Sd.Kfz.251-7
Sd.Kfz.251-7
Panen omalt poolt ka ühe poolroomiku pildid üles.Piltide kvaliteet pole küll suurem asi ,aga midagi peaks ikka näha olema!
[/IMG]
[/IMG]
No see masin on küll päris ehedalt loodusjõudude vallas olnud.Selline näeb tehnika välja siis kui on vähemalt ühe aastakese kuskil venemaa põlluserval seisnud.
Toomas
Toomas
Kui kaks inimest suudavad pimedas teki all ilma abivahenditeta valmis teha kolmanda inimese, siis igasugune mudeli kokkupanemine peaks olema käkitegu.
Äran'd jaura, lugupeet' Tsiknat - see'p just ongi õige sõjamassina välimus - ta ju rauast.
Ei tegelikult - kuna ma ise kipun koguaeg roostega üle pingutama, siis ei saa kuidagi hukka mõista - minu silmale eriti kena vaadata. Tubli töö - vaata ainult vasaku poole roomik üle, see ei ole veorattale kinni jäänud.
Kristjan
Ei tegelikult - kuna ma ise kipun koguaeg roostega üle pingutama, siis ei saa kuidagi hukka mõista - minu silmale eriti kena vaadata. Tubli töö - vaata ainult vasaku poole roomik üle, see ei ole veorattale kinni jäänud.
Kristjan
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Pildid on igatahes täitsa head! Oled ära tabanud, et hoides objektiivi telge nii umbes 5cm. kõrgusel ja tehes pildistades ringi ümber masina saavutad kõige reaalsema tulemuse. See on umbes seisva inimese silmade kõrgus.Sekka veel mõni plaan kõrgemalt, tegu ju lahtise masinaga, mille sisu vaja eksponeerida. tpp-topp
Masin on hea välja kukkunud. Aimatav roheline kamo kollasel alusel, parajalt maitsekas pesu, normaalne!
Natuke jäävad häirima paar asja: Kuna sa oled roostega sinatuttav, tekitab hämmastust läikiv sumps, see on üks asju mis võiks ikka päris matt olla.
Veel on MG-d liiga halja metalli värvi. Humbrolil on olemas värv gunmetal, mille abil saab hästi imiteerida oksüdeeritud relva . Ainult roostega masinal soovitaks vähem ümber käia. Tolleaegsed relvad sattusid kohe peale tootmist käibesse ja nende eluiga ei olnud kuigi pikk, et rooste neid pureda jõuaks.
Masin on hea välja kukkunud. Aimatav roheline kamo kollasel alusel, parajalt maitsekas pesu, normaalne!
Natuke jäävad häirima paar asja: Kuna sa oled roostega sinatuttav, tekitab hämmastust läikiv sumps, see on üks asju mis võiks ikka päris matt olla.
Veel on MG-d liiga halja metalli värvi. Humbrolil on olemas värv gunmetal, mille abil saab hästi imiteerida oksüdeeritud relva . Ainult roostega masinal soovitaks vähem ümber käia. Tolleaegsed relvad sattusid kohe peale tootmist käibesse ja nende eluiga ei olnud kuigi pikk, et rooste neid pureda jõuaks.
Mida te seletate siin teemal, et sõjamasin ei jõua rooste minna. Puutun ise palju rauaga välitingimustes kokku ja rahumeeli võin väita, et niiske ilmaga läheb haljas raud rooste ühe päevaga. Värskelt liivapritsist tulnud teras märjaks teha, tekib rooste silmnähtavalt peale. Hommikul keevitad õues ja jätad keevise katmata on õhtuks asi rooste all. Sõltuvalt muidugi terase kvaliteedist.
Ja kas neid sõjaratsusid keegi vahatas ja silus - ikka pandi täiega raud vastu rauda ja värvi lendas iga kandi, serva ja küle pealt. Sellise vigase kohapeale tekib rooste sügisel ja talvel päevaga. Paksem kiht nädalaga.
Aga masin on väga ilus. Roostet ka parasjagu.
Ja kas neid sõjaratsusid keegi vahatas ja silus - ikka pandi täiega raud vastu rauda ja värvi lendas iga kandi, serva ja küle pealt. Sellise vigase kohapeale tekib rooste sügisel ja talvel päevaga. Paksem kiht nädalaga.
Aga masin on väga ilus. Roostet ka parasjagu.
Pakkuda võib filateeliat perioodist 1918-1941.
www.aiaimpeerium.ee
www.aiaimpeerium.ee
Mis liigub, see kulub. Mis seisab, see roostetab.
Uhas bussijuht oma masinaga päevad ja ööd, polnud masinal viga suurt midagi. Jäi siis mees haigeks, oli nädalapäevad kodus teki all. Kui pärast seda bussi nägi, ei uskunud oma silmi - nii punaseks oli see jõudnud vahepeal minna...
Bussi ja sõjamasinat on muidugi kohatu võrrelda, aga roostetamise protsessi olemusest peaks see võrdlus ettekujutuse andma.
Uhas bussijuht oma masinaga päevad ja ööd, polnud masinal viga suurt midagi. Jäi siis mees haigeks, oli nädalapäevad kodus teki all. Kui pärast seda bussi nägi, ei uskunud oma silmi - nii punaseks oli see jõudnud vahepeal minna...
Bussi ja sõjamasinat on muidugi kohatu võrrelda, aga roostetamise protsessi olemusest peaks see võrdlus ettekujutuse andma.
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
Mudel ise paistab piltidel vägagi efektne, minu arust igati tubli tulemus! Aga ega seda pruunikat rämu ei maksa ka üleni rooste kaela ajada - no kimas teine viimati sellise punakaspruuni mullaga põldudel-väljadel ringi ja sealt ta tuli...
Kuid roostega on jah nii, et tavaelus tuleb teine kole kiiresti haljale rauale peale, eriti vähe niiskema ilmaga, samuti ka värskele keevisõmblusele, kuid sõjamasinate juures on lugu vähe teisiti. Ei maksa unustada, et soomusteras kujutab endast legeeritud terast, mis läheb pikapeale rooste küll, aga nõuab selleks päris palju aega. Panen siia paar pilti, esimesel on T-34-76 torni fragment, mis vedeles aastakümneid happelises pinnases, eriti tuleks tähelepanu pöörata keevisõmbluste välimusele:
Saksa terasega oli roostetamise mõttes sama lugu - leitud samast kohast, kust eelminegi tükk, pildil mõned Pz. III fragmendid ja tähelepanu all jällegi keevisõmbluste välimus:
Nagu näha on need mõlemal pildil sellised, nagu oleks üsna hiljuti keevitatud, nii et keevisõmblusi ei maksaks mudeli juures roostega õnnistada, kohe üldsegi mitte. Selliseks nagu soomusteras antud piltidel on, muutub ta alles aastakümnete jooksul, tank, soomustransportöör või mõni muu soomuselukas ei jõudnud sõjas roostetama hakatagi, tavaliselt sai ta karjäär enne läbi. Nii et roostega igal juhul mõõdukust ja ettevaatlikkust - porilauad, kõiksugu kronsteinid ja muud tavalisest terasest jupid, need veel, aga soomuskeret ei maksa reaalsust silmas pidades roostetama ajada.
Urmas.
Kuid roostega on jah nii, et tavaelus tuleb teine kole kiiresti haljale rauale peale, eriti vähe niiskema ilmaga, samuti ka värskele keevisõmblusele, kuid sõjamasinate juures on lugu vähe teisiti. Ei maksa unustada, et soomusteras kujutab endast legeeritud terast, mis läheb pikapeale rooste küll, aga nõuab selleks päris palju aega. Panen siia paar pilti, esimesel on T-34-76 torni fragment, mis vedeles aastakümneid happelises pinnases, eriti tuleks tähelepanu pöörata keevisõmbluste välimusele:
Saksa terasega oli roostetamise mõttes sama lugu - leitud samast kohast, kust eelminegi tükk, pildil mõned Pz. III fragmendid ja tähelepanu all jällegi keevisõmbluste välimus:
Nagu näha on need mõlemal pildil sellised, nagu oleks üsna hiljuti keevitatud, nii et keevisõmblusi ei maksaks mudeli juures roostega õnnistada, kohe üldsegi mitte. Selliseks nagu soomusteras antud piltidel on, muutub ta alles aastakümnete jooksul, tank, soomustransportöör või mõni muu soomuselukas ei jõudnud sõjas roostetama hakatagi, tavaliselt sai ta karjäär enne läbi. Nii et roostega igal juhul mõõdukust ja ettevaatlikkust - porilauad, kõiksugu kronsteinid ja muud tavalisest terasest jupid, need veel, aga soomuskeret ei maksa reaalsust silmas pidades roostetama ajada.
Urmas.
Tere,tere!
selle rooste teemaga on sedapuhku nii ,et ega teda seal palju ei olegi!Piltidel valgus paigast ära ja see tekitabki mulje ,et roostet on ülearu.See,et masin räpane ,on taotluslik.Minule isiklikult meeldib teha mudeleid mis näevad välja nagu nad oleksid aktiivselt lahingtegevusest osa võtnud mitte äsja tehasest välja sõitnud! Maitse asi!Kui üks sõjamasin ikka mööda steppi sõitis ,seda eriti sügisel,siis ei saagi ta ilmselt kuigi klanitud välimusega olla.Ja kui lõpuni aus olla ,siis värvin siiani ainult pintsliga ja kamo läks veidi aiataha.Suurem sopa kord aitab seda natuke varjata!Aga kõik head soovitused katsun meeles pidada ja järgmiste mudelite juures arvesse võtta!
Järgmisena tahaks üles panna pildid Välihalli käest ostetud S.W.S.ist,aga kuidagi ei saa kunst valgusega korralikke piltte tehtud.Peab ilmselt nädalavahetuseni ootama ja päevavalgust kasutama.
Aivar
selle rooste teemaga on sedapuhku nii ,et ega teda seal palju ei olegi!Piltidel valgus paigast ära ja see tekitabki mulje ,et roostet on ülearu.See,et masin räpane ,on taotluslik.Minule isiklikult meeldib teha mudeleid mis näevad välja nagu nad oleksid aktiivselt lahingtegevusest osa võtnud mitte äsja tehasest välja sõitnud! Maitse asi!Kui üks sõjamasin ikka mööda steppi sõitis ,seda eriti sügisel,siis ei saagi ta ilmselt kuigi klanitud välimusega olla.Ja kui lõpuni aus olla ,siis värvin siiani ainult pintsliga ja kamo läks veidi aiataha.Suurem sopa kord aitab seda natuke varjata!Aga kõik head soovitused katsun meeles pidada ja järgmiste mudelite juures arvesse võtta!
Järgmisena tahaks üles panna pildid Välihalli käest ostetud S.W.S.ist,aga kuidagi ei saa kunst valgusega korralikke piltte tehtud.Peab ilmselt nädalavahetuseni ootama ja päevavalgust kasutama.
Aivar
Ah, et pintsliga vä?
Minu kõige suurem lugupidamine, et oled end osavalt pintslit ja heledat värvi kombineerides julmalt, et mitte öelda, enneolematult räigelt piinanud. Olen teinud - tean, millest räägin. Ausalt öeldes, olin esialgu kindel, et pritsiga lastud.
Lisaks arvan, et kuigi reaalselt need masinad enne oma surma võibolla väga rokaseks ei saanud, võib siiski mudelile pisut vunki juurde keerata, et, noh, vähe kaunim vaadata oleks.
Minu kõige suurem lugupidamine, et oled end osavalt pintslit ja heledat värvi kombineerides julmalt, et mitte öelda, enneolematult räigelt piinanud. Olen teinud - tean, millest räägin. Ausalt öeldes, olin esialgu kindel, et pritsiga lastud.
Lisaks arvan, et kuigi reaalselt need masinad enne oma surma võibolla väga rokaseks ei saanud, võib siiski mudelile pisut vunki juurde keerata, et, noh, vähe kaunim vaadata oleks.
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Kirjutasid, et ajasid masina sopaseks et varjata ebaõnnestunud kamot.
Mudel on ju väga hästi värvitud ja oskuslikult imiteeritud kulumisjälgedega. Lisaks veel see, et masin on jäänud kergelt läikima, teravdades veelgi kontuure.
Aga mis soppa puudutab, siis turgatas pähe üks nägemus: Kujutame ette, et su masin müttab kusagil lõuna venemaa steppides, sügisesel ajal, silmini pasaga koos. Järsku tardub kõik, mõõdub 60 pikka aastat ja ühel hetkel leiavad õnnelikud militaarfännid masina üles.
Kiiruga tehakse mitu survepesu, sinna vahele veel pigieemaldus ja ebamäärase pasakäki asemel ilutseb meeste silme ees hästisäilinud poolroomik!
Just selline masin tundub, kusjuures väga heas teostuses! Värk selles, et pori ja tolmu minu silm ei näe.
Kuna teed oma masinaid ikka päris hästi, siis soovitaks lõppviimistluseks kasutada erinevaid pastelle ja pigmente, mis on asendamatud tolmu ja pori imiteerimisel.
Mudel on ju väga hästi värvitud ja oskuslikult imiteeritud kulumisjälgedega. Lisaks veel see, et masin on jäänud kergelt läikima, teravdades veelgi kontuure.
Aga mis soppa puudutab, siis turgatas pähe üks nägemus: Kujutame ette, et su masin müttab kusagil lõuna venemaa steppides, sügisesel ajal, silmini pasaga koos. Järsku tardub kõik, mõõdub 60 pikka aastat ja ühel hetkel leiavad õnnelikud militaarfännid masina üles.
Kiiruga tehakse mitu survepesu, sinna vahele veel pigieemaldus ja ebamäärase pasakäki asemel ilutseb meeste silme ees hästisäilinud poolroomik!
Just selline masin tundub, kusjuures väga heas teostuses! Värk selles, et pori ja tolmu minu silm ei näe.
Kuna teed oma masinaid ikka päris hästi, siis soovitaks lõppviimistluseks kasutada erinevaid pastelle ja pigmente, mis on asendamatud tolmu ja pori imiteerimisel.
Eks ta pidas silmas, et varjas ebaõnnestunud kamo erinevate pesulahustega, kuna soppa, kui sellist tõesti näha ei ole... Pintsliga peale kantud värvipesulahus kipub pinda pisut läikima jätma, õlidega tehtud pesulahus jälle teeb pinna matiks.
Von Mansteini vihje pastellidele ja pigmentidele on väga õigustatud - nende abil saab suhteliselt kerge vaevaga väga eheda tulemuse.
Von Mansteini vihje pastellidele ja pigmentidele on väga õigustatud - nende abil saab suhteliselt kerge vaevaga väga eheda tulemuse.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist