Arsenal Crossley
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Re: Arsenal Crossley
Oehh, ma mõtlesin et nägin oma silmaga kõik ära. Vale puha, suurenduse alla avanesid hoopis uued tahud. Väga võimas.
Re: Arsenal Crossley
Vahepeal sai üksjagu ka jaapanlast edasi aretatud, mudel näeb paremalt küljelt vaadatuna välja sedasi:
no tegelikult päris kena, aga kui umbestäpselt sama nurga alt originaali vaadata, siis on vahe täiesti märgatav:
Ja ongi nii - kõik need kenad kuuekandilised poldid on mudeli küljel moondunud tillukesteks vistrikeks - olgu, needipea mõõdu annaksid nad ju veel kuidagi hädapärast välja, aga poldini ei venita kohe kuidagi. Niisiis terariistad sahtlist välja ja operatiivselt vägivallategusid tegema. Maha kõik see, mis peaks päriselus kuuekandiline olema. Või vähemalt tunduma. Seejärel uued poldid valmis stantsida ja hakkaski peale pikk kannatuste rada. tulemus jäi selline:
Ei ole just kõige parem pilt, aga aimu saab, et vist on siiski poldid. Valgust oli täna naa vähevõitu ja mingit kobedamat valguskasti pole ma seni suutnud valmis nikerdada.
Aga üks pilt veel - masina targem ots:
Selle perioodi masinad on ilmselgelt fanaatiliste poldikleepijate vaieldamatud lemmikud...
Järgmise korrani.
no tegelikult päris kena, aga kui umbestäpselt sama nurga alt originaali vaadata, siis on vahe täiesti märgatav:
Ja ongi nii - kõik need kenad kuuekandilised poldid on mudeli küljel moondunud tillukesteks vistrikeks - olgu, needipea mõõdu annaksid nad ju veel kuidagi hädapärast välja, aga poldini ei venita kohe kuidagi. Niisiis terariistad sahtlist välja ja operatiivselt vägivallategusid tegema. Maha kõik see, mis peaks päriselus kuuekandiline olema. Või vähemalt tunduma. Seejärel uued poldid valmis stantsida ja hakkaski peale pikk kannatuste rada. tulemus jäi selline:
Ei ole just kõige parem pilt, aga aimu saab, et vist on siiski poldid. Valgust oli täna naa vähevõitu ja mingit kobedamat valguskasti pole ma seni suutnud valmis nikerdada.
Aga üks pilt veel - masina targem ots:
Selle perioodi masinad on ilmselgelt fanaatiliste poldikleepijate vaieldamatud lemmikud...
Järgmise korrani.
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Arsenal Crossley
Väga hästi valitud rakurssid ja annavad hästi edasi Suure Meistri üritused..
Au ja kiitus realismi suunas ponnistamisel..
Aga Urmas, veermik vajaks samuti järeleaitamist..
Vaata või tagavedrude kiigede olemust.. Hirmus primitiivne.. Kindlasti saaks paremini..
Ohh raisk,viimane repliik oli sulaselge ässitus..
Au ja kiitus realismi suunas ponnistamisel..
Aga Urmas, veermik vajaks samuti järeleaitamist..
Vaata või tagavedrude kiigede olemust.. Hirmus primitiivne.. Kindlasti saaks paremini..
Ohh raisk,viimane repliik oli sulaselge ässitus..
Re: Arsenal Crossley
Tänan, veermiku kohta (vedrukiiged) tehtud märkus on igati asjakohane, seal on küsimus rohkem selles, et kuidas nad ka tegelikult välja nägid? Seni ei ole õnnestunud tuvastada. Aga kui miskit peaks enne värvimist selguma - võtan kindlasti ette.
Aga nüüd mõned pildid: Rolls Royce Armoured Car. Valgust oli kahjuks vähevõitu, seeepärast on kvaliteet nii nagu ta on.
Järgmise korrani.
Aga nüüd mõned pildid: Rolls Royce Armoured Car. Valgust oli kahjuks vähevõitu, seeepärast on kvaliteet nii nagu ta on.
Järgmise korrani.
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Re: Arsenal Crossley
Oplaa, olidki sellised kuldsed veljemutrid ?? Ma mõtlesin et nood nagu pigem muuseumi ja paraadimasinate pärusmaa, nu nagu valge triibuga rehvid jne.. Vägev on küll. Laternad on tõesti suured, neisse võiks juba dioodi vist sisse sokutada
Re: Arsenal Crossley
No tegelikult ei ole need mutrid, vaid laagrikaaned ja idee järgi peaks messingist olema. Aga kuna mul messing oli ainult Humbroli kujul ja värvitud kujul ei meenutanud saadud toon seda kohe üdse mitte, siis plätserdasin MM kuldsega üle. No eks ta vähe ägedalt kiiskab, aga lähiajal võtan nagunii tolmud-porid ette, ehk siis kustutan seda läiget tilga tumedama pesulahusega.
Laterned on igavesed pirakad jah, selliseid ämbreid ei ole ma ühelgi ajaloolisel fotol näinud, mistõttu ei hakanudki eriti punnitama mingi konkreetse prototüübi otsimisega. Siis oleks pidanud nii laterned, kui ka nende kinnitused ise tegema koos kõige sellest tulenevaga. Aga kuna mulle on siin korduvalt südametunnistusele koputatud, et õige on ikkagi "otse karbist" värk, siis üritan usin õpilane olla. Vahel tuleb isegi välja, kuigi vahel ei tule ka.
Nii ta siis ongi mingi teoreetiline õppemasin, nummrite šabloonid lõikasin teibist välja, kuna dekaalide valik oli suht kehvavõitu.
Laterned on igavesed pirakad jah, selliseid ämbreid ei ole ma ühelgi ajaloolisel fotol näinud, mistõttu ei hakanudki eriti punnitama mingi konkreetse prototüübi otsimisega. Siis oleks pidanud nii laterned, kui ka nende kinnitused ise tegema koos kõige sellest tulenevaga. Aga kuna mulle on siin korduvalt südametunnistusele koputatud, et õige on ikkagi "otse karbist" värk, siis üritan usin õpilane olla. Vahel tuleb isegi välja, kuigi vahel ei tule ka.
Nii ta siis ongi mingi teoreetiline õppemasin, nummrite šabloonid lõikasin teibist välja, kuna dekaalide valik oli suht kehvavõitu.
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Arsenal Crossley
lahe riistapuu..
hea, et on önne ka midagi valmis ehitada..! Ajapuudus vist ei kummita..
Aga laternad..
Arvestades reflektori läbimöötu..
hea, et on önne ka midagi valmis ehitada..! Ajapuudus vist ei kummita..
Aga laternad..
Ehk on kogunisti gaasitoitel..Laterned on igavesed pirakad jah, selliseid ämbreid ei ole ma ühelgi ajaloolisel fotol näinud, mistõttu ei hakanudki eriti punnitama mingi konkreetse prototüübi otsimisega. Siis oleks pidanud nii laterned, kui ka nende kinnitused ise tegema koos kõige sellest tulenevaga. Aga kuna mulle on siin korduvalt südametunnistusele koputatud, et õige on ikkagi "otse karbist" värk, siis üritan usin õpilane olla.
Arvestades reflektori läbimöötu..
Re: Arsenal Crossley
Jube lahe. Ma ei teadnudki, et ka Eestis selliste asjadega tegeletakse. Igatahes suurepärane töö, ei suuda oodata kuni neid kõiki täiesti valmis ehitatuna saab näha.
Re: Arsenal Crossley
Tänan komplimendi eest!
Eks ma punnitan nii kuis jõuan, aga jah, asi liigub, kuid võiks kiiremini..
Tänaseks on asi jõudnud nii kaugele, et ka japs on saanud värvi selga. Selle päris päris õige Mr.Color -i jaapani tehnika jaoks mõeldud tooni. Värvimine oli muidugi paras peavalu - see Mr.Color käitub nii, nagu ei peaks ükski värv käituma - mudelit katab kuidagi lahjalt (näiteks rattakilbid käisin 7 korda üle) aga igale poole mujale jätkub teda küll. Olgu, kaua ma siin ikka nutan, nüüd peaks asi ühel pool olem. Aga kõigepealt prototüüp - leidsin mõni aeg tagasi e-bay -st sobiva isendi: Dai-Nippon Teikoku Rikugun, ehk siis Jaapani Keiserliku Maaväe massin:
Minul kukkus välja sihuke isend:
Hetkel käib tume pesu, pärast seda üritan ka mõned pildid teha.
Üks lipp on samuti puudu - prototüübil on kuulipritside vahel veel üks maaväele viitava kujundusega lipp, seda üritan leida Helsinki messilt.
Järgmise korrani.
Eks ma punnitan nii kuis jõuan, aga jah, asi liigub, kuid võiks kiiremini..
Tänaseks on asi jõudnud nii kaugele, et ka japs on saanud värvi selga. Selle päris päris õige Mr.Color -i jaapani tehnika jaoks mõeldud tooni. Värvimine oli muidugi paras peavalu - see Mr.Color käitub nii, nagu ei peaks ükski värv käituma - mudelit katab kuidagi lahjalt (näiteks rattakilbid käisin 7 korda üle) aga igale poole mujale jätkub teda küll. Olgu, kaua ma siin ikka nutan, nüüd peaks asi ühel pool olem. Aga kõigepealt prototüüp - leidsin mõni aeg tagasi e-bay -st sobiva isendi: Dai-Nippon Teikoku Rikugun, ehk siis Jaapani Keiserliku Maaväe massin:
Minul kukkus välja sihuke isend:
Hetkel käib tume pesu, pärast seda üritan ka mõned pildid teha.
Üks lipp on samuti puudu - prototüübil on kuulipritside vahel veel üks maaväele viitava kujundusega lipp, seda üritan leida Helsinki messilt.
Järgmise korrani.
Re: Arsenal Crossley
Äärmiselt hea tulemus ja väga puhas teostus. Kui neid pilte vaadata, siis tekib kohati tunne nagu oleks tegemist 3D mudeliga. Nagu ma aru saan, siis peale nende kahe masina, Rolls Royce Armoured Car ja Dai-Nippon Teikoku Rikugun, on tulemas veel kaks masinat. Mäletamist mööda oli veermikke kokku neli, suureks finaaliks jääb kindlasti Arsenal-Crossley. Igaljuhul väga põnev ja õpetlik teema, jälgin huviga ja ootan juba järge...
Re: Arsenal Crossley
Ei taha küll pinda käia, aga mis masinatest saanud on?
Re: Arsenal Crossley
Tervit!
Tegelikult kisub juba nutuseks - täna kleepisin tornile üle 160 poldipea, no ei ole tegevus, mis kulgeks kiiresti ja lihtsalt. See tähendab kõigepealt tillukese nööbikese lahtilõikamist, mikroskoopilises koguses liimitilgake täpselt õigesse kohta ja siis seesama nööbike samasse kohta paigale. Seejärel järgmine ja nii üle 160 korra järjest. Jah, on tõesti hullult nüri toimetamine aga torn sai täna omad "leetrid" täiega kätte. Samas midagi mõistlikumat ei ole veel välja suudetud mõelda.
Eriline kaif oli siis, kui kere peal oli terve külg "leetritega"! kaetud ja tuli välja paar viga geomeetrias. Ja siis KÕIK mitusada poldipead maha, soomusplaatide jaotus uuesti paika ja otsast peale. Päris mitu hinnalist päeva läks täiega raisku. Aga vahel läheb ka nii, kuigi hetkel punnitan edasi - ehkki lootus õigeks ajaks valmis jõuda muutub järjest ebarealistlikumaks.
Samas on pisitasa soojemaks muutunud ilmad tekitanud perekonnas samuti kõiksuguseid nomaadlikke meeleolusid, nii et see vähendab veel üksjagu teoreetilise kvaliteetaja hulka. Igatahes punnitan nii kuis jaksan, kui seekord ei peaks jõudma, eks siis aasta pärast...
Tegelikult kisub juba nutuseks - täna kleepisin tornile üle 160 poldipea, no ei ole tegevus, mis kulgeks kiiresti ja lihtsalt. See tähendab kõigepealt tillukese nööbikese lahtilõikamist, mikroskoopilises koguses liimitilgake täpselt õigesse kohta ja siis seesama nööbike samasse kohta paigale. Seejärel järgmine ja nii üle 160 korra järjest. Jah, on tõesti hullult nüri toimetamine aga torn sai täna omad "leetrid" täiega kätte. Samas midagi mõistlikumat ei ole veel välja suudetud mõelda.
Eriline kaif oli siis, kui kere peal oli terve külg "leetritega"! kaetud ja tuli välja paar viga geomeetrias. Ja siis KÕIK mitusada poldipead maha, soomusplaatide jaotus uuesti paika ja otsast peale. Päris mitu hinnalist päeva läks täiega raisku. Aga vahel läheb ka nii, kuigi hetkel punnitan edasi - ehkki lootus õigeks ajaks valmis jõuda muutub järjest ebarealistlikumaks.
Samas on pisitasa soojemaks muutunud ilmad tekitanud perekonnas samuti kõiksuguseid nomaadlikke meeleolusid, nii et see vähendab veel üksjagu teoreetilise kvaliteetaja hulka. Igatahes punnitan nii kuis jaksan, kui seekord ei peaks jõudma, eks siis aasta pärast...
Re: Arsenal Crossley
Uudiseid? Pilte?
Re: Arsenal Crossley
Tervitus üle pika aja!
Uudiseid ei olnud päris palju aega. Kohe mitte mingisuguseid. No ei liikunud mõte õiges suunas. Võtsin siis vahepeal aja maha ja tegin vahepeal valmis sellise nostalgiahõngulise massina nagu seda on Moskvitš 400. ICM pakub siukest (küll 401 varianti) „õiges“ mõõtkavas. No ja tegingi ära – nostalgia värk – umbkaudu taolisega sai palju aastaid tagasi alustatud rooli keeramist. Aga kuna tegu siiski militaarfoorumiga, siis siia vist ei kõlba pilte üles panema hakata – tegelikult pole ma neid veel teinudki..
Aga nüüd siis asja juurde: Arsenali soomusauto on nüüdseks poltidega üle külvatud, suur osa detaile on peale mitmekordseid ümber- ja uuestitegemisi samuti oma kohale jõudnud. Kõige keerulisemad detailid on valmistamise mõttes tavaliselt alati kõiksugused jahutusribid ja neid on antud masinal neli, õnneks küll kõik ühesugused,aga siiski. Krt, päris raske on korralikku välimust saada. Tubli tükk mõttetööd võttis, enne kui lõpuks materjali kallale asusin – metallist valmistamine tundus alguses suht ahvatlev, aga pärastpoole lõppes kogu afäär siiski Evergreeni plastiku kallal nohistamisega.
Selge lugu, et niisama näpu vahel neid ribisid (0,25x1,3x 10mm) ühtlaselt ja korralikult paika ei pane, niisiis konduktor – ja jälle, et kuidas ja millest? Äkki freesiks? – Itaallasele freesisin – aga hullult töömahukas oli ikkagi, sunnik. Seekord kleepisin kokku, niisugune tuli:
Ja sellised need ribid siis on, konduktorist välja võetud ja ootavad paigaldamist:
Aga jah, kuna Evergreenil sobiva laiusega stüreeni ei ole – valida on kas 1mm või 1,5 mm – kuid mul on kuri plaan parempoolne kapoti külg avatuks jätta, siis peab ka sisekülg suht esinduslik välja nägema. Seega tuli kõigepealt lahendada 1,5 mm laiuse stüreeni riba mõõtu lõikamise küsimus – peale mitmeid katsetusi (ikka tahaks lihtsamalt ja kohe) saigi asi ühele poole, tuli spets lisa Proxxonile külge aretada:
Ja selline näeb hetkel välja Arsenali soomuk ise:
Ning sellised paistavad ribid suuremas plaanis, kapoti küljel on veel puudu poldid, käepidemed ja muu mudru, aga mingi ettekujutuse juba saab:
Siin on ribid teiselt poolt vaadatuna – valgus paistab isegi läbi, nii et jäävadki ilmselt sellisesse konditsiooni:
Tänan vaatamast, järgmise korrani.
Uudiseid ei olnud päris palju aega. Kohe mitte mingisuguseid. No ei liikunud mõte õiges suunas. Võtsin siis vahepeal aja maha ja tegin vahepeal valmis sellise nostalgiahõngulise massina nagu seda on Moskvitš 400. ICM pakub siukest (küll 401 varianti) „õiges“ mõõtkavas. No ja tegingi ära – nostalgia värk – umbkaudu taolisega sai palju aastaid tagasi alustatud rooli keeramist. Aga kuna tegu siiski militaarfoorumiga, siis siia vist ei kõlba pilte üles panema hakata – tegelikult pole ma neid veel teinudki..
Aga nüüd siis asja juurde: Arsenali soomusauto on nüüdseks poltidega üle külvatud, suur osa detaile on peale mitmekordseid ümber- ja uuestitegemisi samuti oma kohale jõudnud. Kõige keerulisemad detailid on valmistamise mõttes tavaliselt alati kõiksugused jahutusribid ja neid on antud masinal neli, õnneks küll kõik ühesugused,aga siiski. Krt, päris raske on korralikku välimust saada. Tubli tükk mõttetööd võttis, enne kui lõpuks materjali kallale asusin – metallist valmistamine tundus alguses suht ahvatlev, aga pärastpoole lõppes kogu afäär siiski Evergreeni plastiku kallal nohistamisega.
Selge lugu, et niisama näpu vahel neid ribisid (0,25x1,3x 10mm) ühtlaselt ja korralikult paika ei pane, niisiis konduktor – ja jälle, et kuidas ja millest? Äkki freesiks? – Itaallasele freesisin – aga hullult töömahukas oli ikkagi, sunnik. Seekord kleepisin kokku, niisugune tuli:
Ja sellised need ribid siis on, konduktorist välja võetud ja ootavad paigaldamist:
Aga jah, kuna Evergreenil sobiva laiusega stüreeni ei ole – valida on kas 1mm või 1,5 mm – kuid mul on kuri plaan parempoolne kapoti külg avatuks jätta, siis peab ka sisekülg suht esinduslik välja nägema. Seega tuli kõigepealt lahendada 1,5 mm laiuse stüreeni riba mõõtu lõikamise küsimus – peale mitmeid katsetusi (ikka tahaks lihtsamalt ja kohe) saigi asi ühele poole, tuli spets lisa Proxxonile külge aretada:
Ja selline näeb hetkel välja Arsenali soomuk ise:
Ning sellised paistavad ribid suuremas plaanis, kapoti küljel on veel puudu poldid, käepidemed ja muu mudru, aga mingi ettekujutuse juba saab:
Siin on ribid teiselt poolt vaadatuna – valgus paistab isegi läbi, nii et jäävadki ilmselt sellisesse konditsiooni:
Tänan vaatamast, järgmise korrani.
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Re: Arsenal Crossley
Esimese hooga vaatasin et fossiil on endale cad-i arvutisse installinud ja tõmbab nüüd kõiki 3D pildiga haneks..
Uskumatu needihunnik on ikka küll ja nad on kõik küljes !
Uskumatu needihunnik on ikka küll ja nad on kõik küljes !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist