Laagri katakombid

Kindlusehitised. Teed, sadamad ja lennuväljad. Kasarmud ja linnakud.
Maalinnad ja linnused. Kõik militaararhitektuurist.
Vasta
huryt
Uudistaja
Postitusi: 10
Liitunud: 09 Apr, 2007 13:29
Asukoht: Harjumaa,Laagri
Kontakt:

Postitus Postitas huryt »

Saan aru jah et see on raudteetamm aga miks see seal on?mis on selle eesmärk?
Kasutaja avatar
Kodanik2
Uudistaja
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Jaan, 2007 20:36
Kontakt:

Postitus Postitas Kodanik2 »

Minu meelest on seal rohkem nagu tegemist nõukogude ajal tehtud sooja trassi postidega.
kolka1
Liige
Postitusi: 58
Liitunud: 27 Veebr, 2008 20:47
Kontakt:

Postitus Postitas kolka1 »

raudtee tammist pole haisugi,soojavee,kütte ja sidekaabli kandepostid.sellised asusid asulate ligiduses,et mitte oma generaatoreid käiata toituti asula ühisvõrgust.
Martti
Liige
Postitusi: 311
Liitunud: 21 Nov, 2004 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

kolka1 kirjutas:raudtee tammist pole haisugi,soojavee,kütte ja sidekaabli kandepostid.sellised asusid asulate ligiduses,et mitte oma generaatoreid käiata toituti asula ühisvõrgust.
Mis eesmärgil selleks kunstlik küngas on vaja ehitada, kas rohkem maadligi ei olnud võimalik sooja vett transportida?
Vanasõiduki huviline
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
Kapral Karu
Moderaator
Postitusi: 1133
Liitunud: 14 Dets, 2004 13:44
Kontakt:

Postitus Postitas Kapral Karu »

Sihtkoha järgi peaks ju näha olema, on see raudteetamm või soojatrass?
vax
Liige
Postitusi: 279
Liitunud: 14 Juun, 2005 14:24
Kontakt:

Postitus Postitas vax »

Tekkis selline mõte, et vaadates, kuidas Prantsusmaal oma kindlustuste eest hoolitsemisega vabatahtlikud tegelevad, et võiks ka siin teha näiteks mingi MTÜ, mis tegeleks Merekindluste osade renoveerimise, hooldamise ja ka näiteks info levitamisega (ülevaatlik leht internetis koos piltide, kaartide ja muu sellisega). Samuti saaks korraldada paremini säilinud objektides mingit laadi ekskursioone.
http://www.bichel-sud.com/travaux/2007/ ... rieurs.php

Babelfish tõlge nende tutvustavast tekstist:
Association

Our association was born on June 15, 2002 in Koenigsmacker. It gathers voluntary members of nationalities and different ages, impassioned by the Maginot Line or not.
The goals of Association are on the one hand the handing-over and maintains it in state of the Shelter of the Bichel-South and its materials, on the other hand to ensure promotion and the development of the Shelter and its neighbourhoods.
Indeed, as you will be able to see it in our galleries photographs, it is located at the medium of an important position of fortifications: in the vicinity, one can find observatories of various types, various blockhouses, other shelters and casemates…
To conclude the goals of Association, the members in general gather saturdays or Sundays to work either inside by bad weather, or outside in dry weather.
To the interior, our activities turn primarily to the restoration of the various parts. Thus, since the creation of Association we gave to nine the following parts:

*

2002-2003: Machine, Cuisine and Toilets.
*

2004-2005: Room of the filters, water Room and Barrack room higher Troop.
*

2006, the following parts are programmed: Barrack room Warrant officers, Telephone exchange and Bell GFM.

Parallel to these activities of restoration, of the building sites of development of the neighbourhoods are realized: bûcheronnage, clearing of undergrowth and improvement of the access.
Faust
Liige
Postitusi: 1737
Liitunud: 27 Dets, 2004 10:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Faust »

Selline korrastamise üritus juba Suurupi merekindluse korrastamiseks olnud.
http://www.harku.ee/.files/799.pdf
Jumal lõi inimese aga mr. Colt tegi nad kõik võrdseks:
smurff7
Uudistaja
Postitusi: 1
Liitunud: 25 Mär, 2008 20:12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas smurff7 »

Tervitus....
viiks jutu korra tagasi laagris(pärnu mnt)juures olevate katakombide juurde. Nimelt sattusin ise ka hiljuti sinna aga ei julgenud seal palju ringi vaatata kuna tekkis hirm et hiljjem ei leia väljapääsu...

et siiis....kas seal on mingi oma süsteem kuidas kindlald välja saad või on keegi teinud kaardi kui on siis oleksin väga tänulik kui saaksin selle
(email siis smurff7@gmail.com)

vaatasin põgusalt ka eelmisi postitusi aga ei leidnud sealt oma küsimustele vastuseid.


ja veel..olen kuulnud et eal olla olnud mingi valge lina mille ümber olid küündlad ja lina ise oli verine, kas keegi teab sellest midagi.?


Ettetänades
(konkreetse kaardi eest oleksin väga tänulik)
Vahest võib pulli ka teha...!
Shephard
Uudistaja
Postitusi: 2
Liitunud: 18 Mär, 2008 19:42
Kontakt:

Postitus Postitas Shephard »

smurff7 kirjutas:Tervitus....


ja veel..olen kuulnud et eal olla olnud mingi valge lina mille ümber olid küündlad ja lina ise oli verine, kas keegi teab sellest midagi.?


Ettetänades
(konkreetse kaardi eest oleksin väga tänulik)
Jama, jama. Keegi lihtsalt tegi nalja. Lina peal ei olnud verd. Tegemist oli n.n . "roostetanud veega"
Nii et... pole hullu. See ei tähenda, et ei tasu minna maa alla.
Faust
Liige
Postitusi: 1737
Liitunud: 27 Dets, 2004 10:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Faust »

Jumal lõi inimese aga mr. Colt tegi nad kõik võrdseks:
Martti
Liige
Postitusi: 311
Liitunud: 21 Nov, 2004 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Ära eksida seal küll võimalik ei ole, kui just taskulamp otsi ei anna. Alles selle nädala kolmapäeval käisime sõbraga seda jäädvustamas, hommikul kell 10.15 läksime sisse ja kella 16 paiku tulime teisest otsast välja.
Tegemist on muide eramaaga, kuigi silte väljas pole, võib seal omaniku kohata.
Vanasõiduki huviline
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
m4rt
Uudistaja
Postitusi: 6
Liitunud: 06 Apr, 2008 21:15
Kontakt:

Postitus Postitas m4rt »

Kus seal all nii kaua jalutada on? Omateada suutsin kõik kohad 3 tunniga ilusti läbi jalutada.

Üks küsimus ka, nimelt on seal mäe ümbruses palju väiksemaid luuke, mis on kindlasti oma 10m sügavad, kahjuks pole aga altpoolt neid märganud, kuidas nendeni pääseb või mis eesmärgiga need on?
Martti
Liige
Postitusi: 311
Liitunud: 21 Nov, 2004 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Jäädvustamine=pildistamine, niimoodi võib kuluda isegi rohkem aega, aga see kord tegime üldvaateid suurtest ruumidest ja pikkadest koridoridest. Kõige suuremast ruumist ei õnnestunud ikka häid pilte saada, seetõttu ostin kaamerale lisavarustust, et maksimum kvaliteeti saavutada.
Vanasõiduki huviline
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
m4rt
Uudistaja
Postitusi: 6
Liitunud: 06 Apr, 2008 21:15
Kontakt:

Postitus Postitas m4rt »

Mul on paar suuremat aku toitel lampi, mis mõeldud just suuremate alade valgustamiseks. Koos nendega ja pika säriga saaks vast päris head pildid..
Martti
Liige
Postitusi: 311
Liitunud: 21 Nov, 2004 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Eelmisel korral jäigi kvaliteetfoto kahe asja taha : 1. ei saanud fookust hästi paika(lahendame tulevasel korral) ja 2. kaamera võimaldas säriaega 30sekundit, aga funktioon "bulb" ehk nii kaua kui päästiku all hoiad, seni "säritab", ainult käega fotokat puutudes hakkab see värisema ja pilt tuleb udune.
Teise probleemi lahendasin kaugpäästiku ostuga, nüüd võib säri ajada nii pikaks kui aku kestab, kasvõi tunde. Kasutame LED lampe, kuna nende valgusvihk on suhteliselt pikk ja patareid peaaegu ei kulu (ühe patarei komplektiga vähemalt 110 tundi valgust).
Vanasõiduki huviline
Minu sõidukid: Gaz 22; Moskvich 412 1969
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist