T-26
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1114
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
T-26
Oleks selline küsimus ,mida arvate vene tankist T-26 ja selle kasutamisest 1941aastal ? http://www.battlefield.ru/t26.html
mis sellest ikka arvata....tank nagu tank ikka.
selle kasutamisestiiliga mida venelastel oli aastal 41 poleks neid aidanud ei T-26 ei KV, ei T-55. Kui oleks taevast saadanud 10000 T80UK otse tehastelt oleks ikka sama tulemus.
Veel võin lisada et 41 aastal venelastel oli süsteemne probleem 45 mm mürsude kvaliteediga - nende termotöötlemise tehnoloogia oli rikutud selle tulemusega oli see praktiliselt ebaefektiivne isegi 20 mm soomuse vastu, lagunes, rsk.
Aga muidu, normaalne tank oli, taktika oli halb...
selle kasutamisestiiliga mida venelastel oli aastal 41 poleks neid aidanud ei T-26 ei KV, ei T-55. Kui oleks taevast saadanud 10000 T80UK otse tehastelt oleks ikka sama tulemus.
Veel võin lisada et 41 aastal venelastel oli süsteemne probleem 45 mm mürsude kvaliteediga - nende termotöötlemise tehnoloogia oli rikutud selle tulemusega oli see praktiliselt ebaefektiivne isegi 20 mm soomuse vastu, lagunes, rsk.
Aga muidu, normaalne tank oli, taktika oli halb...
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1114
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1114
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1114
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
Mina arvan et oli üks suht kummaline asjandus, see 31 aasta mudel oma kahe kuulipritsiga oli nagu loogilise kontseptsiooniga, kuid kui 33 -dal aastal monteeriti peale üks suurem torn 45 mm kahuriga, siis läks asi paigast ära - kahuri läbilöögivõime ja soomuse paksus jäid ilmsesse disproportsiooni, mida püüti hiljem tagantjärele lisasoomusega parandada. Tulemus ei oleks olnudki tehnilises mõttes eriti halb, kui mootor ei oleks pidanud töötama võimete piiril.
Aga kasutamine, no kui vene poole strateegid ja taktikud lasid 41 aasta lõpuks enamuse oma 25000 -sest tankiarmaadast lihtsalt ära hävitada, siis ei ole erilist tähtsust, milliste masinatega oli tegu. Kuid usun et õige kasutamise korral oleks ka nendega olnud võimalik üsna palju ära teha.
Aga kasutamine, no kui vene poole strateegid ja taktikud lasid 41 aasta lõpuks enamuse oma 25000 -sest tankiarmaadast lihtsalt ära hävitada, siis ei ole erilist tähtsust, milliste masinatega oli tegu. Kuid usun et õige kasutamise korral oleks ka nendega olnud võimalik üsna palju ära teha.
Soome lahest välja tõmmatud T-26
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=s ... &mm=2&vd=1
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=s ... &mm=2&vd=1
Paljud tahavad, et tõde oleks nende poolel, kuid ise ei taha olla tõe poolel.
Oli ka BT-5, BT-7 ja selle modifikatsioone jne jne.
Lisaks mitmesugust muud tehnikat, mida rahvas hiljem on tankideks kutsunud: mitmesugused tanketid ja suurtükiveokid.
Aga loomulikult ka Eesti KV vanad Mark V-d jne jne.
Vaata siit:
http://mechcorps.rkka.ru/index.htm
terv
o
Lisaks mitmesugust muud tehnikat, mida rahvas hiljem on tankideks kutsunud: mitmesugused tanketid ja suurtükiveokid.
Aga loomulikult ka Eesti KV vanad Mark V-d jne jne.
Vaata siit:
http://mechcorps.rkka.ru/index.htm
terv
o
Odot nüüd veidi - küsiti ikka vist jahutuse kohta - no et midamooodi tanki mootorit jahutati? Ventilatsioon jah, see käis torni lael (eesosas keskel) oleva reguleeritava luugi kaudu, aga sundventilatsiooni ei olnud, seega tuuleke tõmbas luugist välja niipalju kui tõmbas ja kõik, mehed puhkisid püssirohusuitsu sees enamuse saastast oma kopsudest läbi.
Aga mootori jahutus - kuna tegu oli õhkjahutusega mootoriga, siis kogu seda värki toimima panev tsentrifuugaaltüüpi ventilaator asus mootori all, viimane oli nimelt lamavas asendis. Õhk sisenes mootoriruumi ülaosas oleva kaldus ribidega kaitstud (hiljem nurkrauast valmistatud rest) ava kaudu, kohe selle all olid õliradiaatori torud, egasi liikus õhk suunajat mööda mootori silindrite ümber alla ventilaatorisse ja väljus mootoriruumi lae tagaosas olevast võretatud avast.
Kuidas nägi välja ventilaator - ei tea , kuna kõikidel skeemidel on ta kattega varjatud - pildil olev asjandus ei ole igatahes tsentrifugaalne ja tundub suurema õhuvoolu tekitamiseks sutsu lahjavõitu olevat.
Urmas.
Aga mootori jahutus - kuna tegu oli õhkjahutusega mootoriga, siis kogu seda värki toimima panev tsentrifuugaaltüüpi ventilaator asus mootori all, viimane oli nimelt lamavas asendis. Õhk sisenes mootoriruumi ülaosas oleva kaldus ribidega kaitstud (hiljem nurkrauast valmistatud rest) ava kaudu, kohe selle all olid õliradiaatori torud, egasi liikus õhk suunajat mööda mootori silindrite ümber alla ventilaatorisse ja väljus mootoriruumi lae tagaosas olevast võretatud avast.
Kuidas nägi välja ventilaator - ei tea , kuna kõikidel skeemidel on ta kattega varjatud - pildil olev asjandus ei ole igatahes tsentrifugaalne ja tundub suurema õhuvoolu tekitamiseks sutsu lahjavõitu olevat.
Urmas.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist