Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic
Värske kirjeldus London-Pariis rongiga läbimisest. On samuti turva ja check-in ja võtab märgatavalt aega. Suurlinna puhul aga ei pruugi ka rongijaam tegelikule sihtpunktile võrreldes lennujaamaga oluliselt lähemal olla.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Rail Baltic
London-Pariisi rongi turva on seotud La Manche tunneliga (väga karmid turvanõuded, karmimad kui lennunduses).
Ei puhul RB puhul eriti pilli.
Ei puhul RB puhul eriti pilli.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Rail Baltic
2korda2 kirjutas:Värske kirjeldus London-Pariis rongiga läbimisest. On samuti turva ja check-in ja võtab märgatavalt aega. Suurlinna puhul aga ei pruugi ka rongijaam tegelikule sihtpunktile võrreldes lennujaamaga oluliselt lähemal olla.
Mis jamps see nüüd on?
Eurostari TGV on Pariisi kesklinnas, Gare du Nordi teisel (pole näpukas) korrusel..
Pariisi CDG lennujaamast samasse piirkonda on RERiga 40 minutit sõitu ja 10€ lisaks, taksoga alates 30€ sõiduaeg oli tavalisel pikem kui
RERil 10-15min, lennujaama buss 11€ (ükskord nägin kuidas politsei hakkas bussi ees ummikuid lahti harutama, hoolivad turistidest raisad).
Lennupiletite hinnavõrdlus loomulikult eirab neid ''väikeseid nüansse''.
See sinu postitatud link on mingi amokki jooksva turisti tase.
..Hinnad on nüüd juba kindlasti mõne € võrra kallimad, elasin seal pea kümme aastat tagasi..
-he not to go to war, she not to go to a dance.
Re: Rail Baltic
Kui turvakontroll välja jätta, siis on ka Eesti-Venemaa vahel kerge paus - tolli ja dokumentide kontroll. Seda mõlemal pool piiri. Suurbritannia siiski ei kuulu Schengenisse ja seal ongi dokumentide kontroll normaalne. Sama on ju ka lennujaamas.2korda2 kirjutas:Värske kirjeldus London-Pariis rongiga läbimisest. On samuti turva ja check-in ja võtab märgatavalt aega. Suurlinna puhul aga ei pruugi ka rongijaam tegelikule sihtpunktile võrreldes lennujaamaga oluliselt lähemal olla.
Re: Rail Baltic
Üks asi veel. Korduvalt olnud Pariisi CDG lennuvälja turvakontrollis (järjekorras) tunde.
Ükskord oli turvaväravate tagune saba 200m pikk. Ei tee nalja. Vaatasin juba et selleks korraks on
lennupiletitega jokk, aga neil on seal päris tasemel adminn pool vist, sest üks hetk anti intercomist midagi edasi ja seejärel
said kõik EU passiga ilma järksita turvaväravatest läbi. 200m non-EU šokolaade jäid sama targalt oma järjekorda edasi kuigi proovisid loomulikult valgete inimeste järgi pressida.
Turvad tõid maapeale tagasi.
Mingist üle 1h ooteajast lennujaama turvaväravates RB vaenajad on jälle unustanud sobivalt rääkida.
Ükskord oli turvaväravate tagune saba 200m pikk. Ei tee nalja. Vaatasin juba et selleks korraks on
lennupiletitega jokk, aga neil on seal päris tasemel adminn pool vist, sest üks hetk anti intercomist midagi edasi ja seejärel
said kõik EU passiga ilma järksita turvaväravatest läbi. 200m non-EU šokolaade jäid sama targalt oma järjekorda edasi kuigi proovisid loomulikult valgete inimeste järgi pressida.
Turvad tõid maapeale tagasi.
Mingist üle 1h ooteajast lennujaama turvaväravates RB vaenajad on jälle unustanud sobivalt rääkida.
-he not to go to war, she not to go to a dance.
Re: Rail Baltic
Ma lihtsalt ei suuda enda jaoks RB puhul rakendust leida... Ilmselt mugavaim variant Riiga sõita aga mul pole erilist ideed, miks ma seda tegema peaks... Saunaõlut saaks selle piletiraha eest Tallinnastki osta ja Riia vanalinn on juba mitu korda läbi kakerdatud. Kui mul peaks tekkima vastupandamatu soov Läti järele, siis sinna saamine pole ka praegu probleem.
Re: Rail Baltic
Talsinki on võtmesõna. Selles valguses on kõik väga loogiline ja väga-väga suure potentsiaaliga.
Siin ülevalpool on ehe töötav mudel. Pariis-London TGV, keskmine liikumiskiirus neil on u.300 km/h, poleks uskunud kui
selline rong poleks meist kui seisvast postist meie liikumiskiirusega 180 km/h tasulise kiirtee kõrval mööda uhanud.
Noh alati saab muidugi ka majanduse elustamiseks ''arste ja insenere'' kummipaatidel sisse võtta.
Siin ülevalpool on ehe töötav mudel. Pariis-London TGV, keskmine liikumiskiirus neil on u.300 km/h, poleks uskunud kui
selline rong poleks meist kui seisvast postist meie liikumiskiirusega 180 km/h tasulise kiirtee kõrval mööda uhanud.
Noh alati saab muidugi ka majanduse elustamiseks ''arste ja insenere'' kummipaatidel sisse võtta.
-he not to go to war, she not to go to a dance.
Re: Rail Baltic
Miks peaks Talsinki elanikud Riiga või Vilniusesse pressima? Seda isegi juhul kui sealtkaudu Saksamaale saab? Vabaturu konkurentsis tekib minumeelest alternatiiv - minna kiiresti Rootsi kaudu Saksamaale ja selle nimel ei käi väiksem rabelemine kui Rail Baltic ehitamine.
Moskva-Peterburg liini võrdlemine Tallinn-Vilniusega on ikka väga sea ja käo kõrvutipanek. Kõige olulisem ongi elanike arv- ainuüksi Moskvas on ametlikult-mitteametlikult kolm korda niipalju inimesi kui terves Baltikumis ja Piiter on sama suur kui Baltikum. Jaapanis elab väikesel territooriumil samapalju rahvast kui tervel suurel Venemaal ja jällegi on põhjust kiirronge käigus hoida. Lääne-Euroopas samamoodi. Pariis-London on umbes sama kui Moskva-Peterburg ja ei kannata kuskilt otsast võrdlust Tallinn-Vilniusega.
Moskva-Peterburg liini võrdlemine Tallinn-Vilniusega on ikka väga sea ja käo kõrvutipanek. Kõige olulisem ongi elanike arv- ainuüksi Moskvas on ametlikult-mitteametlikult kolm korda niipalju inimesi kui terves Baltikumis ja Piiter on sama suur kui Baltikum. Jaapanis elab väikesel territooriumil samapalju rahvast kui tervel suurel Venemaal ja jällegi on põhjust kiirronge käigus hoida. Lääne-Euroopas samamoodi. Pariis-London on umbes sama kui Moskva-Peterburg ja ei kannata kuskilt otsast võrdlust Tallinn-Vilniusega.
Re: Rail Baltic
Kui suvatseda laiemalt teemaga tutvuda siis tuleb välja, et Põhja-Jäämeri sulab laevatatavaks ja Hiinal pole varsti mingit mõtet oma kaupu hiigelsuure ringiga Euroopasse vedada.
Tabasite ära miks VF Arktikat militariseerib? Ei tabanud? Ajaviiteks? Pole midagi targemat teha? Tegid selle Vitjazi peal oleva Pantsiri
mida trumm imetles ajaviiteks?
Ühe kalevipoja personaalküsimus on üsna lihtsalt seletatav ühe tema eelnevas postituses läbi lipsanud fraasiga ''Eestis pole ju mingit arvestatavat tööstust ega kaubavooge. '' lehekülg nr.6 samas teemas..
Kas tema arvates on üks õige riik suur number eksporditud viljatsentnereid? Või kartulitonne? Nagu Ukraina? Või nafta ja gaas ja teras
nagu endine N.Liit? Mida veel? Teemandid ja kuld? Nagu effing Kongo?
Mingil imetabasel põhjusel on nõme tsuhnaade väikeriik trooninud kümmekond aastat kõikide ametlike endise N.Liidu vabariikide
majandusnäitajate tabelites esikohal..
https://youtu.be/jmg3W4KfxXw
https://youtu.be/mZSgX62hjOc
https://youtu.be/kmkw1-Udi4U
Tabasite ära miks VF Arktikat militariseerib? Ei tabanud? Ajaviiteks? Pole midagi targemat teha? Tegid selle Vitjazi peal oleva Pantsiri
mida trumm imetles ajaviiteks?
Ühe kalevipoja personaalküsimus on üsna lihtsalt seletatav ühe tema eelnevas postituses läbi lipsanud fraasiga ''Eestis pole ju mingit arvestatavat tööstust ega kaubavooge. '' lehekülg nr.6 samas teemas..
Kas tema arvates on üks õige riik suur number eksporditud viljatsentnereid? Või kartulitonne? Nagu Ukraina? Või nafta ja gaas ja teras
nagu endine N.Liit? Mida veel? Teemandid ja kuld? Nagu effing Kongo?
Mingil imetabasel põhjusel on nõme tsuhnaade väikeriik trooninud kümmekond aastat kõikide ametlike endise N.Liidu vabariikide
majandusnäitajate tabelites esikohal..
https://youtu.be/jmg3W4KfxXw
https://youtu.be/mZSgX62hjOc
https://youtu.be/kmkw1-Udi4U
-he not to go to war, she not to go to a dance.
Re: Rail Baltic
Mina kirjutasin selle fraasi, et "Eestis pole ju mingit arvestatavat tööstust ega kaubavooge", aga Kalevipoeg tavamõistes on inimene, kes elab Eestis ja käib tööl Soomes. Ma olengi Soome kolinud, sest Eestis pole mingit arvestatavat tööstust ega kaubavooge (ning erialast tööd )
Täiesti iseküsimus, kas peabki olema, sest Eestisse jäänute arvates peaks Eesti olema elamiseks hea riik, kus on puutumata loodus, tehakse ainult kallist mõttetööd jms. Soomes on ka niimoodi + panustamine rasketööstusesse, mis küll tekitab kaubavooge kuid mitte ilmtingimata pole nende käitlemiseks Rail Balticut vaja.
Põhja-Jäämere lahtisulamist on varemalt käsitletud, ning selleteemalisi mõtisklusi on teravalt kritiseerinud Indrek Neivelt , kes vist muidu ka Rail Baltic teemasse kriitiliselt suhtub. Kui mälu järgi tsiteerida, siis soovitas ta neil, kes Skandinaavia põhjatippu rajatavast konteinersadamast räägivad rohkem mitte peale võtta. Kui hädasti tarvis , otsin vastava tsitaadi üles kui aega laiemalt käes on.
Minumeelest samuti - miks peaks läbi Põhja-Jäämere tulev laev saabuma Norrasse kust kaubal poole pääsemine on mägede tõttu keeruline ja kogu raudteeinfrat peaks suht nullist alustama. Selline laev võib rahulikult veel natuke edasi sõita (see ei maksa enam suurt midagi) ja saabuda Rotterdami kuhu nad nagunii juba preagult tulevad kuid suure ringiga lõuna poolt.
Või Venemaale mõeldud kauba juba Murmanskis maha panna.
Täiesti iseküsimus, kas peabki olema, sest Eestisse jäänute arvates peaks Eesti olema elamiseks hea riik, kus on puutumata loodus, tehakse ainult kallist mõttetööd jms. Soomes on ka niimoodi + panustamine rasketööstusesse, mis küll tekitab kaubavooge kuid mitte ilmtingimata pole nende käitlemiseks Rail Balticut vaja.
Põhja-Jäämere lahtisulamist on varemalt käsitletud, ning selleteemalisi mõtisklusi on teravalt kritiseerinud Indrek Neivelt , kes vist muidu ka Rail Baltic teemasse kriitiliselt suhtub. Kui mälu järgi tsiteerida, siis soovitas ta neil, kes Skandinaavia põhjatippu rajatavast konteinersadamast räägivad rohkem mitte peale võtta. Kui hädasti tarvis , otsin vastava tsitaadi üles kui aega laiemalt käes on.
Minumeelest samuti - miks peaks läbi Põhja-Jäämere tulev laev saabuma Norrasse kust kaubal poole pääsemine on mägede tõttu keeruline ja kogu raudteeinfrat peaks suht nullist alustama. Selline laev võib rahulikult veel natuke edasi sõita (see ei maksa enam suurt midagi) ja saabuda Rotterdami kuhu nad nagunii juba preagult tulevad kuid suure ringiga lõuna poolt.
Või Venemaale mõeldud kauba juba Murmanskis maha panna.
Re: Rail Baltic
Rail- Baltica- Air Baltica võimalikust kasutamisest rääkides, milline saab olema planeeritav rongide liiklustihedus ja kas see hakkab tõepoolest sobima kõikide minu jaoks sobivate lendude tuleku- minekuga? Tõenäoliselt mitte ja mul tuleks sellisel juhul kusagil ikkagi aega parajaks tappa. Kahju küll, kuid minu jaoks on selline töllerdamine väga tüütu ja igal juhul eelistan vähemalt Riiga sõiduks isiklikku transporti kasutada.gorilla kirjutas:Üks asi veel. Korduvalt olnud Pariisi CDG lennuvälja turvakontrollis (järjekorras) tunde.
Ükskord oli turvaväravate tagune saba 200m pikk. Ei tee nalja. Vaatasin juba et selleks korraks on
lennupiletitega jokk, aga neil on seal päris tasemel adminn pool vist, sest üks hetk anti intercomist midagi edasi ja seejärel
said kõik EU passiga ilma järksita turvaväravatest läbi. 200m non-EU šokolaade jäid sama targalt oma järjekorda edasi kuigi proovisid loomulikult valgete inimeste järgi pressida.
Turvad tõid maapeale tagasi.
Mingist üle 1h ooteajast lennujaama turvaväravates RB vaenajad on jälle unustanud sobivalt rääkida.
Re: Rail Baltic
Neivelt võib uskuda mida iganes ta soovib. Vaba maa, sõnavabadus, erinevalt mõningatest suurtest suurtest lähinaabritest kes
juhtumisi on vägevad ''eksportöörid''. Kõik ärimudelid ei ole- annan sulle 10€ sina annad mulle viie aasta pärast 30€ tagasi, kui
raha põle siis võtame su kodu ära.
Mis puutub Hiina konteinervedusid ja kuidas neid kooritakse nagu lammast tapamajas:
http://www.bbc.com/future/story/2016030 ... -the-1800s
Ja kuna ümmargust maakera on keeruline lapikul paberil kujutada siis enamik kaarte kujutavad Venemaad 2x laiemana kui
ta tegelikult on. Selle kohta on terve teooria kuidas on näiteks tekitatud üldlevinud UTM koordinaatsüsteem.
Lihtsustatud variant:
https://en.wikipedia.org/wiki/Universal ... ate_system
Täielik teooria:
https://en.wikipedia.org/wiki/Transvers ... projection
Laevateed normaalsel kaardil:
juhtumisi on vägevad ''eksportöörid''. Kõik ärimudelid ei ole- annan sulle 10€ sina annad mulle viie aasta pärast 30€ tagasi, kui
raha põle siis võtame su kodu ära.
Mis puutub Hiina konteinervedusid ja kuidas neid kooritakse nagu lammast tapamajas:
http://www.bbc.com/future/story/2016030 ... -the-1800s
Ja kuna ümmargust maakera on keeruline lapikul paberil kujutada siis enamik kaarte kujutavad Venemaad 2x laiemana kui
ta tegelikult on. Selle kohta on terve teooria kuidas on näiteks tekitatud üldlevinud UTM koordinaatsüsteem.
Lihtsustatud variant:
https://en.wikipedia.org/wiki/Universal ... ate_system
Täielik teooria:
https://en.wikipedia.org/wiki/Transvers ... projection
Laevateed normaalsel kaardil:
-he not to go to war, she not to go to a dance.
Re: Rail Baltic
RB mõte on siiski luua seni puuduv N-S raudtee, mis võimaldaks kaubavedu Lõuna-Euroopasse ja lõunapoolsesse Kesk-Euroopasse hõredama Ida-Euroopa kaudu ilma juba niigi hõivatud Süda-Euroopa infrat koormamata. Rotterdami ei saa viia lõputult kaupa ja seda siis läbi kogu Saksamaa sõidutada. Sellepärast arvestatakse RB puhul perspektiivis ka Põhja-Skandinaaviast tuleva kaubaga.
Lennuliiklus Hiinast-Jaapanist Euroopasse on Tallinna kaudu kõige otsem - kuigi kaardil võib paista teisiti. Hiina postimüügikaubad juba tulevad, reisijad seni lähevad veel Helsingisse. RB võib ka siin midagi muuta.
Lennuliiklus Hiinast-Jaapanist Euroopasse on Tallinna kaudu kõige otsem - kuigi kaardil võib paista teisiti. Hiina postimüügikaubad juba tulevad, reisijad seni lähevad veel Helsingisse. RB võib ka siin midagi muuta.
Re: Rail Baltic
Ma tahtsin ka öelda, et RB ei konkureeri ainult paralleelsete laeva ja lennuliinidega. Ta konkureerib ka kaugemate regioonidega. Tõstab meie regiooni atraktiivsust ja suunab suuremaid kontuure meie kaudu.
Kui Kesk-Euroopat kujutada ette näitlikustamiseks majandusliku vulkaanina, siis "laava" valgub selles suunas kus liikumisteel vähem takistusi on. Meie huvides on takistused enda ja Euroopa vahel viia absoluutse võimaliku miinimumini.
Meie huvi on mitte olla radioaktiivne post-sovetlik ebaseksikas Ida-Euroopa kellega tülikas kaubelda on. Meie huvi on olla lihtsasti, ohutult, stiilselt ja kiiresti ligipääsetav. See vedamine ei tohiks olla isesenesest teenimise ja kasumi võtmise objekt. Sest põhiraha tuleb tarbitavate väärtuste tootmisest ja tarbimisest. Stiilis "Saame turisti/investori kohale, küll ta siis kulutab.".
Majandussidemete tugevnemine on umbes nagu nirest joa ja joast jõe tegemine. Tihedam läbikäimine süvendab sängi. Ühed teevad nire põhjal prognoose, teised unistavad jõest.
Aga eks ta usu küsimus on.
Rootsi raudteega võrdlemise koha pealt ma kahtlen natuke potentsiaalide erinevustes.
Mis puudutab RB küsimuses "lõhestunud Eesti" teemat. Siis lõhestumisena tahavad asja lasta paista meile vaenulikud jõud.
Ma filtreeriks äärmused välja ja võtaks asja rahuliku aruteluna.
Kui Kesk-Euroopat kujutada ette näitlikustamiseks majandusliku vulkaanina, siis "laava" valgub selles suunas kus liikumisteel vähem takistusi on. Meie huvides on takistused enda ja Euroopa vahel viia absoluutse võimaliku miinimumini.
Meie huvi on mitte olla radioaktiivne post-sovetlik ebaseksikas Ida-Euroopa kellega tülikas kaubelda on. Meie huvi on olla lihtsasti, ohutult, stiilselt ja kiiresti ligipääsetav. See vedamine ei tohiks olla isesenesest teenimise ja kasumi võtmise objekt. Sest põhiraha tuleb tarbitavate väärtuste tootmisest ja tarbimisest. Stiilis "Saame turisti/investori kohale, küll ta siis kulutab.".
Majandussidemete tugevnemine on umbes nagu nirest joa ja joast jõe tegemine. Tihedam läbikäimine süvendab sängi. Ühed teevad nire põhjal prognoose, teised unistavad jõest.
Aga eks ta usu küsimus on.
Rootsi raudteega võrdlemise koha pealt ma kahtlen natuke potentsiaalide erinevustes.
Mis puudutab RB küsimuses "lõhestunud Eesti" teemat. Siis lõhestumisena tahavad asja lasta paista meile vaenulikud jõud.
Ma filtreeriks äärmused välja ja võtaks asja rahuliku aruteluna.
Ülbeks minekuga hakkavad vead tulema.
-
- Liige
- Postitusi: 2090
- Liitunud: 04 Aug, 2010 12:33
- Kontakt:
Re: Rail Baltic
NLiidus leiutati ju ka selline viljasort, mille seeme külvati maha Ukrainas, saak lõigati Kanadas ning mida hoiti Muuga sadama elevaatorites, et see rongiga Peterburgi ning Moskavasse edasi viia.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: grahv ja 9 külalist