No siis ma ei imestaks üldse, kui "porgandid" näiteks Venemaale renditakse ja Eestis hakatakse reisijaid vedama poole vähem dotatsioone vajavate Edelaraudtee vanade rongidega: http://tarbija24.postimees.ee/4181951/e ... itma-pannaAspelund kirjutas:Ma arvan, et Lelle-Pärnu on alles algus. Raha hakatakse ära tõmbama kõikvõimalikest ja võimatutest kohtadest.
A.
Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
-
- Liige
- Postitusi: 617
- Liitunud: 25 Juul, 2007 2:40
- Kontakt:
Re: Rail Baltic
Ma ei imestaks kui need vanemad rongid ei sobi porgandite oranži kuvandiga ja jäetakse sellepärast liinile panemata. Okei okei, nii halvasti ma meie ametnike kohta ka nüüd ei arva.
Paras totrus, et porgandid mis suudaksid sõita 160 km/h (uuemad dislad 200 km/h - selliseid meil vist pole) saavad meil sõita ainult 120 km/h raudtee kehva seisukorra tõttu. Ja kavatsetakse renoveerida mõni lõik, et 135 välja venitada.
Paras totrus, et porgandid mis suudaksid sõita 160 km/h (uuemad dislad 200 km/h - selliseid meil vist pole) saavad meil sõita ainult 120 km/h raudtee kehva seisukorra tõttu. Ja kavatsetakse renoveerida mõni lõik, et 135 välja venitada.
Re: Rail Baltic
Oleks ikka jube küll, kui need vanad romud, mis venisid kui tigu Tallinnast Tartusse 4 tundi, jälle liinile tagasi pannakse.
Re: Rail Baltic
Parandage kui ma eksin aga minu teada on kõikide jaamade ja peatuste platvormid juba porganditele sobivaks ümber ehitatud. Kas hakatakse jälle ringi tegema?
Re: Rail Baltic
Ei tea, aga platvormi kõrguse muutmine oleks küll üks marginaalsemaid kuluartikleid kogu selle projekti juures.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Rail Baltic
Hakkavadki ebameeldivad tõed päevavalgele tulema http://epl.delfi.ee/news/arvamus/juhtki ... d=79553370
Ja seda ei tohi mitte lubada.
Ja seda ei tohi mitte lubada.
-
- Liige
- Postitusi: 617
- Liitunud: 25 Juul, 2007 2:40
- Kontakt:
Re: Rail Baltic
Veel üks artikkel Karli Lamboti poolt.
http://epl.delfi.ee/news/arvamus/kas-ta ... d=79560052
Minu arvates peaks kindlasti ehitama kui pole ohtu, et EL raha tagasi küsib. Näiteks vaadates kuidas Tallinn on väga olulisel kohal eestis ja teistele linnadele ei jää pirukast suurt midagi. Kuid kui Pärnu oleks sama hästi ligipääsetav kui Tallinn võiks midagi muutuda vähemalt Pärnu jaoks.
Näiteks selle Pärnu lennujaama rekonstrueerimise valguses, nimelt nad peaks sinna ehitama instrumentmaandumise süsteemi mis teeks võimalikuks maandumise pea iga ilmaga. Ja odavlennufirmadele meeldivad madalad lennujaamatasud, isegi kui lennujaam on natuke eemal kuid hästi ühendatud suurte linnadega. See võiks konkureerida Tallinna ja/või Riiaga.
http://epl.delfi.ee/news/arvamus/kas-ta ... d=79560052
Minu arvates peaks kindlasti ehitama kui pole ohtu, et EL raha tagasi küsib. Näiteks vaadates kuidas Tallinn on väga olulisel kohal eestis ja teistele linnadele ei jää pirukast suurt midagi. Kuid kui Pärnu oleks sama hästi ligipääsetav kui Tallinn võiks midagi muutuda vähemalt Pärnu jaoks.
Näiteks selle Pärnu lennujaama rekonstrueerimise valguses, nimelt nad peaks sinna ehitama instrumentmaandumise süsteemi mis teeks võimalikuks maandumise pea iga ilmaga. Ja odavlennufirmadele meeldivad madalad lennujaamatasud, isegi kui lennujaam on natuke eemal kuid hästi ühendatud suurte linnadega. See võiks konkureerida Tallinna ja/või Riiaga.
Re: Rail Baltic
Pärnu lennujaam oma 799m pikkuse lennurajaga on üsna mõttetu. Oleks lennuraja pikkus vähemalt 2,5km, siis juba saaks seal millegi moosiriiulist vähe suuremaga maanduda ja õhku tõusta. Odavlennufirmade kasutuses väga levinud Boeing 737-800 vajab näiteks minimaalselt 2070m pikkust maandumisrada (vt. lähemalt siit: http://aircyber.weebly.com/aircraft-run ... ments.html ). Seega kuniks Pärnu lennujaam peamiselt ainult väikeseid eralennukeid teenindab, pole mingit vahet, kas see RB seal eksisteerib või mitte.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
-
- Liige
- Postitusi: 617
- Liitunud: 25 Juul, 2007 2:40
- Kontakt:
Re: Rail Baltic
Pärnu lennujaama maandumisraja pikkus muidu oligi 2,5 km, aga praegu kasutuskõlblik ainult 800m. Ja googeldatud uudiste järgi on see plaanis terves ulatuses taastada, vähemalt selle 20 miljoni eurose paketiga
Internetis tuhnisin paar kuud tagasi välja kõiksuguseid Pärnu omavalitsuste liidu esitlusi & uurimusi, millest kõige varasem oli 2009, mil igatseti kangesti töökõlblikku lennujaama.
Internetis tuhnisin paar kuud tagasi välja kõiksuguseid Pärnu omavalitsuste liidu esitlusi & uurimusi, millest kõige varasem oli 2009, mil igatseti kangesti töökõlblikku lennujaama.
Re: Rail Baltic
Sellist garantiid pole. Tegemist on puhtpoliitilise otsusega - kui EU-ga mingil põhjusel tülli läheme (no näiteks meile ei meeldi põgenike laiali jagamine) võib EU raha tagasi küsida (hetkel teadaoleva põhjal ei ole RB tegelikult sotsiaalmajanduslikult tasuv) -> igale Eesti elanikule (imikust raugani) esitatakse >2000EUR arve. See on ainult taristu loomise kulu. Lisanduvad rongikoosseisud ja taristu hooldustasud.Kasutajanimi kirjutas:Minu arvates peaks kindlasti ehitama kui pole ohtu, et EL raha tagasi küsib.
Pärnu lennujaam on selle kõrval kukesupp. Kui RB tuleb, muutub Pärnu lennujaama kaasajastamine mõttetuks - tunnise raudteeühenduse kaugusel on siis 2 töötavat lennujaama. Lootust odavlennufirmasid kuidagi Pärnu kaudu lendama panna - selleks peaks TLL ja RIX olema ülekoormatud ja/või kõrgete tasudega. Kumbki pole tõsi.
-
- Liige
- Postitusi: 617
- Liitunud: 25 Juul, 2007 2:40
- Kontakt:
Re: Rail Baltic
Kui praegu ei nõuta Poolalt ega Tšehhilt midagi tagasi sest nad ei mängi kaasa põgenike ümberjaotamisega, miks peaks meilt küsitama. Selleks peaks olema ka konkreetne kokkulepe: 'võtate x immigranti y raha eest', mida pole olnud.
Igatahes praeguse seisuga ei näe ma raha suunamises sinna lennujaama (ja mitte lelle-pärnu liinile) mingit probleemi.
Igatahes praeguse seisuga ei näe ma raha suunamises sinna lennujaama (ja mitte lelle-pärnu liinile) mingit probleemi.
-
- Liige
- Postitusi: 7208
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Rail Baltic
Pärnakana peaks mainima,et jah rada on tõesti pikem 800 meetrist,Nõuka võimu lahkumisel muideks veeti sõjaväge sealtkaudu Il-76-tega välja ja mingi aeg tegi sinna ka maandumisi peale iseseisvust charterina Ameerikamaal valmistatud Boeing lennukid,ise oma silmaga olen mõlemat näinud.Mingi aeg isegi hoiti rada korras aga siis peale selle üleandmist Tallinna Lennujaama(peale Piirivalve Lennusalga lahkumist) alluvusse kadusid ka hooldusrahad ning näpuotsa eest saadud summa kulutati väikelennukite raja pikkuse hoidmiseks.Ise ma pakun,et 90-nendate lõpus ei olnud ka Tallinna Lennujaam eriti rikas ja hiljem vast hakati kartma konkurenti.Mingi aeg üks ärimeeste seltskond plaanis sinna lennukite lammutamise ja varuosade(mis veel oleks võimalik) müügiplatsi.Aga nad soovisid riigi abi,et lennujaam tagasi müüdaks ja ka kõrge hinnaga ei oldud nõus,sest rada nõuab suuri investeeringuid.Lennukid oleks maandunud omal jõul,nii,et ka siin lühikese rajaga ei oleks olnud tegemist.Nii sinna see asi jäi 2000 aastate keskel.
Vabandan off topicu pärast.
Vabandan off topicu pärast.
-
- Site Admin
- Postitusi: 5566
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Re: Rail Baltic
Pärnu lennuväljale tehti ettekirjutus, mis keelab kuuest tonnist raskemate lennukite maandumise alles 2013. a. novembris. Charterlennud (ka Boing 737 lennukeil) sinna toimusid veel sama aasta kevadel. Nii et piirangud on tegelikult üsna värsked.
Viimane põhjalik raja remont oli Pärnus möödunud sajandi päris viimastel aastatel. 2000 sai rada ka korralikud rajatuled ning täppislähenemise raadiomajaka. Pärast seda pole seal enam midagi tehtud.
Viimane põhjalik raja remont oli Pärnus möödunud sajandi päris viimastel aastatel. 2000 sai rada ka korralikud rajatuled ning täppislähenemise raadiomajaka. Pärast seda pole seal enam midagi tehtud.
Re: Rail Baltic
Erinevalt RB-st pean mina Tallinna-Helsingi tunnelit väga kihvtiks ja vajalikuks projektiks.
Tallinna-Helsingi tunneliprojekti eestvedaja: ehitus võiks lõppeda 2024. aasta jõuluks.
Tallinna-Helsingi tunneliprojekti eestvedaja: ehitus võiks lõppeda 2024. aasta jõuluks.
Vesterbacka sõnul saab parimal juhul juba järgmisel aastal hakata tunnelit puurima ning viie aasta pärast võiks Soome lahe alune ühendustee juba valmis olla. «Hästi kõlav lõpptähtaeg oleks näiteks 24. detsember 2024,» arvas ta.
Laupäeval allkirjastati kavatsuste protokoll tunneli projekteerimiseks. 15 miljardit eurot maksva tunneli rahastamise läbirääkimistega on Vesterbacka sõnul juba kaugele jõutud. «Kogu raha ei ole veel kokku saadud, kuid arutelud kulgevad edukalt. Me teame täpselt, kust raha saada. Hiinast tuleks 70 protsenti ning ülejäänud raha Põhjamaade kindlustusfirmadelt,» ütles Vesterbacka.
Sajakilomeetrine raudteetunnel oleks valmides maailma pikim ning rongisõit ühest riigist teise kestaks 20 minutit. Tunnelisse on kavandatud neli peatust: Tallinna lennujaama juures, Helsingist 15 kilomeetri kaugusele rajataval tehissaarel, Espoos Keilaniemis ning Helsingi-Vantaa lennujaamas. Varem on räägitud ka Helsingi kesklinna või Pasila peatusest.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Rail Baltic
Ma loodan, et selle Sajandi Projekti planeerijad oskavad arvestada ka võimalusega, et Lennutaadi Lennuväli võib mõnekümne aasta perspektiivis asukohta vahetada. Kui tunnel peaks täiendavaid reisijatevooge tähendama - tõenäosus kasvab.Tunnelisse on kavandatud neli peatust: Tallinna lennujaama juures...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist