Bodyguardi angaar
Valmis sain selle väikse kahuri, kahjuks suutsin korrektse tulemuse vähese weathering oskuse tõttu ebarealistlikuks muuta. Sestap paningi kähku silma alt ära, kuigi tegelikult mudelindus, vähemalt minu jaoks, nii ei käi...
Proovisin ja katsetasin kuid alusega hakkama ei saanud, seega vähemalt mõnda aega jääb ta "tühjalt" seisma.
Ahjaa, nüüdsest olen ka mina täieõiguslik aerograafi ja kompressori omanik.
Tekkis kange isu katsetada mõnd laigulist soomustransportööri, aga mine sa tea...
Proovisin ja katsetasin kuid alusega hakkama ei saanud, seega vähemalt mõnda aega jääb ta "tühjalt" seisma.
Ahjaa, nüüdsest olen ka mina täieõiguslik aerograafi ja kompressori omanik.
Tekkis kange isu katsetada mõnd laigulist soomustransportööri, aga mine sa tea...
Viimati muutis Bodyguard, 06 Jaan, 2011 18:27, muudetud 1 kord kokku.
teretulemast meeste sekka !
võta jah mõni põnev poolroomik. minugi eismene aerograafiga tehtud lapiline kamo oli saksa poolroomik. nii et jõudu ja harjutamist!
võta jah mõni põnev poolroomik. minugi eismene aerograafiga tehtud lapiline kamo oli saksa poolroomik. nii et jõudu ja harjutamist!
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Tervitus üle pika aja!
Lootsin peale pooleteisekuu pikkust puhkust haiguse küüsist terveks saada, aga paraku lõi enne vabariigi aastapäeva rütmi sassi.
Ka internetist tellitud mudelid jõuavad järk-järgult kohale, seega peaks nüüd tahtmisest ja ressurssidest suveni välja vedama.
Olgu, lubasime alustada saksa soomustransportööriga, tehtud!
Sd.Kfz. 251 sobis selleks ideaalselt ja nii saigi valitud üks dragoni karpidest numbriga 6187.
Kes sisuga veidi tutvuda tahab, leiab revüü perthmilitarymodelling.com leheküljelt üles.
Mudel õnnestus kätte saada üpris kena hinna eest, 250.- krooni. Kahjuks on ka karbi sisu hinnale vastav.
Jamamist on rohkem kui üksjagu, adekvaatsetselt midagi kommenteerida ei oska, aga kokkusobivus annab küllaga soovida. Mõni tundetum inimene saab ehk super attack-i kasutades asja "pingule", aga üldiselt tuleb siiski päris põhjalikult modifitseerida. Aga kes on öelnud, et elu peab lihtne olema?
Olgu, see selleks, näitan mõned pildid hetke seisust. Ei jõua enam interööriga kuhugi vabanduse taha pugeda, töö veel käib aga üldiselt selliseks ta jääb. Lisaks oli ka esimene kord ära katsetada uus aerograaf.
Karp magic tracke ei sisalda, kogu see toredus tuleb ükshaaval resti küljest vabastada, vähemalt pääseb seekord tüütust ja aeganõuvast pahteldamisest.
Tehtud tööd sisemusega juba kirusin, dekaale ei osanud konarlikule armatuurile sättida, sestap võtsin pintsli kätte ja tundsin elu üle rõõmu.
Ka hetkel mõnevõrra tühjad varustuskastid saavad täidetud, küll vintpüssidega, küll mõne muu kila-kolaga.
Ühesõnaga, tööd on natukene tehtud, ja mõnevõrra rohkem on ees.
Järgmise uuenduseni.
Lootsin peale pooleteisekuu pikkust puhkust haiguse küüsist terveks saada, aga paraku lõi enne vabariigi aastapäeva rütmi sassi.
Ka internetist tellitud mudelid jõuavad järk-järgult kohale, seega peaks nüüd tahtmisest ja ressurssidest suveni välja vedama.
Olgu, lubasime alustada saksa soomustransportööriga, tehtud!
Sd.Kfz. 251 sobis selleks ideaalselt ja nii saigi valitud üks dragoni karpidest numbriga 6187.
Kes sisuga veidi tutvuda tahab, leiab revüü perthmilitarymodelling.com leheküljelt üles.
Mudel õnnestus kätte saada üpris kena hinna eest, 250.- krooni. Kahjuks on ka karbi sisu hinnale vastav.
Jamamist on rohkem kui üksjagu, adekvaatsetselt midagi kommenteerida ei oska, aga kokkusobivus annab küllaga soovida. Mõni tundetum inimene saab ehk super attack-i kasutades asja "pingule", aga üldiselt tuleb siiski päris põhjalikult modifitseerida. Aga kes on öelnud, et elu peab lihtne olema?
Olgu, see selleks, näitan mõned pildid hetke seisust. Ei jõua enam interööriga kuhugi vabanduse taha pugeda, töö veel käib aga üldiselt selliseks ta jääb. Lisaks oli ka esimene kord ära katsetada uus aerograaf.
Karp magic tracke ei sisalda, kogu see toredus tuleb ükshaaval resti küljest vabastada, vähemalt pääseb seekord tüütust ja aeganõuvast pahteldamisest.
Tehtud tööd sisemusega juba kirusin, dekaale ei osanud konarlikule armatuurile sättida, sestap võtsin pintsli kätte ja tundsin elu üle rõõmu.
Ka hetkel mõnevõrra tühjad varustuskastid saavad täidetud, küll vintpüssidega, küll mõne muu kila-kolaga.
Ühesõnaga, tööd on natukene tehtud, ja mõnevõrra rohkem on ees.
Järgmise uuenduseni.
No igavesti kobe sisu! Armatuurlaud jätab samuti viimase peal oleva asja mulje, ainult värvitoon on sihuke kuidagi rohekavõitu? Või on asi värviedastuses - mis värvi muidu kasutasid?
Kuna ma poolroomikutest suurt palju veel ei tea, siis küsiks, et millest olid "päris" masinatel need sisemised kraamikastid tehtud? Mudelile on tootjad aretanud sihukesed paksud seinad, justnagu oleksid nad laudadest kokku löödud - kas oligi nii või panevad tootjad lihtsalt haltuuri?
Kuna ma poolroomikutest suurt palju veel ei tea, siis küsiks, et millest olid "päris" masinatel need sisemised kraamikastid tehtud? Mudelile on tootjad aretanud sihukesed paksud seinad, justnagu oleksid nad laudadest kokku löödud - kas oligi nii või panevad tootjad lihtsalt haltuuri?
Tegelen hetkel peale pausi värvimisega, varsti on oodata ka asjakohaseid pilte.
Viimati muutis Bodyguard, 10 Apr, 2011 13:22, muudetud 1 kord kokku.
vabandan. ei kiida värvitöö eest. aga elu õpetab. isiklikult olen enda valikus sellised tööd kollasega üle lasnud ja uuesti alustanud kamotegu. Jagpanzer IV näiteks sai mul selga kollase, rohelise (peeti läks), kollase (uuesti üle värvitud roheline) ja alles siis kamolaigulise värvkatte.
aerograafiga harjutamiseks võta üks valge paberileht ja muudkui harjuta. kõik ette kavatsetavad trikid proovin isiklikult alati enne paberi peale ära. et saakski kätte just tunnetuse. oma osa on ka värvi kindlal lahuse kontsentratsioonil ja rõhu valikul.
et siis harjutada, harjutada ja kui aega üle jääb, siis võimaluse korral harjutada.
aerograafiga harjutamiseks võta üks valge paberileht ja muudkui harjuta. kõik ette kavatsetavad trikid proovin isiklikult alati enne paberi peale ära. et saakski kätte just tunnetuse. oma osa on ka värvi kindlal lahuse kontsentratsioonil ja rõhu valikul.
et siis harjutada, harjutada ja kui aega üle jääb, siis võimaluse korral harjutada.
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Pean Sind, Hertsog, tänama. Tuli tõesti jube välja, kiirustasin samuti liialt. Igatahes täna hommikul haarasin "härjal sarvist" ja valisin pisut teistsuguse värvilahenduse, rohekad "ussid" on hetkel palju paremini õnnestunud. Eemaldasin viimased pildid, kuna hing kipub nutma kui teemat jälle külastan..
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline