Kapten Trumm kirjutas:
Sellise aparaadi tegemises pole midagi läbimurdvat, põhiosa sellest on ära leiutatud juba 1960ndatel aastatel, vastavaid prototüüpe loodi ja katsetati ka NSVL-s. Lihtsalt need jäid eri põhjustel toppama, toona tundus massiline otse lendavate lõhkepeade vorpimine arukam ja mingit raketitõrjet toona väga ei tuntud. Vähemalt sellist, mis osapoolte tuhandeid lõhkepäid püüda suutnuks. Ulme on sellise asja juhtimine tuhandete km tagant või mingid kunstlikud intellektid pardal, mis seda juhivad. Selleks on ikka sisse programmeeritud marsruut.
http://www.airwar.ru/enc/bpla/tu130.html
Toona loodeti kaugust 4000 km ja kiirust Mach 10 (seda vist siis kõrgel).
Kuna kauguse määrab ära ballistiline kandur, siis selle ehk oleks ka saavutanud.
Tu130 puhul pole mitte midagi käegakatsutavat, peale uljate konstruktorite mõttelennu. Sama moodi 50 -60nendatel oli igasuguseid huvitavaid tuumaprojekte (ka tähtevahelisi), natsi saksamaa plaanis ka ww2 ajal "päikeserelva" ehk siis orbiidil olevat suurt peeglit millega saaks maapinna kõrvetada asju jne.
Kas tähtedevahelisi lende ja päikesepeegleid on siis ka lihtne teha, sest keegi mõtles nende peale 70 aastat tagasi?
Kapten Trumm kirjutas:
Siin pole raske jamast tegelikust eristada. Kanderakett viib selle lihtsalt kaugemale kui "otse üles 100 km ja edasi ise". Kosmose piiril lendab otse ja kui atmosfääril juba tihedus tekib, siis muudab suunda aerodünaamiliselt (see võimalus peaks tekkima kuskil 50 km peal).
Sellisel juhul kaob seal ära ka selle relvasüsteemi peamine mõte - raskesti avastatavus. 100 km kõrgusel lendav ballistiline rakett on väga lihtsasti avastav usa kosmoseseirele - mille tõttu venelased ise väidavad, et sellele kõrgusele jääb ta maksimaalselt 20 sekundiks ( ainult venemaa kohal).
Kapten Trumm kirjutas:Nüüd jooksid küll lati alt läbi
Esiteks on Aegise raketitõrje alus pole sama, mis Aegise alus. Neid raketitõrje aluseid on 20 ringis ainult ja need on üle maailma laiali.
Lennukikandjate lahingugruppide (ja muude suurte formeeringute leidmine) oli venelastel külma sõja ajal täiuseni lihvitud.
Meetri täpsusega polegi tarvis, piisab 10 km täpsusest.
Ja see "tuvastuskaugus" on tänapäeval tehtav ühe tehtega radadihorisondi kalkulaatoriga. Aegise radari kõrgus merepinnast on teada ja sedasi on lihtsalt leitav ka tema suurim avastamiskaugus. Kui planeerida lend nii, et see jääb radarihorisondi taha, siis on juba lihtne (vähemalt pole teada, et see Aegis näeks maakera kumeruse taha).
Otsusta nüüd ära, kas venelased valetavad täiega või mitte. Aegis BMD on mõeldud ballistiliste rakettide vastu, vene avangard aga lendab venelaste väidete kohaselt paarikümne km kõrgusel, kuhu küündivad väga ilusti kõik aegise raketid.
Kui lendab 100 km kõrgusel, pole vaja ka muret tunda radarimullide pärast, sest sellisel juhul on avangard avastav ka kosmoses paiknevate sateliitidega.
Mis puutub siia külm sõda? Venelased leidsid laevastikuformeeringuid luurelennukite, laevade ja allveelaevadega (mida enamikus pole enam alleski). Kuidas käib USA kohal lendavate AEWC leidmine? Need suudavad tunnis ümber paikneda sadu km?
Siinjuures tekib küsimus, milleks siis Avangardiga üldse jamada, kui sinu jutu järgi venemaal on reaalajas pilt ees terve usa mereväe, lennuväe ja maaväe tegevusest ning paiknemisest. Kindlasti kusagil tekib mingi aeg auk sisse kust saaks ka tavalise Topoli läbi lasta?
Kui ei ole auku sees, pole ka vajadust radarimullide vahel slaalomit lasta.
Kui neil pole reaalajas pilti ees usa vägedest oleks aga vaja, et avangard ise suudaks tuvastada radarid.
Kapten Trumm kirjutas:
Hypersonic Technology Vehicle 2
Tegemist on katseseadmega, 0 kg (mitte 2 tonniga) kasuliku koormaga. Mis lendas 160 km kõrgusel (mitte 100), saavutas 18 machi (mitte 27), ning mõlemate lendude korral polnud juhitav- ära aja segamini kontrollitav (suudab lennata radarimullide vahel) ning 30 minuti asemel lendas 10 minutit kuni purunes (lendab minimaalselt 8000 km kohale ilma purunemiseta).
Ainueksemplaaris USA katseseade mis suutis näidata, et teoreetiliselt on selline asi võimalik, tõestab, et venelastel on see relvastuses!