Sellist mõistet nagu "treengväärtus" või "treeningu väärtus" isiklikult ei tunne ja ka googel raskustega välja tõi, aga mulje jääb nagu räägitaks rahalisest ekvivalendist...Kriku kirjutas:Ja kui on "nagu nuusata", siis milles seisneb kasu nende jaoks? "Nagu nuusata" harjutustel ei ole treeningväärtust.
Mis puutub Riigi Teatajasse, siis see toob KK ülesanded ja suunad ära teisiti kui "treeningväärtusena":
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/12 ... _lisa7.pdf
P.S.Ainevaldkond „Kehaline kasvatus“
1. Üldalused
1.1. Kehakultuuripädevus
Kehalise kasvatuse õpetamise eesmärk gümnaasiumis on kujundada õpilastes kehakultuuripädevus, st
väärtustada kehalist aktiivsust ja tervislikku eluviisi elustiili osana; hinnata objektiivselt kehalise
vormisoleku taset ja kasutada sobivaid vahendeid ning meetodeid kehaliste võimete arendamiseks;
harrastada sobivat spordiala või liikumisviisi; väärtustada koostööd sportides/liikudes ning teadmisi Eesti
ja maailma spordisündmustest.
Kehalise kasvatuse õpetamise kaudu taotletakse, et gümnaasiumi lõpetaja:
1) väärtustab elu ning mõistab kehalise aktiivsuse tähtsust inimese tervisele ja tunneb rõõmu
liikumisest/sportimisest;
2) valdab teadmisi, oskusi ja kogemust liikumise/tervisespordi iseseisvaks harrastamiseks sise- ja
välistingimustes;
3) liigub/spordib reeglistikku ning ohutus- ja hügieeninõudeid järgides; teab, kuidas käituda
sportimisel tekkida võivates ohuolukordades;
4) hindab objektiivselt oma kehaliste võimete taset ning kasutab sobivaid vahendeid ja meetodeid
nende arendamiseks;
5) liigub/spordib oma kaaslasi austades ja keskkonda säilitades;
6) on koostöövalmis, suudab juhendada oma kaaslasi lihtsamate kehaliste harjutuste sooritamisel;
7) on kursis Eestis ja maailmas toimuvate spordisündmuste ning tantsuüritustega;
valdab teadmisi kehakultuuri arenguloost Eestis ja maailmas ning mõistab kehakultuuri osa
tänapäeva ühiskonnas;
9) on kursis kaitseväeteenistuseks vajaliku füüsilise ettevalmistuse korraga.
"Djadja Lemet - mõ stoboi!"