Focke-Wulf 190
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Kas mitte ikka D9? Mul mudel vedelikjahutusega "Dorast" (Fw190-D9)
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Siit foorumist läbikäinud infona 1989. a. Kirša lähedalt metsast leitud ja läände viidud FW-190 A-5 kohta on uut infot ja foto mis näitab, et lennuki restaureerimine edeneb.
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... n%26sa%3DN
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... n%26sa%3DN
Viimati muutis FW Anton, 04 Nov, 2007 20:08, muudetud 1 kord kokku.
Anton - horridoo!
Ega nad hullud sellest lennumasinat tee???
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1114
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
FlugWerk FW190 ja teised replikad
http://www.flugwerk.de/
Jutt siis saksa entusiastidest, kes arhiivisttoodud jooniste järgi hakkasid FW190-id tegema. Mõned on tehtud ka, D9 variatsioon on tegemisel.
Aga mul tekkis küsimus: miks neid videotes ja õhusõudel liikvel pole, kui on, siis alati seisab maas ja pannakse ehk korra käima. Lennuvideo piirdub vaid esimese masina katselennuga ettevaatlikult lennuvälja kohal, rattad õieli.
Pole lennuluba saanud need masinad või?
Või pole lendureid? Mis nõuded üldse sellise eluka piloodile kehtivad? Kas Cessnaga harjutanud harrastuslendur tohib proovida? Või on suisa lahingulennu kooli ja paguneid vaja?
Kuulsin hiljuti kuulujuttu, et miskid eesti ärikad tahtnud miskit pommitajat (A20? B25?) siia osta, aga asi takerdunud bürokraatia taha, a'la peab alati kaks pilooti olema nagu meeskonnas ette nähtud jne. (Kuulipildujamehi vist ei nõutud)
Jutt siis saksa entusiastidest, kes arhiivisttoodud jooniste järgi hakkasid FW190-id tegema. Mõned on tehtud ka, D9 variatsioon on tegemisel.
Aga mul tekkis küsimus: miks neid videotes ja õhusõudel liikvel pole, kui on, siis alati seisab maas ja pannakse ehk korra käima. Lennuvideo piirdub vaid esimese masina katselennuga ettevaatlikult lennuvälja kohal, rattad õieli.
Pole lennuluba saanud need masinad või?
Või pole lendureid? Mis nõuded üldse sellise eluka piloodile kehtivad? Kas Cessnaga harjutanud harrastuslendur tohib proovida? Või on suisa lahingulennu kooli ja paguneid vaja?
Kuulsin hiljuti kuulujuttu, et miskid eesti ärikad tahtnud miskit pommitajat (A20? B25?) siia osta, aga asi takerdunud bürokraatia taha, a'la peab alati kaks pilooti olema nagu meeskonnas ette nähtud jne. (Kuulipildujamehi vist ei nõutud)
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Piloodi pädevuse kohta niipalju, et põhimõtteliselt võib PPL (erapiloodiloaga) selle masinaga lennata küll, kuid on vaja tüübipädevust, kuna on küll SEP (A) land klassi masin (ühe kolbmootoriga maal baseeruv lennuk), kuid Cessnast kordi raskem.
Mitu meeskonnaliiget peab lennukil olema, see on määratud lennuki valmistaja ja riigi või riikide ühenduse volitatud ametkonna poolt. Näiteks An-2 võis ALMAVÜ-s langevarjureid hüpetele viia ühe piloodiga, kuid polaarlendudel oli selle meeskonnas viis liiget (kapten, 2. piloot, navigaator, radist ja pardamehhaanik).
Mitu meeskonnaliiget peab lennukil olema, see on määratud lennuki valmistaja ja riigi või riikide ühenduse volitatud ametkonna poolt. Näiteks An-2 võis ALMAVÜ-s langevarjureid hüpetele viia ühe piloodiga, kuid polaarlendudel oli selle meeskonnas viis liiget (kapten, 2. piloot, navigaator, radist ja pardamehhaanik).
Teema pole uus, käsitletud varem:
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... c&start=15
Lennata saab vast erapiloodi pabereid omades aga vajab kindlasti tüübi väljaõpet, siiski vähe äkilisem masin ku Cessna
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... c&start=15
Lennata saab vast erapiloodi pabereid omades aga vajab kindlasti tüübi väljaõpet, siiski vähe äkilisem masin ku Cessna
Anton - horridoo!
Venemaalt Kirša lähedalt leitud FW-190A-5 on restaureeritud ja lendab!
http://falkeeins.blogspot.com/2010/10/f ... 190-5.html
http://falkeeins.blogspot.com/2010/10/f ... 190-5.html
Anton - horridoo!
siin ka videoklipid - sama elukas lendamas juba:FW Anton kirjutas:Siit foorumist läbikäinud infona 1989. a. Kirša lähedalt metsast leitud ja läände viidud FW-190 A-5 kohta on uut infot ja foto mis näitab, et lennuki restaureerimine edeneb.
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... n%26sa%3DN
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1758851464340
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1726359612064
Anton - horridoo!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist