Nummerdatud kivid
Pole ihusilmaga kuskil raudtee juures ega ka ajaloofotodel midagi sellist kunagi näinud.
Pöörangunumbri kohta on mõõt kosmiline, eestis sellist jaama naljalt ei leia peale ülemiste sõlme, kust võiks leida üle 200 pöörangu.
Kui teha panus kilomeetrimärgile, siis 262. kilomeeter eesti raudteel on kuskil Jõhvi kandis. Ja kilomeetrimärgid olid ka enne sõda sellised klassikalised, kaks plekktahvlit 90kraadise nurga all teineteise suhtes.
Pöörangunumbri kohta on mõõt kosmiline, eestis sellist jaama naljalt ei leia peale ülemiste sõlme, kust võiks leida üle 200 pöörangu.
Kui teha panus kilomeetrimärgile, siis 262. kilomeeter eesti raudteel on kuskil Jõhvi kandis. Ja kilomeetrimärgid olid ka enne sõda sellised klassikalised, kaks plekktahvlit 90kraadise nurga all teineteise suhtes.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Ilmselt kivitükid ei olnud korrapärase kuju/ristlõikega? "30 cm läbimõõduga" - ilmselt ei olnud ei versta ega pöörangu postid nii suure läbimõõduga. Kas verstapostidel oli numbri järel punkt? Kas numbrid on järjest/ 3-kohalised. Millised kirjad on majalähedastel verstapostidel. Kas betoonpostid olid üldse versta või km-postid. Kui mingid ametlikud postid , siis ei saanud neid niisama koju põrandatäiteks vedada, pidid olema kusagilt ülejäänud või väljavahetatud. Arnold lahmib küll mõnuga aga siis jääb vait ja ei vaevu selgitama rumalale mõtlevale pööblile asjade lihtsat enesestmõistetavat tõde
Tänud kõigile, kes on vastand ja minu kõva peaga kagueestlase kaitseks välja astund. igatahes tegin kividest pilte juurde ja ka seal lähedal asuvast vestapostist, mis nagu näha on kõvasti pihta saand sõja ajal. Saladus ikka minu arvates lahenduseta. Veel küsiks mis värvi olid sellised verstapostid. Plaanis on see esialgsetes värvides taastada. Säilind on musta , sinist, valget...
Soobeli jutt on raudtee kohta sada prossa õige.Võru jaam asubSoobel kirjutas:Pole ihusilmaga kuskil raudtee juures ega ka ajaloofotodel midagi sellist kunagi näinud.
Pöörangunumbri kohta on mõõt kosmiline, eestis sellist jaama naljalt ei leia peale ülemiste sõlme, kust võiks leida üle 200 pöörangu.
Kui teha panus kilomeetrimärgile, siis 262. kilomeeter eesti raudteel on kuskil Jõhvi kandis. Ja kilomeetrimärgid olid ka enne sõda sellised klassikalised, kaks plekktahvlit 90kraadise nurga all teineteise suhtes.
km 570 ja näiteks järgmine Nõnova peatus km577
-
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 14 Veebr, 2005 13:23
- Kontakt:
Äkki hoopis lasi külamees kivimurrus omale kivipõranda teha ja töömehed sobitasid nad kivimurrus kokku ja nummerdasid ära, et külamehel kodus pärast kergem oleks puzzlet kokku laduda?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Ehk mingid kaalukivid? Tahaks õelda, et vanasti pandi laeva trümmi lasti stabiliseerimiseks kive. Kuid asukoht vast välistab selle...
* Otsin pilte ja infot Aegna merekindluses teeninutest, eriti aastatest 1930-34 *
* Meie peaülesanne olgu peatada eestlaste väljasuremine. Ukrainlased ei sure välja ka siis, kui nad kotavad (enamasti venelastega asustatud) Ida-Ukraina ja Krimmi! *
* Meie peaülesanne olgu peatada eestlaste väljasuremine. Ukrainlased ei sure välja ka siis, kui nad kotavad (enamasti venelastega asustatud) Ida-Ukraina ja Krimmi! *
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist