1. leht 1-st

Tuvastamiseks osa mootorist ja raudratas.

Postitatud: 24 Veebr, 2014 21:35
Postitas margus1
Mootorist head pilti teha raske - oli puujuure ja tüve vahel kokku kasvanud ja tugevasti deformeerunud.
Oskab keegi pakkuda kelle-mille oma? Mingeid kirju silma ei jäänud.
Ratta leiukoha lähedalt tulid mõni aeg tagasi välja paar T34 lindikilpi.Kas võib ka ratas samalt masinalt olla?
Kummilt leidsin markeeringu 515x132.

Re: Tuvastamiseks osa mootorist ja raudratas.

Postitatud: 24 Veebr, 2014 22:13
Postitas EOD
Õhkjahutusega lennukimootori silindripea see on. Tõenäoliselt täht- ehk radiaalmootori oma.
Aga tüüpi hetkel pakkuda ei julge. Vast enimlevinud:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_801
http://en.wikipedia.org/wiki/File:ASh-82_Kbely.JPG
Võib olla ka midagi vähemlevinut. Mingi markeering on kuskil kindlasti, mis edasi aitab.

Re: Tuvastamiseks osa mootorist ja raudratas.

Postitatud: 24 Veebr, 2014 23:04
Postitas nemps
Ei viitsi praegu googeldada et läbimõõtu ja poldiauke täpsustada aga peale vaadates pakun et ratas SU-76

Re: Tuvastamiseks osa mootorist ja raudratas.

Postitatud: 25 Veebr, 2014 22:29
Postitas margus1
Tänan abi eest.Lähipäevil võtan puhastamise käsile-ehk tuleb mingi kiri välja.

Re: Tuvastamiseks osa mootorist ja raudratas.

Postitatud: 25 Veebr, 2014 22:48
Postitas EOD
Üks süüteküünal on veel sees, sel on kindlasti markeeringud. Vene lennukimootori küünlaid, mil kolm külgelektroodi, pole näinud. Kahe ja neljaga ainult. :scratch:
Väljakeeramiseks kuumuta küünla ümbrust, muidu seda ilmselt kätte ei saa.

Re: Tuvastamiseks osa mootorist ja raudratas.

Postitatud: 26 Veebr, 2014 22:16
Postitas Kõrvaltvaataja
Sõja-aegsel AS82FN on küll kolme külgelektroodiga süüteküünlad.Kaks küünalt ja üks pihusti silindri kohta.Mitme lagunenud mootori juures nähtud.Igale peale on ka peale löödud mootori number.See algab numbritega 82.Antud peal paistab see koht olema murdunud.

Re: Tuvastamiseks osa mootorist ja raudratas.

Postitatud: 26 Veebr, 2014 23:27
Postitas EOD
No kui nähtud, järelikult oli ka kolme külgelektroodiga.
AŠ-82 jooniseid pole, kuid selle eelkäija, M25 remondijuhendist paar pilti. Ehk on kasu.

Re: Tuvastamiseks osa mootorist ja raudratas.

Postitatud: 27 Veebr, 2014 17:00
Postitas margus1
Peale pesu ja harjamist õnnestus leida mõned markeeringud.Üks number on päris pikk,aga kas ka täielik?
Küünalt ei hakkand välja õngitsema,tundub väga nutuses seisus olevat.Igaks juhuks lisan pildi - ehk aitab seegi.
Kas oleks ehk veel mingeid mõõte vaja?

Re: Tuvastamiseks osa mootorist ja raudratas.

Postitatud: 06 Mär, 2014 17:07
Postitas Kõrvaltvaataja
Mootori number on nendel silindripeadel sisse löödud, mitte valatud numbritena. See koht, kus sellel kaanel sisselöödud number peaks asuma, on kahjuks eraldunud kaane küljest. Võin kunagi pildi teha. Aga et küünlaid ilu ka kolme elektroodiga, siis üks pilt ka minu poolt:

Pilt

Ikkagi julgeks pakkuda, et tegemist Eestis enamlevinud LA-5FN mootoriga AŽ82FN.