Kohati on probleemiks liiga järsud kurvid - seda siiski enamasti endise kitsarööpmelise selga ehitatud edelaraudtee võrgustikus.
Muidu on põhimiseks probleemiks automaatblokeeringu valgusfooride ja muude signaalmärkide kaugused, mis jäävad 160km/h pidurdusmaale alla. Ei tea, kuidas asi lahendatakse, valgusfoore nihutamata peaks olema võimalik tee 160 peale teha nii, et lisada valgusfooridele veel ka kollane+roheline tuli, nagu see on lahendatud Pääsküla liinil, kus fooride vahekaugused ongi alla pidurdusmaa. Ehk et kui praegu tuleb pidurdamisega tegelema hakata kollast tuld nähes, siis selle süsteemi juures kollarohelist nähes. Ja ongi pidurdusmaa ühe blokkpiirkonna jagu pikem ja saab 160 pealt enne punast pidama.
Raudtee rööpad-liiprid kannataks juba praegu probleemideta selle 160 välja. Aga probleemiks on jah külavahe ülesõidud ja vaid poole teeni ehk üle ühe suunavööndi ulatuvad tõkkepuud. Läänes ulatuvat nad teepeenrast teepeenrani.
Kuskilt olen kuulnud, et kogu tee ulatuses olevad metsloomaaiad ja ainult mitmetasandilised ristumised olla nõutud 160 suuremate kiiruste juures.
Raudteepatareide, soomusrongide ja raudtee võimalused Eestis
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Re: Raudteepatareide, soomusrongide ja raudtee võimalused Ee
Kisub küll veidi OT-ks aga vast pakub huvi- pilte ja veidi juttu venelaste soomustatud raudteeplatvormid tänasel päeval.
http://badnews.org.ru/news/bronepoezda_ ... -03-31-331
http://badnews.org.ru/news/bronepoezda_ ... -03-31-331
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Raudteepatareide, soomusrongide ja raudtee võimalused Ee
Vene armee pidi nad 2015. aastaks käigust maha võtma. Peapõhjuseks olla see, et rongi teekond on üsna kindlalt ettemääratud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist