Nõrganärvilistele mittesoovitav teema
Postitatud: 21 Dets, 2014 17:13
Selline lugu juhtus, et venna süül nakatusin taaskord pisikuga, mille tüvi M5F1 (Mudel5Figuur1) siinse rahva soontes samuti ringlemas näib. Mõnel raskemal kujul, teisel kergemal. Mõtlesin, et ei hakka eelmänguga pikalt toimetama ja asun kohe asja kallale. Ehk siis soetasin omale German Panther Type G early version tanki ja selle juurde veel German Tiger I early production version riista. Pantriga on asi pika peale sinnamaani jõudnud, et eile susistasin elus esimest korda aerograafiga baasvärvi peale ja kui olen siit-sealt natuke järgi aidanud, hakkab kamo oma teekonda eluka seljale leidma.
Värvidena lähevad kasutusele Tamiya vesivärvid, mis näisid väga asjalikud kasutada. Ennemuiste sai Revelli ja Humbroli emailidega mässatud ja Model Masteri omadega samuti. Tamiya vesikad aga meeldivad praegu kõige rohkem. Kuna minu näol on tegu siiski mudelistiga, kel kõrvatagused tilguvad, loodan mõistvat suhtumist, kui ei aja alati just kõige loogilisemat juttu. Igasugune õpetlik kriitika on 24/7 teretulnud!
Olen internetist tundide viisi lugenud erinevate kuivpintselduste ja muu kohta ja loodan jõudumööda kõige sellega hakkama saada ja ma ei kahtle, et saangi hea tulemuse lõpuks kätte. Mis ma siin tegelikult ikka nii pikka introt teile räägin. Asume asja juurde.
Panzerkampfwagen V Panther
Hetkeseisuga siis baasvärviga üle sussutatud. Torniluugid mõlemad hetkel lahti ja mootoriluuk samuti. Viimane sel lihtsal põhjusel, et mul on mootor ka olemas ja ei tea veel täpselt, kuidas ma seda ekspluateerin. Kindel on see, et dioraami peal hakkab pantripoiss silda ületama, ent ühel heal hetkel läheb rikki, mispeale mehed seda parandama hakkavad. Isegi kui ei kõla kõige tõenäolisema stsenaariumiga, mis võiks sõjakäigul ette tulla, teen ma ometi niiviisi! Need Panther tankid polnud nii kui nii kõige töökindlamad riistapuud oma nigelate vedrustuste ja asjadega.
Lindid on hetkel vedava hammasratta tagant natuke õhus veel. Natuke liiga palju isegi. Piltidel on muidugi palju momente, kus lint veohammasrattale järgnevale rattale ei lange, kuigi minu omal on vist siiski liiga pikalt õhus. See asi ära muuta ei ole nii suur töö, et praegu selle peale mõelda. Kui oskate soovitada, kas lint jätta nii või peaks pigem kohe langema, andke julgelt märku. Ise ei mõtle ju alati õigesti.
Paar maailma parima kvaliteediga pilti ka. Kuigi midagi veel eriti jäädvustamistväärt ei ole, paluti teises teemas pilte, ja seda peate te saama!
Paar Helmutit ka nii naljaviluks.
Vaatan ja imestan, kuidas ma oskan alati udupilte teha. Üheksakümnendatel oleks selle skilliga väikeste plikade pärast miljonäriks saanud.
Tiiger on veel karbis restide küljes ja hakkan ehitama, hakkan ka pildistama.
Mina tänan!
Värvidena lähevad kasutusele Tamiya vesivärvid, mis näisid väga asjalikud kasutada. Ennemuiste sai Revelli ja Humbroli emailidega mässatud ja Model Masteri omadega samuti. Tamiya vesikad aga meeldivad praegu kõige rohkem. Kuna minu näol on tegu siiski mudelistiga, kel kõrvatagused tilguvad, loodan mõistvat suhtumist, kui ei aja alati just kõige loogilisemat juttu. Igasugune õpetlik kriitika on 24/7 teretulnud!
Olen internetist tundide viisi lugenud erinevate kuivpintselduste ja muu kohta ja loodan jõudumööda kõige sellega hakkama saada ja ma ei kahtle, et saangi hea tulemuse lõpuks kätte. Mis ma siin tegelikult ikka nii pikka introt teile räägin. Asume asja juurde.
Panzerkampfwagen V Panther
Hetkeseisuga siis baasvärviga üle sussutatud. Torniluugid mõlemad hetkel lahti ja mootoriluuk samuti. Viimane sel lihtsal põhjusel, et mul on mootor ka olemas ja ei tea veel täpselt, kuidas ma seda ekspluateerin. Kindel on see, et dioraami peal hakkab pantripoiss silda ületama, ent ühel heal hetkel läheb rikki, mispeale mehed seda parandama hakkavad. Isegi kui ei kõla kõige tõenäolisema stsenaariumiga, mis võiks sõjakäigul ette tulla, teen ma ometi niiviisi! Need Panther tankid polnud nii kui nii kõige töökindlamad riistapuud oma nigelate vedrustuste ja asjadega.
Lindid on hetkel vedava hammasratta tagant natuke õhus veel. Natuke liiga palju isegi. Piltidel on muidugi palju momente, kus lint veohammasrattale järgnevale rattale ei lange, kuigi minu omal on vist siiski liiga pikalt õhus. See asi ära muuta ei ole nii suur töö, et praegu selle peale mõelda. Kui oskate soovitada, kas lint jätta nii või peaks pigem kohe langema, andke julgelt märku. Ise ei mõtle ju alati õigesti.
Paar maailma parima kvaliteediga pilti ka. Kuigi midagi veel eriti jäädvustamistväärt ei ole, paluti teises teemas pilte, ja seda peate te saama!
Paar Helmutit ka nii naljaviluks.
Vaatan ja imestan, kuidas ma oskan alati udupilte teha. Üheksakümnendatel oleks selle skilliga väikeste plikade pärast miljonäriks saanud.
Tiiger on veel karbis restide küljes ja hakkan ehitama, hakkan ka pildistama.
Mina tänan!