Siiski-siiski. AŠ-82FN ei ole BMW 801 koopia ega edasiarendus. Esiteks on see mootor seerias juba 1943. aastast, kui venelased alles saksa lennukitehaste sisseseadest und nägid. Teiseks - see oli lihtsalt venelaste M-82 mootori järjekordne modifikatsioon, mitte täiesti uus ning originaalne mootor.FW Anton kirjutas: Venemaalt leiti lennuki eri detailide vorme ja muid osi ning suurimaks üllatuseks oli see et mootorit BMW 801 toodetakse Venemaal tänaseni markeeringu AŠ-82FN all. Venelane oli selle ilmselt maha viksinud ja veidike täiustanud, sest AŠ on veidi võimsam kui BMW mootor. AŠ-82FN mootoreid kasutati pommilennukitel TU2 ja hävitajatel La-9 ning La-11. Võimalik, et neid sattus ka La-7-tele.
Mootorist endast siin
http://www.ctrl-c.liu.se/misc/ram/eng_ash-82.html
Kahjuks pole seal küll kirjas, millisel lennukile (või muus kohas) see tänapäeval kasutust leiab.
Kui aga hakata ajama jälgi, kust on pärit M-82 mootor, siis see omakorda olevat olnud Gnome-Rhone 14B tähtmootori edasiarenduseks. Ning väidetavalt olevat kõik 14-silindrilised tol perioodil Euroopas toodetud õhkjahutusega tähtmootorid ühte või teist otsa pidi selle Gnome-Rhone'i kloonid.
Seega, AŠ-82FN ning BMW 801 olid ühe isa lapsed, aga mitte ei pärinenud esimene teisest