Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Ingvar
Liige
Postitusi: 64
Liitunud: 04 Okt, 2008 12:04
Asukoht: Tallinna ligidal
Kontakt:

Postitus Postitas Ingvar »

maanus kirjutas:Mis ülesanded on nendel 4-jal mehel selles MP meeskonnas?
Relva ja moona ei ole enam vaja tassida ju. Mahuksid vabal pickup-i kasti kogu oma koliga.
Eelmises postisuses ütlesine et neli aga tegeld on vast viis meeskonna liiget õige.
Ühes (81mm MP) meeskonnas on: meeskonnaülem, sihtur, abisihtur, laadur ja autojuht miinikandja.
Tabeli järgi on 81 mm MP laske kiirus ilma loodimatta 25l/min ja koos loodimisega 8-12l/min. Tuletellimus juhise järgi on löök – 12 lasku (0,1 lahingkompl) ja tõke 24lasku (0,2 lahingkompl), kui pana sinna juurde veel valgus, suits ning meeste pottid pannid siis ei mahu (mina arvan) see nänn kuidagi pickup-i ära.
maanus
Liige
Postitusi: 231
Liitunud: 21 Mai, 2008 16:08
Asukoht: Sääse
Kontakt:

Postitus Postitas maanus »

Kui sain õieti aru siis lahingkomplektis 120 miini+ relv ja 5 meest koos koliga?
Ma ei saa aru kuidas nad sinna ära ei mahu?
Või läheb kaal lõhki?
Ja mis asjapulk se sihturi abi on? Mis ta teeb?
Kasutaja avatar
hummel
Liige
Postitusi: 2079
Liitunud: 18 Apr, 2004 12:55
Kontakt:

Postitus Postitas hummel »

Lahingkomplekt võib olla ka väiksem, kuid 120 on pigem DOS. Teisalt on 1 auto ikka parem, kui 1,5 relva kohta. Abisihtur on vajalik tegelane, aga ma ei viitsi hakata seletama, mida teeb. Pickup on üks võimalus miinipilduja kandmiseks, kuid ta veidi nõrguke. Sinna on vaja projekteerida mingid imetoed ja asjad, mis läheb meie saamatuse juures keeruliseks. 120 miini kaaluks muidu kastidega praktiliselt pool tonni. Pickupe ekv praktiliselt ei kasuta ka ja ilmselt ei plaani. Unimog on paras lahendus ja laialt kasutatav sõiduk. APC või soomusauto poleks kah paha, aga seda on palju tahta.
maanus
Liige
Postitusi: 231
Liitunud: 21 Mai, 2008 16:08
Asukoht: Sääse
Kontakt:

Postitus Postitas maanus »

Mul endal vana Nissani pickup. Lubatud kandejõud 1450kg. Kastimaht 1,5m3. Täisraamiga masin. Mingisuguse/te hüdaruliliste käppade aretamine sinna kasti alla kukepea!
PS. Kusjuures see pickup on veel üsna tilluke.
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Unimog HyRail soomustatud konteineriga

Postitus Postitas setu »

Elik "DOS versioon" kolme integr. 120mm miinipildujaga. Soomustatud konteineri otstel eemaldatavad HyRail lisad. Pildil transferlahendus HyRail Unimogiga, muidu tsiviilkasutuses oleva konteinerveokile tõstetav ja HyRail lisadeta. Laskevalmidus veokilt konteineri maapinnale asetamisel (olenevalt pinnasest 1-2 min). Lisaks loodimis-ja tulejuhtimisarvuti. Kõik muu low-budget (pole käppasid-pole probleemi) ja meeletutes kogustes toodetav ning totaalkaitse puhul tõsine heidutusprojekt, kui registris olevad konteinerveokid nö KRAsse juba varakult ette registreerida.

Pilt

tervit,
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Bv206 - mis neist saanud on?

Postitus Postitas setu »

Pilt

Igasuguse ATV asemel (väga korralik maksab lisadega kuni 230 000 kr) Selle kapitali paigutamine praegu Bv206, mille tagumine kuut ümber ehit integr 81mmm või 120 mm miinipilduja tarbeks oleks otstarbekam, saab ka ATV hinna eest mitu ühikut rohkem ja on relvaplatvormina ATVst ja Unimogist võimekam. Ülal nobe lahendus käärtõstuki versioonist õhutõrje vaatluspunkti tarbeks etc või SF operaatoritele.

tervit,
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

MAN 8x8 APC

Postitus Postitas setu »

Pilt

EKV 3nda liini kannustamine elik MAN 8x8 APC.
- tegemist oleks praeguse suuna edasiarendamisega.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kasutaja avatar
Tux
Liige
Postitusi: 1327
Liitunud: 30 Okt, 2005 21:13
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Tux »

No aga sellised on meil ju olemas, vaata sodur.com lehelt pilti
Pilt
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

estomog II vaatus

Postitus Postitas setu »

Pilt

Tähelepanekuid kallutatud propagandast.

Kui võtta aluseks estomog ja jätta "nutt ja hala" kategooriast kaks telge, kuid lisada parem manööverdamisvõime maastikuoludes, eeldusel, et seda on võimalik ka välitingimustes põhikooli kasvandike poolt vajadusel parandada. Õpime Pasilt ja Patrialt kuid teeme madalamaks. Vaatame ka otsa Pumale ja CV90 seeriale, ning kummardame tammepuude juurte kohal siis jõuame ringiga ühe variandini paljudest.

Ah jaa, žanrist "sitt ja šokolaad" ka paljukirutud digitaalne välisvaatluse võimekus jäi seekord pildile.

tervit,
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

AMV kontseptsioon Afganistani tarbeks

Postitus Postitas setu »

Pilt

AMV

kontseptsioon Patria XA360 seeria mõõtudele.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

See kontseptsioon on maastikule täiesti kõlbmatu, kuna kandevrullikud on väikesed, siis kasvõi suurema kivi roomiku ette sattudes ei roni roomik sellele peale, vaid üritab seda ees tõugata, st. läheb nagu adrahõlm maa alla. Selle vältimiseks peaks roomikul olema "nurkasid" vähemalt 4, saavutamaks ka tagurpidi sõites samasugust läbivust, siis 5. Roomiku kuju ei peaks olema 3 nurkne, vaid viisnurkne, sama kandepinna puhul tähendaks see igale roomikule kahte lisarullikut.
sitt päev, kellele kurdad
vanahalb
Liige
Postitusi: 2643
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Postitus Postitas vanahalb »

Kellelgi insener Kuliibinil oli taoliste kolmnurksete roomikutega asjandus - kui takistus ette tuli, pandi kogu kolmnurk pöörlema. Eeldab vist mingit lukustatavat planetaari.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

On kõll sellised süsteemid olemas, aga siis lahendus hoopis teine (kogu kolmnurk on tsentraalplanetaari otsas ja veotähikuid on 3). See aga ei sobi kiirelt liikuvatele masinatele ja selle juhtimine on keerukas ja väga kallis, elektroonika juhib seda lukustamist, ning peab suutma iseseisvalt otsustada (antud näitel kuue erinevalt pöörleva sõlme vabastamise-lukustamise üle).
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
Wots
Liige
Postitusi: 815
Liitunud: 21 Jaan, 2005 23:04
Kontakt:

Postitus Postitas Wots »

vanahalb kirjutas:Kellelgi insener Kuliibinil oli taoliste kolmnurksete roomikutega asjandus - kui takistus ette tuli, pandi kogu kolmnurk pöörlema. Eeldab vist mingit lukustatavat planetaari.
See tuletab meelde ühte Nõuka aegsest juturaamatud kus oli üks poiss kes tahtis tulevikus saada inseneriks ning oli endale teinud suure kaustiku täis erinevaid mõtteid ja ideid. Üks lahendus oli näitkes nö kolmnurk mille külge lähevad rattad. Mõeldud kasutamiseks veoautode puhul. Kui oli kaup peale siis kasutas kahte ratast liikumiseks ja tühjalt sõitis ühe rattaga. Seda suurt kolmnurka kuidagi keerati.

Teoorias huvitav aga praktiliselt on ka lihtsamaid viise sama tulemuse saavutamiseks.

----------

Üldiselt on kõik peale klassikalise viisi kus roomik on sõiduki korpuse algusest kuni lõpuni välja ning suurte tõusunurkdega reaalsuses väärarengud!

Ülal toodud skeemile saaks juba saatuslikuks mahakukkunud puust ülesõit.
Lemet
Liige
Postitusi: 19941
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

See kolmnurk keeras väljamõtleja idee kohaselt end takistusele sattudes ise.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist