26. leht 51-st

Re: Rail Baltic

Postitatud: 13 Veebr, 2018 8:50
Postitas Kurjam
Tehissaarte-ihalejatele tuletaks meelde, et see materjal mis läbindusmasinast tuleb on peenike nagu kruus. Sellest merre saare ehitamine läheb ühte ritta liivast köie keeramisega.

Re: Rail Baltic

Postitatud: 13 Veebr, 2018 9:58
Postitas Kriku
Betooni sees saab ikka kasutada. Ning liivast saared on täiesti olemas - kõik sõltub hoovustest. Mõnes kohas võib suvalise kivi taha liivast saare kerida.

Re: Rail Baltic

Postitatud: 13 Veebr, 2018 11:00
Postitas Roamless
Läti ja Leedu "huvitatud jõud", kes üritavad "paati kõigutada" omale sobivas suunas, said EL-st tõsise hoiatuse.
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/eu ... d=81098427

Re: Rail Baltic

Postitatud: 14 Veebr, 2018 13:09
Postitas Kapten Trumm
See RB juhtkonnas toimuv on vist Gediminase kompleks raudtee moodi.
Muidugi tuleb arvestada seda, et hea valge ilma eeskujuta (nagu Eestil on Soome) on korruptsiooni ja onupojapoliitika tase Lätis ja Leedus meie mõistes hoomamatu.

Re: Rail Baltic

Postitatud: 27 Veebr, 2018 23:28
Postitas chac
Saksa Ülemkohus lubas linnades keelustada mõningaid diiselautosid...
http://money.cnn.com/2018/02/27/news/ge ... index.html
http://www.dw.com/en/opinion-germanys-c ... a-42760420

Huvitav kui suur protsent eesti rekkadest on just need vanemat sorti diislid, keda justnimelt selle otsusega sihikule võeti? :roll:

Re: Rail Baltic

Postitatud: 28 Veebr, 2018 7:44
Postitas Lemet
Väga väike. Vedaja peaks olema pähe haavata saanud, kui välisvedu üle kümne aasta vana rondiga tegema hakkab...

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitatud: 14 Mär, 2018 16:51
Postitas Kriku
Avardan teemat teistelegi suurtele taristutele. Tunnelist on ülalpool nagunii juba juttu.

PÕHJALIK ÜLEVAADE: Saaremaa silla ehitajate plaan on võtnud palju konkreetsema kuju.

http://saartesillad.ee/

Pilt

Pilt
Silla hinnanguline maksumus küündib poole miljardi euroni, täpsemalt jääb konsoolsilla ehitushind koos peale- ja mahasõitudega vahemnikku 400-450 miljonit eurot.

Lisaks infrastruktuuri ehituskuludele hõlmavad need kulud planeerimiskulusid ja muid väljaminekuid, nagu kinnisvara ja maa omandamine. Kuigi mõned kulud võivad ilmneda varem, paigutatakse kõik kulutused ehitusperioodi alla aastatel 2022-2025.
Prognoos: viie aastaga saavad parvlaevad ligi 100 miljonit

Mitu silda 20 aasta jooksul laevadele kulutatud raha eest ehitada võinud olekski...?

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitatud: 14 Mär, 2018 17:32
Postitas Kapten Trumm
Nagu iga moodsa piirilähedase infra valmimisega tekib ka selle sillaga Eesti ründamisel üks operatiivsuund juurde - see on siis Saaremaa. Täna nt Eesti vallutamiseks Saaremaalt alustamist kuigi teravaks ideeks ei peaks. :roll:

On selle äriplaani sisse ka arvestatud kolmanda jalaväebrigaadi loomine või jääme lootma paari kompanii tugevusele KL Saare malevale? Punalaevastikul polegi vaja ronida Paldiski alla, vaid saab ka Saaremaa süvasadamas asjad aetud? Kamoon mehed, raha tuleb panna infrasse, kuskaudu saavad tulla ainult liitlased, mitte vastased. Lennuväljad, Helsinki tunnel, Rail Baltica, sadamad Tallinna ümbruses. Ja "rindega" paralleelsed maanteed (ehk rokaadid), kus saab üksusi kiiresti kriitilisse kohta saata. Mitte Tallinn-Tartu, vaid Tartu-Jõhvi, Pärnu-Rakvere jne.

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitatud: 14 Mär, 2018 18:00
Postitas Kriku
Sild vajadusel õhku lasta on odavam kui uut brigaadi formeerida.

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitatud: 15 Mär, 2018 15:25
Postitas 2korda2
Miks ei saa Saaremaa süvasadamat ja silda vaadelda hoopis kui täiendavat võimalust liitlaste laekumiseks? Mulle tundub selle tõenäosus oluliselt suurem.

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitatud: 16 Mär, 2018 23:02
Postitas teeline35
Kaliningradi suhtelise läheduse tõttu Saaremaa süvasadamat appitõttavatel liitlastel raske kasutada. Kaliningradist järgneb kindlasti mingisugune segav tegevus.

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitatud: 17 Mär, 2018 11:21
Postitas Zuslik
teeline35 kirjutas:Kaliningradi suhtelise läheduse tõttu Saaremaa süvasadamat appitõttavatel liitlastel raske kasutada. Kaliningradist järgneb kindlasti mingisugune segav tegevus.
Ja Paldiski on Peterburist kaugemal või ? Rääkimatta Muuga või Tallinna sadamate ja Ust-Luga vahelisest kaugusest mis lausa poolevõrra väiksem!

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitatud: 17 Mär, 2018 21:01
Postitas teeline35
Pidasin silmas abikonvoide marsruute. Saaremaa süvasadam on suurele merele avatud. Kaubalaevade marsruut on sügava mere poole avatud. Tõenäolise liitlaste õhuülekaalu tingimustes pealvee laevad meid eriti kollitama ei tule, aga allveelaevad sügavas vees peitudes võivad palju kahju teha. Tallinna sadamat katavad juba Naissaar ja Aegna ja meri ka madalam. Paldiskis Pakri saared. Allvee tegevus ikka natuke keerukam.

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitatud: 01 Apr, 2018 21:36
Postitas ruger
Rail Baltica analoog Keeniast-probleemid ja analoogid on meilegi tuttavad.
https://www.economist.com/news/middle-e ... -kenya-get

Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild

Postitatud: 02 Apr, 2018 12:22
Postitas 2korda2
Selle Keenia raudtee olukord on seejuures RB-st soodsam - RB peab lisaks (Keeniast parema taristuga) maanteetranspordile konkureerima ka samasuunalise meretranspordiga.