Soovitusi algajale
olen seda ise ka näinud seal kandis on mingi komme bensiinijaamade juures igasugu sõjatehnikat näidata (lennukid ,kahurid).Lemet kirjutas:Varssavi Leedu poolses servas seisis aastaid roosa BTR.Seisab ehk siiani, viimased poolteist aastat pole sealtkaudu lihtsalt Euroopasse minekut olnud, leedukate kerjuslus tappis
Küsimus
Tekkis selline ületamatu probleem mul küsimus, et kuidas te kämo teete masinatele muidu? Pintsliga lihtsalt või on mingeid kavalaid nippe ehk kellelgi? Ette Tänades Ja Respekt Scout 22 B
Fortes fortuna adjuvat
Mitte ainult neil, Rootsis seisab näiteks MIG-21 bensuka juures.Pluss muidugi veel SAABid postide otsas tehase lähistel.Taanis (ja kuskil oli veel, ei tule hetkel meelde) Alborgis on õhujõudude baasi ees F-104.Ja mujalgi maailmas seda militaartehnikat teede ääres palju seismas.urmo25 kirjutas: olen seda ise ka näinud seal kandis on mingi komme bensiinijaamade juures igasugu sõjatehnikat näidata (lennukid ,kahurid).
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Küsimus
Täpselt niipalju kui on mudeliehitajaid on ka erinevaid tehnikaid.Algatuseks on tõesti kõige lihtsam pintsliga põhivärvile peale värvida.1/72 mõõdus suurt muid võimaluse ei näegi.Suuremates mõõtudes on juba variante.Oleneb värvitavate pindade suurusest,kamo servajoonest(terav või hajuv).Kõige parem õpetaja on oma mudel ja värvid.scout22b kirjutas:kuidas te kämo teete masinatele muidu? Pintsliga lihtsalt või on mingeid kavalaid nippe ehk kellelgi? Ette Tänades Ja Respekt Scout 22 B
Tom
Kui kaks inimest suudavad pimedas teki all ilma abivahenditeta valmis teha kolmanda inimese, siis igasugune mudeli kokkupanemine peaks olema käkitegu.
Ma olen poole kõrvaga kuulnud/näinud spreilakist.
Siiani olen lakkinud pintsliga, aga vahete vahel kipub sedasi värvi sulatama. Kas need kuulujutud vastavad tõele ja on olemas aerosooli kujul ka lakk olemas, sest ma olen aru saanud, et selline variant on parem. Või veel parem, kas seda Mekas/Kullos müüakse? Või olen ma lihtsalt valesti aru saanud ja olete rääkinud aerograafiga lakkimisest ning seega spreipudelis lakki pole olemas?
Targemad avitage
Siiani olen lakkinud pintsliga, aga vahete vahel kipub sedasi värvi sulatama. Kas need kuulujutud vastavad tõele ja on olemas aerosooli kujul ka lakk olemas, sest ma olen aru saanud, et selline variant on parem. Või veel parem, kas seda Mekas/Kullos müüakse? Või olen ma lihtsalt valesti aru saanud ja olete rääkinud aerograafiga lakkimisest ning seega spreipudelis lakki pole olemas?
Targemad avitage
-
- Uudistaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 28 Mär, 2008 14:21
- Kontakt:
Tervitus kõigile
Olen kohe hästi roheline, kuid mitte tulnukas, vaid algaja. Kõik algas sellest, et lubasin meeltesegaduses kirjutada mudelite valmistamisest loo. Lugu pole veel tänaseni, kuid tausta uurides sattusin ka siia ja olen jälginud foorumit ca aastajagu, eriti seda sektsiooni siin. Kogun baieri "vanatehnika" kõrval ka skaalas 1:43 mõõdus Vene veokite mudeleid, kuid selline Zil 157, mis ka mind rahuldaks, mul seni puudus. Vaikselt hakkas idanema mõte see ise teha ning peale mitut kuud kiusatusega võitlemist tõin Trumpeteri 1:35 skaalas mehe koju.
Tänu siin antud soovitustele püüdsin alustada õieti ning soetasin Kullost korraliku noa koos kullinokk-tangide ning nõelaga liimituubi. Kuigi alguses detailide hulk ausalt õeldes ehmatas, siis tänu headele tööriistadele polegi praktika nii hull - ainult liimi doseerimine tahtis harjumist, päkerdasin ühe survepaagi lootusetult ära. Varsti tuleb hakata aga asju värvima, ning sellega seoses on mul üks küsimus. Sissejuhatuseks veel seda, et antud mudelil on eri värvitoone ca 4-6, ning mina püüan saavutada nn eile-tehasest välimust. Tolmutamiste-pori markeerimisega keeraksin asja ilmselt lootusetult tuksi...
Ja nüüd küsimus - väiksemad detailid (mootor jne) värvin pintsliga, kuid suurematel pindadel (kabiin, uksed) mulle pintslijälg ei meeldiks. Kas suuremaid pindu kannataks värvida ka lähedast tooni aerosooliga? On seda keegi proovinud? Aerograafi ostan ehk lähiajal ära, praeguses faasis tundub kuidagi kohatu niipalju raha aerograafi enda, kompressori jms alla panna. Ainuke probleem on ehk see, et väiksemad detailid võtavad aerosooli puhul tuule alla... Kas selline purgivärv detaile ka sulatab?
Olen kohe hästi roheline, kuid mitte tulnukas, vaid algaja. Kõik algas sellest, et lubasin meeltesegaduses kirjutada mudelite valmistamisest loo. Lugu pole veel tänaseni, kuid tausta uurides sattusin ka siia ja olen jälginud foorumit ca aastajagu, eriti seda sektsiooni siin. Kogun baieri "vanatehnika" kõrval ka skaalas 1:43 mõõdus Vene veokite mudeleid, kuid selline Zil 157, mis ka mind rahuldaks, mul seni puudus. Vaikselt hakkas idanema mõte see ise teha ning peale mitut kuud kiusatusega võitlemist tõin Trumpeteri 1:35 skaalas mehe koju.
Tänu siin antud soovitustele püüdsin alustada õieti ning soetasin Kullost korraliku noa koos kullinokk-tangide ning nõelaga liimituubi. Kuigi alguses detailide hulk ausalt õeldes ehmatas, siis tänu headele tööriistadele polegi praktika nii hull - ainult liimi doseerimine tahtis harjumist, päkerdasin ühe survepaagi lootusetult ära. Varsti tuleb hakata aga asju värvima, ning sellega seoses on mul üks küsimus. Sissejuhatuseks veel seda, et antud mudelil on eri värvitoone ca 4-6, ning mina püüan saavutada nn eile-tehasest välimust. Tolmutamiste-pori markeerimisega keeraksin asja ilmselt lootusetult tuksi...
Ja nüüd küsimus - väiksemad detailid (mootor jne) värvin pintsliga, kuid suurematel pindadel (kabiin, uksed) mulle pintslijälg ei meeldiks. Kas suuremaid pindu kannataks värvida ka lähedast tooni aerosooliga? On seda keegi proovinud? Aerograafi ostan ehk lähiajal ära, praeguses faasis tundub kuidagi kohatu niipalju raha aerograafi enda, kompressori jms alla panna. Ainuke probleem on ehk see, et väiksemad detailid võtavad aerosooli puhul tuule alla... Kas selline purgivärv detaile ka sulatab?
päris algaja
-
- Liige
- Postitusi: 58
- Liitunud: 16 Apr, 2005 19:32
- Asukoht: saue
- Kontakt:
SuuredMootorid kirjutas: Kas selline purgivärv detaile ka sulatab?
Seda ta võib teha küll.Ise pole katsetanud liimitavaid mudeleid aerosooliga värvida.Kui see värv seda plasti sulatama hakkab , siis on tükk tööd nahkas. Pakun välja, et sellist "sulanud" pinda enam korrektselt taastada ei anna.
Kui kogud ka endise NL-i 1:43 mõõtkavas toodangut , siis siit ka sulle teemakohane foorum.
http://www.carmodel.ee/forum/portal.php
-
- Uudistaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 28 Mär, 2008 14:21
- Kontakt:
Sellest olen teadlik, kuid see tundub liialt ajutise lahendusena. Parem osta siis kohe kallim ja korralikum lahendus, aga see on päris kole väljaminek (aerograaf 1200 pluss kompressor ca 3500). Kas selle odavama Revelli jurakaga saab ka ühekäeline hakkama (üks kasi peaks vist sussu laskma ja teine värvima)?
päris algaja
-
- Uudistaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 28 Mär, 2008 14:21
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist