Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Kindlusehitised. Teed, sadamad ja lennuväljad. Kasarmud ja linnakud.
Maalinnad ja linnused. Kõik militaararhitektuurist.
Vasta
Kurjam
Liige
Postitusi: 1565
Liitunud: 10 Dets, 2007 22:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Rail Baltic

Postitus Postitas Kurjam »

Tehissaarte-ihalejatele tuletaks meelde, et see materjal mis läbindusmasinast tuleb on peenike nagu kruus. Sellest merre saare ehitamine läheb ühte ritta liivast köie keeramisega.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36338
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Rail Baltic

Postitus Postitas Kriku »

Betooni sees saab ikka kasutada. Ning liivast saared on täiesti olemas - kõik sõltub hoovustest. Mõnes kohas võib suvalise kivi taha liivast saare kerida.
Roamless
Liige
Postitusi: 3793
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Re: Rail Baltic

Postitus Postitas Roamless »

Läti ja Leedu "huvitatud jõud", kes üritavad "paati kõigutada" omale sobivas suunas, said EL-st tõsise hoiatuse.
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/eu ... d=81098427
Unforeseen consequences
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39981
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Rail Baltic

Postitus Postitas Kapten Trumm »

See RB juhtkonnas toimuv on vist Gediminase kompleks raudtee moodi.
Muidugi tuleb arvestada seda, et hea valge ilma eeskujuta (nagu Eestil on Soome) on korruptsiooni ja onupojapoliitika tase Lätis ja Leedus meie mõistes hoomamatu.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
chac
Liige
Postitusi: 475
Liitunud: 19 Mär, 2014 12:31
Kontakt:

Re: Rail Baltic

Postitus Postitas chac »

Saksa Ülemkohus lubas linnades keelustada mõningaid diiselautosid...
http://money.cnn.com/2018/02/27/news/ge ... index.html
http://www.dw.com/en/opinion-germanys-c ... a-42760420

Huvitav kui suur protsent eesti rekkadest on just need vanemat sorti diislid, keda justnimelt selle otsusega sihikule võeti? :roll:
Lemet
Liige
Postitusi: 19908
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Rail Baltic

Postitus Postitas Lemet »

Väga väike. Vedaja peaks olema pähe haavata saanud, kui välisvedu üle kümne aasta vana rondiga tegema hakkab...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36338
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Kriku »

Avardan teemat teistelegi suurtele taristutele. Tunnelist on ülalpool nagunii juba juttu.

PÕHJALIK ÜLEVAADE: Saaremaa silla ehitajate plaan on võtnud palju konkreetsema kuju.

http://saartesillad.ee/

Pilt

Pilt
Silla hinnanguline maksumus küündib poole miljardi euroni, täpsemalt jääb konsoolsilla ehitushind koos peale- ja mahasõitudega vahemnikku 400-450 miljonit eurot.

Lisaks infrastruktuuri ehituskuludele hõlmavad need kulud planeerimiskulusid ja muid väljaminekuid, nagu kinnisvara ja maa omandamine. Kuigi mõned kulud võivad ilmneda varem, paigutatakse kõik kulutused ehitusperioodi alla aastatel 2022-2025.
Prognoos: viie aastaga saavad parvlaevad ligi 100 miljonit

Mitu silda 20 aasta jooksul laevadele kulutatud raha eest ehitada võinud olekski...?
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39981
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Nagu iga moodsa piirilähedase infra valmimisega tekib ka selle sillaga Eesti ründamisel üks operatiivsuund juurde - see on siis Saaremaa. Täna nt Eesti vallutamiseks Saaremaalt alustamist kuigi teravaks ideeks ei peaks. :roll:

On selle äriplaani sisse ka arvestatud kolmanda jalaväebrigaadi loomine või jääme lootma paari kompanii tugevusele KL Saare malevale? Punalaevastikul polegi vaja ronida Paldiski alla, vaid saab ka Saaremaa süvasadamas asjad aetud? Kamoon mehed, raha tuleb panna infrasse, kuskaudu saavad tulla ainult liitlased, mitte vastased. Lennuväljad, Helsinki tunnel, Rail Baltica, sadamad Tallinna ümbruses. Ja "rindega" paralleelsed maanteed (ehk rokaadid), kus saab üksusi kiiresti kriitilisse kohta saata. Mitte Tallinn-Tartu, vaid Tartu-Jõhvi, Pärnu-Rakvere jne.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36338
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Kriku »

Sild vajadusel õhku lasta on odavam kui uut brigaadi formeerida.
2korda2
Liige
Postitusi: 1580
Liitunud: 01 Juul, 2014 11:56
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas 2korda2 »

Miks ei saa Saaremaa süvasadamat ja silda vaadelda hoopis kui täiendavat võimalust liitlaste laekumiseks? Mulle tundub selle tõenäosus oluliselt suurem.
teeline35
Liige
Postitusi: 1534
Liitunud: 11 Apr, 2010 9:21
Asukoht: LÄÄNEMAA
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas teeline35 »

Kaliningradi suhtelise läheduse tõttu Saaremaa süvasadamat appitõttavatel liitlastel raske kasutada. Kaliningradist järgneb kindlasti mingisugune segav tegevus.
(Üli)koolitamata,aga lugeda kirjutada mõistan.
Zuslik
Liige
Postitusi: 516
Liitunud: 14 Mär, 2008 23:34
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas Zuslik »

teeline35 kirjutas:Kaliningradi suhtelise läheduse tõttu Saaremaa süvasadamat appitõttavatel liitlastel raske kasutada. Kaliningradist järgneb kindlasti mingisugune segav tegevus.
Ja Paldiski on Peterburist kaugemal või ? Rääkimatta Muuga või Tallinna sadamate ja Ust-Luga vahelisest kaugusest mis lausa poolevõrra väiksem!
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
teeline35
Liige
Postitusi: 1534
Liitunud: 11 Apr, 2010 9:21
Asukoht: LÄÄNEMAA
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas teeline35 »

Pidasin silmas abikonvoide marsruute. Saaremaa süvasadam on suurele merele avatud. Kaubalaevade marsruut on sügava mere poole avatud. Tõenäolise liitlaste õhuülekaalu tingimustes pealvee laevad meid eriti kollitama ei tule, aga allveelaevad sügavas vees peitudes võivad palju kahju teha. Tallinna sadamat katavad juba Naissaar ja Aegna ja meri ka madalam. Paldiskis Pakri saared. Allvee tegevus ikka natuke keerukam.
(Üli)koolitamata,aga lugeda kirjutada mõistan.
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19038
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas ruger »

Rail Baltica analoog Keeniast-probleemid ja analoogid on meilegi tuttavad.
https://www.economist.com/news/middle-e ... -kenya-get
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
2korda2
Liige
Postitusi: 1580
Liitunud: 01 Juul, 2014 11:56
Kontakt:

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitus Postitas 2korda2 »

Selle Keenia raudtee olukord on seejuures RB-st soodsam - RB peab lisaks (Keeniast parema taristuga) maanteetranspordile konkureerima ka samasuunalise meretranspordiga.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline