Re: Trumpeter AT-T
Postitatud: 29 Aug, 2018 20:31
Toimetan vaikselt edasi. Vaiksemalt, kui tahaks, sest oleks kena kabiiniga ühele poole saada, aga ei saa maskimist kuidagi lõpetatud. Klaasid panin kõik kenasti ette, olid teised ... no ütleme, et keskpärased. Aga see Tamiya teibiga katmine võtab üksjagu aega. Mulle tundub juba, et lenduritel on vist lihtsam kaksikkumerale kuplile maske peale lõigata, kui sellisele kabiinile. Mask peab olema täpselt randini ja "kohapeal" lõikamisest midagi head välja ei tule. Aga võimalik, et ma lihtsalt ei oska.
No aitab, kaua ma ikka kiunun, et koba olen, vaatame siis vahelduseks veduki tagumist otsa. See tundub esimese hooga täitsa kobe, aga lähemalt vaadates on siin kah paras jama, nojah, aga pildid.. no tuli jälle karopka.ru lehelt sikutatut nülgida:
Täpselt selline (detailide mõttes) tuleb taguots kui otse karbist kokku kleepida. Trumpi poisid on siin kõik selle värgi kõrgelt üle lasknud. Veotiisel on tehtud nii, et see tuleb lihtsalt tonksti vastavasse pesasse liimida ja voila! Õnn ja rõõm jõudsidki meite õuele. Lausa käsikäes. Tegelikult on tiisel mõlemale poole 45 kraadi pööratav ja klapatsiga fikseeritav. Lisaks saab seda 220 mm "pikemaks venitada". No ma ei ootagi, et kogu see dünaamika peaks mudeli juures täpselt samasugune olema (kuigi unistada ju võiks.. ) Aga veel vingumist - vintsi tross jääb otse karbist kleepimise korral trossi väljaandmise mehhanismist jäigalt välja ulatuma,, õigemini paistab ainult trossi otsas olev kouss, mis peaks veidi suurem ja kobakam olema. Päris masinal trossi nii sisse tõmmata ei saagi (muidugi, kui masin korras on), see kouss peab "maaliliselt" rippuma hoopis spets kronsa otsas. Või siis ükskõik kus mujal, aga mitte nii, nagu ülalpool oleval pildil.
Aga kuna päris masinal on veotiisli värk eraldi plokina masina keresse keevitatud, siis seda oleks võinud imiteerida küll. No ma kõike seda ümber ehitada ei viitsinud, tegin lihtsalt veidi kosmeetikat. Üks lahjavõitu pilt on protsessist säilinud:
Siin on näha, et üritasin selle õnnetu tiisli jaoks vähemalt alumise tugiliigendi valmis nikerdada, vahepealseid pilte ei ole.
Aga siis lisasin veidi detaile juurde, see on veidi kehva nurga alt pilt, aga hädapärast on näha, et kaks astmelaua moodi fotoetsist juppi on omale kohale fikseeritud. Siledad mis kole, või hoopis ilusad? Sellised kenad asjad on etsi lehel kaasas, painuta valmis ja tee kuulus žest - tehtud! Aga tegelikult olid need painutatud rihveldatud plekist. No ei saanud enne rahu, kui käisin kaasfoorumlase Vaoinas-e juures kätt väristamas ja saingi:
Originaalis käib kuhugi Tiigri külge, aga rihveldus on viimase peal, täpselt selline, nagu peab. Lõikasin siis käte värinal õige suurusega tükid välja ja painutasin ära, edasi jäi veel need paika liimida, selline siis jäi, loodan et suure vaeva nägemine on tulemust väärt:
Siin on näha ka seaduslik koht, kus see kouss koos trossiga rippuma peab. Kousi lõikasin lahti ja ajasin talle veidi "volüümi juurde". Ja selle trossi väljaandmise mehhanismi tegin veidi lühemaks ja pööratavaks samuti. Aga rohkem sellesse kohta panustada ei viitsi (vist?), aitab küll.
Järgmise korrani.
No aitab, kaua ma ikka kiunun, et koba olen, vaatame siis vahelduseks veduki tagumist otsa. See tundub esimese hooga täitsa kobe, aga lähemalt vaadates on siin kah paras jama, nojah, aga pildid.. no tuli jälle karopka.ru lehelt sikutatut nülgida:
Täpselt selline (detailide mõttes) tuleb taguots kui otse karbist kokku kleepida. Trumpi poisid on siin kõik selle värgi kõrgelt üle lasknud. Veotiisel on tehtud nii, et see tuleb lihtsalt tonksti vastavasse pesasse liimida ja voila! Õnn ja rõõm jõudsidki meite õuele. Lausa käsikäes. Tegelikult on tiisel mõlemale poole 45 kraadi pööratav ja klapatsiga fikseeritav. Lisaks saab seda 220 mm "pikemaks venitada". No ma ei ootagi, et kogu see dünaamika peaks mudeli juures täpselt samasugune olema (kuigi unistada ju võiks.. ) Aga veel vingumist - vintsi tross jääb otse karbist kleepimise korral trossi väljaandmise mehhanismist jäigalt välja ulatuma,, õigemini paistab ainult trossi otsas olev kouss, mis peaks veidi suurem ja kobakam olema. Päris masinal trossi nii sisse tõmmata ei saagi (muidugi, kui masin korras on), see kouss peab "maaliliselt" rippuma hoopis spets kronsa otsas. Või siis ükskõik kus mujal, aga mitte nii, nagu ülalpool oleval pildil.
Aga kuna päris masinal on veotiisli värk eraldi plokina masina keresse keevitatud, siis seda oleks võinud imiteerida küll. No ma kõike seda ümber ehitada ei viitsinud, tegin lihtsalt veidi kosmeetikat. Üks lahjavõitu pilt on protsessist säilinud:
Siin on näha, et üritasin selle õnnetu tiisli jaoks vähemalt alumise tugiliigendi valmis nikerdada, vahepealseid pilte ei ole.
Aga siis lisasin veidi detaile juurde, see on veidi kehva nurga alt pilt, aga hädapärast on näha, et kaks astmelaua moodi fotoetsist juppi on omale kohale fikseeritud. Siledad mis kole, või hoopis ilusad? Sellised kenad asjad on etsi lehel kaasas, painuta valmis ja tee kuulus žest - tehtud! Aga tegelikult olid need painutatud rihveldatud plekist. No ei saanud enne rahu, kui käisin kaasfoorumlase Vaoinas-e juures kätt väristamas ja saingi:
Originaalis käib kuhugi Tiigri külge, aga rihveldus on viimase peal, täpselt selline, nagu peab. Lõikasin siis käte värinal õige suurusega tükid välja ja painutasin ära, edasi jäi veel need paika liimida, selline siis jäi, loodan et suure vaeva nägemine on tulemust väärt:
Siin on näha ka seaduslik koht, kus see kouss koos trossiga rippuma peab. Kousi lõikasin lahti ja ajasin talle veidi "volüümi juurde". Ja selle trossi väljaandmise mehhanismi tegin veidi lühemaks ja pööratavaks samuti. Aga rohkem sellesse kohta panustada ei viitsi (vist?), aitab küll.
Järgmise korrani.