Jak-7 pesakond

Militaartehnika mudelitest. Tehnoloogiad ning mõõtkavad ei ole piiratud.
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Jak-7 pesakond

Postitus Postitas FW Anton »

Kes kokkutulekul käis nägi ka oma silmaga järjekordset üllitist Jaovlevide pesakonnast. Tegu siis ICM tootega ja traditsiooniliselt 1/48. Masin on Jak-7V "võvoznoi", treening-õppelennuk. Erines see Jak-7UTI-st tugevdatud kere konstruktsiooniga (piloote võeti ju huupi talurahva seast) ning fikseeritud telikuga. Samuti puudus masinal relvastus. Kokkupanekuga erilisi probleeme polnud - tüüpiline ICM kvaliteet aga igaljuhul parem kui vormid üle võtnud ARK Modelsi omad. Värvimisega panin küll natuke puuse kuna kasutasin esmakordselt Humbroli mascolit aga sellega kõige soovitavamat tulemust ikkagi ei saanud.
Stoori kah siis juurde: Konkreetne masin oli kasutusel Balti laevastiku õhujõudude 12. hävituslennukite polgus. 1944. aastal on see viibinud Pärnus, Kogulas ja ka Tallinnas - minu jaoks täiesti piisav, et see ära märkida.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Anton - horridoo!
Kasutaja avatar
Blitzkrieg
Liige
Postitusi: 368
Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Blitzkrieg »

Minumeelest igati ok tulemus ju. Kas sa ei saanud maskoliga sujuvaid lained või kus see probleem ongi. Fotodelt ei saa küll midagi aru et valesti oleks.
Joss Metsast
Liige
Postitusi: 2065
Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
Kontakt:

Postitus Postitas Joss Metsast »

Telik jäigalt fikseeritud, milleks see küll hea oli? Miskitmoodi tugevndatud oli siis ka ilmselt.
Aga muidu oma tuntud headuses ja asjakohase legendiga lennuk.
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2040
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

Hävitajast transportlennuk--peaaegu. Selliseid aparaate mõtlesid vist ainult venelased välja?
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Laikude piirjooned oleks tahtnud veidi hägusemaks saada.
Anton - horridoo!
Joss Metsast
Liige
Postitusi: 2065
Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
Kontakt:

Postitus Postitas Joss Metsast »

Palja maskoliga on väga keeruline hägusaid üleminekuid saavutada, parim on siiski kontoritatist vorstikesed.
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Tundub küll aga ma ei viitsinud seda käiku ette võtta, et seda ostma minna.
Anton - horridoo!
Kasutaja avatar
kalle
Moderaator
Postitusi: 1239
Liitunud: 17 Aug, 2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas kalle »

Igati ilus lennuk ju jällegi. Mure värviga pole tõesti piltidelt näha. Sisu on vist päris hästi näha läbi suurte klaasosade. AAga jälegi on kahju peitu läinud mootorist.

Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)

Kk
Kasutaja avatar
Parovoz
Liige
Postitusi: 985
Liitunud: 20 Aug, 2005 20:30
Asukoht: Lasnogorsk, Balti mere ääres
Kontakt:

Postitus Postitas Parovoz »

Tere-tere!

Jälle üks aeroplaan meite ridades. Ilus. Kamo on muidu tipp-topp aga jah,
värvide vaheline üleminek oleks sujuvam. Aga eks kui autor on rahul ,siis on OK minupoolestki :)
Taara avitab! ...
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

kalle kirjutas:Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)

Kk
Ilmselt lõhuti neid UTI variante liiga palju ära. Lenduriks pürgis ju iga teine kraavikaevaja või seakarjus. Eks selliste jaoks tuli konstruktsiooni tugevdada ja lihtsustada, et odavam tuleks toota ja remontida. Kui asi juba sujus, siis istuti UTI variandi peale üle.
Anton - horridoo!
Kasutaja avatar
Blitzkrieg
Liige
Postitusi: 368
Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Blitzkrieg »

Minu enda mõte on väga hea aerograaf ikka muretseda. Sellega tulevad vaba käega tehtud servad kenastu udused, hea on erinevaid camo lahendusi teha jne. Selle kontoritati ostmine on ka ikka ajapikku kulukas nähes kui palju neid masinaid tuleb ja kui palju neid vorstikesi vaja ikka lennukile peale sättida. Aga jah, alustada on kontoritatiga lihtsam - läksid poodi ja ostad aga jube tihti peaks käima sellisel juhul seda poevahet .
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Pean aerograafi liiga suureks luksuseks ja pärast jama selle puhastamisega. See riist tasub siis ära kui on tõesti palju mudeleid kokku panna (näiteks teenusena kellegi tellimisel). Katsun ikka lihtsamalt läbi saada, mudelite kogus pole ju eriti suur.
Anton - horridoo!
andrusan
Liige
Postitusi: 499
Liitunud: 16 Nov, 2006 21:48
Kontakt:

Postitus Postitas andrusan »

FW Anton kirjutas:Pean aerograafi liiga suureks luksuseks ja pärast jama selle puhastamisega. See riist tasub siis ära kui on tõesti palju mudeleid kokku panna
Ja sina ei pane palju mudeleid kokku :shock:
Pead lihtsalt aerograafi ära proovima. Kartsin ka algul, et liiga palju jamamist, aga pole see asi nii hull ühti.
Mina ei viitsi oma Azteki igakord puhastamiseks lahtigi võtta. Jätan lahusti sisse ja võib rahumeeli nädala või paar seista.
Tervitused
Kasutaja avatar
Parovoz
Liige
Postitusi: 985
Liitunud: 20 Aug, 2005 20:30
Asukoht: Lasnogorsk, Balti mere ääres
Kontakt:

Postitus Postitas Parovoz »

Tere-tere!
Mudeleid tuleb jah hea kogus ,aga saab isegi klismoga hakkama. Asi on kogemuses ja teotahtes.... Ja kamo tegemisel ei pea ka kõik super-puper vidinad olema.
Saab teha sujuvat üleminekut ka tavalise maskiga. Eks aerograaf ole ka suht kulukas. Kuigi sellega saab muidugi parema tulemuse .

Arvan et Meister teab paremini mis tal vaja on....

Lugupidamisega
Taara avitab! ...
Kasutaja avatar
Actual
Liige
Postitusi: 539
Liitunud: 13 Mär, 2008 11:47

Postitus Postitas Actual »

kalle kirjutas:Aga ikkagi ei saa päris hästi aru. Tegu peaks olema õppelennukiga..samas on sellel jäik telik. Aru ma ei saa mis mõte sellel on. Õpin kõik selgeks ja saan oma lennuki Sel aga on ju sisse käiv telik ja sellega soolot lendama minnes ei tea ma telikutega opereerimiset ikkagi midagi, sest õppelennukil oli ju jäik! Väga kummaline lahendus. Aga näevad päris head välja need kargud:)
Arvan, et madala tasemega õppurite maandumine oli alguses piisavalt kohmakas ja tihti oli lennuk mitte treeninglennul vaid teliku remondis. Et seda vältida oli nutikas teha telik jäigaks ja mittesissetõmmatav.
Õpilase jaoks, kes kabiininst nagunii ei näe kas telik sees või väljas ei oma see tähtsust. Et päris lennuki peal telikut ära ei unustaks, on treeninglennul telikuga majandamise rutiin ikka tehtav - instruktor juhendab, õppur liigutab telikukangi nii peale õhku tõusmist, kui enne maandumist jne.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist