Lemet kirjutas:
Veel Su-57 avariist- piloodil polnud see esimene kord...
Tsiteeri:
Как стало известно редакции, для сидевшего за штурвалом лётчика-испытателя это уже не первое катапультирование из потерявшей управление боевой машины. В 2012-м году он был в составе экипажа упавшего под Комсомольском-на-Амуре Су-30, и обстоятельства этих двух происшествий по странному совпадению очень схожи. Су-30 упал 28 февраля 2012-го года в 130-ти километрах севернее Комсомольска-на-Амуре. При выполнении разгона до максимальной приборной скорости оторвалась фара подсветки при дозаправке в воздухе. Попав в воздухозаборник, эта деталь вызвала пожар правого двигателя. Оба пилота успешно катапультировались.Так что поздравления пилоту с третьим днём
Üldiselt näikse venelaste väided sellest, kuidas nende 4 gen lennukid lendavad ka ühe mootoriga, olevat natuke tuulest võetud.
Vähemalt aeglastel kiirustel ei näi see liigsuure veojõu asümmeetria tõttu õnnestuvat ja lõpeb stardis rattad püsti rajal või maandumisel hunnikus.
Eks sellest ka sangade tõmbamine taolisel juhul - katselennukit üritatakse üldiselt päästa kui vähegi võimalik, sest katsemasina purunemine kaotab ka niidiotsad vea parandamiseks tootmises. Seevastu näiteks F-18, millel on mootorid praktiliselt koos, lendab eriliste probleemidega ka ühe mootoriga (Soomes on vähemalt 1 juhtum olnud, kus lennuk tuli tervelt baasi tagasi peale ühe mootori lahkumist). Seevastu nt laiali asetatud mootoritega F-14'd on küllalt taolisel puhul alla sadanud.