www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 21 Nov, 2019 7:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 128 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid
PostitusPostitatud: 17 Juun, 2017 19:10 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 15:19
Postitusi: 1838
ruger kirjutas:
Sources have told the Project On Government Oversight that deployed A-10 pilots, including those fighting against Islamic State, have been flying an average of 2,000 hours per year—over six times the peacetime average of 300 hours per year used as a basis for budgeting.

http://warisboring.com/the-u-s-air-forc ... ons-again/[/quote]

POGO infosse suhtuks ettevaatusega (võib siitsamast foorumist nende ajaloo kohta otsida). Teiste näitajate järgi ei lenda see midagi niiväga rohkem kui näiteks F-15E:

http://www.businessinsider.com/air-forc ... air-2017-6
Tsiteeri:
...Since August 8, 2014 — the start date of Operation Inherent Resolve — the A-10 has released 13,856 weapons, second only to the F-15E Strike Eagle, which deployed 14,995 weapons over the same period.

Every 100 rounds fired by the A-10's iconic 30 mm Avenger gun count as one weapon released, according to an Air Force spokeswoman.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid
PostitusPostitatud: 19 Juun, 2017 10:08 
Eemal
Liige

Liitunud: 01 Juul, 2014 12:56
Postitusi: 628
Mina suhtun suure skepsisega võimalusse, et sellise lennuki piloot laseb 365 päeva aastas vähemalt 5,5h päevas taevas ringi. Ühegi puhkepäevata. Kui lennuki kohta on 2 pilooti, võiks ehk lennuki enda koormus selline olla.
Lenduri tööst kulub suur osa ka lennu ettevalmistamisele ja lennujärgesele briifingule. See kõik lihtsalt ei mahuks ära.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid
PostitusPostitatud: 19 Juun, 2017 14:07 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26901
Äkki reaalne lahingutegevus ja -kogemus võimaldabki saada lahti ajaraisust, mida tegevuseta tiksuv rahuaja armee viljeleda armastab.
Kui antud tegevus on sisukalt ja lühidalt organiseeritud, ei toimugi briifinguruumis lihtsalt õhu soojendamist.
Kvaliteetne staabitöö on siin üks võimalusi (noh, nt tudiseva kaardikepiga kaardi juures etteütluse asemel teha kõik paberitöö valmis, kanda lühidalt ette ja korras.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid
PostitusPostitatud: 19 Juun, 2017 15:28 
Eemal
Liige

Liitunud: 01 Juul, 2014 12:56
Postitusi: 628
Lihtsalt võrdluseks: EV-s 8-17 töötaja ei saa aastaga 2000 tundi kokku. No ei usu kohe kuidagi, et lahingpiloodid rohkem tunde ainult lennates veedavad. Hea staabitöö võib mingil määral aidata aga mitte sellises mahus.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid
PostitusPostitatud: 19 Juun, 2017 15:39 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26901
Sõjaoludes ei vaata keegi töö- ja puhkeaja seadust.
Helmandis patrullis olles ei lõpe ka teenistusaeg 17.00.
Piiratud ajalise kestuse juures on taolised lennutunnid vägagi võimalikud, eriti kui sinna sisse lähevad ülelennud, mis võtavad palju aega, kuid ei kätke endas erilist pinget, kuid sisuliselt koosnevad kabiinis pilvede vaatamisest, lennukit juhib autopiloot.

Lisaks pole ameeriklased juba tükk aega (viimati 1991 Lahesõjas) lennanud reaalse allatulistamise ohuga. Mis omakorda lihtsustab ülesande täitmist ja väsitab vähem.

Tulles tagasi natuke maisema asja juurde, siis viimasel suurõppusel oli minu tööpäeva pikkus ca 18 tundi. Eks ta raske on, aga tehtav.
Sõduritel võis isegi 20 olla. "Mittetööl" olid sa siis, kui sa öösel magasid.
Pikemat aega peaks vastu küll, lihtsalt iga nädal peab ühe päeva võtma unevõla välja magamiseks ja olme peab olema hästi korraldatud.
Kui mott on olemas, siis tehakse küll.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid
PostitusPostitatud: 19 Juun, 2017 18:33 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2016 22:16
Postitusi: 4103
Üks piloot kohe kindlasti ei või 2000 tundi lennata:
http://static.e-publishing.af.mil/produ ... csup_i.pdf
Tsiteeri:
9.6.Maximum Flying Time. 56 hours flight time logged per 7 consecutive days, 125 hours flight time logged per 30 consecutive days and 330 hours per 90 consecutive days.

Ehk siis aastas maksimaalselt ~1320 tundi.
Tsiteeri:
9.7.2. For single pilot aircraft or when only one pilot has access to the flight controls, the
maximum FDP is 12 hours.

FDP on Flight Duty Period, mis siis hõlmab tervet lenduri tööpäeva. Üle 12 tunni (max 16 tundi) võib see kesta ainult eriloaga väga kõrgelt tasemelt.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid
PostitusPostitatud: 06 Aug, 2018 22:07 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Juul, 2009 13:29
Postitusi: 7125
Võimalikud uued USAF-i ründelennuki kandidaadid selgunud. Arendatakse kerget ründelennukit.
Tsiteeri:
USAF releases notice disclosing firm plans to acquire a Light Attack Aircraft fleet in late 2019. RFP coming in December 2018. The notice advises potential bidders only Sierra Nevada/Embraer A-29 and Textron Aviation AT-6 may be considered

https://twitter.com/FG_STrim/status/1026469962066653184

_________________
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, võib kogu poliitika(demokraatia ja seadused) ära unustada.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: A-10 lähenev pensioniiga ja alternatiivid
PostitusPostitatud: 13 Aug, 2019 23:04 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Juul, 2009 13:29
Postitusi: 7125
Väidetavalt suudetakse olemasolevaid 173-e A-10t hoida käigus kuni 2030-ndate teise poolde peale viimaseid end-of life uuendusi ja tiibade väljavahetamisi.
Tsiteeri:
The Air Force said Monday that it has finished installing new wings on the last of 173 A-10 Thunderbolt IIs.

The re-winging of the venerable attack aircraft, popularly known as the Warthog, is expected to allow it to keep flying until the late 2030s, Air Force Materiel Command said in a release.

The upgraded wings should last for up to 10,000 flight hours without requiring a depot inspection, AFMC said. And they have an improved, newly designed wire harness to make the wings easier to remove, and lessen the chance of damaging the wing during the removal process.

https://www.airforcetimes.com/news/your ... DQ.twitter

_________________
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, võib kogu poliitika(demokraatia ja seadused) ära unustada.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 128 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt