Venemaa majandus ja sanktsioonid I

Kõik käimasolevast sõjast
Suletud
Kasutaja avatar
Otto K
Liige
Postitusi: 2364
Liitunud: 07 Juul, 2014 19:43
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Otto K »

Chupacabra kirjutas:Vene Keskpank võttis üle Otkrõtie panga. http://www.cbr.ru/press/PR/?file=290820 ... _54_35.htm
Siit võib tulla Venemaa ajaloo suurim pangakrahh.
Väidetavalt (ekspertide sõnul) peab Huilandia keskpank selle panga päästmiseks (esimeses etapis) trükkima juurde 800 miljardit rubla (ca 14 miljardit USD-d). Selline on selle panga (ja seotud struktuuride) päästmise hind. Koos juba sinna panka maetud KP rahadega küünib päästmise hind ca 1,2 triljoni rublani (ca 21 miljardit USD-d).
http://www.finanz.ru/novosti/aktsii/cb- ... 1002295852
По оценке Ващенко, для спасения банка придется "напечатать" рекордные 830 млрд рублей. А с учетом уже осуществленных вливаний в банк сумма может достигать 1,2 триллиона рублей.
Veel saame artiklist teada, et 20-24% Huilandia pankade poolt välja antud laenudest on kas täielikult võlgnevuses või siis suures viivituses. Laenuvõtjad on suurtes raskustes. Ning selliste laenude maht on ca 11 triljonit rubla (ligi 200 miljardit USD-d).
На данный момент от 20% до 24% всех выданных российскими банками кредитов либо в принципе не обслуживаются, либо платежи поступают с просрочкой, сообщило в июне международное рейтинговое агентство S&P. В денежном выражении эта потенциальная дыра в банковских балансах достигает 11 триллионов рублей.
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7208
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

Selle pangaga on see jama,et tegemist pole mingi nurgataguse kontoraga vaid suuruselt seitsmenda pangaga Venemaal.Vaatasin Venemaa Tsargradi ja selle ajakirjanik ütles,et Venemaal muud valikut ei ole,kui puuduolev raha ära trükkida ja selle kaudu pank riigistada ning seejärel proovida see kellelegi maha müüa.Nagu omal ajal tehti meie Tallinna Panga ja kogu selle Põhja-Eesti panga showga.
Mis mees seal väljendas,oli see,et Venemaal on vähe panku,kes ise tahaks seda panka endale liita.Vaid siis,kui saaks selleks riigi krediiti,see aga lisab veelgi trükitava raha hulka......mis võib suurendada inflatsooni riigis.
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19602
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas ruger »

Vene konsulaadis San Fransiscos, mis kinni pannakse, põletatakse hoolega dokumente, kuna USA on andnud hoiatuse, et hoone otsitakse läbi järgnevatel päevadel. Selline korstnast tulev suits äratas naabrite tähelepanu, kuna seal on ca 35-40 kraadi sooja niigi.
SAN FRANCISCO (AP) — Smoke seen pouring from chimney at Russian consulate in San Francisco after Trump administration orders its closure.
Pilt
https://twitter.com/beckydraper/status/ ... 3305431040
US security services to search Russian consulate in San Fransisco on Saturday – Moscow
https://twitter.com/RT_com/status/903691364122152962
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7208
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

Mulle tuleb seoses selle põletamisega meelde paralleel kunagisest Kuuba kriisist.
Kui olete näinud mängufilmi selle kohta,siis vast mäletate seda,kuidas presidendi nõunikud jalutasid NSVLiidu suursaatkonna poole,et seal pidada viimast kohtumist,mille tulemusteta lõppemine oleks viinud sõjani.Noh jalutavad siis seal ja Kevin Costneri mängitud nõunik ütleb teisele,vaata põletavad dokumente,suits on nii suur,et lausa kipub hinge matma.
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19602
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas ruger »

Väidetavalt kõik Venemaale konsulaadi sulgemise tõttu naasema pidavad diplomaadid ja muud tegelased otsivad advokaadibüroost abi, et jääda kohapeale :D :lol: :lol:
SF Bay Area migration attorneys report of all SF Russian consulate workers seek legal and semi-legal ways to stay.
https://twitter.com/lennutrajektoor/sta ... 7103106048
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Miki
Liige
Postitusi: 1339
Liitunud: 28 Jaan, 2015 16:26
Asukoht: puu otsas
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Miki »

Venemaa ulatas USAle protestikirja: vene kaubanduskoja läbiotsimine on seninägematu agressioon
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=79386066

Lisaks siis San Francisco saatkonna sulgemisele ja seal kavandatava FBI läbiotsimisele..
Manused
korstnasttulevsuits.jpg
korstnasttulevsuits.jpg (29.39 KiB) Vaadatud 5944 korda
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19602
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas ruger »

Vene välisministeeriumi kõneisiku Zahharova sõnul oli San Fransiscos Venemaa konsulaati tuletõrjujate saatmine sadistlik :D
#Russia's Ministry of Foreign Affairs spokes says it was "the height of sadism" to call the fire dept bcs of black smoke @ the RF Consulate.
Zahharova FB postitusest "Тут же были подготовлены фоторепортажи о "чрезвычайной ситуации", и , как верх садизма, вызвана пожарная охрана. На всякий случай. Вдруг русским помощь нужна: всё-таки пару часов осталось у них на то, чтобы очистить помещение."
https://twitter.com/JuliaDavisNews/stat ... 8048582656
https://www.facebook.com/maria.zakharov ... 8974467808
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Kasutaja avatar
Otto K
Liige
Postitusi: 2364
Liitunud: 07 Juul, 2014 19:43
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Otto K »

Tuleb välja, et 72% Huilandia Superjet 100 lennukist on import.
Доля импорта в поставках материалов и товаров для SSJ100 за девять месяцев 2016 года составила 72 процента с учетом двигателей, на которые приходится около 34 процентов от материальных затрат в структуре себестоимости воздушного судна, сообщается в финансовом отчете «Гражданских самолетов Сухого».
Sellest tulenevalt peavad venelased USA käest küsima nõusolekut, et müüa lennukeid (koos USA tehnoloogiaga) Iraani (kuna Iraan on USA sanktsioonide all).
https://lenta.ru/articles/2017/08/10/going_down/
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1027
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas davidsoniharald »

Otto K kirjutas:Tuleb välja, et 72% Huilandia Superjet 100 lennukist on import.


Lennukit lähedalt näinud ja katsunud räägivad sama juttu.
Sellest tulenevalt peavad venelased USA käest küsima nõusolekut, et müüa lennukeid (koos USA tehnoloogiaga) Iraani (kuna Iraan on USA sanktsioonide all).
https://lenta.ru/articles/2017/08/10/going_down/
See on küll päris tore uudis :D. Fakt on, et ilma välismaa komponentideta see lennuk õhku ei tõuse. Nii kõva ongi Venemaa tase kõrgtehnoloogias.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40226
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Eelnevast postist võis jääda ekslik mulje, nagu lõpeks vene lennukiehitus lääne komponentide "kraanide kinni keeramisega".
Tegelikkuses see nii mõistagi pole.
Antud Suhhoi reisilennuk oli lihtsalt mõeldud "maailmalennukiks", nagu on nt B737 - sellest ka kõva välismaa juppide kasutamine (mis enne sanktsioone võimalik oli), kuna loodeti eelkõige kommertsedu lennukiturul - mis eeldab lennufirmadele harjumuspäraste vidinate pakkumist. Võime ehitada koduseks ja ehk välismaal tarbimiseks mõeldud sõja-, reisi- ja transalennukeid natuke vähem moodsamate disainide järgi on venes endiselt olemas. See takistab mõistagi lennukite eksporti (no Tu-204 läände hästi ei müü) ja kasutamist lääne lennuliinidel.

Mis on alternatiiv? Tunnistan siin, et ei oma ettekujutust, mida pakub lennukitööstus reisilennukitele Aasias, kuid paralleelina võiks tuua selle, et näiteks veoautodele paigaldatakse täna Kamazi tehases endistviisi Cumminsi diiselmootoreid, kuid need tulevad nüüd USA asemel Hiinast - on värvitud lihtsalt teist värvi, aga mootor on sama. Kas on tegemist ametliku litsensitootega või piraatkoopiaga, ei tea. Aga Hiinast need samasugused mootorid tulevad. Aga ka käigukastid, sillad jne. Ühesõnaga - sellest sanktsioonivärgist mindi efektiivselt mööda.

Võib-olla hakkab sama skeem toimima ka lennukiehituses?
Sõjalennukiehituses vajalikke elektroonikavidinaid hangitakse igatahes Hiinast, Indiast, Indoneesiast - neid kohti on Aasias küll, kuhu venelased enda kraami annavad ja üht teist vastu saavad.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
toomasv
Liige
Postitusi: 488
Liitunud: 07 Aug, 2014 17:52
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas toomasv »

Kapten Trumm kirjutas:Eelnevast postist võis jääda ekslik mulje, nagu lõpeks vene lennukiehitus lääne komponentide "kraanide kinni keeramisega".
Tegelikkuses see nii mõistagi pole.
Antud Suhhoi reisilennuk oli lihtsalt mõeldud "maailmalennukiks", nagu on nt B737 - sellest ka kõva välismaa juppide kasutamine (mis enne sanktsioone võimalik oli), kuna loodeti eelkõige kommertsedu lennukiturul - mis eeldab lennufirmadele harjumuspäraste vidinate pakkumist. Võime ehitada koduseks ja ehk välismaal tarbimiseks mõeldud sõja-, reisi- ja transalennukeid natuke vähem moodsamate disainide järgi on venes endiselt olemas. See takistab mõistagi lennukite eksporti (no Tu-204 läände hästi ei müü) ja kasutamist lääne lennuliinidel.

Mis on alternatiiv? Tunnistan siin, et ei oma ettekujutust, mida pakub lennukitööstus reisilennukitele Aasias, kuid paralleelina võiks tuua selle, et näiteks veoautodele paigaldatakse täna Kamazi tehases endistviisi Cumminsi diiselmootoreid, kuid need tulevad nüüd USA asemel Hiinast - on värvitud lihtsalt teist värvi, aga mootor on sama. Kas on tegemist ametliku litsensitootega või piraatkoopiaga, ei tea. Aga Hiinast need samasugused mootorid tulevad. Aga ka käigukastid, sillad jne. Ühesõnaga - sellest sanktsioonivärgist mindi efektiivselt mööda.

Võib-olla hakkab sama skeem toimima ka lennukiehituses?
Sõjalennukiehituses vajalikke elektroonikavidinaid hangitakse igatahes Hiinast, Indiast, Indoneesiast - neid kohti on Aasias küll, kuhu venelased enda kraami annavad ja üht teist vastu saavad.
Tunnistan ausalt, et ma ei saanud aru, mida sa kirjutasid. Et venelastel on võimalus hakata tootma piraatlennukeid?? Mis juppidest, kustkohast... Ühesõnaga, ma ei tea, mida sa püüad siin haipida, aga lennuk, isegi sisetarbimiseks, ei mingi piraattoodang ega seda ei saa võrrelda üleeelmise põlvkonna Kamaza mootoriga. Kuskilt kuulsin, et seda lennukit pidi juba 3 tükki lausa kuskil lendama. See on siis praegu väljanõristus miljarditest, mis sinna ona maetud ja vist üle kümne aastasest tööst. Jah, ja algselt pidi ta tulema "kodumaistest" osadest, mis päädis siis lõpuks peaagu 80 prossa ulatuses välismaa osadest. Muidugi, lennukeid üldjuhul ju ongi mitme riigi koostöö projekt, aga mitte see, vähemalt algselt ei olnud see nii mõeldud. Lennuki omahind, kui lugeda kokku kõik kulutused, oleks üüratu ja kuskil mujal juba ammu maha maetud, kui lootusetu. Õnneks Venemaa majandus toimub vähe teist rada pidi ja nii need "linnud" lendavad. See on tegelikult juba vana lugu, kuidas need mahhinatsioonid selle lennuki ehitamisega käisid.
Kasutaja avatar
Troll
Liige
Postitusi: 3173
Liitunud: 08 Okt, 2004 16:59
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Troll »

toomasv kirjutas:Kuskilt kuulsin, et seda lennukit pidi juba 3 tükki lausa kuskil lendama.
3 tükki? Wiki järgi on nüüdseks käigus 112 Superjet-100 lennukit. :roll:
Või pidasid silmas Tu-204? Neid on tollesama Wiki järgi käigus 43 tükki.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
toomasv
Liige
Postitusi: 488
Liitunud: 07 Aug, 2014 17:52
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas toomasv »

Aitähh Troll, olen siin ennast selle Suhkoiga liiga käima tõmmanud. MS- 21 lendab kolm tykki, juba. Aga muu jutt jääb samaks.
Puurija
Liige
Postitusi: 1666
Liitunud: 01 Mai, 2014 11:20
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Puurija »

ERR-i Moskva korrespondent Anton Aleksejev: ,,16. augustil algas Moskvas endise majandusarengu ministri Aleksei Uljukajevi kohtuprotsess. Teda süüdistatakse riikliku naftakompanii Rosneft juhilt Igor Setšinilt kahe miljoni dollarilise altkäemaksu väljapressimises. Uurimisversiooni järgi lubas Uljukajev selle summa eest anda heakskiidu Rosnefti soovile võtta üle üks oma peamisi konkurente, naftakompanii Süüdistus kõlaks igati loogiliselt, kui poleks tõsiasja, et Rosnefti juht on üks Venemaa presidendi lähedasemaid sõpru ja temalt raha välja pressida on sama hea kui proovida nõuda seda Vladimir Putinilt eneselt. Märksa tõenäolisem tundub versioon, et suurim ja agressiivseim naftafirma kõrvaldab oma teelt kõik, kes võiksid seista tema edasise laienemise ja turu monopoliseerimise ees – olgu need siis ärikonkurendid või ametnikud, kes peavad sellist laienemist majandusele kahjulikuks. Uljukajevi kohtuasi paneb mõtlema: kui efektiivne saab põhimõtteliselt üldse olla loodusressursside riiklik ammutamine ja töötlemine? Vastuse saamiseks tasub vaadata Venemaa kahe suurema kompanii, Rosnefti ja Gazpromi tegevuse tulemusi. 2000. aastate algul, kui Putini Kremlisse tuli, sai energeetikast ja eriti selle naftaharust riiklik prioriteet. Jukose kohtuasi näitas, missugust strateegiat pidas Kreml olemasolevate väärtuste valitsemiseks kõige kasulikumaks. Nimelt talle alluvate riiklike monopolide loomist. Gaasi puhul selline monopol Gazpromi kujul juba eksisteeris. Nafta puhul oli vaja ette võtta suur töö. Lõpuks sai selleks suur kompanii Rosneft, millest kujunes Jukose varade konfiskeerimise tulemusena riigi peamine naftatootja. 2000-ndatel maksid nii nafta kui ka gaas palju, nii et mõlema gigandi väärtus ja kapitalisatsioon suurenes järjekindlalt. 2008. aastal maksis Gazprom 360 miljardit dollarit ja selle juht Aleksei Miller ennustas, et seitsme-kaheksa aastaga tõuseb hind ühe triljonini. Paraku tegi elu oma korrektiivid. Kõigepealt kukkusid naftahinnad ja pärast seda vähenes ka gaasi maksumus, sest gaasi hinda arvutati tarnelepingutes nafta hinna järgi. Ent põhiprobleem polnud selles, vaid arengu puudumises. Pärast hindade langemist muutus raskesti ligipääsetavate leiukohtade uurimine ja arendamine mõttetuks. Praegused gaasiväljad on 50–60% ulatuses ammendatud ja toodang väheneb. Kui 2007. aastal ammutas Gazprom 549 miljardit kuupkilomeetrit gaasi, siis 2016. aastal kõigest veidi üle 400 miljardi. Samal ajal suureneb kõigist sanktsioonidest ja Euroopa Komisjoni vastutegevusest hoolimata juba kolmandat aastat Vene gaasi eksport Euroopa Liidu maadesse. See on igati loogiline, sest Vene gaas on läinud märksa odavamaks. Milleri prognoos pole end seni sugugi õigustanud. Planeeritud ühe triljoni asemel maksis Gazprom eelmisel aastal kõigest 44,3 miljardit dollarit. Riiklik kompanii, mis reklaamib end loosungiga „Gazprom – rahvuslik aare”, on jäänud kaheksa aastaga kaheksa korda odavamaks. Kui gaas ise pole viimase kaheksa aasta jooksul kaheksa korda odavnenud, siis mis võiks seletada „rahvusliku aarde” väärtuse kahanemist? Küsimus on riigile kuuluvate väärtuste valitsemise kvaliteedis. Veelgi ilmekam on Rosnefti näide. 2008. aastal ammutas ettevõte 110 miljonit tonni naftat ja tema kinnitatud varud ulatusid 2,42 miljardi tonnini. Toona maksis Rosneft umbes 130 miljardit dollarit. Selle arvu tuletas Vene majandusteadlane Vladislav Inozemtsev Rosnefti Londoni börsil noteeritud võlakirja maksumusest. 2012. aastal juhtis Rosnefti Igor Setšin, keda nagu öeldud peetakse Putini lähedaseks sõbraks. Ettevõte hakkas aktiivselt nii kodu- kui ka välismaal varasid ostma. 2013. aastal ostis Rosneft 55 miljardi dollari eest oma konkurendi TNK-BP, aga eelmisel aastal 5,3 miljardi eest Bašnefti. Nõnda kulutas riiklik kompanii kahe hinnalise ettevõtte ostuks 60 miljardit dollarit. Naftatoodang kasvas nende kahe ostuga 110 miljonilt 210 miljonini. Uuritud varude maht ulatus 4,38 miljardi tonnini. Selliste ostude tulemusena pidanuks Rosnefti väärtus suurenema. Aga ei! Hoolimata toodangu ja kinnitatud varude suurenemisest oli riikliku naftakompanii väärtuseks umbkaudu 56 miljardit, mis tähendab üle kahe korra vähem võrreldes 2008. aasta tasemega. Küsimuse vastus on trööstitu: tuleb välja, et Rosneft maksab praegu isegi vähem sellest, kui palju tema juhtkond (ja Venemaa valitsus kui omanik) kulutas kahe väärtusliku ettevõtte, TNK-BP ja Bašnefti ostmiseks. Nafta hinna langusega on võimatu sellist kukkumist seletada. Nagu Gazpromi puhulgi on küsimus kompanii juhtimise ja arengustrateegia kvaliteedis. Riigi kahe olulisema ettevõtte väärtuse langus peaks võimudele muret tekitama. Kuid seda ei sünni, sest Gazprom ega Rosneft ei allu sisuliselt Dmitri Medvedevi valitsusele. Gigandid eksisteerivad kui riigid riigis ja otsustavad ise näiteks seda, kui palju dividende aktsionäridele makstakse – mis sellest, et peamine aktsionär on Venemaa Föderatsioon ise. Kuid siin pole küsimus enam isegi juhtimise kvaliteedis (ei kompanii, valitsuse ega riigi puhul tervikuna), vaid olukorra strateegilises hinnangus. Eeldusel, et riiklikke kompaniisid vajatakse eelarvesse raha toomiseks, juhitakse nii Gazpromi kui ka Rosnefti lihtsalt kohutavalt, nende väärtus on hävitatud. Kuid kui eesmärk on tagada kontroll riigi kahe tähtsama ressursi, nafta ja gaasi üle ning hävitada konkurents, siis kulgeb kõik normaalselt. Eks see olegi nn energeetiline julgeolek, mille kindlustamiseks need kaks kompaniid loodi. Tõsi, edaspidi võib praegusest normaalsusest kujuneda katastroof. Kui valitsuse reservid ammenduvad – aga see võib juhtud lähima kahe-kolme aasta jooksul –, oleks kõige loogilisem riigiettevõtted eelarve täitmiseks osaliselt müüki panna. Kuid selleks ajaks võib „rahvusliku aarde” väärtus veelgi väheneda. Eks siis kerkib – liiga hilja – ka juhtimise kvaliteedi küsimus. Tekib lihtne dilemma: kas kärpida eelarvekulusid, pensione, sotsiaaltoetusi ja taristusse tehtavaid investeeringuid või müüa oma „rahvuslik aare” osaliselt maha, muu hulgas välismaalastele. Viimane variant lööks kirstunaela energeetilise julgeoleku kontseptsioonile, esimene variant sotsiaalsele stabiilsusele. Igav igatahes ei hakka."
http://epl.delfi.ee/news/arvamus/kes-ku ... d=79319996
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40226
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Tunnistan ausalt, et ma ei saanud aru, mida sa kirjutasid. Et venelastel on võimalus hakata tootma piraatlennukeid?? Mis juppidest, kustkohast... Ühesõnaga, ma ei tea, mida sa püüad siin haipida, aga lennuk, isegi sisetarbimiseks, ei mingi piraattoodang ega seda ei saa võrrelda üleeelmise põlvkonna Kamaza mootoriga. Kuskilt kuulsin, et seda lennukit pidi juba 3 tükki lausa kuskil lendama. See on siis praegu väljanõristus miljarditest, mis sinna ona maetud ja vist üle kümne aastasest tööst. Jah, ja algselt pidi ta tulema "kodumaistest" osadest, mis päädis siis lõpuks peaagu 80 prossa ulatuses välismaa osadest. Muidugi, lennukeid üldjuhul ju ongi mitme riigi koostöö projekt, aga mitte see, vähemalt algselt ei olnud see nii mõeldud. Lennuki omahind, kui lugeda kokku kõik kulutused, oleks üüratu ja kuskil mujal juba ammu maha maetud, kui lootusetu. Õnneks Venemaa majandus toimub vähe teist rada pidi ja nii need "linnud" lendavad. See on tegelikult juba vana lugu, kuidas need mahhinatsioonid selle lennuki ehitamisega käisid.
Ühe lausega ja puust-punaseks - antud case peale on "ähh-ähh-vene lennukitööstus on nüüd käpuli" teha varavõitu.
Autotööstuses lahendati probleem lihtsalt - Ameerika tükid asendati Hiinas toodetavate Ameerika tükkidega.
Pole venelasi mõtet idikateks pidada - kus probleem, seal lahendus.
Alles oli uudis, et Balti laevastikku potsatasid järgmised Su-30d. Seal on kõrgtehnoloogiat palju rohkem kui mingis näkases keskmaa laineris.
Sõjalennukitehased vuravad igatahes edasi. Olen algusest peale olnud sanktsioonide mõju suhtes skeptiline ja seni näib praktika minu poolel olevat.
Saab näha, kas ka antud keissis.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: ruger ja 13 külalist