3. leht 22-st

Postitatud: 30 Jaan, 2008 9:44
Postitas Würger 190G
Kodanikud

Postitatud: 30 Jaan, 2008 10:01
Postitas Würger 190G
Nüüd

Postitatud: 30 Jaan, 2008 10:05
Postitas FW Anton
Kodanikud te olete nagu vene lendurid kellele FW-190 oli Fokker samas kui hollandlastel ei võrdu küll FW Fokkeri lennukitega.

Kuid A-5 on pika ninaga--No nüüd tahan selgitust, lang nase oli D-9 , aga et ka mingid A-variandid PIKA NINAGA, see mingi uus inff.
See et A-5 nn ninaosa pikendamine 150 mm võrra ei sellest pikaninalist
.

Sa võta seda pikka nina jutumärkides ja juttu polnud D versioonist vaid A versioonist, loe tähelepanelikumalt! Alates A-5 hakkas muutuma kere pikkus ja A-4 - A-5 on hästi fotodelt eristatav just nina erineva pikkuse järgi. Alates A-5 tekkis kerele mootori kapoti juures üks lisapaneel, mille olemasolu kontrollimisel ongi võimalik vahet teha lisaks relvastuse erinevusele. Vot nii lihtne või keeruline see asi ongi!

Postitatud: 30 Jaan, 2008 10:09
Postitas FW Anton
Nüüd siis kolmas variant raamtust Focke Wulf FW-190...EKSMO 2007 lk104:
JG54 komandöri A. Mader´i lennuk relvade sisselaskmisel (?)
loe mu eelnevaid postitusi, ei hakka ennast kordama. Pildil on A4, mitte A-5!!!

Postitatud: 30 Jaan, 2008 10:15
Postitas Würger 190G
Selle

Postitatud: 30 Jaan, 2008 10:33
Postitas Parovoz
Tere-tere!
Hmm.... seda nimetatakse vist ajalooks :) Üks pilt - n tähendust, ime , et see ei ole tehtud Eesti Õhujõudude Abilennukiks kuskil Poltaava lähistel, 3 kolvi süütenurga ja aknapesu vedeliku paagi tsentreerimise käitluseks.
Pikem või mitte, aga endalgi huvi selle pildi kohta nii palju , et kuidas on sellel pildil võimalik kindlaks teha, et see on A-4 aga mitte A-5 mudel? :)
Mitte, et noriks aga ikkagi?
Lugupidamisega

Postitatud: 30 Jaan, 2008 10:40
Postitas fossiil
No see piltide värk on nii nagu on - kui ikka väga kripeldab, siis tuleks ilmselt omaaegseid Raadi lennuvälja fotosid otsida ja võrrelda - eks oma silm on ju kuningas.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada...(peaaegu tsitaat), vaid hoopis viimastest mudeli piltidest, mis üles pandud - kabiin lööb ikka täiega pahviks, no ja lõpptulemus on samal tasemel - ilus töö!

Urmas.

Postitatud: 30 Jaan, 2008 10:42
Postitas FW Anton
et kuidas on sellel pildil võimalik kindlaks teha, et see on A-4 aga mitte A-5 mudel?
Mitte, et noriks aga ikkagi?
vastused on eelnevalt juba kirjutatud, teistsugune relvastus ja 15 cm laiuse lisapaneeli olemasolu tiiva ja kere ühenduse juures.

Postitatud: 30 Jaan, 2008 11:07
Postitas Würger 190G
Ja

Postitatud: 30 Jaan, 2008 11:47
Postitas Joss Metsast
Ilusad lennukid kõik. Pole midagi öelda, pintslitöö kohta väga head tulemused. Legend ka kenasti juures.

Aga sellest A4 ja A5 vahest...loll nagu ma olen kiikasin kohe internetist järele ( näiteks : http://en.wikipedia.org/wiki/Focke-Wulf_Fw_190) ja ennäe imet , väidetavalt oli põhirelvastus neil ikka sama. A5 oli mootor 15 cm ettepoole nihutatud. See vast ainuke suurem erinevus. külgvaates on vahe A4 ja A5 vahel märgatav, aga sellel fotol läheb vähemasti minu treenimata silmal raskeks. Samas võib see vabalt ka A3 olla.

Minu tarkus pärineb internetist ja on seetõttu 110% usaldusväärne :lol:

Postitatud: 30 Jaan, 2008 12:10
Postitas Würger 190G
A-3

Postitatud: 30 Jaan, 2008 12:18
Postitas fossiil
Noneh, kui vahe on 150 mm, siis see teeb 1:48 skaalas 3,125 mm, mis iseenesest on ikka üksjagu. Aga sellise nurga all seda erinevust märgata, nagu tol vaidlusalusel fotol - siiski, kui on käepärast nii A4, kui ka A5 ühes skaalas mudelid, võiks mõlemat pildistada ühesuguse nurga alt ja siis originaalfotoga võrrelda - sel juhul peaks erinevus ninaosa pikkuses ikkagi näha olema.

Urmas.

Postitatud: 30 Jaan, 2008 12:55
Postitas Würger 190G
Mõte

Postitatud: 30 Jaan, 2008 13:14
Postitas Parovoz
Tere-tere!
Hmm.... uskuda saab ainult esmaallikat, kõik Venemaal väljalastud paber on kahtlustäratav. Samas ka Lääne raamatutes esineb sama probleem. Kuid see on juba teise allfoorumi teema :) Nii, et piirdugem siin esitatud mudelitega ,mis on muidugi väga hästi esitatud...
Muidugi, ka teema mis sellega seotud. Lendasid nad ju siinses õhuruumis.

Postitatud: 30 Jaan, 2008 18:08
Postitas ministry
Siin on üldjoontes kirjeldatud Fw-190 variante