Ne imejuštšii analogov

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Ingvar
Liige
Postitusi: 64
Liitunud: 04 Okt, 2008 12:04
Asukoht: Tallinna ligidal
Kontakt:

Vene relvastuse ekspordi katloog

Postitus Postitas Ingvar »

Loodan et pole see kataloog siit ennem läbi käinud.

http://www.scribd.com/doc/26285692/The- ... ns-Catalog
Kasutaja avatar
-=Mortyr=-
Liige
Postitusi: 363
Liitunud: 26 Okt, 2005 13:00
Kontakt:

Postitus Postitas -=Mortyr=- »

Uuendaks natuke teemat. Võibolla on keegi juba näinud, kuid siiski annab järgmine video tunduvalt rohkem infot, kui esialgsed. Võiks arvata, et projekt pole unarusse jäetud.

http://www.youtube.com/watch?v=D6bE6v5Gft0
(http://www.youtube.com/watch?v=soa9GvL38OU)
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Soomust Saksamaalt.

Postitus Postitas Lemet »

Venelased planeerivad hakata tootma kergsoomust Saksa tehnoloogia abil. Kaitseministri asetäitja sõnul toimuvad praegu läbirääkimised tehnoloogia ostuks, mida plaanitakse hakata paigutama kergele ja keskmisele ratas- ja roomiktehnikale.

http://www.lenta.ru/news/2010/06/22/armour/
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
kaur3
Liige
Postitusi: 6222
Liitunud: 26 Juul, 2005 12:09
Kontakt:

Soomustatud Kamaz

Postitus Postitas kaur3 »

Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Soomustatud Kamaz

Postitus Postitas Lemet »

Huvitav, kuidas sellisel masinal automaatkast end õigustab?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Soomustatud Kamaz

Postitus Postitas EOD »

Ainus probleem on vast kinnijäämisel enda lahti kõigutamisega. Muidu on automaadiga sõitmine ju mõnus. Kui omal ajal sain manuaalkastiga MAN TGA asemele automaatkastiga (õigemini arvutijuhtimisega astmelise kastiga) TGX-i, ei jõudnud ära rõõmustada. :)
Ja kast on vast ZF toodang (või vähemalt litsentsi alusel Venemaal valmistatud), mitte selline, nagu LiAZ bussidel oli. :D
vk1
Liige
Postitusi: 1609
Liitunud: 02 Juul, 2007 22:18
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Soomustatud Kamaz

Postitus Postitas vk1 »

loodetavasti ei reklaamita seda, kui analooge mitteomavat....

tšehhide-slovakkide Tatrapan, umbes 15-20 aastat vana masin

Pilt

Pilt
Roamless
Liige
Postitusi: 3809
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

UAZ ja Hummer on lõpuks kokku miksitud (uus Scorpion 2M)

Postitus Postitas Roamless »

http://englishrussia.com/2012/05/27/new ... -vehicles/
Asja välimus on slaavipäraselt jube, kuid piltide järgi paistab, et on arvestatud miinikindlusega ning maha on viksitud asju ka lääne analoogidelt. Paljud siseelmendid meenutavad vana Renault Kangood. Arvatavasti siis tegu Vene Daciaga, mida nüüd Ladaks nimetatakse.Omas hinnaklassis võib tegu olla päris asjaliku lahendusega.
Unforeseen consequences
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Re: UAZ ja Hummer on lõpuks kokku miksitud (uus Scorpion 2M)

Postitus Postitas setu »

poolakate Honker :scratch:
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
Kasutaja avatar
hillart
Liige
Postitusi: 3281
Liitunud: 07 Jaan, 2005 15:02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: UAZ ja Hummer on lõpuks kokku miksitud (uus Scorpion 2M)

Postitus Postitas hillart »

... ning maha on viksitud asju ka lääne analoogidelt.
Ah, et "Скорпион" pole ilus? Just-kui Hummer oles seda. :lol:

Kui mingeid ühesuguseid tehnilisi lahendusi kasutatakse, siis ei tähenda see veel, et plagiaadiga tegu.
Näiteks, kui venelased oma autodel just ümmargusi rattaid kasutavad, siis pole see mitte nn. maha viksimine, vaid, et just sellise kujuga ratas veereb pinnasel kõige paremini. Või, kui vene tankidel roomikud all on ja samasorti edasivedamismeetodit ka Läänes kasutatakse, siis - noh, pole see miski kopeerimine. Lihtsalt selliselt veab raskel pinnal kõige paremini. Või, et kui EKV digilaik Kanada maskeerimisvärvingut meenutab, siis tähendab see samuti seda, et just selline klapib meie loodusesse ning ju siis meie looduslikud värvikominatsioonid suhtsarnased on. Ärgem püüdkem korrata kunagist EV kontuuridest moodustatud maskeerimiskanga mustrit - ei lähtutud ju toona mitte maskeerimisomadustest, vaid ilust ja omamise omapära taotlemisest. :wink: Aga taotlus on ju võimalikult hästi meie sõjameest (-naist) MEIE loodusesse sulandada. See, et miskit sarnane loodus ka kusagil mujal olemas on, on juba sekundaarne ja seega eesmärki silmas pidades tähtsusetu.

Seega - pole tarvis venelasi kohe ikka ja alati mahategemises süüdistada (kuigi see väga tavaks ja siinses seltskonnas just-kui heaks tooniks saanud on). Kui mingi tehniline lahendus hea on, siis seda ka kasutatakse. :wink:

http://kanchukov-sa.livejournal.com/
"Скорпион-ЛША Б" katsetused.
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)

Stellung halten und sterben!!
Roamless
Liige
Postitusi: 3809
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Re: UAZ ja Hummer on lõpuks kokku miksitud (uus Scorpion 2M)

Postitus Postitas Roamless »

Pealkirjas vihjasin ma sõiduki välimusele, mis näeb välja, nagu oleks ristatud Hummer ja UAZ. Minule isiklikult Hummer meeldib just oma välimuse tõttu. Venelastel on Hummeri vastandiks ja ka tehniliselt Hummerit (väidetavalt) ületav Tigr (ka normaalse välimusega). Scorpioni puhul paistab olevat malli võetud lääneriikide MRAP sõidukitest. Kui loeksid natuke hoolikamalt mu esimest postitust, siis näeksid, et ma ei tee sugugi maha Scorpion 2M, vaid mainin, et tegu võib olla omas hinnaklassis väga asjaliku lahendusega. Mille üle virisen on robustne disain. Näiteks lääneriikide hulgast, kelle lahendusi on silmale kole vaadata, on esikohal britid ( uus Pinzgauer 2, pole küll otseselt nende arendus, kuid mille disainimises arvatavasti britid osalesid http://www.military-today.com/trucks/pinzgauer_2.htm ). Et tühi jutt ei veniks pikemaks, siis ütlen ära ka kohe põhipointi, mis on, et pole vahet välimusel, peaasi et sõduril on turvaline ja sõiduk täidab temale antud ülesandeid eeskujulikult.
Unforeseen consequences
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9134
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Mistrali ehitamine

Postitus Postitas Kilo Tango »

Piiteris hakkas ettevõte Балтийский завод - Судостроение lõikama metalli esimese Vene omatoodanug Mistrali jaoks.

http://warsonline.info/vmf/v-peterburge ... stral.html
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9134
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Russia Considers Hypersonic Bomber

Postitus Postitas Kilo Tango »

Peaasi, et keegi seda Rogozinit ei pidurdaks. Las hakkavad oma hüperhelikiirusega lennukit arendama.

http://www.military.com/daily-news/2012 ... 741&rank=7
allatah
Liige
Postitusi: 1063
Liitunud: 15 Veebr, 2006 17:04
Asukoht: Tallinn/Tartu/Võrumaa
Kontakt:

Re: Russia Considers Hypersonic Bomber

Postitus Postitas allatah »

Sain ma nüüd õigesti aru, et see uus mõtetes olev lennuk peaks teenistusse jõudma aastaks 2020? Kindlasti on see tehtav, 8 aastaga jõuab ka kuule minna, aga mis hinnaga?
Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9134
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Russia Considers Hypersonic Bomber

Postitus Postitas Kilo Tango »

allatah kirjutas:Sain ma nüüd õigesti aru, et see uus mõtetes olev lennuk peaks teenistusse jõudma aastaks 2020? Kindlasti on see tehtav, 8 aastaga jõuab ka kuule minna, aga mis hinnaga?
No ei ole 8 aastaga tehtav kui Venemaal pole tehtud mitte mingeid praktilisi teste hüpersooniliste mootoritega. Lennumasina ehitamine ei ole keeruline. Keeruline on panna nendel kiirustel tööle reaktiivmootor nii, et tekiks ka mingi arvestatav tõukejõud. Venelased on hüperhelikiirusel mootoritega teste teinud, kuid NASA hinnangul ei suudetud produtseerida neto tõukejõudu.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist