Mul oli päris pikalt ametiautoks W210, juhtmestiku probleemi küll ei mäleta (ei olnud saksast toodud second-hand, siitsamast Silberist ostetud)Kapten Trumm kirjutas:
W124 (ja teiste selle aja saksa premium autode) elektrijupid olid üldiselt toodetud Boschi või Hella poolt, mis oli toona kvaliteedi etalon. Ssillajupid Lemförder, Bilstein jne. Järgmise põlvega leidsid endale see samasse odavamate, aga kehvema kvaliteediga jupitootjate tooted. Valeo, Delphi jne. Odavamad elektrijupid kombinatsioonis palju keerukama elektriga on muidugi katastroofi retsept.
Aga mis puudutab seda laktrit ja elektroonikat, siis kuna järgmistel mudelitel kasutati vähem Boschi asju ei ole see mitte mingiks garantiiks, et Boschi asjad oleks paremini toimetanud, võrdlusmoment lihtsalt puudub. Ega neid Boschi uuema aja keerukamaid elektroonikakomponenete kah väga taevani ei kiideta.
Ja Mersu tehases töötasid türklased juba siis, kui seal W124-ja kokku pandi. Gastarbeitereid hakati sisse tooma juba alates 60-datest ja seda just eelkõige kiiresti kasvava autotööstuse vajaduste jaoks.