Oksjon tulekul!
Selliseid väikseid rattakesi või ka nii mõnelgil muul masinal näha. Sakslased kasutasid ka sellist varianti, et varurattad paigutati masinale külgedele ja nii et nad natuke alla põhjapoole välja ulatuksid. Ehk mõte siis sama, et põhjale kinni jäädes jääks nende rataste peale.
http://www.tamiya.com/english/products/ ... yr/top.jpg
http://www.tamiya.com/english/products/ ... yr/top.jpg
Jumal lõi inimese aga mr. Colt tegi nad kõik võrdseks:
EKV müüb tehnikat
http://www.tarbija24.ee/?id=73873
Oleks ka asjast huvitet,kuid kes müüb,kus müüakse.Artiklis oleks võinud ju näidata kus müüakse?
Oleks ka asjast huvitet,kuid kes müüb,kus müüakse.Artiklis oleks võinud ju näidata kus müüakse?
Igaühele oma
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Eesti mereväe uhkuse viimne vaatus
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kus olid eestlaste silmad????
http://www.strategypage.com/htmw/htpeac ... 90430.aspx
Suur hulk Mardereid ja FH-70 suurtükke vanarauaks, mis EKVsse ostetuna oleksid meie kaitsevõimet kindlasti parandanud.
Kommentaaride alt näeb ka paljuütlevaid pilte.
Suur hulk Mardereid ja FH-70 suurtükke vanarauaks, mis EKVsse ostetuna oleksid meie kaitsevõimet kindlasti parandanud.
Kommentaaride alt näeb ka paljuütlevaid pilte.
Rubriigi võiks kohandada üldise kasutatud tehnika rubriigiks
Rubriigi võiks kohandada üldise kasutatud tehnika rubriigiks.
Kes Soomes õppustel käinud...kuidas need Rasi 4x4 (Sisu) masinad ka on - mida soomlaste mielipide sellise asja kohta on?
Nimelt nad on hanke juba teinud ja Rasid vahetatakse uute Sisu ETP 4x4 vastu välja. Ju lähevad rahvale odavmüüki.
Valmet 611 CSBA/ 4-T turbo 6,60 l/diesel, 150 kW/680Nm
# Omamassa: 7700 kg
# Kantavuus: 4300 kg
# MITAT: pituus: 6,76 m, leveys: 2,50 m, korkeus: 3,10 m
# Istumapaikkoja kuljettajan lisäksi ohjaamossa: 2, kuormatilassa: 30
# Valmistus-/hankintavuodet: 1982-1988
Kes Soomes õppustel käinud...kuidas need Rasi 4x4 (Sisu) masinad ka on - mida soomlaste mielipide sellise asja kohta on?
Nimelt nad on hanke juba teinud ja Rasid vahetatakse uute Sisu ETP 4x4 vastu välja. Ju lähevad rahvale odavmüüki.
Valmet 611 CSBA/ 4-T turbo 6,60 l/diesel, 150 kW/680Nm
# Omamassa: 7700 kg
# Kantavuus: 4300 kg
# MITAT: pituus: 6,76 m, leveys: 2,50 m, korkeus: 3,10 m
# Istumapaikkoja kuljettajan lisäksi ohjaamossa: 2, kuormatilassa: 30
# Valmistus-/hankintavuodet: 1982-1988
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
SU-27d vabamüügis!
USA firma Pride Aircraft müüb kahte Су-27УБ tüüpi masinat. Tükist tahetakse saada 5 miljonit Ameerikamaa rubla. Venelased teatavad, et sedasorti masina tootmishind on ligi 30 miljonit dollarit. Võrdluseks- teise ringi F-16 on müügis keskmiselt kaks korda kallimalt, s.o. 10 miljonit $
Masinad on läbinud kapitaalremondi, neile on paigaldatud USA päritolu navigatsiooniseadmed. Üks masinatest on saanud USA sertifikaadi 2 detsembril ja 10 skp sooritanud remondijärgse esmalennu. Ka video on sellest olemas. Teine masin peaks sertifikaadi saama lähiajal.
Masinad sattusid USAsse Ukrainast, kus nende müük kutsus esile poliitilise skandaali.
http://www.prideaircraft.com/flanker.htm
Masinad on läbinud kapitaalremondi, neile on paigaldatud USA päritolu navigatsiooniseadmed. Üks masinatest on saanud USA sertifikaadi 2 detsembril ja 10 skp sooritanud remondijärgse esmalennu. Ka video on sellest olemas. Teine masin peaks sertifikaadi saama lähiajal.
Masinad sattusid USAsse Ukrainast, kus nende müük kutsus esile poliitilise skandaali.
http://www.prideaircraft.com/flanker.htm
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 156
- Liitunud: 06 Jaan, 2006 20:59
- Kontakt:
Sama firma müüb ka antud kodulehel L-39C-d. 6tk on neid seal müügis alates 260 000$. Mis need lennukid seal teeb eriti heaks, on see, et seest on moderniseeritud ja kui ma ei eksi ka mootorid vahetatud. Kui Eesti Õhuvägi tahab mingi aja pärast hankida läänest hävitajaid, siis oleksid need L-39-d head algatuseks ja treeninguteks.
Rebasepoeg kirjutas:Sama firma müüb ka antud kodulehel L-39C-d. 6tk on neid seal müügis alates 260 000$. Mis need lennukid seal teeb eriti heaks, on see, et seest on moderniseeritud ja kui ma ei eksi ka mootorid vahetatud. Kui Eesti Õhuvägi tahab mingi aja pärast hankida läänest hävitajaid, siis oleksid need L-39-d head algatuseks ja treeninguteks.
L-39 ei tee jaoks heaks(rääkimata ERITI heast) mitte miski, sest peale nende ostmist hakkaks ilmselt RK poolt tulema retoorikat õhuturbevõimekuse omandamisest ning paljudeks aastateks oleks reaalvõimekusega masinate teema päevakorrast maas.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Oot-oot, kuidas see nüüd oleks?L-39 ei tee jaoks heaks(rääkimata ERITI heast) mitte miski, sest peale nende ostmist hakkaks ilmselt RK poolt tulema retoorikat õhuturbevõimekuse omandamisest ning paljudeks aastateks oleks reaalvõimekusega masinate teema päevakorrast maas.
Et kui kohe ikka täiskosmosetehnikat ei saa, siis õppimise jaoks miskit muretseda nagu ei tohikski? Et ka õppimine ja need nn. esimesed vitsad ning kogemusd, missugused muidu palju odavamalt kätte saadaks, saadakse siis kohe max. masinatega.
Sama mõttelaad kehtiks siis ka helikopterite, tankide jne. kohta, või kuidas?
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)
Stellung halten und sterben!!
Stellung halten und sterben!!
Kas on mõtet sellel. et EV hakkaks hävituslendurite koolitamiseks rajama tänapäevast täielikku lennukooli. Või oleks mõttekam saata kandidaate teiste NATO riikide vastavatesse õppeasutustesse? Esimesel juhul oleks tõepoolest mõtet omada EKV koosseisus neid (või muid õppe-) lennukeid. Teisel juhul ei näe sügavat mõtet. See koolituseks ja treeninguks sisuliselt sportlennukite kasutamine on siin kuskil juba läbi vaieldud. Ja oled sa kindel, et needsamad sportlennukid L-39 tõusuvõimega (erinevatel andmetel) 13,5-21 m/sek ei kvalifitseerita ostmise momendil ümber "õhuturbevõimekusega hävitajateks"? Mis peavad hakkama eskortima ligi 300 m/sek tõusvaid SU-27d??? Mis liiatigi lendavad juba oma normaalkõrgusel. Aga kui tõsiselt, siis õppelennukite soetamiseks oleks mõttekam vaadata pigem Itaalia poole. Või India. Venelased ei saa ilmselt veel niipeagi oma JAK-131 tootmist rahuldaval tasemel käima. Samas jookseb nende hind juba teise ringi hävitajate alla...Täiskosmosetehnika alla jooksevad mu meelest F-22 ja F-35, kas Eesti tankivägede arendamiseks oleks ikka väga sügavat mõtet osta meile siia T-26. Ikkagi tank, siiani pole sedagi...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist