Jumalik tuul Aadu moodi
Jumalik tuul Aadu moodi
Tere, üle pika aja sai lõpuks niisama logelemisest isu otsa ja lollid mõtted peast välja pekstud.Aga kuna pole pikalt midagi teinud,siis sai alguseks midagi lihtsamat ettevõetud.Kuid tundub et logelemine (isegi uhke pealkiri) ei ole mõjunud mulle hästi,peale õhtu otsa pusimist ja mitu korda ümber tegemist valmib ikka käru
Ehk oskab keegi sellele kurgi kärule mingi mõistliku otstarbe leida.
Ehk oskab keegi sellele kurgi kärule mingi mõistliku otstarbe leida.
Käruga jäid natuke hiljaks - Paunvere väljanäituse Nunnu konkurss oli laupäeval ära kuhu sellega kurke vedada
Pakkuda võib filateeliat perioodist 1918-1941.
www.aiaimpeerium.ee
www.aiaimpeerium.ee
võid sinna mõne suurekaliibrilise mürsu peale panna... 54 cm, 60 cm... või siis mõni dora 80 cm-ne
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
No nii kuna pakkumisi käru kasutamiseks tuli pehmeltöeldes vähe ja laat ka läbi,siis on asi otsustatud.Käruga hakkame vedama seda linnukest
Seda enam et looja talle jalgu ei andnud ja miks pidigi kuna to linnuke reisis alati ühe otsa piletiga.Tegu siis kuulsa V-1 ei teagi kas öeda vanem või lollim vend,mõistust tollel linnul ise kohale lendamiseks igatahes ei olnud,nii et tuli inimeseloom ohjade otsa panna.V-1 kohta ei ole mõtet eraldi midagi kirjutada kuna tarvitseb korra googeldada ja24h lugemist on kindlustatud.Antud elukast on tunduvalt vähem jälgi aga temast kirjutaks järgmine kord.Ah jah et miks siis jumalik tuul http://et.wikipedia.org/wiki/Kamikaze ja ega need Hansu pojad eriti muud ju polnud.Ametlikult pidi piloot masina sihtmärgile suunama ja siis masinast lahkuma aga kuidas se lennu ajal toimus ei ole mina veel aru saand.
Seda enam et looja talle jalgu ei andnud ja miks pidigi kuna to linnuke reisis alati ühe otsa piletiga.Tegu siis kuulsa V-1 ei teagi kas öeda vanem või lollim vend,mõistust tollel linnul ise kohale lendamiseks igatahes ei olnud,nii et tuli inimeseloom ohjade otsa panna.V-1 kohta ei ole mõtet eraldi midagi kirjutada kuna tarvitseb korra googeldada ja24h lugemist on kindlustatud.Antud elukast on tunduvalt vähem jälgi aga temast kirjutaks järgmine kord.Ah jah et miks siis jumalik tuul http://et.wikipedia.org/wiki/Kamikaze ja ega need Hansu pojad eriti muud ju polnud.Ametlikult pidi piloot masina sihtmärgile suunama ja siis masinast lahkuma aga kuidas se lennu ajal toimus ei ole mina veel aru saand.
- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mina mäletan, et kui seda lindu uute asjade teemas tutvustati, siis oli see
V-1 FIESELER Fi-103 Re-3. Tootjaks Bronco ja 1/35
Ja sellest tuleb ju igati põnev asi.
Päris huvitav on jälgida, kuda sakslased enesetapu moodi relvade juures pidealt nö viilida üritasid;) Mina olen küll kindel, et kui japsid oleks nt Natteri teinud, siis sealt poleks lendurile pääsemist ette nähtud:)
Kk
V-1 FIESELER Fi-103 Re-3. Tootjaks Bronco ja 1/35
Ja sellest tuleb ju igati põnev asi.
Päris huvitav on jälgida, kuda sakslased enesetapu moodi relvade juures pidealt nö viilida üritasid;) Mina olen küll kindel, et kui japsid oleks nt Natteri teinud, siis sealt poleks lendurile pääsemist ette nähtud:)
Kk
No nii masin koos nagu naksti ja seda ilma igasuguse liim ja kleep aineteteta.nagu mingi Lego.
Aga nüüd kisub pisut nutuseks kuna õpetus ei ütle mis värvi peaks olema tolle linnu sisemus,on öeldud ainult neutraalne hall ja kogu lugu.Ehk lendurid oskavad sellest neutraalsest hallist midagi rohkem rääkida.
Aga pisut selle lennumasina saamisloost ja lahing võitudest.
Alustan viimasest,sest too nimekiri on üsna lühike ja selleks on Küstrini sild.Aga selle linnu loomise idee pärineb hoopis huvitavamalt tüübilt,nimelt on selleks paha poiss Otto Skorzeny.Kuigi alguses oli tollel kurjamil plaanis oma sigaduste jaoks kasutada Messerschmitt Me 328 aga mingi jama tal nende lennukitega oli ning (lennundusega rohkem sina peal olevad isikud oskavad sellest ehk rohkem rääkida)plaan B jaoks valiti V-1 mis tolleks ajaks oli juba õppinud iseseisvalt lendama.Mõttekäik ju üsna loogiline,kui oskab ilma piloodita,siis piloodiga seda enam.Ja ära see tehtigi,visati tark masin(autopiloot)välja,tõsteti tühjaks jäänud kohale suruõhu paak(mida kasutati muide kütuse pumbana)ja vabanenud pinnale ehitati vineerist ja muudest käepärastest materjalidest saksmannist isehakanud samuraile kokpitt.Aga praeguseks kõik,ehk on kellelgi mõni pilt selle linnu sisemusest.
Aga nüüd kisub pisut nutuseks kuna õpetus ei ütle mis värvi peaks olema tolle linnu sisemus,on öeldud ainult neutraalne hall ja kogu lugu.Ehk lendurid oskavad sellest neutraalsest hallist midagi rohkem rääkida.
Aga pisut selle lennumasina saamisloost ja lahing võitudest.
Alustan viimasest,sest too nimekiri on üsna lühike ja selleks on Küstrini sild.Aga selle linnu loomise idee pärineb hoopis huvitavamalt tüübilt,nimelt on selleks paha poiss Otto Skorzeny.Kuigi alguses oli tollel kurjamil plaanis oma sigaduste jaoks kasutada Messerschmitt Me 328 aga mingi jama tal nende lennukitega oli ning (lennundusega rohkem sina peal olevad isikud oskavad sellest ehk rohkem rääkida)plaan B jaoks valiti V-1 mis tolleks ajaks oli juba õppinud iseseisvalt lendama.Mõttekäik ju üsna loogiline,kui oskab ilma piloodita,siis piloodiga seda enam.Ja ära see tehtigi,visati tark masin(autopiloot)välja,tõsteti tühjaks jäänud kohale suruõhu paak(mida kasutati muide kütuse pumbana)ja vabanenud pinnale ehitati vineerist ja muudest käepärastest materjalidest saksmannist isehakanud samuraile kokpitt.Aga praeguseks kõik,ehk on kellelgi mõni pilt selle linnu sisemusest.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist