Frantzuse nurgake

Muljeid teenistusest. Nii Eesti väeosades, N Liidus, luures või vastuluures, või hoopis partisanide juures. Kuidas kellelgi juhtunud on.
Vasta
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3304
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas Dr.Sci »

frantzus kirjutas:tahan tänada kõiki austet kaasfoorumlasi ja teisi vabakuulajaid kes on viitsinud lugeda-kommenteerida minu proloogi teemast

teema võiks siis olla " kuidas frantzus tribunali alla sattus ehk kilpkonnasupp"

ja luban et kohe-kohe tuleb ka "grande finale"! aga läheb veits aega, hetkel palju tööd, näiteks täna õhtul on saunapäev, raske leida vaba aega kribamiseks :( .
Pigem on tänud meiepoolsed. Igat uut juppi oodatakse ikkasuure põnevusega.
Kasutaja avatar
kalleb
Liige
Postitusi: 5343
Liitunud: 27 Mai, 2005 22:55
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas kalleb »

Mitte saunapäev vaid parko-hozjaistvennoi den mis peale lõunat läheb üle saunapäevaks

Ühesõnaga poolvaba päev enne pühapäeva hommikupalvust ehk poliitzanjaatiet
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas frantzus »

P.S. ja ikka kutsun ka teisi willise juhte üles kes N.A.-s teenisid siin foorumis sõna võtma, pole vahet kas olid staabitakso või personaalne tentsik-autojuht nagu frantzusil oli au olla; igal juhil on ju oma "story" olemas! arvestades seda autojuhtide taset mis ENSV-st tol ajal mobiliseeritud nekrutitel oli võrreldes muu N-liidu tasemega siis peaks ju neid juhte ikka kamaluga olema; nii et ärge häbenege, seltsimehed "unetud"... :write: :write:
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas frantzus »

krt. no miskit tuju ei ole täna kribada :( . lõhkusin ju tööauto ära, st et ega ma ise just ei lõhkunud aga Volvo võttis heaks ja minestas keset teed ära! ei teagi mis viga, arvatavasti miski elektroonika teema, igatahes keset teed ta seisma jäi ja muidugi kõige kitsama koha peal! mootor käib. aga ei edasi ega tagasi, automaatkastiga auto. igatahes "tõbi" tuli järele ja lohistas ca 50km Volvo servisesse. "tõbi" tähendab veokameeste keeles evakuaatorit, ikka tõsine tehnika!
P.S. "tõbi" operaator oli väga jutukas soomlane, sai temaga ikka kõik kohalikud ja globaalsed probleemid läbi arutatud! küsisin siis kah temalt et ega hetkeline koroona teema ju tema tööd ei mõjuta, sest raskem tehnika ju koguaeg liikvel; ja ikka minestavad! selle peale ütles et elu on ikka täitsa masendav, 50% kundesid on suisel ajal kadunud :dont_know: . selgitas siis veits teemat, et suisel ajal on põhikunded turismibussid, ja ka kohalikke linnadevahelisi bussiliine on vähemaks jäänud! vot selline aspekt hetkel päevakohasele koroona teemale.
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas frantzus »

no paar rida kriban ikke, klahvid ju soojad...


sai see kanal siis ilma kaotusteta ületatud, kolonn jälle liikvel. ja siis pealik seletab et meil mingi 20km kulgeda ja ongi lõuna! seedisin seda teemat veits, sest ei ole ju üldse ratsionaalne tohutu aeg ära kulutada molutamisele silla juures, sujuvalt oleks ju rahvas peale silla ületamist kohe täis sööta ja alles siis liikuma hakata? ise küsisin ja ise ka vastasin oma küsimusele!! et miks me kohe lõunat ei pidanud, et äkitselt sellepärast et ei tekiks mingit sõjatehnika kontsentratsiooni sillaületuse juures jne. pealik veits kiitis siis frantzusi, et alles teist päeva õppustel aga juba jagab "biiti" :D, et peaaegu nagu okrugi staabiohvitserid :D . teema oligi lihtne, ei mingeid väeosade kogunemisi strateegiliste kohtade läheduses( sillad-purded), et kui vaenlane tuleb siis saab ju mitu kärbest korraga ühe matsuga! lõuna möödus rahulikut, ei mingit tivolit frantzus ei korraldanud lihtrahva suureks pettumuseks; noh ega pealik oma prille ka valesse kohtadesse ripakile jätnud :D . staabiülem tegi muidugi frantzusile märkuse kui kedagi teist lähedal ei olnud et "remen potjanii"; täitsa minu viga sest rihm rippus jah allapoole mune, olin ju buschlati seljast maha visanud aga rihma "unustasin" lühemaks teha :( . igatahes staabiülem hoidis minu tegemistel-olekul silma peal, ja tglt see oligi tema töö et kõigil silma peal hoida; aga millegipärast oli tal selle silmapealhoidmise fokusseerimine veits nihkes :dont_know: . frantzus muidugi vana dimukraadina ei hakanud asja kakluseni viima, tirisin rihma veits pingumale, ca nabani, ja staabiülem sellega ka leppis. eks frantzusil oli meeles pealiku sõnad et staabiülemaga ei kannata tüli norida. teema on muidugi laiem, ja ulatus juba eelmisesse suvesse; sest staabiülem kraapis ikka korralikult pealiku jalgealust; nn kaebekirjad okrugi staapi pealiku moraalsest küljest jne, olen sellest vist isegi kirjutanud? noh eks see on ju armee omapära; et saaks kuidagi ülemusele vee peale tõmmata ja ise samale kohale asuda! no nende teemadega-intriigidega oli frantzus ikka väga hästi kursis, ja ega vist minu lojaalsuse ja luure-analüütiku oskuste tõttu mind lahti ka ei lastud ametist; nii mõnigi kord oskasin pealikku ette hoiatada lähenevatest jamadest! , vist :dont_know: .

P.S. no näete ise et isegi tige frantzus oskas jälle kirjutada ei milleski eimidagi, aga luban jätkata kui maha rahunen...
Kasutaja avatar
Svejk
Liige
Postitusi: 3758
Liitunud: 13 Jaan, 2010 18:32
Asukoht: Põllul
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas Svejk »

frantzus kirjutas:ei mingit tivolit frantzus ei korraldanud lihtrahva suureks pettumuseks
Teatan tagasihoidlikult, et praegusel perioodil "prantsuse nurgake" üheks suureks pettumuse valmistajaks on, vähemalt isiklikus plaanis,
kui suurte ootustega kerid "mäletsuste" rubriiki ja miskit uut ilmunud ei ole.... 8)
On ikka üle prahi jutud! :)

P.S.
...ja need väejuhtide telgitagused intriigid võiks kah rohkem lahti kirjutada, väikeseks vihjeks minu poolt... :P
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas frantzus »

ja jälle liikvele kolonni sabas, pealik siis jagas veits näpunäiteid ka eelseisva marsruudi kohta; et asi lihtne, üks vasakpööre ja üks parempööre ja olemegi kohal! ei saanud frantzus muidugi vait olla ja küsis et kas pöörete järjekord on ka oluline? lasi selle küsimuse sujuvalt kõrvust mööda, st et võttis seda naljana, ja nalja ma võisin ikka veits teha kui me omavahel olime, see õigus oli mul tasapisi väljateenitud, aga alati ta ei pruukinud naljast aru saada, aga eks me olime ca aastaga üksteist tundma ka õppinud ja enam-vähem teadsid kust kohast piir läheb! kõnnumaad on veel mingi 30km, siis vasakule asfaldile ja ca100km otse ja siis ca1km paremale Karakumi kõrbesse ja olemegi oma dislokatsiooni paigas, ja tema on seal samas kohas korra olnud! lihtne ju :mrgreen: . oligi lihtne, ainuke häda selles et kohe-kohe läheb pimedaks ja see asfaldiosa on noolsirge tee ei kuskil, kõrval jookseb raudtee liin ja ei mingit asustust, on oht et juhid jäävad tukkuma roolitaga, niigi poolik öö juba seljataga! ja et seda ohtu vältida tehakse iga tunni tagant väike paus; see olevat plaanitud tegevus mis tugines pealiku isiklikele kogemustele eelmisest korrast. oli olnud 4 tukkumajäämist, aga lõppesid kõik õnnelikult sest kõrbes ju eurokraave teeääres ei ole, lihtsalt asfalt läheb sujuvalt liivaks üle, ja mitte tuiskliivaks vaid kõva pind ikka. frantzusi õnnetuseks oli vihmasadu ka lõppenud, lootsin nii väga et asfaldi peal lööb vesi autoküljed veits puhtamaks pasast, aga asfalt oli juba kuiv! noh vähemalt olid klaasid-tuled pimedas puhtad. sabas loksudes ei olnud igav kah, paar tehnilist stoppi oli ka! üks stopp oli põhimõtteliselt ette teda, üks ZIL vajas aeg-ajalt vee lisamist jahutussüsteemi sest kompressori kaane vahelt jooksis vaikselt välja ja seda ei hakanud keegi teepeal lahkama sest võis ka kuskill pragu sees olla, autojuhile olid sõnad peale loetud et jälgida mootori temperatuuri ja mitte mingil juhul ei tohi mootorit keema lasta! ZIL oli ju väga tundlik selles suhtes, noh sama lugu mis tänapäeval 6-silindriste BMW-ga et kui keema lased siis plokikaane tihend peetis ja halvimal juhul ka kaan kõver. teise ZIL-i minestamine oli veits kurvem, katkine ventika rihm peksis jahutusradika sodiks ja see jooksis nagu mahlakask, õnneks oli terane autojuht ja jättis kohe masina seisma kui kapoti alt imelikke helisid tulema hakkas ja mootorit sisse ei kõrvetanud! radikat päästemeeskonnas ei olnud, ja autot maha jätta ka ei kannatanud sest tegu oli suht spetsiifilise varustusega töökojaga! kutsuti siis kokku pädev tehniline konsiilium koosseisus: pealik, zampoteh ja frantzus; raadio teel vist arutati asja ka staabiülemaga; ja üksmeelselt otsustati et ZIL-le kolmnurk ette ja Kraz-le sappa! poisid hakkasid kohe tegutsema, aga konsiiliumil järgmine mure, et mis me nende kolme sõdalasega teeme, et ZIL-i kabiini neid jätta ei saa sest külm ja niiskus teeb neile liiga, päeval oli küll soe kui päike paistis, kohati isegi üle 20 plusskraadi aga õhtul kukkus temperatuur koos päikesega nulli ja +5 vahele! frantzus "sõltumatu sõjasulaste ametiühingu sõltumatu esindajana" tegi ettepaneku et sõdalased võib ju willisesse mahutada, et mul ju kolm vaba kohta olemas, ja piletiraha ka ei küsiks vaid las pesevad frantzusi willise homme pasast puhtaks! pealik tegi selle jutu peale suured silmad et mis ajast frantzus on hakanud willise pesul võõrtööjõudu kasutama, et see ei olevat ustaaviga kooskõlas :D . õigus tal oli, sest pigem pidi frantzus kaikaga abilisi eemale peletama kui willist pesi, kedagi teist ligi ei lasknud, no mõni õnnelik sai ehk ämbriga vett tuua! zampoteh vaatas asja kõrvalt, et pealiku ja frantzusi vahel kisub asi inetuks ja tegi ettepaneku need kolm sõdalast oma " buhankasse" mahutada! et istekohti küll ei ole aga paar kanderaami ikka seinal on ja põrandal ka ruumi piisavalt, ja soe õhk ka täitsa olemas! no seekord sai kirik keset küla pandud tänu zampotehile! olen temast vist rääkinud, idamaiselt viisakas ja rahumeelne mees, rahvuselt korealane, ja ametialaselt igati pädev ja autoriteetne kuju heas mõttes; ja frantzusi lainepikkused sobisid temaga ikka väga hästi, oli vastastikune respect, muidugi ei tohtinud frantzus ära unustada oma veits alamat positsiooni. kolonni sabas sõites oli see hea et peale seisakut hakkasid ju kolonni taga ajama, ja kiirused läksid kohati nii suureks kui torust tuli, ja Kraz suutis seda töökoda järel vedada nagu nuustikut asfaldil! loksusime kolonni sabas, aga mingi 20km enne viimast parempööret andis pealik käsu mööda kimada, tea kas tahtis jälle kontrollida frantzusi võimeid maastikul orienteerumises :dont_know: . tee kõrval lookleval raudteel oli igasugused km postid väga selgelt nähtavad, ja kaardil oli ka täpselt ära näidatud mis posti juures parem pööre tuleb! mingi paar km enne pööret näen et vastutulev kolonn pöörab ka samale rajale, juhtisin ka pealiku tähelepanu sellele et kas me polegi seal platsil üksi? vastutulev kolonn ei olnud pikk, ainult kaks KAMAZI ja ühel köök ka sabas; aimasin halba! pealik sai ka kohe teemale pihta et see meie oma köögitoimkond :D . ja frantzusil tekkisid veel ühed kahtlused sest köögitoimkonna pealikuks oli hoz-zvoodi hohollist prappor, ikka väga tuttav frukt! kihutasime siis neile järgi, ega mingi km pärast oligi lõpppunkt; pealik käskis kohe köögi juurde kimada ja kõik tuled põlema panna et veits valgem oleks! kokad juba jooksid ümber katla prappori oskuslikul juhtimisel, pealik kobis ka autost ja prappor kohe jooksuga ette kandma miks nii ja mitte naa! nägin juba roolitagant tulede valguses et prappori nina ikka päris punane :D . prappor sai ikka korraliku epistli koheselt kätte, aga seda enne kui muu manschaft kohale jõudis, teadsin et neil on ka aegajalt muid diile käigus ja pealik ei taha prapporit avalikult hukata! kobib siis pealik autosse tagasi, pobiseb omaette et kuradi hoholl ei suuda isegi kahte päeva korralik olla! ja käskis ruleerida väljaku kaugemasse nurka, et see on see koht kus mõttetud autod seisma hakkavad eesotsas frantzusi willisega, et nüüd hakkavad töökojad mingit mustrit üles seadma! edasised korraldused olid et kui ohvitseride ühiselamu kohale jõuab siis tema kohver jälle sinna toimetada, ja edasine vastavalt üldistele korraldustele; ühesõnaga et frantzusi töö on hetkel tehtud ja edasi saagigu pekki või närigu muru :dont_know: ! aga prappori odüsseiast rääkis mulle peakokk kui peale suurema summa söömist ja magamaajamist jäime kahekesi a`la carte roogi nautima ohvede laua taha! nad olid meist ju pidevalt tund-kaks eespool liikvel, ja ilma kiiruse piiranguta liikvel, seega oli aega sitaks! ja kui nad Amudarja orus tsivilisatsioonis olid siis ei saanud prappor kuidagi peatumata külapoest mööda sõita ja oli sealt võtnud ikka mitu peetveini ligi! enne lõunat oli ta tagasihoidlikult ainult ühe veini hingealla kuuganud, ja lõunaajal polnud keegi sellest arugi saanud! peale lõunat oli läinud veits julgemaks, tõmbas vähemalt kolm peetveini hinge alla; peakokk oli ju temaga samas autos ja teadis täpselt enam-vähem mis toimus! siis oli prappor oma planseti ka lahti teinud ja top-sekret kaardi välja tirinud et autojuhti õpetada õige teeotsa leidmisel! oli seal prappor seletanud autojuhile igasuguseid numbreid ja viitasid, et noh aitaks ka teda pimedas suundade jälgimisega! prappori õnnetuseks oli autojuht rahvuselt kreeklane, nime kahjuks ei mäleta aga zirtaki samm oli tal küll juba sündimisest saadik jalas; kuskilt Musta mere äärsest vanast kreeklaste kolooniast ta pärit oli! ja õnnetus seisnes selles et too kreeklane ei teadnud araabia numritest suurt midagi; kunagise Rooma keisririigi alamana olid rooma numbrid talle kodusemad! mingil hetkel oli peakokk kobinud Kamazi kabiini magamiskohale pikutama, ja ärkas alles siis kui suurem kisa lahti läks! no prappor oli ka tukkuma jäänud, ja autojuht otsis ausalt maamärke tee äärest aga mida ei tulnud seda ei tulnud! õnneks tuli prapporile häda kallale, ja auto tulede valgel oli näinud raudtee postil km märki mis olnud ikka väga vale, mingi 50km teeotsast mööda kimanud! selle kisa peale oli ka peakokk üles ärganud, ja autojuhile oli karm käsk kätte antud et lapats põhja vajutada, et peame enne põhikolonni kohale jõudma, et küll me pärast ennast välja vabandame seoses katla põletitega tekkinud tehniliste probleemidega mis on hetkel õnnelikult kõrvaldatud :D . ausalt öeldes prappori plaan oli hea, aga miski 10 minutit jäi lihtsalt hiljaks, ja jäi vahele. öhtusöök muidugi nihkus ka mingi 1,5h edasi, ja ikka uneaja arvelt.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36424
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas Kriku »

Igasugu asjatoimetuste pärast polnud väljasõidust saadik saanud siia vaadata ja nüüd lugesin järele. Väga tahe lugemine jälle, aitäh!
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas frantzus »

kuna frantzus põrkab oma kolumnis siia-sinna siis vist ongi parem väikse ajaviitega lugeda ja ise toimetaja tööd teha! kahjuks põrkan jah siia-sinna kirjutades aga vaja ju kirja panna kohe mis meelde tuleb! kui ma hakkaks nüüd ise redigeerima-toimetama siis jääks vist asi ikka täitsa pooleli... :(
Kasutaja avatar
speedsta
Liige
Postitusi: 2056
Liitunud: 22 Veebr, 2005 12:20
Asukoht: Dorpat
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas speedsta »

Kui Pulp Fiction panna lineaarselt jooksma, poleks see enam Pulp Fiction. Seega jäta nii nagu on.
Kui on probleem, tõmba lõuga
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas frantzus »

speedsta kirjutas:Kui Pulp Fiction panna lineaarselt jooksma, poleks see enam Pulp Fiction. Seega jäta nii nagu on.

jätkan siis nii nagu torust tuleb, aitäh vihje eest :write:

run, Forest, run....
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas frantzus »

ruleeris siis frantzus pealiku näpunäidete järgi platsi kaugemasse nurka ja jäi teisi mõttetuid autosid ootama, pealik ise litsus sissetuleva kolonni juurde et töökojaautode paigaldamisel oma know-how-ga abiks olla ja "mõttetud " oma nurka saata! mõttetute autode hulka kuulusid kõik transpordiautod, eesotsas willisega; VS ja VTO autod. poolhaagiste vedajad haakisid oma haaked lahti ja vedukid nurka, bensuvoz ja veeauto ka, köögitoimkonna autod ka; aga veeauto ja köögiauto produktidega paigaldati ikka rivi serva köögile lähemale, eks kokad olid ka suht haigete jalgadega :D ! veeautost veeti isegi voolik köögini ja sinna otsa pandi ka välipesula toru kraanidega. ainukene erand tehti "buhankale", millest oli saanud jälle sujuvalt "tabletka", sel ju punane rist ka küljel ja katusel! see pargiti kohe staabiauto kõrvale, loodeti vist et vastavalt Genfi konvektsioonile seda ikka pommitama ei hakata ja nii jääb ehk staap ka terveks :dont_know: . lisaks veel see et kui ohved komistavad staabi trepil ja haiget saavad siis on ju kanderaamid ja jood kohe käepärast :dont_know: . staabiauto oli iseenesest huvitav, väljapoolt nagu ZIL-131 töökoda, aga tegelikult sai selle putka laiemaks teha, üks külg tõmmati nagu sahtel lahti ca 1m ja pandi tugijalad alla, vot ei mäleta kas ainult ühelt poolt või mõlemid pooled käisid välja? viimasena laekus "mõttetute" nurka bensutankur, ja kutt kargas kohe frantzusi juurde et kas bensiini ka vaja on? temal selline käsk et tünn tühjaks teha, ja esmajärjekorras need töökoja autod kus on generaator ka peal, isegi autode numbrid olid talle antud kuhu oma tünn tühjaks teha, ja kui miskit üle jääb siis suvalistesse autodesse; sest homme hommikul ta peab prapporiga minema kuskile naftabaasi uut bensiini hankima sest muidu me ei saagi koju :D ! vanakesed jagavad biiti, kuigi frantzusi willist seal nimekirjas ei olnud siis ikka alustati tähtsamast, st "suvalisest autost" :D ! üks paak oli mul küll täis aga teine suht aurudega täidetud, paar liitrit ehk oli veel! paak sai tangitud, ja tankur läks teisi masinaid otsima vastavalt nimekirjale! tundus et asjad on juba paikka loksunud, "meie" parkla ka juba täis tehnikat, aga suurel platsil käis ikka tõsine mosaiigi ladumine töökodadega, ja seda pimedas autotulede valgel. rabasin siis pealiku "välikohvri" näppu ja toimetasin ohvitseride ühiselamusse, ja sellega oligi nagu frantzusi töö tehtud, selleks korraks :D .

veits ka platsist kus paiknesime. kujutage ette Kaali kraatrit Saaremaal, aga läbimõõduga ca 300m ja ilma veeta! ümberringi ca 10-15m kõrgused liivabarhaanid, aga põhi suht sile, kõrguste vahe ca +-1m, ja sinna viis ainult üks tee sinka-vonka barhaanide vahelt, igatahes looduslik värk see oli, uurisin spetsiaalselt pealiku käest et kes selle pesa valmis on ehitanud! üks variant muidugi et antiikajal oli seal miski UFO-de baas :mrgreen: :mrgreen: . paberite järgi oli see Karakumi kõrb, aga tegelikult oli see nn "eelkõrb"; lahtist liiva ei olnud, mingi ca 2cm pinnasest oli ikka mingi juurestikuga seotud. rohelust ka eriti ei olnud, aga arvestades et oli veebruarikuu siis miskit rohelist oli kergelt näha. põhiline taim oli ikka "verbljäädina koljutcka", noh see sama okkaline kera mis ka välismaa westernites mööda kõrbe veereb, ja veeres neid ka Termezis. kahjuks eestikeelset nimetust ei tea.

molutame siis oma nurgas kui tuleb käsk et mingi "sobranie" staabi juures! põhimõtteliselt nagu mingit rivistust ei olnud, lihtsalt staabiülema ettekanne "olukorrast riigis"! et eelmise öö kogemus näitas et sõdalased saavad ka ilma luksuseta hakkama ja jätkame samas vaimus, autos magamine on lubatud ja kes ei soovi siis on telkide põrandal ruumi piisavalt, ja sõdalane võib ise valida! täitsa uskumatu lugu :dont_know: . igatahes frantzus valis telgipõranda, prappori käest laenasin paar tekki kah! ega pikka pidu olnudki, staabiülem pani perimeetrivalvajad ka paikka ja lubati kõik õhtusöögile, ja peale seda kohe magama ilma mingi rivistuseta! frantzus oleks muidugi willises maganud aga vot see füsionoomia ei mahtunud kuidagi sinna, ja KAMAZ-i kabiniist ei tahtnud duhhi ka välja visata, vähemalt nii aus sõdalane oli frantzus küll! ja õieti tegi kui arvestada seda mis järgmine hommik toimuma hakkas.... :mrgreen: :mrgreen: :write:
Väino
Liige
Postitusi: 680
Liitunud: 10 Aug, 2009 20:18
Asukoht: Virumaa
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas Väino »

"verbljäädina koljutcka" - kaameliastel
frantzus
Liige
Postitusi: 810
Liitunud: 26 Jaan, 2015 21:42
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas frantzus »

Väino kirjutas:"verbljäädina koljutcka" - kaameliastel
suured tänud! oma tarkusega oleks tõlkinud "kaameliokas" sest vene keeles on okastraadi nimetusega sarnane, ja ega see taim oli ise ka okastraadi moodi! botaanikas olen ikka suht nõrk; kasel ja kuusel teen ka vahet ainult talvel :D
VMO
Liige
Postitusi: 236
Liitunud: 30 Sept, 2016 10:49
Kontakt:

Re: Frantzuse nurgake

Postitus Postitas VMO »

frantzus kirjutas: kasel ja kuusel teen ka vahet ainult talvel
Metsandust tudeerinuna - suvel vaata koort, kui valge siis on kask (enamasti). 8)
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist