veel midagi lenduritele...
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
KLismoga on suurte pindade värvimine lausa rõõm.. mulle tundub isegi mugavam kui aerograafiga. Seekord oled õite suure eluka ette võtnud.
Sinna oleks hädasti vaja 1/48 mõõtu jänki langevarjureid ka sisse.
1 küsimus ka . Kui lai sellel mudelil tiivaulatus on ? Ma nimelt üritan ette kujutada kohta kuhu ta valminult pista.
Igastahes jõudu, sellest tuleb uhke lennuk!
Sinna oleks hädasti vaja 1/48 mõõtu jänki langevarjureid ka sisse.
1 küsimus ka . Kui lai sellel mudelil tiivaulatus on ? Ma nimelt üritan ette kujutada kohta kuhu ta valminult pista.
Igastahes jõudu, sellest tuleb uhke lennuk!
Tänane päev harjutasin kätt klismoga värvimiseks. Võttis ikka üksjagu aega, et vajaliku tulemust saada. Mõned fotod ka juurde:
http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/157713/563294/
http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/157713/563294/
Anton - horridoo!
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Absoluutselt offtopic.von manstein kirjutas:Sul peab ikka vägilase ramm olema, kui klismoga ühe soojaga terve kere värvitud said. Küllap tegid randmele vahepeal lõdvestavaid harjutusi.
Hiljuti oli meil firmas tervisekontroll, sisaldas kõiksugu mõõtmisi ja muud. Kaasaarvatud ka "käepigituse" tugevuse mõõtmine, suur oli arstitädide ja ka enda üllatus et üks käpp teisest oma omajagu kõvem oli ja düno lõtva põhja pigistas. Nii , ja nüüd mõistatus, kumma käega ma tavaliselt klismopallikest pigistan?
Nii et klismo on absoluutne tervisetoode
Vahepeal on asi veidi edasi arenenud...
http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/157713/563294/
http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/157713/563294/
Anton - horridoo!
Vot see on vägev!
Peab tunnistama, et väike tatipump, klaaspudel ja mõned klapid-voolikud on Su mudeldamises järgmise lehekülje keeranud.Mida vaja pintsliga värvida, seda saab ka edaspidi jätkata aga kindlasti avab klismo ka mitmeid uusi võimalusi.
See lennuk mulle meeldib, temas on mingeid jooni millisena ma kujutasin lennukit väga väikesena.
Vaatasin pilte originaalsuuruses ja ütlen ka teostuse kohta super.
Toomas
Peab tunnistama, et väike tatipump, klaaspudel ja mõned klapid-voolikud on Su mudeldamises järgmise lehekülje keeranud.Mida vaja pintsliga värvida, seda saab ka edaspidi jätkata aga kindlasti avab klismo ka mitmeid uusi võimalusi.
See lennuk mulle meeldib, temas on mingeid jooni millisena ma kujutasin lennukit väga väikesena.
Vaatasin pilte originaalsuuruses ja ütlen ka teostuse kohta super.
Toomas
Kui kaks inimest suudavad pimedas teki all ilma abivahenditeta valmis teha kolmanda inimese, siis igasugune mudeli kokkupanemine peaks olema käkitegu.
Hea vaadata, kuigi kriitika klismo füüsilist jõudu ja vastupidavust nõudva osa suhtes tunnistn õigeks ning võtan täielikult omaks... Kuid sellegipoolest ei oska seda probleemi hetkel kuidagi lahendada....
Kuid lennumasin edeneb, nägin teist mõni aeg tagasi Antoni juures karbis lesimas, nüüd on ikka tõsised muutused toimunud. Nii et ootan järge!
Küsiks värvide kohta - kas need peavadki lennuki juures matid olema?
Urmas.
Kuid lennumasin edeneb, nägin teist mõni aeg tagasi Antoni juures karbis lesimas, nüüd on ikka tõsised muutused toimunud. Nii et ootan järge!
Küsiks värvide kohta - kas need peavadki lennuki juures matid olema?
Urmas.
Täiesti nõus, aga värvides oleks palju mugavam läikivat kasutada - vesikad jäävad reeglina paremini peale, pind jääb samuti peenema struktuuriga. Pärast vesikate panekut (ja ka toonimist, maitse asi) lakkida üle juba kas poolmati või mattlakiga, jättes loogika järgi mõne koha "värskemaks", mõne muu piirkonna udutaks rohkem matiks.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist