www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 22 Sept, 2020 8:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 70 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Väliraudtee
PostitusPostitatud: 26 Mär, 2015 0:38 
.


Viimati muutis kirsa710, 26 Juun, 2015 21:47, muudetud 1 kord kokku.

Üles
  
 
 Teema pealkiri: Re: Väliraudtee
PostitusPostitatud: 26 Mär, 2015 0:53 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr, 2005 13:20
Postitusi: 1728
Asukoht: Dorpat
Väidetavasti siin: http://xgis.maaamet.ee/xGIS/XGis?app_id ... 974&LANG=1

Ja ka see teema: http://militaar.net/phpBB2/viewtopic.ph ... w=previous

_________________
Kui on probleem, tõmba lõuga


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Väliraudtee
PostitusPostitatud: 26 Mär, 2015 15:38 
.


Viimati muutis kirsa710, 26 Juun, 2015 21:47, muudetud 1 kord kokku.

Üles
  
 
 Teema pealkiri: Re: Väliraudtee
PostitusPostitatud: 26 Mär, 2015 16:47 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Jaan, 2005 16:02
Postitusi: 3222
Asukoht: Tallinn
Aga miks te nii raudkindlalt väidate, et üldse tankitõrjekraaviga tegu on?
Variant on ka see, et (eriti soistes tingimustes) see hoopistükki laomajandusele sobiva kuiva pinnase loomiseks kaevatud on, või mida iganes. :-)

_________________
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)

Stellung halten und sterben!!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Väliraudtee
PostitusPostitatud: 26 Mär, 2015 19:15 
.


Viimati muutis kirsa710, 26 Juun, 2015 21:46, muudetud 1 kord kokku.

Üles
  
 
 Teema pealkiri: Re: Väliraudtee
PostitusPostitatud: 26 Mär, 2015 23:07 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Nov, 2005 17:56
Postitusi: 1074
Asukoht: tartu
Uurisin seda kraavi ise ka metsas ja tuleb tunnistada et tõenäoliselt on siiski tegu tankitõrje kraaviga.Seal on veel kraave kuid mitte ükski neist ei ole nii sügav ja nii järskude servadega kui see.Kraav lõppeb ühest otsast kõrgendikul lihtsalt järsult ära.Samuti ei ristu teiste kraavidega nagu tavaliselt kuivendus kraavid.Loomulikult oleks tore kui selline asi säiliks.Kogu see väliraudtee värk seal metsades on üks väga oma moodi asi mida rohkem meil kusagil ei näe.Palju on küll tänaseks hävinenud kuid säilinud veel on nii mõndagi mida tasuks ka tulevastele põlvedele säilitada.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Väliraudtee
PostitusPostitatud: 22 Apr, 2015 22:39 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Nov, 2005 17:56
Postitusi: 1074
Asukoht: tartu
Mälestustes on mainitud miskit agregaati mida veeti veduri järel,raudtee lõhkumiseks.Ilmselt siis midagi sellist.


Manused:
vedur3.jpg
vedur3.jpg [ 30.27 KB | Vaadatud 3603 korda ]
vedur2.jpg
vedur2.jpg [ 28.86 KB | Vaadatud 3603 korda ]
vedur.jpg
vedur.jpg [ 23.26 KB | Vaadatud 3603 korda ]
Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Väliraudtee
PostitusPostitatud: 23 Apr, 2015 10:03 
Eemal
Liige

Liitunud: 06 Okt, 2006 16:06
Postitusi: 359
Asukoht: Pullman, WA, USA
Saksa/German Schienenwolf/Schwellenplug; värvitahvel/color plate.


Manused:
Schienenwolf v1 (MilNet 1050px).jpg
Schienenwolf v1 (MilNet 1050px).jpg [ 163.04 KB | Vaadatud 3559 korda ]
Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Väliraudtee
PostitusPostitatud: 14 Juun, 2015 9:58 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Mär, 2004 18:36
Postitusi: 1016
Asukoht: Tallinn
113.julgestusrügemendi ohvitserilt mõned väliraudtee fotod:
http://www.kurland-kessel.de/feldpostbr ... ost18.html
ja 225.jv.diviisilt üks foto lisaks:
http://www.lexikon-der-wehrmacht.de/Gli ... /225ID.htm

_________________
www.taturin.com


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Väliraudtee
PostitusPostitatud: 02 Sept, 2020 22:31 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Mär, 2005 0:01
Postitusi: 1055
Asukoht: Vaivara
Kopeerin osaliselt info sellelt lehelt: https://www.forum-der-wehrmacht.de/inde ... /&pageNo=2

Feldbahn-Kompanie 615

Aufgestellt:
Als Heerestruppe im Wehrkreis XVII am 28. Oktober 1942 als Feldbahn-Betriebs-Kompanie 615 aufgestellt und am 17. Januar 1943 umbenannt in Feldbahn-Kompanie 615.[1]
(gemäß Befehl Chef Trspw. GenStdH. Az.43a 20 Pl.Abt.(Ia) 1. Staffel Nr. 04755/42 geh. vom 9.9.42)[1]

Unterstellung:
04. Oktober 1942 bis 31. Mai 1943 Kommandeur der Eisenbahn-Pioniere 16.[1]
01. Februar 1944 bis 01. März 1944 Kodeis Eisenbahn-Pionier-Regiment 4, A.O.K. 16.[1]
01. Juli bis 30. September 1944 unmittelbar Eisenbahn-Pionier-bataillon-Stab z.b.V. 9 (Armeeabteilung Narwa).[1]

Feldpostnummer:
48268.[3]

Einsatzgebiete:
01. Februar 1944 bis 01. März 1944 im Operationsgebiet A.O.K. 16. Die Kompanie hatte mit Stand 01.07.1944 im Ist 115 Hiwi, Soll nach KStN 115.[1]
Juni 1944 Leningrad, September 1944 Narwa.[2][3]
Januar 1945 Memel.[2][3]

Ersatztruppenteil:
Eisenbahn-Pionier-Ersatz und Ausbildungs-Bataillon 2 in Korneuburg im Wehrkreis XVII.[1]

Offiziere/Personal:
Kompaniechef: Hauptmann d.R. Walter Böhm 01. Juli bis 31. Dezember 1944.[1]
Kompanieführer i.V. Leutnant Grewe 01. Oktober bis 31. Dezember 1944.[1]
Leutnant Erwin Krzandalsky bis September 1944.[2]
Unteroffizier Erich Gasper bis Juni 1944.[2]
Obergefreiter Hermann Kirchhöfer bis Januar 1945.[2]
Obergefreiter Wilhelm Löwe bis September 1944.[2]
Soldat Bernhard Knop bis September 1944.[2]

Die Datumsangaben beziehen sich auf den Nachweis in den Quellen.

Quellen:
[1] Nara T78, T312
[2] DRK VBL
[3] FPÜ I, II, III
[4]


Feldbahn-Kompanie 617

Aufgestellt:
Als Heerestruppe im Wehrkreis XVII am 25. Oktober 1942 als Feldbahn-Betriebs-Kompanie 617 aufgestellt und am 17. Januar 1943 umbenannt in Feldbahn-Kompanie 617.[1]

Unterstellung:
15. September 1942 bis 31. Mai 1943 Kommandeur der Eisenbahn-Pioniere 18.[1]
Stand 01. Februar 1944 Kodeis I./Eisenbahn-Pionier-Regiment 4 beim A.O.K. 18.[1]
Stand 01. März 1944 Stab Eisenbahn-Bau-Bataillon 2 beim Kommandeur der Eisenbahn-Pionier-Brigade 3 (Heeresgruppe Nord).[1]
01. Juli bis 30. September 1944 Eisenbahn-Pionier-Bataillon-Stab z.b.V. 9 (Armeeabteilung Narwa).[1]

Feldpostnummer:
Ab Aufstellung: 48883.[3]

Einsatzgebiete:
Juli 1943 Riga(?).[1]
30. März 1944 Einsatz zur Fertigstellung der Feldbahnstrecke Athme - Ludwigsburg, Die Kompanie hatte mit Stand 01.07.1944 im Ist 81 Hiwi, Soll nach KStN 115.[1]

Ersatztruppenteil:
Eisenbahn-Pionier-Ersatz und Ausbildungs-Bataillon 2 in Korneuburg im Wehrkreis XVII.[1]

Offiziere/Personal:
Kompaniechef: Hauptmann d.R.z.V. Hermann Willenbrock 25. Oktober 1942 bis 05. Oktober 1943.[1]
Kompaniechef: Oberleutnant / Hauptmann d.R. Ludwig Hennicke 06. Oktober 1943 bis 31. Dezember 1944.[1]
Stabsgefreiter Karl Fath bis März 1945.[2]
Obergefreiter Hans Reinhardt bis März 1945.[2]
Obergefreiter Gustav Krüger bis November 1944.[2]
Gefreiter Kurt Breschei bis Juli 1943.[2]
Gefreiter Ludwig Behr bis März 1945.[2]
Soldat Leopold Rust ohne Angaben.[2]

Die Datumsangaben beziehen sich auf den Nachweis in den Quellen.

Quellen:
[1] Nara T78, T312
[2] DRK VBL
[3] FPÜ I, II, III
[4]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 70 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt