Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Kas Sa ei mäletagi, mida sellel lehel kirjeldatakse?
Kas Sul ei olegi OTTO CARIUSE raamat peas?
Minul küll mitte.
Aga no eriline julmus on ikka saata jalutu 2 korrusele raamatu järele!
Las ma meenutan, mis seal oli...
Lühidalt, OC saadeti pärast lahingutegevust "Juudininal" taastuma Tallinnasse (ta oli taastumiselt/puhkuselt enneaegselt vägedesse kutsutud ja ... ).
Sõit Tallinnasse kestis 8 päeva ja seda tänu partisanidele...
Kellel raamat käepärast - korrigeerige!
[i]Aga lapsed on Teil toredad![/i]
-
- Site Admin
- Postitusi: 5565
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Hm, on meeles selle uue balti raudtee trassijoonis, mis kusagil lehes avaldati. Mitte kaart, vaid just joonis trassi ristlõikest. Praegult kiirelt otsides ei leidnud. Kui eksin, siis parandage. Kui leiate, siis lisage.
See trass oli päris lai. Kaks paralleelset raudteeliini, nende vaheline ohutusriba, siis ohutusriba aiani, ja siis turvaaed ja sellest väljaspoole omakorda ohutusriba.
Proteste kohalikes tekitabki just see, et Rail Baltic (e. Balti Raudtee, seekord inglise keeli) lõikab kohaliku teedevõrgu läbi. Ülekäigud ja läbipääsud saavad olema harvad.
Samas on sellist riba turvata suht lihtne. Ka tehniliste vahenditega.
See trass oli päris lai. Kaks paralleelset raudteeliini, nende vaheline ohutusriba, siis ohutusriba aiani, ja siis turvaaed ja sellest väljaspoole omakorda ohutusriba.
Proteste kohalikes tekitabki just see, et Rail Baltic (e. Balti Raudtee, seekord inglise keeli) lõikab kohaliku teedevõrgu läbi. Ülekäigud ja läbipääsud saavad olema harvad.
Samas on sellist riba turvata suht lihtne. Ka tehniliste vahenditega.
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Turvata jah, kuid mitte kaitsta!Samas on sellist riba turvata suht lihtne. Ka tehniliste vahenditega.
Valve, julgestamine ja kaitse - pisut erinevad asjad!
[i]Aga lapsed on Teil toredad![/i]
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40222
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Raudteid, torujuhtmeid, elektriliine, teid jm pikki kommunikatsioone ei ole võimalik mõistlike vahenditega kaitsta sabotaazi vastu.
See tõsiasi on tegelikult igasugu sissi-, partisani- ja diversioonitegevuse üks aluseid.
Idarindel olevat vene partisanid kulutanud kogu sõja jooksul ca 1000 tonni lõhkeainet ja selle kasutamise efektiivsus (kg per kahju) teeb ilmselt silmad ette ka USA smart-pommitamisele.
Et selliseid asju siin ei toimunud (nagu nt Valgevenes), tasub põhjust otsida partisaniliikumise kasvupinnase soodsuses, mitte selles, et siin oleks neid raudteid keegi füüsiliselt valvata suutnud.
Et eshelonid Murmanski raudteed pidi segamatult Soome sisside nähas lõunasse vurasid, sellele tasub jällegi otsida vast vastust Soome-USA ja Soome-GB suhetest, mitte NKVD saavutusest raudtee valves.
See tõsiasi on tegelikult igasugu sissi-, partisani- ja diversioonitegevuse üks aluseid.
Idarindel olevat vene partisanid kulutanud kogu sõja jooksul ca 1000 tonni lõhkeainet ja selle kasutamise efektiivsus (kg per kahju) teeb ilmselt silmad ette ka USA smart-pommitamisele.
Et selliseid asju siin ei toimunud (nagu nt Valgevenes), tasub põhjust otsida partisaniliikumise kasvupinnase soodsuses, mitte selles, et siin oleks neid raudteid keegi füüsiliselt valvata suutnud.
Et eshelonid Murmanski raudteed pidi segamatult Soome sisside nähas lõunasse vurasid, sellele tasub jällegi otsida vast vastust Soome-USA ja Soome-GB suhetest, mitte NKVD saavutusest raudtee valves.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
- Liige
- Postitusi: 1730
- Liitunud: 02 Dets, 2012 12:44
- Kontakt:
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Eks sõjaaja transport on üldse igati pidi kahtlane teema. Pommitada saab meil praktiliselt kõiki variante: lennuvälju, raudteid, sildu, sadamaid.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40222
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Kõik on strateegia küsimus.
Taktika ilma strateegiata on kära enne kaotust (ühe targa mehe sõnad).
Kui vastane on arvukas ja tal on rikkalikult ressursse tagalas diversioonide toime panekuks, siis kas on tark näha ette taoline logistika mööda mitmesaja kilomeetri pikkust raudteed, kus igal metsavahelisel kilomeetril on tuhat võimalust, et mingi pooljao suurune spetsnazi seltskond on sinna midagi rööpa alla sättinud, mis rongi peale sõites kogu kupatuse 200 kmh kraavi laseb (raudteele tagasi tõsta pole seal siis enam suurt midagi). Ning valvata, kontrollida jne suudetakse parimal juhul ainult sildu ja raudteesõlmi?
Et siis rikkalike ressurssidega vastane - ning pakkuda talle võimalist väga vähese kuluga suurt jama teha?
Seejuures on väga mugav seda teha nii, et kuskilt kirsade jäljed ei paista ja pärast saab käsi laiutada - need pribaldid on oma territooriumil selle terrorismi tekkida lasknud...
Näiteks Läänemere kinni panemine transpordilaevadele on oluliselt keerukam ja suuremaid ressursse nõudev tegevus venelaste jaoks.
Täpselt sama käib muide ka igasugu tsentraalsete mobilisatsioonidepoode ja tehnikaplatside kohta.
Oh neid tulekahjusid, õhkulendamisi ja jamasid, mis oleks juhtunud Lääne-Saksa ladude, staapide ja sidekeskustega Ida-Lääne sõja esimestel tundidel - isegi kui lennuvägi poleks rünnanud
NSVL koolitas tuhandeid inimesi sedasi tegutsema vastase tagalas ja tekitama RD täie lõhkeainega suurt jama.
Kui neist ka 50% suutnuks oma eesmärki täita ning seejuures keegi tagasi ei tuleks, on ilmselt tegemist parimate kulutatud rubladega NSVL kaitse-eelarves.
Taktika ilma strateegiata on kära enne kaotust (ühe targa mehe sõnad).
Kui vastane on arvukas ja tal on rikkalikult ressursse tagalas diversioonide toime panekuks, siis kas on tark näha ette taoline logistika mööda mitmesaja kilomeetri pikkust raudteed, kus igal metsavahelisel kilomeetril on tuhat võimalust, et mingi pooljao suurune spetsnazi seltskond on sinna midagi rööpa alla sättinud, mis rongi peale sõites kogu kupatuse 200 kmh kraavi laseb (raudteele tagasi tõsta pole seal siis enam suurt midagi). Ning valvata, kontrollida jne suudetakse parimal juhul ainult sildu ja raudteesõlmi?
Et siis rikkalike ressurssidega vastane - ning pakkuda talle võimalist väga vähese kuluga suurt jama teha?
Seejuures on väga mugav seda teha nii, et kuskilt kirsade jäljed ei paista ja pärast saab käsi laiutada - need pribaldid on oma territooriumil selle terrorismi tekkida lasknud...
Näiteks Läänemere kinni panemine transpordilaevadele on oluliselt keerukam ja suuremaid ressursse nõudev tegevus venelaste jaoks.
Täpselt sama käib muide ka igasugu tsentraalsete mobilisatsioonidepoode ja tehnikaplatside kohta.
Oh neid tulekahjusid, õhkulendamisi ja jamasid, mis oleks juhtunud Lääne-Saksa ladude, staapide ja sidekeskustega Ida-Lääne sõja esimestel tundidel - isegi kui lennuvägi poleks rünnanud
NSVL koolitas tuhandeid inimesi sedasi tegutsema vastase tagalas ja tekitama RD täie lõhkeainega suurt jama.
Kui neist ka 50% suutnuks oma eesmärki täita ning seejuures keegi tagasi ei tuleks, on ilmselt tegemist parimate kulutatud rubladega NSVL kaitse-eelarves.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
The Air Force on Tuesday said it would base its new F-35 fighter plane at Burlington International Airport despite complaints that the planes would be too noisy and pose a risk to the community. The plane is designed to replace the aging F-16. Up to 18 of the warplanes will be based at the airport. Opponents have already said they had retained a lawyer and would file a lawsuit if the Air Force chose the airport.
http://www.nytimes.com/2013/12/04/us/ve ... c=rss&_r=0
http://www.nytimes.com/2013/12/04/us/ve ... c=rss&_r=0
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40222
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Varsti on ka Eesti ühiskond samasugusel tasemel "saavutasime olulise elanike võidu kaitseministeeriumi plaanide üle".
Tegelt elanikud vist seda ei teagi, et tsiviillennuväljade stardirajad on venelastel kindla peale ka tuumasihtmärkide listis, kui võimalikud strateegiliste pommitajate hajutuskohad.
Nad võiks VF vastu kah "lawsuit"'i üritada
Tegelt elanikud vist seda ei teagi, et tsiviillennuväljade stardirajad on venelastel kindla peale ka tuumasihtmärkide listis, kui võimalikud strateegiliste pommitajate hajutuskohad.
Nad võiks VF vastu kah "lawsuit"'i üritada
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
.
Viimati muutis kirsa710, 27 Juun, 2015 0:00, muudetud 1 kord kokku.
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Kas sa sellest oled kuulnud:kirsa710 kirjutas:Äkki olete ka sellest midagi kuulnud?
http://www.iseseisvuspartei.ee/test/ind ... iline.html
http://moonconspiracy.wordpress.com/the ... -the-moon/
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Keemiatankeriga oleks nähtavasti lihtsam need 120 000 tonni kemikaale siia kohale vedada kui hakata selleks eraldi mingit Rail Baltica´t rajama.Rail Baltica on vajalik hoopis uute suurte kaevanduste teenindamiseks? kirjutas:"Ja arvestades seda, kui palju on Eestis kildagaasi, siis räägime me siin vähemalt 400 puuraugust. Lisaks kallatakse igasse auku 80-300 tonni kemikaale. Need kemikaalid ei pärine Eestist, vaid tuuakse siia Rail Baltica abil rongidega, sest sellist suurt kogust ei ole majanduslikult mõttekas Euroopast tsisternautodega kohale vedada, sest vaja oleks ju siis kuni 2000 tsisternautot."
Sundlinnastumise, väljarände protsesse mingi kildagaasiga seostada on küll veidi kummaline või pigem isegi naeruväärne. Tegelikud põhjused on ju hoopis mujal. Võib-olla selle kirjatüki mõte ongi protsesside tegelikelt põhjustelt rahva tähelepanu eemale juhtida ja mingi kummalise kildagaasi teooriaga igasugu kriitikuid lihtsalt naeruvääristada.
Kissinger - "Military Men Are Just Dumb, Stupid Animals To Be Used As Pawns In Foreign Policy"
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
See kildagaasi teema oli omaette ooper. Eesti Ekspress kirjutas ka selle fenomenaalse kirjutise saamisloost pädevalt. Kokkuvõtlikult üks keskpärasest lõbusama kirjutamishuviga noor-produtsent vms kirjutas loo ja siis selle avaldamine ilma allikakriitikata toimus mitmes kohas, misläbi see tekstike suunati "kasulike idiootide" poolt fosvoriidisõja veteranide ette, kes hakkasid sellest ühtäkki pasundama/hädaldama ja lokku lööma, andmata aru enestele, millega algselt tegu. Selline "kuldsuude" andmeedastus suutis kokkuvõttes sadu kultuuritegelasi jne lugupeetavaid ära petta.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Kui sa viitsid otsida üles selle uuringu, kust lehelt on see värvikas kaart võetud ja millele on see lastejutuke suuresti üles ehitatud, siis leiaksid sa sealt tabeli võimaliku kildagaasi ammutamise mahtude kohta. Balti riikidest on seal loetletud vaid Leedu ja ka mingi väga nulli lähedase numbriga. Põhimahu annaks Poola (kus ka selle teemaga tõsiselt tegeletakse), aga mis kaardil ei paista üldse nii huvitav välja.kirsa710 kirjutas:Äkki olete ka sellest midagi kuulnud?
http://www.iseseisvuspartei.ee/test/ind ... iline.html
Aga tõelise vandenõuteoreetiku jaoks on ka Eesti mittenimetamine ju argument: see tähendab, et siin on nii suured mahud, et seda tulebki salajas hoida .
Aga reaalselt võttes (kui see klidagaas isegi oleks mingi teema) piisaks Muuga ja Sillamäe sadamatest ja olemasolevast raidteeinfrast ja see oleks kohesetl kasutatav ja oluliselt efektiivsem kui kitsa rööpalaiusega raudteetrassi ehitamine täites trassi ehitusel kiirreisirongidele ettenähtud nõudeid.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Ma olen aru saanud, et Rail Balticu rööbe peaks tulema ikka normaallaiusega? Kes tänapäeval veel kiirrongidele kitsarööpmelisi ehitab, neid on teistsugustes oludes vaja...mx77 kirjutas:kui kitsa rööpalaiusega raudteetrassi ehitamine täites trassi ehitusel kiirreisirongidele ettenähtud nõudeid.
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9144
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Rail Baltic - palju olulisem kui Ämari
Pärast sõja algust peab see jutt üldiselt paika. Pingete eskaleerimise ajal raudteid õhkida on siiski pisut keerulisem. Eriti arvestades kui pikk periood see seni nähtu juures (Gruusia) võib tegelikult olla.Kapten Trumm kirjutas:Kõik on strateegia küsimus.
Taktika ilma strateegiata on kära enne kaotust (ühe targa mehe sõnad).
Kui vastane on arvukas ja tal on rikkalikult ressursse tagalas diversioonide toime panekuks, siis kas on tark näha ette taoline logistika mööda mitmesaja kilomeetri pikkust raudteed, kus igal metsavahelisel kilomeetril on tuhat võimalust, et mingi pooljao suurune spetsnazi seltskond on sinna midagi rööpa alla sättinud, mis rongi peale sõites kogu kupatuse 200 kmh kraavi laseb (raudteele tagasi tõsta pole seal siis enam suurt midagi). Ning valvata, kontrollida jne suudetakse parimal juhul ainult sildu ja raudteesõlmi?
Et siis rikkalike ressurssidega vastane - ning pakkuda talle võimalist väga vähese kuluga suurt jama teha?
Seejuures on väga mugav seda teha nii, et kuskilt kirsade jäljed ei paista ja pärast saab käsi laiutada - need pribaldid on oma territooriumil selle terrorismi tekkida lasknud...
Näiteks Läänemere kinni panemine transpordilaevadele on oluliselt keerukam ja suuremaid ressursse nõudev tegevus venelaste jaoks.
Täpselt sama käib muide ka igasugu tsentraalsete mobilisatsioonidepoode ja tehnikaplatside kohta.
Oh neid tulekahjusid, õhkulendamisi ja jamasid, mis oleks juhtunud Lääne-Saksa ladude, staapide ja sidekeskustega Ida-Lääne sõja esimestel tundidel - isegi kui lennuvägi poleks rünnanud
NSVL koolitas tuhandeid inimesi sedasi tegutsema vastase tagalas ja tekitama RD täie lõhkeainega suurt jama.
Kui neist ka 50% suutnuks oma eesmärki täita ning seejuures keegi tagasi ei tuleks, on ilmselt tegemist parimate kulutatud rubladega NSVL kaitse-eelarves.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist