T-34, kui hea või halb ta siis oli?
Kas nad ikka olid kogu aeg ühendatud? Mul on nagu meelde jäänud, et sõidu ajal nad polnud ühenduses ja kütuse ümberpumpamiseks pidi eraldi voolikut kasutama. Aga ehk mäletan valesti.uusmario kirjutas:Lisakütusepaagid, ühendatud T-34 tagumiste sisekütusepaakidega.
P.s Osad tankistid kasutasid ühte neist paakidest mitte kütuse, vaid (lisa)mootoriõli vedamiseks. Tollane B-2 diiselmootor rüüpas õli kohutavalt, pluss kõiksugu lekked.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
-
- Liige
- Postitusi: 548
- Liitunud: 01 Apr, 2005 7:47
- Kontakt:
Põhimõtteliselt oli T-34 lisapaagid ühendatud tagumiste sisepaakidega.Ühendus ei olnud pidev.Enne lahingusse minekut pumbati kütus tavaliselt sisepaakidesse (niipalju kui oli võimalik) ja paagid eemaldat (tavaliselt).
M1 mootori eluiga oleneb piirkonnast, kõrbes on see üsna lühike, kuid Euroopas on üsna pikk, pikkem kui diiselmootoritel (vähemalt nii on väidetud).Kõrbetingimustes olevat keskmine mootori vastupidavus 700tundi, mida üritatakse kasvatada 1400 tunnile TIGER-i (Total InteGrated Engine Revitalization) nimelise programmiraames.Tegu siis süsteemiga, mis optimeerib mootori (õlitus/pöörded jne) tööd.
T-80 ja T-90 on väga erinevad masinad.T-90 on T-72 otsene järeltulija.T-80 hetkel järeltulijat veel ei ole, kuigi on arvatud, et selleks saab pikendatud T-80 veermikul baseeruv CHIORNY ORIOL.Diisel T-80 toodeti ja töödetakse siiani Ukrainas T-80UD nimeall.
Turbiin mootorist loobumise põhjusteks selle keeruline hooldus ja suhteliselt õhukesest soomusest tingitud mootori haavatavus.Ja tavalisest mootorist kõrgem tuleoht.
M1 mootori eluiga oleneb piirkonnast, kõrbes on see üsna lühike, kuid Euroopas on üsna pikk, pikkem kui diiselmootoritel (vähemalt nii on väidetud).Kõrbetingimustes olevat keskmine mootori vastupidavus 700tundi, mida üritatakse kasvatada 1400 tunnile TIGER-i (Total InteGrated Engine Revitalization) nimelise programmiraames.Tegu siis süsteemiga, mis optimeerib mootori (õlitus/pöörded jne) tööd.
T-80 ja T-90 on väga erinevad masinad.T-90 on T-72 otsene järeltulija.T-80 hetkel järeltulijat veel ei ole, kuigi on arvatud, et selleks saab pikendatud T-80 veermikul baseeruv CHIORNY ORIOL.Diisel T-80 toodeti ja töödetakse siiani Ukrainas T-80UD nimeall.
Turbiin mootorist loobumise põhjusteks selle keeruline hooldus ja suhteliselt õhukesest soomusest tingitud mootori haavatavus.Ja tavalisest mootorist kõrgem tuleoht.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Monster-T-34
Tiigrite hirm?
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
100 mm kahurit katsetati tankidel T-34 ja IS mitmes variandis:
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=44
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.thetankmaster.com/ENGLISH/SK ... 34-100.jpg
LB-1 oli põhimõtteliselt ratsitud 85 mm kahur 100 mm raua ja suudmepiduriga.
S-34 oli meresuurtükist aretatud. Gabariitide poolest tankile ei sobinud.
D-10 ka mereväest pärit. See sai T-54 ja T-55 relvaks.
122 mm haubits D-30 T-34 šassiil annab relvale muidugi suurema liikuvuse ja võimaldab positsioonil kiiremini tuld avada, kuna pole vaja suurtükki tungrauaga üles tõsta ja lafeti harusid laiali vedada. Samuti tagab meeskonnale kaitse kildude eest. Samas töötingimused on vist päris õudsed.
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=44
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... &Itemid=60
http://www.thetankmaster.com/ENGLISH/SK ... 34-100.jpg
LB-1 oli põhimõtteliselt ratsitud 85 mm kahur 100 mm raua ja suudmepiduriga.
S-34 oli meresuurtükist aretatud. Gabariitide poolest tankile ei sobinud.
D-10 ka mereväest pärit. See sai T-54 ja T-55 relvaks.
122 mm haubits D-30 T-34 šassiil annab relvale muidugi suurema liikuvuse ja võimaldab positsioonil kiiremini tuld avada, kuna pole vaja suurtükki tungrauaga üles tõsta ja lafeti harusid laiali vedada. Samuti tagab meeskonnale kaitse kildude eest. Samas töötingimused on vist päris õudsed.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Tulid ka vene konstruktorid selle peale. Vaata neidsamu battlefieldi linke. Mürsu mõju üle saksa tankidele ei saanud kurta. Eriti sõja lõpus, kus Saksamaal soomuse jaoks legeerivaid elemente enam saada polnud ja soomuse kvaliteet seega kõvasti langes. Polnud isegi tingimata soomustläbistavat moona vaja, kildfugass tegi sama töö.
Häda oli selles, et Tiigrile oli vaja ka pihta saada. Siin jäi 122 mm haubits pikaraudsele 88 mm kahurile alla. Oma osa oli selles ka Tiigri korralikul sihikul, kahuri juhtimismehhanismil, unitaarpadruniga laadimisest saadud suuremal laskekiirusel.
Häda oli selles, et Tiigrile oli vaja ka pihta saada. Siin jäi 122 mm haubits pikaraudsele 88 mm kahurile alla. Oma osa oli selles ka Tiigri korralikul sihikul, kahuri juhtimismehhanismil, unitaarpadruniga laadimisest saadud suuremal laskekiirusel.
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist