Jak-7 pesakond
Jak-7 pesakond
Kes kokkutulekul käis nägi ka oma silmaga järjekordset üllitist Jaovlevide pesakonnast. Tegu siis ICM tootega ja traditsiooniliselt 1/48. Masin on Jak-7V "võvoznoi", treening-õppelennuk. Erines see Jak-7UTI-st tugevdatud kere konstruktsiooniga (piloote võeti ju huupi talurahva seast) ning fikseeritud telikuga. Samuti puudus masinal relvastus. Kokkupanekuga erilisi probleeme polnud - tüüpiline ICM kvaliteet aga igaljuhul parem kui vormid üle võtnud ARK Modelsi omad. Värvimisega panin küll natuke puuse kuna kasutasin esmakordselt Humbroli mascolit aga sellega kõige soovitavamat tulemust ikkagi ei saanud.
Stoori kah siis juurde: Konkreetne masin oli kasutusel Balti laevastiku õhujõudude 12. hävituslennukite polgus. 1944. aastal on see viibinud Pärnus, Kogulas ja ka Tallinnas - minu jaoks täiesti piisav, et see ära märkida.
Stoori kah siis juurde: Konkreetne masin oli kasutusel Balti laevastiku õhujõudude 12. hävituslennukite polgus. 1944. aastal on see viibinud Pärnus, Kogulas ja ka Tallinnas - minu jaoks täiesti piisav, et see ära märkida.
Anton - horridoo!
- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Igati ilus lennuk ju jällegi. Mure värviga pole tõesti piltidelt näha. Sisu on vist päris hästi näha läbi suurte klaasosade. AAga jälegi on kahju peitu läinud mootorist.
Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)
Kk
Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)
Kk
Ilmselt lõhuti neid UTI variante liiga palju ära. Lenduriks pürgis ju iga teine kraavikaevaja või seakarjus. Eks selliste jaoks tuli konstruktsiooni tugevdada ja lihtsustada, et odavam tuleks toota ja remontida. Kui asi juba sujus, siis istuti UTI variandi peale üle.kalle kirjutas:Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)
Kk
Anton - horridoo!
- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minu enda mõte on väga hea aerograaf ikka muretseda. Sellega tulevad vaba käega tehtud servad kenastu udused, hea on erinevaid camo lahendusi teha jne. Selle kontoritati ostmine on ka ikka ajapikku kulukas nähes kui palju neid masinaid tuleb ja kui palju neid vorstikesi vaja ikka lennukile peale sättida. Aga jah, alustada on kontoritatiga lihtsam - läksid poodi ja ostad aga jube tihti peaks käima sellisel juhul seda poevahet .
Ja sina ei pane palju mudeleid kokkuFW Anton kirjutas:Pean aerograafi liiga suureks luksuseks ja pärast jama selle puhastamisega. See riist tasub siis ära kui on tõesti palju mudeleid kokku panna
Pead lihtsalt aerograafi ära proovima. Kartsin ka algul, et liiga palju jamamist, aga pole see asi nii hull ühti.
Mina ei viitsi oma Azteki igakord puhastamiseks lahtigi võtta. Jätan lahusti sisse ja võib rahumeeli nädala või paar seista.
Tervitused
- Parovoz
- Liige
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20 Aug, 2005 20:30
- Asukoht: Lasnogorsk, Balti mere ääres
- Kontakt:
Tere-tere!
Mudeleid tuleb jah hea kogus ,aga saab isegi klismoga hakkama. Asi on kogemuses ja teotahtes.... Ja kamo tegemisel ei pea ka kõik super-puper vidinad olema.
Saab teha sujuvat üleminekut ka tavalise maskiga. Eks aerograaf ole ka suht kulukas. Kuigi sellega saab muidugi parema tulemuse .
Arvan et Meister teab paremini mis tal vaja on....
Lugupidamisega
Mudeleid tuleb jah hea kogus ,aga saab isegi klismoga hakkama. Asi on kogemuses ja teotahtes.... Ja kamo tegemisel ei pea ka kõik super-puper vidinad olema.
Saab teha sujuvat üleminekut ka tavalise maskiga. Eks aerograaf ole ka suht kulukas. Kuigi sellega saab muidugi parema tulemuse .
Arvan et Meister teab paremini mis tal vaja on....
Lugupidamisega
Taara avitab! ...
Arvan, et madala tasemega õppurite maandumine oli alguses piisavalt kohmakas ja tihti oli lennuk mitte treeninglennul vaid teliku remondis. Et seda vältida oli nutikas teha telik jäigaks ja mittesissetõmmatav.kalle kirjutas:Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)
Õpilase jaoks, kes kabiininst nagunii ei näe kas telik sees või väljas ei oma see tähtsust. Et päris lennuki peal telikut ära ei unustaks, on treeninglennul telikuga majandamise rutiin ikka tehtav - instruktor juhendab, õppur liigutab telikukangi nii peale õhku tõusmist, kui enne maandumist jne.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist