Helikopterid
-
- Liige
- Postitusi: 156
- Liitunud: 06 Jaan, 2006 20:59
- Kontakt:
Esmalt riigiisadele 15miljardiline kiirtee, siis hakkame vaatama, mida õhuväele, politseile... ja ka tuletõrjele, kui see selleks ajaks veel säilinud on.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
-
- Liige
- Postitusi: 156
- Liitunud: 06 Jaan, 2006 20:59
- Kontakt:
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1113
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
Korralikest kopteritest on vahel rohkem kasu kui kiirteest. Võta või praegune metsapõleng Kõrvemaa piiril. Robinsoniga võid seal ainult vaatluslende teha aga Mi-ga saad ka kustutada. Nagu ma aru saan on praegu ainus kasutuskõlblik päästekopter seal töös ja kui kusagil teine samasuur põleng tekib või merel õnnestus juhtub, siis millega me sinna lendame? Eesti sugusel riigil peaks universaalseid päästetöödeks sobivaid koptereid ikka mitu olema.
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
...kurat, kui sellise lapsiku möla saaks kuidagi ära elimineerida, oleks täitsa asjalik foorum.Rebasepoeg kirjutas:See on hea jutt küll, aga püüa seda nüüd seletada Eesti poliitikutele, et rohkem maksta pappi parema asja eest. Teate ju küll miks me ei ole kunagi saanud korraliku tehnikat.
Ja sina, REBASEPOJU, mille põrgu pärast sa arvad, et sul on õigus siin onude jutu vahele oma totter-lapsikuid kilde toppida?? ...a la kõik on vaenlased ja lollid, vaid alaealine rebaseroju teab, kuidas Eestit päästa kurjast?
Lapsed peaks ikka omas elemendis püsima. Nagu tšetšeenidel - kui mehed kogunevad maailma asju arutama, seisavad poisslapsed seina ääres, kuulavad pealt ja koguvad tarkust, teenindavad ka kui vaja... Mitte ei mölise vahele nagu võrdsed...
Tao endale pähe, REBASEPOJU, sa oled veel MITTE KEEGI Eesti asjadele hinnanguid andma... Loe, mõtle - ja arene ühesõnaga!
-
- Uudistaja
- Postitusi: 29
- Liitunud: 20 Juun, 2005 12:33
Ligi plaan ühendada lennusalk ja õhuvägi, tooks ka need helikopterid automaatselt õhuväkke: http://www.postimees.ee/190706/esileht/ ... 9897.php?r
-
- Liige
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 12 Juun, 2005 18:33
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40155
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Kõige muu jama kõrval kipun seda ühtse lennusalga mõtet täiesti pooldama. Praegu on meil kaks poolkõva asja ja normaalselt ei toimi kumbki. Samas nõuavad topelt struktuurid ka rohkem raha, sest vaja on ülal pidada topelt meeskondi, tehnikuid jne jne jne, samal ajal on päris uute asjade ostmiseks meile kopterikasutuse intensiivsus naeruväärselt madal. Et ühe edukaks end pidava riigi piirivalve ja pääste põhineb ühel ainsal 40 aastat vanal Vene kopteril, on ka natuke naljakas. Samas piloodid nendesse struktuuridesse tööle ei tule, sest lennundusettevõtted maksavad kordades rohkem palka.
Teine asi, mille poolt kätt tõstaks on Ligi ütlus, et ei maksa nüüd igale lollusele külge kirjutada "riigikaitse", et selle kraapida sellest piskust 2%-st riigikaitsekuludest.
Sama seis umbes ka laevadega, tuleb välja, et Eestil on piisavalt raha pidada üleval kolme alternatiivset laevastikku koos sadamate, infrastuktuuri, kolmekordse personaliga jne.
Borja võiks ka vaiksemaks võtta.
Teine asi, mille poolt kätt tõstaks on Ligi ütlus, et ei maksa nüüd igale lollusele külge kirjutada "riigikaitse", et selle kraapida sellest piskust 2%-st riigikaitsekuludest.
Sama seis umbes ka laevadega, tuleb välja, et Eestil on piisavalt raha pidada üleval kolme alternatiivset laevastikku koos sadamate, infrastuktuuri, kolmekordse personaliga jne.
Borja võiks ka vaiksemaks võtta.
-
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 14 Veebr, 2005 13:23
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 198
- Liitunud: 24 Veebr, 2005 18:27
- Asukoht: Metsakooli tee9, Tallinn
- Kontakt:
Piirivalvel ja Kaitseväel on taiesti erinevad ülesanded ja sellest tingitud ka
erinev väljaõpe. Omaaegne Eesti Vabariik peale Vabadussõda lootis ka
sõjaväega piiri valvata, aga praktikas see korralikult ei toiminud ja
mõned aastad hiljem loodi ikkagi eraldiseisev piirivalve. Ei tea ühtrgi
arenenud riiki, kus oleks kaitsevägi ka piirivalve rollis.
Ja armee lahingukopter piirivalve ülesandeid täitma hoopiski ei sobi, ei
tehniliselt varustuselt ega meeskoona väljaõppelt.
Teine maailmasõda näitas,et merelennuväe puudumine teljeriikidel oli
neile suureks puuduseks meresõjas ja armee õhujõud ei olnud võimelised
efektiivselt tegutsema meresõjas.
erinev väljaõpe. Omaaegne Eesti Vabariik peale Vabadussõda lootis ka
sõjaväega piiri valvata, aga praktikas see korralikult ei toiminud ja
mõned aastad hiljem loodi ikkagi eraldiseisev piirivalve. Ei tea ühtrgi
arenenud riiki, kus oleks kaitsevägi ka piirivalve rollis.
Ja armee lahingukopter piirivalve ülesandeid täitma hoopiski ei sobi, ei
tehniliselt varustuselt ega meeskoona väljaõppelt.
Teine maailmasõda näitas,et merelennuväe puudumine teljeriikidel oli
neile suureks puuduseks meresõjas ja armee õhujõud ei olnud võimelised
efektiivselt tegutsema meresõjas.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40155
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
SAR ülesanded, inimeste/haigete transport ning metsatulekahjude kustutamine käib küll ühtemoodi, kas selleks on piirivalve, õhuväe või kellegi kolmanda kopter.
Praegu
a) peetakse üleval paraleelset (topelt) lendavat koosseisu ja tehnikuid, kellele konkurentsivõimelist palka maksta ei suudeta (st häid piloote varsti ei ole). Kuigi paremaks peetakse iga ametkonna jaoks eraldi käte laiutamist ja palgatõusu nõudmist. Seda nt sellise pisiasjade pärast, kus puudub adekvaatne ametkondade vaheline infovahetus ja ühine raadioside (mida näitas Pärnu uputus hiljuti).
b) masinaid hoitakse Tallinna lennuväljal, makstes ilmselt selle eest lennuväljatasusid (lennujuhtmine, plats jne), samal ajal Ämari aerodroom seisab jõude, kus samad struktuurid olemas ja kellel on tegemist selgelt liiga väe
c) mõlema käsutuses olevad masinad (kui need 4 Robinsoni välja arvata) on naerukoht. Samas Mi-8-ga võrdse võimekusega kopter maksab suurusjärgus 20 miljonit USD - seda raha pole kummalgi, kui sündmusi vaadata (katse lennumasinaid ühendada, kopteri hange abirahade eest), kuid kahepeale ilmselt oleks.
Tegemist on IMO EV tüüpilise olukorraga, kus operatiivsuse ettekäändel peetakse ülal paraleelseid struktuure, mis on muidu iseloomulik vaid rikastele suurriikidele. Järgmine samm oleks osta eraldi hävitajad nii lennusalgale kui õhuväele.
Õhupiiri valvamist teeb nagunii juba õhuvägi, peaks ju ka piirivalve ülesanne olema?
Nõuka-ajal oli selline seis, kus nt lennuvägesid oli lausa viis - Aviatsia PVO, VVS, Aviatsia Flota, Armeiskaja aviatsia ja Aviatsia voisk PO (piirivalve). Lennukeid jätkus kõigile. Praegu muideks käimas PVO ja VVS ühinemine, Aviatsia Flota on vist kinnisvaraks juba muutunud.
Praegu
a) peetakse üleval paraleelset (topelt) lendavat koosseisu ja tehnikuid, kellele konkurentsivõimelist palka maksta ei suudeta (st häid piloote varsti ei ole). Kuigi paremaks peetakse iga ametkonna jaoks eraldi käte laiutamist ja palgatõusu nõudmist. Seda nt sellise pisiasjade pärast, kus puudub adekvaatne ametkondade vaheline infovahetus ja ühine raadioside (mida näitas Pärnu uputus hiljuti).
b) masinaid hoitakse Tallinna lennuväljal, makstes ilmselt selle eest lennuväljatasusid (lennujuhtmine, plats jne), samal ajal Ämari aerodroom seisab jõude, kus samad struktuurid olemas ja kellel on tegemist selgelt liiga väe
c) mõlema käsutuses olevad masinad (kui need 4 Robinsoni välja arvata) on naerukoht. Samas Mi-8-ga võrdse võimekusega kopter maksab suurusjärgus 20 miljonit USD - seda raha pole kummalgi, kui sündmusi vaadata (katse lennumasinaid ühendada, kopteri hange abirahade eest), kuid kahepeale ilmselt oleks.
Tegemist on IMO EV tüüpilise olukorraga, kus operatiivsuse ettekäändel peetakse ülal paraleelseid struktuure, mis on muidu iseloomulik vaid rikastele suurriikidele. Järgmine samm oleks osta eraldi hävitajad nii lennusalgale kui õhuväele.
Õhupiiri valvamist teeb nagunii juba õhuvägi, peaks ju ka piirivalve ülesanne olema?
Nõuka-ajal oli selline seis, kus nt lennuvägesid oli lausa viis - Aviatsia PVO, VVS, Aviatsia Flota, Armeiskaja aviatsia ja Aviatsia voisk PO (piirivalve). Lennukeid jätkus kõigile. Praegu muideks käimas PVO ja VVS ühinemine, Aviatsia Flota on vist kinnisvaraks juba muutunud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist