Einoh, ma niimoodi ei ole tõesti käinud, et panen uued kingad jalga, lähen salongi ja valetan, et tahaks niisugust või naasugust autot osta.mx77 kirjutas: Proovisõitudel tasub vahest käia, avardab silmaringi ja saad aru, milliseid autosid on maailmas olemas ja mis nad endast tegelikult kujutavad. Muidu sõidad mingi rimakaga surmani ja autodest loed Tehnika ja Tootmisest.
Praeguse elukoha tõttu on seevastu üsna palju tuttavaid, reeglina vene rahvusest, kes siis kõiksugu eksoote ostavad ja lahkelt proovida pakuvad. Ei tea kas rahvuslik eripära, aga auto ja käekell peavad head olema. Eriti hea on siis kui kell autost paar tuhat eurot kallim oleks. Eluasemega on jälle vastupidi, kott vedeleb esikus ja kui miskit ei meeldi, lubatakse näppu võtta ja ära minna.
Koolkondasid on ka kaks, need kes saksa kolmikuga sõidavad ja need kes fasistide tehtud autot ei osta (seega siis Landcruiseri vennaskond) Kogu aeg on neil mingid hädad, enamasti on mingi 15 EUR andur ära koolenud ja kogu masina avariireziimi ajanud või üldse tee serva veeretanud. Aga jah, töökindluse poolest on Landcruiseri meestel nägu rõõmsam.
Toyota Corollat ja seda Mazdat pole tõesti keegi ostnud, seega pole proovida saanud:)
Mina olen seevastu tuntud elementaarautodega sõitja. Elementaarauto pole alati rimakas, kasvõi vanema otsa Porsche või G-Mersu pole mingi tehnika viimane sõna, aga vaata mis raha nende eest tahetakse.
ZIL- ga haakub see jutt niipalju, et sealsed konstruktorid peavad nüüd suht puhtalt lehelt alustama ja ega neile halba teeks militaarneti visionääride arvamustega tutvumine. Saaksid võib-olla suuniseid edaspidiseks või märku sellest mis lahendused ummikteeks on osutunud.
Sest olgu see Putin mis ta on, aga sundida teda iga päev neetud vassistide tehtud autoga sõitma on ka ebainimlik.