ATV kasutamine TTs ja jalaväes?
Vt lk. 17 ja seal räägitakse TT-meestest tsiklitega.
http://www.rand.org/pubs/reports/2009/R2377.pdf
http://www.rand.org/pubs/reports/2009/R2377.pdf
Raytheoni ATV-taoline massin.
http://www.raytheon.com/technology_toda ... ure_5.html
http://www.engineeringtv.com/video/Rayt ... DRA-Part-2
http://www.raytheon.com/technology_toda ... ure_5.html
http://www.engineeringtv.com/video/Rayt ... DRA-Part-2
See viimane Raytheoni masin on tehniliselt muidugi väga võimekas aga........... 100% elektriline 251hj ülekanne, mida toidab diiselmooto 4 ratta roolimehhanism ja kallis Li-ioon 5.1KW patareipakk teevad sellle masina vist liiga kalliks. BAE systems proovis midagi sarnast (diesel-electric) valmis teha brittide uue IFV konkursi jaoks ja seal tuli nende lahendus peamiseks probleemiks ülikõrge hind. Samas selline IR kaameratele nähtamatus 100% akutoitel ringi vuristades on omaette lisaväärtus. Samas las tehnoloogi areneb ja küll ka hinnad tulevad alla. Lisaks Li maailmaturu hinnale ennustatakse suurt-suurt kukkumist, kuna Afganistaanist leiti selle maavara sisuliselt maailma suurimad maardlad.
Kui ma õigeti aru sain siis see kaalukategoooria, kuhu see ATV peaks asetuma on 50% HUMVEE omast, mis on on peaaegu sama kui Wiesel 2, masin mis oleks ehk meie oludses mõistlikum.
Kui ma õigeti aru sain siis see kaalukategoooria, kuhu see ATV peaks asetuma on 50% HUMVEE omast, mis on on peaaegu sama kui Wiesel 2, masin mis oleks ehk meie oludses mõistlikum.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9151
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
On ka kavalamaid lahendusi
Selline kaval riistapuu:
http://bpg-werks.com/military/
ca. 50 km/h
200cc Honda mootor
Saab juhtida ka RC puldiga
Muidugi on raske näha, mille poolest see massin on parem kui lihtlabane mootorratas, kuid ehk ikka midagi leiab. Näiteks võib masinale käru järgi panna ja saata see vajalikku kohta ise eemalt puldi nuppe näppides.
http://bpg-werks.com/military/
ca. 50 km/h
200cc Honda mootor
Saab juhtida ka RC puldiga
Muidugi on raske näha, mille poolest see massin on parem kui lihtlabane mootorratas, kuid ehk ikka midagi leiab. Näiteks võib masinale käru järgi panna ja saata see vajalikku kohta ise eemalt puldi nuppe näppides.
Re: On ka kavalamaid lahendusi
Aga väga hea mulje jättis. Hea läbivus ja on võimalik distantsilt juhtida. Huvitav, kuidas ta lumes liigub. Kui ta seal hästi liiguks, siis kelk taha ja talvel paremat riista ei oskaks tahtagi.Kilo Tango kirjutas:Selline kaval riistapuu:
http://bpg-werks.com/military/
ca. 50 km/h
200cc Honda mootor
Saab juhtida ka RC puldiga
Muidugi on raske näha, mille poolest see massin on parem kui lihtlabane mootorratas, kuid ehk ikka midagi leiab. Näiteks võib masinale käru järgi panna ja saata see vajalikku kohta ise eemalt puldi nuppe näppides.
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9151
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: On ka kavalamaid lahendusi
Igasugustel rännakutel oleks sedalaadi riistapuul abiks "follow me" võimalus. Et paned kelgu või käru järgi ja astud ise ees - ei pea nnuppe näppima. Summuti võiks ka tõhusam olla.man21 kirjutas: Aga väga hea mulje jättis. Hea läbivus ja on võimalik distantsilt juhtida. Huvitav, kuidas ta lumes liigub. Kui ta seal hästi liiguks, siis kelk taha ja talvel paremat riista ei oskaks tahtagi.
Re: On ka kavalamaid lahendusi
meenus kunagine kapten Trummi komment kus tõi näiteks ENSV aegse kohaliku piirivalve, mis oma kontseptsioonilt oli hästi ülesehitatud.
Kui vaadelda müügiletilt võetavaid ATVsid kui vajalikke masinaid nii mitmeski segmendis - KLi jt tegevuses. Tuleks mõelda kuidas neid bürokraatia ja struktuuri tekitada.
1) Ühe võimalusena näen Piirivalvet. Olles Siseministeeriumi haldusalas (nüüd Ühendatud Amet) oleks mõistlik näha ATVde hankeid just Piirivalvele (hanke kogus 100-200 masinat).
Sellega saavutame:
- ATVd (esmase kriitilise koguse);
- pidevalt kasutatava tehnika (st. pole väljaõpe, ja siis seisab);
- võrreldes praeguste PV autode, maasturitega, etc hoiab teatud puhul kokku kütust, võibolla isegi hoolduskulude, kindlasti kindlustuse ja lisamaksude näol;
- parandab PV valmisolekut eriolukordadeks - näiteks regulaarsed õppused EKLi ja EKVga.
2. Lisa (väike kogus, kuni 50 üle Eesti) Vetelpääste (Pääste) - hetkel võimalused ELi rahastuse näol. st. saab ATVd hankida odavamalt
- rahuajal on kasutuses, palju rannaääre st. soolase veega kokkupuudet, kuid vajadusel on tehnika olemas.
Kui eelkirjeldatud rakenduste näol saaks u. 250 ühikulise masinapargi. Oleks see väljaõppinud KLi VGde või AT-miinidega varustatud pioneerüksustele juba nö maakonniti laiali-jagatud (loe: pole laos kinni) tehnika, millest on erinevate teemade all küllaltki palju juttu.
Tegelikult võiks Oleksoloogia all olla lause nö spikker, kuidas soetada tehnikat erinevatesse struktuuridesse ja erinevate viiside abil, mis kokkuvõtteks takistaks praeguse "õhukese" riigi kaitsemehhanismide jätkuvat viljelemist.
tervit,
Kui vaadelda müügiletilt võetavaid ATVsid kui vajalikke masinaid nii mitmeski segmendis - KLi jt tegevuses. Tuleks mõelda kuidas neid bürokraatia ja struktuuri tekitada.
1) Ühe võimalusena näen Piirivalvet. Olles Siseministeeriumi haldusalas (nüüd Ühendatud Amet) oleks mõistlik näha ATVde hankeid just Piirivalvele (hanke kogus 100-200 masinat).
Sellega saavutame:
- ATVd (esmase kriitilise koguse);
- pidevalt kasutatava tehnika (st. pole väljaõpe, ja siis seisab);
- võrreldes praeguste PV autode, maasturitega, etc hoiab teatud puhul kokku kütust, võibolla isegi hoolduskulude, kindlasti kindlustuse ja lisamaksude näol;
- parandab PV valmisolekut eriolukordadeks - näiteks regulaarsed õppused EKLi ja EKVga.
2. Lisa (väike kogus, kuni 50 üle Eesti) Vetelpääste (Pääste) - hetkel võimalused ELi rahastuse näol. st. saab ATVd hankida odavamalt
- rahuajal on kasutuses, palju rannaääre st. soolase veega kokkupuudet, kuid vajadusel on tehnika olemas.
Kui eelkirjeldatud rakenduste näol saaks u. 250 ühikulise masinapargi. Oleks see väljaõppinud KLi VGde või AT-miinidega varustatud pioneerüksustele juba nö maakonniti laiali-jagatud (loe: pole laos kinni) tehnika, millest on erinevate teemade all küllaltki palju juttu.
Tegelikult võiks Oleksoloogia all olla lause nö spikker, kuidas soetada tehnikat erinevatesse struktuuridesse ja erinevate viiside abil, mis kokkuvõtteks takistaks praeguse "õhukese" riigi kaitsemehhanismide jätkuvat viljelemist.
tervit,
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Küll müügikuulutus aga kubatuurid-võimsused ka kenasti kirjas, tea kuidas selle masinaga toimetada oleks, läbivus kindlasti parem kui atv-l, tundub ruumikam ka. Kas mõni kamraad on sellise masinaga lähemalt tuttav ja oskab ehk kommenteerida ?
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Kõigi maade proletaarlased,palun ärge enam kunagi ühinege.
Treimani muuseumimaja
Treimani muuseumimaja
meenus kunagine kapten Trummi komment kus tõi näiteks ENSV aegse kohaliku piirivalve, mis oma kontseptsioonilt oli hästi ülesehitatud.
Hakkame rannas päevitajaid laskma? Muideks, Rust lendas kurjuse impeeriumisse sisse just Virumaalt.
Piirivalve teemal võiksid jutustajad ennast kõigepealt kasvõi ekspiirivalvurina tuvastada - muul juhul on see padjaklubi vadistamine tühjavõitu sügisõhtu täitmiseks
Õhtust kamraadid.Sõna sekka ATV arengutest,nimelt kolleegid jagasid pisut muljeid,tuntud valmistaja esitluselt.Akudel atv,väidetavalt võimeline läbima 80 km,loomulikult ideaalmaastikul,ilma neliveota jne,veab üksainus ratas, aga suutlikus oli küngastikus vapustav.Neliveoga,läbitav vahemaa loomulikult kordades väiksem,preparaat liigub vaikselt,vääne on meeletu,UTV-na ideaalne transportalus.
Viimasel messil käies,jäi mitmest suust öeldu,kõrva ja hinge kripeldama,nimelt (maagilise)3 aasta jooksul tuleb revolutsioon? Nimelt akude mahutavus ,suureneb maagiliselt ligi(üle)3x ja laadimistsükkel lüheneb,krt teab kui palju.Nii et,tee vabaks,elektrilistele eskadronidele härrased.
Muuseas USA-s müüb rohkem UTV-d mitte ATV-d,uued trendid peale tulemas varsti meilgi.http://www.utvguide.net/utv_models.htm
Loodame,et Eesti Energia taipab kõik metsad,sisside tarbeks laadimisjaamadega varustada
Viimasel messil käies,jäi mitmest suust öeldu,kõrva ja hinge kripeldama,nimelt (maagilise)3 aasta jooksul tuleb revolutsioon? Nimelt akude mahutavus ,suureneb maagiliselt ligi(üle)3x ja laadimistsükkel lüheneb,krt teab kui palju.Nii et,tee vabaks,elektrilistele eskadronidele härrased.
Muuseas USA-s müüb rohkem UTV-d mitte ATV-d,uued trendid peale tulemas varsti meilgi.http://www.utvguide.net/utv_models.htm
Loodame,et Eesti Energia taipab kõik metsad,sisside tarbeks laadimisjaamadega varustada
Sõbrad elu on hunnitu,kuid tripper on jälk.
Kellele ja mida söltub kes teeb ja mida teeb. Need afgaanis kasutatavad asjad on möeldud patrullimiseks, suured lagedad maaalad, kuiv pinnas, suurepärane logistika. Meil on nii mönigi asi siin teisiti.
Arvan, et miskid luurejaod enduro tsiklitel on ju hea möte, aga noh jahh, relaaselt on meil esmasemaid vajadusi.
Arvan, et miskid luurejaod enduro tsiklitel on ju hea möte, aga noh jahh, relaaselt on meil esmasemaid vajadusi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 38 külalist