Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Mart Helme kiitleb, et EKRE pani Rail Balticu projekti seisma: https://www.postimees.ee/6964351/mart-h ... sma-pannud
Tegelikkuses tõenäoliselt lihtsalt laveerib oma erinevate toetajate vahel.
Sama asja kohta Toomas Sildam: https://www.err.ee/1085137/toomas-silda ... mart-helme
Tegelikkuses tõenäoliselt lihtsalt laveerib oma erinevate toetajate vahel.
Sama asja kohta Toomas Sildam: https://www.err.ee/1085137/toomas-silda ... mart-helme
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kaabude mölapidamatus on ikka piiritu.Kriku kirjutas:Mart Helme kiitleb, et EKRE pani Rail Balticu projekti seisma: https://www.postimees.ee/6964351/mart-h ... sma-pannud
Tegelikkuses tõenäoliselt lihtsalt laveerib oma erinevate toetajate vahel.
Sama asja kohta Toomas Sildam: https://www.err.ee/1085137/toomas-silda ... mart-helme
Tegelikkus: https://epl.delfi.ee/arvamus/taavi-aas- ... d=89750573
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40178
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ega siin midagi üllatavat polegi - taoliselt kraavist kraavi on käinud kõik Balti ühisprojektid ja üllatusena võib pea igal juhul jõuda järeldusele, et paati kõigutab tavaliselt Leedu Vürstiriik, kes soovib seeläbi endale paremaid tingimusi saada. Kuidas edeneb Balti tuumajaama projekt....?Lugesin ka seda artiklit,einoh, Eesti poolelton ju 1 süüdlane leitud: Ühisauditi järgi on tähtaegadest mahajäämus kolme riigi peale kokku kasvanud keskmiselt 571 päevani. See on poolteist aa stat. Hilinemised tähendavad ka kulude tõusu. Eesti hinnangute järgi on esimese ehitusfaasi kulud kasvanud 13,9% ehk 31,7 miljoni euro võrra. Peamiseks põhjuseks nimetatakse kaitsejõududega seotud uusi nõudeid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=89756691
Vahur Koorits on siis jällegi kokku pannud artiklikese millest me loeme välja mida? Ei ehitatata Rail Balticut, ehitatakse terminalihooned, sillad, viaduktid:
Välja arvatud mahud - ma tahaks näha mida teevad Eestis ehitushinnad kui tahetakse suht samaaegselt käivitada raudteetrassi ületava 26 rajatise ehtus? Teederajatisi tuleb teha ka mujalgi, ei maksa ära unustada et ehitusse läheb Võõbu-Mäo lõik ja alustati just Põltsamaa ümbersõidu projekteerimist 2+2 peale kus ka 11 silda/viadukti. Lisaks on pärnakatel helesinine unistus lüüa kopp maase Pärnu 3. silla ehtusel veel enne KOV valimisi...
Ja mis puutub neisse Rail Balticu trassil asuvatesse rajatistesse siis tehakse need ikkagi variandina juhuks kui RB tuleb... Kunagi pidi tulema ka kiirtrammiliin Lasnamäele, vähemalt Laagna teel toimib nüüd bussi ja autoliiklus aga trammtee osaks saama pidav tunnel Laagna tee Pirita jõe poolses lõpus läheb Väo ristmiku ja Rahu tee ümberehituse käigus lammutusse. (esimese ehitust alustati ja teise projekteerimseks valiti hanke võitja välja) Projekteeritakse ja läheb ehitusse ka Tondi mitmetasandiline ristmik - seega koroona tõttu töötuks jäänud küünetehnikud ja estraadiartistid võivad hakata ennetavalt labida käes hoidmist harjutama, tööjõupuudus tekib...
Vahur Koorits on siis jällegi kokku pannud artiklikese millest me loeme välja mida? Ei ehitatata Rail Balticut, ehitatakse terminalihooned, sillad, viaduktid:
Ehk põhimõtteliselt sama jutt mida Helme rääkis ju???2020. aasta sügisel-talvel kuulutatakse Pruuli sõnul välja viie viadukti ning kahe ökodukti hanked Rail Balticu ristumistele Harju- ja Raplamaal, sealhulgas ristumine Tartu maanteega Assakul. Kõigi nende puhul algab ehitus hiljemalt 2021. aasta kevadel. Järgmisel aastal on kavas alustada 26 Rail Balticu silla ja viadukti ning seitsme ökodukti ehitust. Samuti soovitakse alustada Vanasadama trammiliini rajamist ning esimesi ehitustöid Pärnu ja Ülemiste reisiterminalis.
Välja arvatud mahud - ma tahaks näha mida teevad Eestis ehitushinnad kui tahetakse suht samaaegselt käivitada raudteetrassi ületava 26 rajatise ehtus? Teederajatisi tuleb teha ka mujalgi, ei maksa ära unustada et ehitusse läheb Võõbu-Mäo lõik ja alustati just Põltsamaa ümbersõidu projekteerimist 2+2 peale kus ka 11 silda/viadukti. Lisaks on pärnakatel helesinine unistus lüüa kopp maase Pärnu 3. silla ehtusel veel enne KOV valimisi...
Ja mis puutub neisse Rail Balticu trassil asuvatesse rajatistesse siis tehakse need ikkagi variandina juhuks kui RB tuleb... Kunagi pidi tulema ka kiirtrammiliin Lasnamäele, vähemalt Laagna teel toimib nüüd bussi ja autoliiklus aga trammtee osaks saama pidav tunnel Laagna tee Pirita jõe poolses lõpus läheb Väo ristmiku ja Rahu tee ümberehituse käigus lammutusse. (esimese ehitust alustati ja teise projekteerimseks valiti hanke võitja välja) Projekteeritakse ja läheb ehitusse ka Tondi mitmetasandiline ristmik - seega koroona tõttu töötuks jäänud küünetehnikud ja estraadiartistid võivad hakata ennetavalt labida käes hoidmist harjutama, tööjõupuudus tekib...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kus ta's sama on? Helme kiitis, et ehitatakse objekte, mida niikuinii oleks vaja. Ei viadukte RB trassiga ristumiseks ega ökodukte poleks ju vaja, kui RB seisma pannakse.Ehk põhimõtteliselt sama jutt mida Helme rääkis ju???
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Lisaks veel ka trassialuste maade ostmine. Kas nad kavatsevad neile riikliku gardulakasvatuse rajada, kuhu gümnasisitid kõplama lähevad või?Lemet kirjutas:Kus ta's sama on? Helme kiitis, et ehitatakse objekte, mida niikuinii oleks vaja. Ei viadukte RB trassiga ristumiseks ega ökodukte poleks ju vaja, kui RB seisma pannakse.Ehk põhimõtteliselt sama jutt mida Helme rääkis ju???
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Pole neid maid niiväga veel ostetud. Ja kahjuks jah, rajatised mis püsti aetakse on mõttetud, aga raha selleks on eraldatud meile ja patt oleks see raha ehitajale jätta välja jagamata, kuigi süda tilgub verd nähes kuidas kvaliteetset maavara - ehitusliiva - muldkehadesse ladestatakse. Noh, tulevikus saab selle jälle laiali vedada.AMvA kirjutas:Lisaks veel ka trassialuste maade ostmine. Kas nad kavatsevad neile riikliku gardulakasvatuse rajada, kuhu gümnasisitid kõplama lähevad või?Lemet kirjutas:Kus ta's sama on? Helme kiitis, et ehitatakse objekte, mida niikuinii oleks vaja. Ei viadukte RB trassiga ristumiseks ega ökodukte poleks ju vaja, kui RB seisma pannakse.Ehk põhimõtteliselt sama jutt mida Helme rääkis ju???
-
- Liige
- Postitusi: 1759
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Seda küll mõtet teha ei ole, sest see raha on sihtotstarbeline ju. Kui kogu projekt ei valmi ,tuleb seni raisatud raha kogu mahus Eu-le tagasi makstaDr.Sci kirjutas: Pole neid maid niiväga veel ostetud. Ja kahjuks jah, rajatised mis püsti aetakse on mõttetud, aga raha selleks on eraldatud meile ja patt oleks see raha ehitajale jätta välja jagamata, kuigi süda tilgub verd nähes kuidas kvaliteetset maavara - ehitusliiva - muldkehadesse ladestatakse. Noh, tulevikus saab selle jälle laiali vedada.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Võibolla on konks selles et kui juhet seinast ei tõmba meie vaid EL saab aru projekti mõttetusest ja külmutab ise rahastamise, siis sel juhul tagasi maksma Baltimaad ei pea.maksipoiss kirjutas:Seda küll mõtet teha ei ole, sest see raha on sihtotstarbeline ju. Kui kogu projekt ei valmi ,tuleb seni raisatud raha kogu mahus Eu-le tagasi makstaDr.Sci kirjutas: Pole neid maid niiväga veel ostetud. Ja kahjuks jah, rajatised mis püsti aetakse on mõttetud, aga raha selleks on eraldatud meile ja patt oleks see raha ehitajale jätta välja jagamata, kuigi süda tilgub verd nähes kuidas kvaliteetset maavara - ehitusliiva - muldkehadesse ladestatakse. Noh, tulevikus saab selle jälle laiali vedada.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
EL ei saa aru projekti mõttetusest. Raudteetranspordi arendamine on üks EL prioriteete ja seda viiakse ka siin ellu, vaatamata ludiitide vastuseisule.Dr.Sci kirjutas:Võibolla on konks selles et kui juhet seinast ei tõmba meie vaid EL saab aru projekti mõttetusest ja külmutab ise rahastamise, siis sel juhul tagasi maksma Baltimaad ei pea.maksipoiss kirjutas:Seda küll mõtet teha ei ole, sest see raha on sihtotstarbeline ju. Kui kogu projekt ei valmi ,tuleb seni raisatud raha kogu mahus Eu-le tagasi makstaDr.Sci kirjutas: Pole neid maid niiväga veel ostetud. Ja kahjuks jah, rajatised mis püsti aetakse on mõttetud, aga raha selleks on eraldatud meile ja patt oleks see raha ehitajale jätta välja jagamata, kuigi süda tilgub verd nähes kuidas kvaliteetset maavara - ehitusliiva - muldkehadesse ladestatakse. Noh, tulevikus saab selle jälle laiali vedada.
-
- Liige
- Postitusi: 1759
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Eriti ei usu, aga sel juhul on ju ministrite kogu ilmale tuututamine , et panime projekti seisma , eriti lapsikDr.Sci kirjutas: Pole neid maid niVõibolla on konks selles et kui juhet seinast ei tõmba meie vaid EL saab aru projekti mõttetusest ja külmutab ise rahastamise, siis sel juhul tagasi maksma Baltimaad ei pea.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Soperdamine:
Riigikohus otsustas eile Eestit, Lätit ja Leedut ühendava raudteetrassi 44-kilomeetrise lõigu ehituse Pärnumaal peatada, sest projektist puudutatud 13 Natura alast ühel jäeti keskkonnamõju hindamata.
https://leht.postimees.ee/6977471/rail- ... 1577723337Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium vaatab üle ka alternatiivsed trassivariandid, juhuks kui praegusega ei saa edasi minna. «On selliseid, mis on Luitemaa linnukaitsealale lähemal, üks on mõnisada meetrit ida poole, ja on ka kolmas alternatiiv, mis läheb väga kaugelt mööda,» meenutas Rail Balticu projekti koordinaator Kristjan Kaunissaare 2014. aastal välja käidud valikuvõimalusi. Viimane variant langes laualt, sest selle puhul oleks kiirraudtee Pärnust üldse mööda läinud. «Ühel pool on Luitemaa ja teisel teised kaitsealad. Kuidagi peab sealt läbi minema,» tõdes Kaunissaare.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40178
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
https://epl.delfi.ee/arvamus/vootele-pa ... d=89916979
Päris hea arvamuslugu fundamentaalsetest põhjustest, miks meil taolised probleemid iga suurprojektiga tekivad.
Kokkuvõte:
Päris hea arvamuslugu fundamentaalsetest põhjustest, miks meil taolised probleemid iga suurprojektiga tekivad.
Kokkuvõte:
Minu arvamus: suurte projektidega tuleb meil õppida igasugu loodusühendustest ja taolisest rahvast ühel hetkel üle sõitma. Lääne-Euroopas on roheliste eneseaheldamised käinud iga suurema projektiga kaasa ja naiivne oleks arvata, et nende täieliku kaasamisega muutub midagi paremaks või aktivistid hakkavad üritust toetama - sellega luuakse neile saboteerimise/venitamise võimalus juba stardist alates. Loomulikult tuleb kahjud hüvitada, aga argument, nagu täna ERR uudistes oli, et Rail Baltic häirib metsiste suguelu ja ökoduktid siin ei päästa on tegelikult tüüpne roheliste katse asja kraavi juhtida.Ehk on see paljukiidetud talupojamõistus, mis määrab Eesti saatuse olla ja jääda perifeeriaks. Meie põld on nõnda kallis, et seda ei tohi rüvetada ükski kopp ega rongitee - ning ka võõramaalase näppudel pole enam asja püha mulda sonkima. Majandame ära eurorahade eest tühermaale kergliiklusteid ja spordihalle ehitades, sest tundub, et midagi ambitsioonikamat meil pakkuda pole ega tule. Prantslase või sakslasena mõnesajakilomeetrise raudteejupi ümber toimuvat saamatuse saagat vaadates oskaksin järeldada vaid üht: liiga suuri panuseid selle piirkonna tulevikupotentsiaalile ei tasu teha.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Praegu oli ikkagi väga selge protseduuriline rikkumine. Kui on ette nähtud KK-mõjude hindamine, aga seda ei ole, siis seda ei ole. Miks ei ole - see on juba huvitavam küsimus...
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Läti KaMin soovib, et Rail Balticast ehitataks eraldi raudteeharu Adaži sõjaväebaasini. Rahastamine jms on veel suuremalt jaolt lahtine.
https://www.sargs.lv/lv/nbs/2020-06-25/ ... u-militaro
https://www.sargs.lv/lv/nbs/2020-06-25/ ... u-militaro
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist