FB Nublule
Postitatud: 18 Juul, 2011 12:26
Tere,
Tänan viidete ja märkuste eest, et teema on kellelegi huvi pakkunud ja võetud vaevaks ka kommenteerida.
Annan omapoolse vastuse:
Tõsi - tüütas see pidev linkide klikkimine vahepeal - tegija võtab süü omaks, sellisena see kokkuvõte lõpuks vormistatud sai.
Võimalus on ka lihtsalt pilte vaadata:
https://picasaweb.google.com/1174500559 ... 4cbS4qr0VQ
80 000 marka per lennuk - jah nii on ka kirjas. See, et mudelile on relvad juurde lisatud, võta kui minu nägemust mudeli kujundamisel. Kasutasin mudeliga kaasapandud kit-id ära, kuna olid piisava detailsusega ja need olid ka levinud relvastuses.
Eesti kolmnurga ning saksa (ülevärvitud) ristide paigutus - kolmnurgad on sümmeetriliselt värvitud ristide peale, mitte mingi nihkega nende suhtes.
Aluseks võtsin joonise, kus saksa ristid peal, selle järgi määratlesin ülevärvitud kohad ja [ 1 ] pildi-joonise põhjal määrasin ära Eesti lennuväe eraldusmärgi asukohad, kuju ja orientatsiooni lennuki tiibade ja kere kesktelje suhtes. Panin teine -teise peale kaks "ajalookihti", siit tuli ka äramainitud nihe. Ja selle põhjal minu nägemus, kuidas võis olla ja välja näha eri aegadel peale kantud lennuki eraldusmärgid, kui lähtuda eelpool mainitud faktidest. Kõik ei pea alati olema sümmeetrias teine-teisega.
Jah kui on konkreetsed pildid, fotod, konkreetse lennuki kohta, kus on näha, et on kogu tiivasegment eraldusmärgi laiuselt üle värvitud ja siis uue kasutaja lennuki eraldusmärk peale kantud. Minu mudel sai sellise konkreetse lahenduse, taotluslikult ja sellisena mudeli ka vormistasin.
Ühe versioonina võiks teha tulevikus sama lennuki, ilma Saksamaa lennuki eraldusmärkideta ja panna "puhtale tiivale" kohe Eesti lennuki eraldusmärgid (ja ka relvad pealt ära jätta). Selliselt vormistatud kogu oleks ka päris huvitav vaadata-võrrelda - sama lennuki eri nägemused. See mõte on lennukit tehes paaril korral ka läbi jooksnud.
Kasutatud kirjanduse loetelus ei märganud Windsock'i - vastab tõele, ei olnud au seda kasutada ja ei omanud seda. Kasutatud kirjanduse loetelusse lisasin need raamatud, mis olid see hetk olemas ja millele tuginesin, mida kasutasin, oma töös. Sinisega lisasin need mida ootan edasise töö tegemiseks juurde. Kindlasti on veel kirjandust, mida saab tulevikus lisada. Minu loetelus on reeglina need raamatud toodud, mida olen ise "käes hoidnud" (ka e-raamatud) ja kasutanud. Siin ei olnud eesmärk tuua nimekiri - kogu antud lennukiga seotud kirjandus, kuigi see nii võib tunduda. Tegu lihtsalt suhteliselt spetsiifilise mudeli- ja teemaga, selle võrra ka materjali vähem.
Täiendav infomaterjal - on alati teretulnud, kindlasti on sama töö veel mitmel mudelistil riiulil järge ootamas.
Tänud veelkord kommentaaride ja värskendavate mõtete ning märkuste eest!
Lugupidamisega,
JoRRuu
Tänan viidete ja märkuste eest, et teema on kellelegi huvi pakkunud ja võetud vaevaks ka kommenteerida.
Annan omapoolse vastuse:
Tõsi - tüütas see pidev linkide klikkimine vahepeal - tegija võtab süü omaks, sellisena see kokkuvõte lõpuks vormistatud sai.
Võimalus on ka lihtsalt pilte vaadata:
https://picasaweb.google.com/1174500559 ... 4cbS4qr0VQ
80 000 marka per lennuk - jah nii on ka kirjas. See, et mudelile on relvad juurde lisatud, võta kui minu nägemust mudeli kujundamisel. Kasutasin mudeliga kaasapandud kit-id ära, kuna olid piisava detailsusega ja need olid ka levinud relvastuses.
Eesti kolmnurga ning saksa (ülevärvitud) ristide paigutus - kolmnurgad on sümmeetriliselt värvitud ristide peale, mitte mingi nihkega nende suhtes.
Aluseks võtsin joonise, kus saksa ristid peal, selle järgi määratlesin ülevärvitud kohad ja [ 1 ] pildi-joonise põhjal määrasin ära Eesti lennuväe eraldusmärgi asukohad, kuju ja orientatsiooni lennuki tiibade ja kere kesktelje suhtes. Panin teine -teise peale kaks "ajalookihti", siit tuli ka äramainitud nihe. Ja selle põhjal minu nägemus, kuidas võis olla ja välja näha eri aegadel peale kantud lennuki eraldusmärgid, kui lähtuda eelpool mainitud faktidest. Kõik ei pea alati olema sümmeetrias teine-teisega.
Jah kui on konkreetsed pildid, fotod, konkreetse lennuki kohta, kus on näha, et on kogu tiivasegment eraldusmärgi laiuselt üle värvitud ja siis uue kasutaja lennuki eraldusmärk peale kantud. Minu mudel sai sellise konkreetse lahenduse, taotluslikult ja sellisena mudeli ka vormistasin.
Ühe versioonina võiks teha tulevikus sama lennuki, ilma Saksamaa lennuki eraldusmärkideta ja panna "puhtale tiivale" kohe Eesti lennuki eraldusmärgid (ja ka relvad pealt ära jätta). Selliselt vormistatud kogu oleks ka päris huvitav vaadata-võrrelda - sama lennuki eri nägemused. See mõte on lennukit tehes paaril korral ka läbi jooksnud.
Kasutatud kirjanduse loetelus ei märganud Windsock'i - vastab tõele, ei olnud au seda kasutada ja ei omanud seda. Kasutatud kirjanduse loetelusse lisasin need raamatud, mis olid see hetk olemas ja millele tuginesin, mida kasutasin, oma töös. Sinisega lisasin need mida ootan edasise töö tegemiseks juurde. Kindlasti on veel kirjandust, mida saab tulevikus lisada. Minu loetelus on reeglina need raamatud toodud, mida olen ise "käes hoidnud" (ka e-raamatud) ja kasutanud. Siin ei olnud eesmärk tuua nimekiri - kogu antud lennukiga seotud kirjandus, kuigi see nii võib tunduda. Tegu lihtsalt suhteliselt spetsiifilise mudeli- ja teemaga, selle võrra ka materjali vähem.
Täiendav infomaterjal - on alati teretulnud, kindlasti on sama töö veel mitmel mudelistil riiulil järge ootamas.
Tänud veelkord kommentaaride ja värskendavate mõtete ning märkuste eest!
Lugupidamisega,
JoRRuu