PAK-FA

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19534
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas ruger »

Vene SU-57 lennuki mootoritel probleemid, mida ei suudeta väidetavalt lahendada enne 2025-te
Russia has started testing its new Sukhoi Su-57 PAK-FA fifth-generation fighter with its new next-generation Saturn izdeliye 30 engines. The flight-testing with the new engines will run for several years. In the meantime, the Russians will build a dozen Su-57s equipped with interim Saturn AL-41F1 afterburning turbofans producing 32,500lbs thrust each for operational testing.

“They [the trials] have just begun. They will, of course, last several years," Yuri Slyusar, president of Russia’s United Aircraft Corporation told the Moscow-based TASS news agency.

There are few details available about the Saturn izdeliye 30 engines, but the new powerplant is expected to deliver 24,054lbs dry thrust and 39,566lbs of afterburning thrust. However, they should be ready for use around 2025. The Russian air force could buy as many as 160 of the next iteration of Su-57, which will be equipped with the new engines.

Right now, Moscow will only buy 12 Su-57 aircraft, which are expected to be delivered in 2019. Overall, the Russian air force is not likely to buy more than 60 of the initial version of the Su-57 in total.
http://nationalinterest.org/blog/the-bu ... t-be-23643
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40175
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Varsti panevad Süürias F-22ga sarved kokku, pakuks. Ja propaganda räägib, kuidas paanikas jänkid põgenesid.
Aga see lennukivärk on pool tarkust, kuidas on lood vene aktiivse keskmaaraketiga?
See on üks segasemaid küsimusi, ka OSINT Süüriast annab kahetisi vastuseid.

Ilma selle kriitilise vidinata on ka venelaste 4gen masinad päris kehvas seisus. Sest AIM-120 on ennast tõestanud igatu letaalse asjana.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas Lemet »

Juba paar päeva olemas...kuidas Su-25 paar Eufrati kohal F-22le ette jäi ja kuidas Su-35C (mis teatavasti on sama hea kui Su-57) oma hoogsa lähenemisega neetud pindossi minema hirmutas...

https://www.forumavia.ru/m/t/199199/1/
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40175
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas Kapten Trumm »

WWII ajal oli selline taktikaline võte nagu otserünnak. Kaotas see, kelle närvid ei pidanud vastu ja tõmbas masina üles, seades oma kõhualuse vastasele sihikule. Otse eest lastes oli tuli vähetõhus. Kui sattusid 2 kõva kivi kokku, siis põrkasid lennukid kokku.

Arvan, et ameeriklastele on lihtsalt antud korraldus WWIII mitte alustada (mida nad perfektselt suudaks). See seletab ka, miks venelastel õnnestub taolisi provokatsioone ette võtta. Londipõrina pärast ei hakka keegi kokkupõrkega riskima, eriti kui sensitiivset tehnikat täis lennuk kukub kuskile eikellegimaale.

Antud tegevus muidugi lennukite TTA-ga mingit seost ei oma, piisavalt nahaalne piloot võiks ilmselt MiG-21ga ka ameeriklasi trügima minna, kui viimased ei soovi tulistada, siis keeravad lihtsalt eest. Edasine meediatrall muidugi ei tähenda, et MiG-21 oleks sama kõva masin kui F-22.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
2korda2
Liige
Postitusi: 1598
Liitunud: 01 Juul, 2014 11:56
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas 2korda2 »

Kui F22-d meil käisid, olevat neil läätsed (need radaripilti võimendavad) peal olnud. Kuidas Süürias lennatakse?
slider
Liige
Postitusi: 472
Liitunud: 02 Jaan, 2016 22:51
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas slider »

Miks peaks oma max relva signatuuri avaldama, kindlasti oli juppe küljes. Loodame, et ei näe puhast F22 painutamas Hiina või VF parimate vastu.

edit: 3. Suure Sõja mõttes.
nimetu
Liige
Postitusi: 7583
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas nimetu »

Nad kasutavad Lüneburgi läätse isegi liitlastega harjutades, seega üsna tõenäoliselt kasutatakse igasuguseid vahendeid signatuuride maskeerimiseks ka Süürias.
Kasutaja avatar
Tux
Liige
Postitusi: 1327
Liitunud: 30 Okt, 2005 21:13
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas Tux »

https://www.youtube.com/watch?v=3iM3YsCrLiU
Üks video vene kaasaaegsetest lennukimootoritest, nende arengutest ja võimalustest ja sellest mis mootor PAK-FA peal olla võiks.
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40175
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas Kapten Trumm »

F-22 võrdlemisel on veel üks aga. Samapalju kui on see lennuk ees 4. põlvkonnast vargsuse teemal, on ta ka ju ees pardaelektroonikas, näiteks kasutatav "narrow beam" tehnoloogia ninaradaris, mis muudab radari avastamise hoiatussseadmete poolt (eriti stiilis vene Berjoza) keerukaks.

Isegi kui Su-57 puhul saavutatakse mingi valemiga sama väike peegelduspind (RCS), tuleb ka mingit moodi jõuda järgi radariasjanduses. Seni on venelased lahendanud seda probleemi "brute force" tehnoloogias - suurem parabool ja rohkem kilovatte õhku, küll midagi tagasi peegeldab. See aga tähendab taevas, et sa oled kui täistuledega sõitev auto, kui su vastane sõidab ilma tuledeta. Poolaktiivsete rakettide (R-27) kasutamine tähendab, et sihtmärki tuleb vägevalt kiiritada, et sealt tuleks tagasi piisavalt energiat, et raketi ninas asuv siht pisike vastuvõtja selle ära tunneks.

Ja mõistagi endiselt - kõik need võtmetehnoloogiad on pool lahendust, kui sellega ei kaasne töökindlat aktiivset keskmaa/kaugmaa raketti, efektiivse laskekaugusega 70-150 km. Ameeriklastel on see juba mõnda aega olemas.

Sestap arvan, et lähiaastatel elab see Su-57 umbes Armata tanki taolist elu - midagi tellitakse ja midagi tehakse, aga VVS paneb rõhu ikkagi end (lokaalsetes) sõdades õigustanud 4. põlvkonna masinatele (Su-27 platvorm). Mis muidugi tähendab, et võitluses õhuruumi pärast ameeriklastele konkurentsi pakkumine on väga nõrk unistus.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Tux
Liige
Postitusi: 1327
Liitunud: 30 Okt, 2005 21:13
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas Tux »

Pole küll PAK-Fa, aga ikkagi väga sarnane teema.
Ukrainlastel on mure, kuidas oma õhujõudusid moderniseerida ja MIG-d ning SU-d konkurentsivõimeliseks saada. Üheks variandiks oleks vanade MIG-de ja SU-de aerodünaamika muutmine, s.t. teha tiibade ja sabakiilu takistus väiksemaks. Sellise trikiga annaksid vanad mootorid lennukile suurema kiiruse ja lennukauguse. Selleks, et maandumisel ja stardil oleks piisavalt tõstejõudu tuleks aga tekitada ette lisatiivakesed, mis tuleksid kerest välja koos tellikuga
https://www.youtube.com/watch?v=4qjmcH-aMlw

Kõnealune artikkel ise ka:
http://www.ukrmilitary.com/2017/12/airc ... grade.html

Idee on ju huvitav ja füüsika seadusi jälgiv ning tegemist on täiesti "kastist-välja" mõtlemisega. Elame-näeme, kas nad seda ka reaalselt ühel päeval katsetavad.
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Viiskümmend
Liige
Postitusi: 2090
Liitunud: 04 Aug, 2010 12:33
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas Viiskümmend »

Valgevenel on kodumaine vastumeede F-22-le, AMRAAMILE ja Patriotile: jamming pod Veresk http://www.janes.com/article/70692/mile ... ing-system
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas Lemet »

Selleks, et maandumisel ja stardil oleks piisavalt tõstejõudu tuleks aga tekitada ette lisatiivakesed, mis tuleksid kerest välja koos tellikuga
Midagi taolist leidis juba Tu-144 kasutust..
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40175
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kummalised probleemid neil ukrainlastel. Su-27 ja MiG-29 probleemiks nüüd liiga pikk hoojooks ja kõrgusevõtt peale lendutõusu küll pole - vaadake suvalist aeroshow videot, peale lahtitõusu tõmbavad vertikaalis samamoodi üles nagu ameeriklaste masinad.

Tu-144 puhul olid probleemid teised, tollaste aerodünaamika võimaluste juures tähendas selline deltatiib, et masina tõusu- ja maandumiskiirused olid ohtlikult suured ja kohtumisnurk tõstejõu säilitamiseks tohutu (sellest ka alla kallutatav nina, sest vastasel juhul poleks piloodid midagi näinud kabiinist).

Antud vene aeroplaanide probleemiks on jätkuvalt tänapäeva oludes (ka võrreldes uute VF lennukitega) nadi pardaelektroonika ja radarimajandus (nõuka 1970ndate tase) ning kehvavõitu mootorid. Keerad võimsaks - lagunevad kiiresti, keerad tasemaks - tossavad koledasti ja lennuomadused halvenevad. Ja muidugi ka korraliku, AMRAAMi tasemel raketi puudumine.

Tiibade õhendamine tähendab tiivaprofiili muutmist, st uue lennuk loomist. Su-27 tegevusulatus on muidu täiesti rahuldav, väike kaugus on rohkem MiG-29 probleem (lahinguraadius on F-16 omast poole väiksem).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
andrus
Liige
Postitusi: 4354
Liitunud: 02 Juul, 2004 11:39
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas andrus »

Kapten Trumm kirjutas:Kummalised probleemid neil ukrainlastel. Su-27 ja MiG-29 probleemiks nüüd liiga pikk hoojooks ja kõrgusevõtt peale lendutõusu küll pole - vaadake suvalist aeroshow videot
Airshow ja lahingulennu erinevusest ei saa aru ainult pead vastu põrandat peksvad rätipead.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40175
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: PAK-FA

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Ei tea, ennevanasti andsid ikka samad füüsika reeglid lahingumanöövrile vertikaalkiirust, mis aeroshow'l.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist