otsingud õhust 6. novembril. Õhusõidukid ja kütuseveok viidi Serovist kohta, kus nad alaliselt paiknevad. Sügisestel otsingutel loodeti, et tänu maha varisevatele puulehtedele on võimalik suvel kadunud lennukit õhust näha. Lennukit siiski leida ei õnnestunud ja novembris kattus mets juba lumega, mis ilmselt vraki enda alla mattis.

An-2 viis suvel läbi metsatulekahjuluuret. Juunis anti piloodile käsk paikneda ajutiselt ümber Serovisse. Ta hakkas ilma loata kohalikele elanikele raha eest lõbusõite tegema. 12. juunil lennuk lennuväljale ei naasnud. Pardal oli 12 reisijat, kelle hulgas oli ka kohaliku liiklusinspektsiooni ülem.

Maa peal otsiti läbi maa-ala pindalaga 3000 ruutmeetrit, õhust aga 300 000 ruutmeetrit, millest 115 000 kaks korda. Üle kontrolliti ka veekogud, kuid tulemusteta."
sekeldaja

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas sekeldaja »

Kapten Trumm kirjutas: Nendes Discovery populaarteaduslikes filmides miskipärast ei demonstreeritud mitmesugust kaugjuhitavat tehnikat, mis likvideerimisel samuti kasutamist leidis.
Olen Tšernobõlist päris mitut filmi, saadet ja reportaaži näinud ja mäletan sealt nii "biolikvidaatoreid" kui raadiojuhtimisega rasketehnikat (buldooserid). Siiski räägivad kõik sellised allikad kahte kindlat asja: esiteks, kõige "kuumemas" tsoonis ehk reaktoriruumi katusel oli gammakiirgus nii tugev, et sinna töölesaadetud (kosmose)robotitel kärssasid sõna otseses mõttes ajud peagi ära, need muutusid kasututeks ja töö tuli ikkagi ära teha käsitsi - siis katuse puhastamine, igamees paarikümneks sekundiks "sütele kõndima". Teiseks oli reaktori alla süvendi kaevamine, kus tegutseda tuli kiiresti ning sobiva tehnika puudumise tõttu tuli taas kasutada kaevureid. Süvendisse oli algselt planeeritud jahutuskompleks, mis hoidnuks ära reaktorituuma vundamendist läbipõlemise ja põhjavee saastamise, aga lõpuks valati sinna lihtsalt massiivne betoonpadi.
alax
Liige
Postitusi: 1503
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas alax »

Lootused on veel kosmosevaatlustel

http://www.nr2.ru/ekb/412334.html
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas Lemet »

Venemaal Sverdlovski oblastis leiti nädalavahetusel mullu juunis kadunuks jäänud lennuki rusud ja 11 pardalolnu surnukehad, teatas täna kohalik politseiallikas.
Kaks jahimeest leidsid eile õhtul kaheksa kilomeetri kaugusel Serovi linnast juhuslikult soost AN-2 vraki.
Õnnetuspaigale saabunud politseinikud leidsid rusudest 11 surnukeha, teatas allikas.
AN-2 kahe meeskonnaliikme ja üheksa reisijaga tõusis maapealse teenistuse loata Serovi lennuväljalt õhku eelmise aasta 11. juunil, pärast seda lennukist teateid ei ole olnud.
Reisijate seas oli ka Serovi politseiülem Dmitri Ušakov ja üks tema alluv.

http://www.postimees.ee/1224930/venemaa ... nuki-rusud
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
isakene
Liige
Postitusi: 1056
Liitunud: 29 Jaan, 2009 1:04
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas isakene »

Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
alax
Liige
Postitusi: 1503
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas alax »

Uskumatu, et nii lähedal oli. Ikka kaugemalt otsiti.
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas EOD »

Paistab, nagu oleks küllaltki suure nurga all maasse tulnud, kuna puid suht vähe murtud ja tiivad kere küljes.
Kas kukkus pöörisesse või tegi vigurlendu väikesel kõrgusel ja ei tulnud pikeest välja. Igatahes paistab küll sedamoodi, et mindi tegema huvilendu lennuvälja lähedal.:roll:
Mootori seiskumisel oleks saanud minimaalsel kiirusel puulatvadesse maanduda ning inimesed oleksid tõenäoliselt väikeste vigastustega pääsenud. An-2 automaatselt avanevad eestiivad võimaldavad parašüteerivat maandumist ("kõht ees" asendis).
Kasutaja avatar
isakene
Liige
Postitusi: 1056
Liitunud: 29 Jaan, 2009 1:04
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas isakene »

Kommentaaridest võis lugeda, et üksikute pealtnägijate ütluste kohaselt oli lennuk oli puulatvade kohal tõuse ja pikeerimisi harjutanud. Lõhnab väga inimliku lolluse ja joogise pea järele...
Maandumisnurk oli kukkumishetkel 45 kraadi olnud, ütlesid uurijad.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
alax
Liige
Postitusi: 1503
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas alax »

Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
alax
Liige
Postitusi: 1503
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas alax »

http://lifenews.ru/news/113607

Arvatakse, et juba õhus plahvatas üks tiivapaakidest ja lennuväljale enam tagasi ei jõutud.

Vene prokuratuur uurib ka seda, et miks sügisesed otsingud tulemust ei andnud.
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas EOD »

alax kirjutas:http://lifenews.ru/news/113607

Arvatakse, et juba õhus plahvatas üks tiivapaakidest ja lennuväljale enam tagasi ei jõutud.

Vene prokuratuur uurib ka seda, et miks sügisesed otsingud tulemust ei andnud.
Eks kaalutakse kõiki võimalusi.
Eriti tõenäoline see versioon küll ei ole. Kui paak õhus plahvatas ja seetõttu sulasid isegi teiste paakide osad, oleks ka tiivakate - aerolakiga immutatud perkal (sihuke riidesort) pidanud ära põlema. Seetõttu poleks aga ühe poole tiivad enam kandnud ja lennuk oleks alla kukkunud, ümber pikitelje pööreldes. Kaldtüüridega seda pöörlemist vast ära hoida poleks saanud. Seejuures oleks aga tiivatalad kokkupõrkel maaga või puudega kere küljest murdunud. Sel vrakil aga midagi sellist ei paista. :scratch:
Aga et üles ei leitud - Tallinnas kukkus An-28 lennujuhtimistornist mõnesaja meetri kaugusele ja ka kohe ei leitud.
alax
Liige
Postitusi: 1503
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas alax »

http://serovglobus.ru/an-2-kartina-posl ... tra-vinta/

Pakutakse varianti, et riivas madalal noore metsa kohal lennates parema tiivaga üht kõrgemat mändi. Lõi lennuki risti ja rahvas lendas ette kokku. Lennuki piloodil polnud enam midagi teha, kõik toimus sekunditega.
Ka Smolenski lähedal kasvas puu vales kohas.
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
alax
Liige
Postitusi: 1503
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas alax »

http://www.vesti.ru/doc.html?id=1133770&tid=98194

Arvatakse, et põhiviga oli madal lennukõrgus. Ka osutatakse, et lennukikütus polnud kvaliteetne.Ja piloot ebakaine.

http://www.rg.ru/2013/09/24/reg-urfo/oshibka-anons.html

Ja veel neljandaks, et see kõik on võimalik ainult Venemaal. Eripärad või nii!!!
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
alax
Liige
Postitusi: 1503
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas alax »

Uurimine lõpetati seoses piloodi surmaga
http://www.vesti.ru/doc.html?id=1353710&tid=98194
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Ahilleus
Liige
Postitusi: 39
Liitunud: 14 Aug, 2014 18:42
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: Vene lennunduse eripärad.

Postitus Postitas Ahilleus »

EOD kirjutas:Paistab, nagu oleks küllaltki suure nurga all maasse tulnud, kuna puid suht vähe murtud ja tiivad kere küljes.
Kas kukkus pöörisesse või tegi vigurlendu väikesel kõrgusel ja ei tulnud pikeest välja. Igatahes paistab küll sedamoodi, et mindi tegema huvilendu lennuvälja lähedal.:roll:
Mootori seiskumisel oleks saanud minimaalsel kiirusel puulatvadesse maanduda ning inimesed oleksid tõenäoliselt väikeste vigastustega pääsenud. An-2 automaatselt avanevad eestiivad võimaldavad parašüteerivat maandumist ("kõht ees" asendis).

Veidi küll OT, aga olen kuulnud, et kui AN-2 läheb strooporisse, siis sealt väljatulemiseks on kõige parem moodus lasta juhis lahti ja ta tuleb sealt ise välja. Vastab see tõele?
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist