www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 21 Sept, 2020 17:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 458 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 24 Dets, 2015 22:39 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Mär, 2014 13:31
Postitusi: 450
tommy kirjutas:
Tsiteeri:
Kas ikka oli terroriakt..??
Küsimused on üleval seni, kuni ilmuvad ametlikud uurimistulemused. Sinnamaani võib vabalt tegemist olla tont teab kuskohast alguse saanud infomüraga...
http://kungurov.livejournal.com/135460.html


Ja kipubki ujuma välja see, et mingist terroriaktist polegi haisu.
Tavaline venelaste valetamine, väljamõeldised ja nende käsilaste sellele takkakiitmine.
http://kungurov.livejournal.com/138869.html

eks näis, kas britid selle peale taastavad varsti oma lennud.
isegi kui konkreetset pauku polnud siis egiptlase turvakontroll suurt turvatunnet ei tekita, vähemalt selle põhjal mis lugeda on olnud, nii brittide kui venelaste pool.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 28 Dets, 2015 13:11 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 13 Juul, 2015 21:56
Postitusi: 45
http://maailm.postimees.ee/3448569/venemaa-eksagent-vene-voimud-on-siinai-lennukatastroofi-taga
Tsiteeri:
Valgevene Minski KGB akadeemias väljaõppe saanud Karpiškov oli KGB teenistuses üle kümne aasta ning tal oli juurdepääs sajalaste andmetele ja projektidele. Ta tegutses mitu aastat Lätis vastuluureagendina, kuna Lätit nagu Eestitki peeti nõukogude «lääneks».

Pärast Nõukogude Liidu lagunemist 1991. aastal lahkus ta Lätist ja suundus Moskvasse. Karpiškovi sõnul tekkis tema ja ta tööandja vahel riid, kuna talle ei makstud piisavalt.

KGB teatel oli Karpiškov kaksikagent ning ta pandi koduaresti. Agendil õnnestus valepasside abil Euroopasse jõuda ning Ühendkuningriiki saabus ta paarkümmend aastat tagasi.

Tsiteeri:
Eksagendi teatel sai ta oma andmed Vene võimudele lähedal seisvalt kõrgelt anonüümseks jääda soovinud luureohvitserilt.

Mingi anonüümseks jääda soovinud luureohvitser edastab andmed eksagendile, kes juba 20 aastat ei ela Venemaal. Miks? Miks just temale oli vaja teatada? Lobisemishimu? Sellise suhtlemisega on ju kõrge risk, et uue identiteedi saanud isik tuvastatakse. :dont_know: Liiga ilus muinasjutt? Kuid kus suitsu, seal võib olla ka tuld.
Tsiteeri:
Karpiškovi andmetel saatis Venemaa luure Sharm el Sheikhi eriväljaõppe saanud agendid, kellest üks sai ülesandeks võrgutada Egiptuses puhkusel olev venelanna.

Puhkuseromansi lõpus andis mees naisele paki, mille palus toimetada oma vanematele Peterburis.

Karpiškovi teatel oli selle pakis pomm, mis pidi lennuki pardal teatud ajal plahvatama.

Venemaa meedia teatel oli pomm suure tõenäosusega istmete 30A või 31A all.

Kohal 30A istus 77-aastane Nadežda Bašakova, kelle kõrval, kohal 30B istus ta 43-aastane tütar Margarita Simanova.

31A kohal oli 15-aastane Maria Ivleva ning kohal 31B ta 44-aastane ema Marina Ivleva.

Kui KGB eksagendi jutt paika peab, siis pommi lennukisse toonud naine oli kas Marina Ivleva või Margarita Simanova.

Veristel tsekistidel oleks olnud palju lihtsam pomm paigaldada Venemaal. Miks selline võimlemine "eriväljaõppe saanud agentidega", kelle ülesandeks pidi olema ühe vene naise võrgutamine?
pagan kirjutas:
Et kui ma oleksin üks verine tšekist ja ....
1) mul oleks vaja kedagi süüdi lavastada
2) vältides kortermajade õhkulaskmise paralleeli
3) vältides tunnistajaid
4) saada samaaegselt ajend jõu kasutamiseks
5) saada kaastunnet läänelt, muutes ennast samasuguseks ohvriks
6) kasutades massiliseks tapmiseks võimalikult kiiret ja kindlat moodust
.... et siis, kuidas ma seda teeksin. Hmm...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 28 Dets, 2015 14:01 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Okt, 2012 23:11
Postitusi: 2024
Asukoht: Reval
Vene tšekistil poleks olnud mingit probleemi võrgutada ka 77-aastast istmel 30A maandunud naiskodanikku - eks objekt valiti välja vastavalt võrgutaja vaimsele ja füüsilisele vastupidavusele ning meelekindlusele.

_________________
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 13 Jaan, 2016 14:35 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Dets, 2006 22:43
Postitusi: 10448
Asukoht: Metsas / Ämbris
Advokaat: Vene lennukatastroofi elukindlustus tuleb tagasi maksta
13. jaanuar 2016, 12:32
Tsiteeri:
Oktoobris Egiptuses alla kukkunud Vene reisilennukis hukkunute omastel tuleb ilmselt tagasi maksta saadud elukindlustussumma, mille nad on juba kätte saanud, kirjutas RIA Novosti.

Kui ilmneb, et õnnetuse ametlik versioon on terrorirünnak, siis peavad omaksed saadud elukindlustusraha – mida oli inimese eest 2 miljonit rubla ehk 24 000 eurot – tagasi maksma, selgitas omaste esindaja, advokaat Igor Trunov.

„Terrorirünnak ei käi kindlustusjuhtumi alla. Kõik kannatanud peavad sel juhul saadud 2 miljonit rubla tagasi maksma,“ teatas advokaat eile Moskvas kohtuistungil, kus vaadatakse läbi tema kaebust uurimiskomitee juhi Aleksandr Bastrõkini vastu. Kaebuse esitasid hukkunute omaksed eelmise aasta detsembris seepärast, et uurimiskomitee ei ole tunnistanud neid asjas kannatanuteks ega vasta nende järelpärimistele selle kohta, kuidas uurimine edeneb.

„Praegu ei tea keegi, mis asja uurimisega toimub, milliste paragrahvide alusel seda uuritakse, kas uurijad on Egiptusest tagasi ja millise infoga. Uurimiskomitee peaks seda infot jagama, aga vaikib,“ kommenteeris advokaat.

Turnov tuletas eilsel kohtuistungil meelde, et kriminaalasi on algatatud lennuohutuse rikkumise paragrahvi alusel, kuid hiljem on läbi käinud ka terrorismiversioon.

Venemaa kindlustusettevõtjad ei tahtnud RIA Novostile sel teemal kommentaare anda.

Venemaad tabas oma ajaloo suurim lennukatastroof mullu 31. oktoobril, kui ettevõtte Kogalõmavia reisilennuk Airbus 321 kukkus alla Egiptuses Siinai poolsaare kohal. Pardal olnutest (217 reisijat ja seitse meeskonnaliiget) suurem osa oli pärit Venemaalt. Kõik hukkusid. Venemaa Föderaalne Uurimisbüroo FSB on öelnud, et katastroofi põhjustas terrorirünnak.

http://www.aripaev.ee/uudised/2016/01/1 ... asi-maksta

_________________
Kohustuslik riigikaitseõpetus väldib hilisemaid ERROR-eid riigikaitses !


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa reisilennuk Airbus A-321 kukkus alla
PostitusPostitatud: 19 Mär, 2016 23:20 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Jaan, 2014 10:00
Postitusi: 3746
Asukoht: Estland
http://maailm.postimees.ee/3625183/rein ... rajektoori

Ei hakka eraldi teemat tegema, aga nagu näha siis on veel üks reisilennuk lisaks ka nüüd Venemaal alla sadanud.

_________________
www.propastop.org/
World Alert Map


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 28 Dets, 2016 16:38 
Foorumil
Moderaator
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Aug, 2010 19:55
Postitusi: 20497
Asukoht: Viljandimaa
Dr.Sci kirjutas:
ambur123 kirjutas:


Ootamatu sidekatkestuse põhjus on see et sideaparatuurist kadus lihtsalt toide. Kui toide kadus ka mujalt, on ilmselge et sellises olukorras lennuk alla kukub. Ja eks sõltub kellele see lennuk kuulus - 33 aastat iseenesest pole veel hull vanus kui regulaarselt hooldatakse. Muidugi ei saa välistada ka sabotaazi... Aga eks paistab, selliste õnnetuste info tuleb aja jooksul tavaliselt välja.


Uues selleteemalises loos pole enam mingeid ootamatuid katkestusi:
Avaldati Musta merre kukkunud Vene lennuki pilootide viimased sõnad: komandör, me kukume!
Tsiteeri:
Venemaa kaitseministeeriumi lennuki Tu-154 pardasalvesti dešifreerimise esialgsed andmed annavad tunnistust sellest, et lennuk kaotas juhitavuse probleemide tõttu tiivaklappidega.

Must kast salvestas lennuki meeskonna omavahelise vestluse kokpitis, vahendab Life.

Vestlus katkeb sellega, kui üks pilootidest hüüatab: „Klapid, kurat!“ Seejärel kostab karje: „Komandör, me kukume!“

Pilootide vestlus oli pardasalvesti järgi järgmine:

- …Kiirus 300… (arusaamatu)
- (arusaamatu)
- Tõmbasin telikud sisse, komandör.
- (arusaamatu)
- Uhh, joomajoo!
(kõlab terav signaal)
- Klapid, kurat, mis jama see on!
- Kõrgusmõõtur!
- Meil… (arusaamatu)
(Kõlab ohtliku maapinnale lähenemise signaal)
- (arusaamatu)
- Komandör, me kukume!

Salvestuse lõpp.

_________________
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 28 Dets, 2016 17:02 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29603
Tsiteeri:
Pilootide vestlus oli pardasalvesti järgi järgmine:

- …Kiirus 300… (arusaamatu)
- (arusaamatu)
- Tõmbasin telikud sisse, komandör.
- (arusaamatu)
- Uhh, joomajoo!
(kõlab terav signaal)
- Klapid, kurat, mis jama see on!
- Kõrgusmõõtur!
- Meil… (arusaamatu)
(Kõlab ohtliku maapinnale lähenemise signaal)
- (arusaamatu)
- Komandör, me kukume!


Kas see (arusaamatu) tähendab tegelikult "piip" või "tsenseeritud"? :)
Vene koloriidis asuvad sellistes olukordades muidu igasugu ebatsensuursed sõnad.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 28 Dets, 2016 18:01 
Eemal
Liige

Liitunud: 30 Okt, 2015 12:59
Postitusi: 1899
Kriku kirjutas:
Dr.Sci kirjutas:
ambur123 kirjutas:


Ootamatu sidekatkestuse põhjus on see et sideaparatuurist kadus lihtsalt toide. Kui toide kadus ka mujalt, on ilmselge et sellises olukorras lennuk alla kukub. Ja eks sõltub kellele see lennuk kuulus - 33 aastat iseenesest pole veel hull vanus kui regulaarselt hooldatakse. Muidugi ei saa välistada ka sabotaazi... Aga eks paistab, selliste õnnetuste info tuleb aja jooksul tavaliselt välja.


Uues selleteemalises loos pole enam mingeid ootamatuid katkestusi:
....
[/quote]

Lugesin. See jutt oli küll kokpitivestluse salvestis mida lennujuhtimiskeskus vaevalt kuulis, personalil läks kiireks et midagi ette kanda ja tehniliselt salvestatakse muidugi see kõik musta kasti ka siis kui peatoide puudub; tundub aga et kui signaalid jms toimisid siis toide oli olemas. Seega, tehnika, või inimfaktor või mõlema koostöö. Piisaks vist tõesti sellest kui piloot teliku asemel elroonid ära tõmbas...või siis juhtus viimastega midagi. Arvatavasti õnnestub juppidelt midagi tuvastada, ja kui ikka kiirus on 300+ km/h ja lennuk veepinda tabab lauge nurga all võivad rusud paikneda tõesti suht pikal alal.

_________________
Nations whose nationalism is destroyed are subject to ruin.
Muammar al-Gaddafi


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 28 Dets, 2016 18:29 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Apr, 2009 10:37
Postitusi: 1090
Avaldati Musta merre kukkunud Vene lennuki pilootide viimased sõnad: komandör, me kukume!
Tsiteeri:
Venemaa kaitseministeeriumi lennuki Tu-154 pardasalvesti dešifreerimise esialgsed andmed annavad tunnistust sellest, et lennuk kaotas juhitavuse probleemide tõttu tiivaklappidega.Must kast salvestas lennuki meeskonna omavahelise vestluse kokpitis, vahendab Life. Vestlus katkeb sellega, kui üks pilootidest hüüatab: „Klapid, kurat!“ Seejärel kostab karje: „Komandör, me kukume!“

Pilootide vestlus oli pardasalvesti järgi järgmine:
- …Kiirus 300… (arusaamatu)
- (arusaamatu)
- Tõmbasin telikud sisse, komandör.
- (arusaamatu)
- Uhh, joomajoo!
(kõlab terav signaal)
- Klapid, kurat, mis jama see on!
- Kõrgusmõõtur!
- Meil… (arusaamatu)
(Kõlab ohtliku maapinnale lähenemise signaal)
- (arusaamatu)
- Komandör, me kukume!
Salvestuse lõpp.


Mida aeg edasi, seda vähem tõenäolisem tundub olevat terrorismiakt (selle aja peale oleks mingi grupeering juba kilkama kukkunud, et nende töö), ent "terrorismiakti" ehk mingi kaugema plaaniga erioperatsiooni täiesti välistada ei saa - eks lähiaja ütlemised ja tegevused annavad selgust.

Kuid kui kaitseministeeriumi (!) lennuk, mille pardal on pealegi "VIP" seltskond (!), mingi labase tehnilise kehva seisu (hooldamatuse?) tõttu merre kukub, siis on see pozor missugune ...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 28 Dets, 2016 19:25 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Jaan, 2015 17:26
Postitusi: 530
Asukoht: puu otsas
Miski info kuskilt meelde jäänud, et lennukitel pidavat olema kindel lennutundide arv (olenemata hooldusest, remondist vmt.).
Kui norm täis, enam lennata ei või, olenemata tehnilisest korrasolekust (arusaadavalt ei ole ju materjalide väsimine alati silmale nähtav).
Võimalik, et nimetatud reeglid kehtivad vaid "teatud" maades ning loomulikult Venemaad need ei puuduta.
Lennatakse seni kuniks silm seletab ja värv peal..

Võibolla mõni lennuspetsialist teab täpsemalt kommenteerida?


Viimati muutis Miki, 28 Dets, 2016 19:50, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 28 Dets, 2016 19:49 
Eemal
Liige

Liitunud: 04 Juun, 2014 9:48
Postitusi: 1915
Venekeelne transkriptsioon.
Tundub, et osa teksti (mis tundub, et pärit lennukikomandöri poolt) ei saa edasi anda helisalvestuse halva kvaliteedi tõttu. Roppused, mis kuulda, on kenasti ikka sees..

Tsiteeri:
Скорость 300... (Неразборчиво.)
- (Неразборчиво.)
- Забрал стойки, командир.
- (Неразборчиво.)
- Ух, е-мое!
(Звучит резкий сигнал.)
- Закрылки, сука, че за х***ня!
- Высотометр!
- Нам... (Неразборчиво.)
(Звучит сигнал об опасном сближении с землей.)
- (Неразборчиво.)
- Командир, мы падаем!


Viimati muutis Yks, 28 Dets, 2016 19:50, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 28 Dets, 2016 19:49 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Nov, 2011 2:55
Postitusi: 1252
Twitteris jäi silma päris teravmeelne noomitus:
"Lõpetage nende inimeste kontide peal tantsimine, kes tahtsid ise teiste inimeste kontide peal tantsida!" (Originaalis: pljasat na kostjah)

_________________
Ülbeks minekuga hakkavad vead tulema.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 28 Dets, 2016 22:52 
Foorumil
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17823
Tu-154 laialt teadaolevaks probleemiks on tagatiibade (zakrõlki) mittesünkroonne liikumine, mida on küll üritatud praavitada, kuid mis sellele vaatamata on mitmel korral intsidente põhjustanud. Tiivamehaanika erinev toimimine kummalgi tiival võibki põhjustada tagurpidi pöörisesse sattumise, mille poolest jällegi nimelt see lennukitüüp on kurikuulus...ka pealtnägijad kirjeldavad lennuki kukkumist nimelt sellisena.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 29 Dets, 2016 0:14 
Foorumil
Moderaator
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Aug, 2010 19:55
Postitusi: 20497
Asukoht: Viljandimaa
"Delfis" tõlgiti klappideks :D

Aitäh akf-ile selgituse eest!

_________________
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Süüria (kodusõda)
PostitusPostitatud: 29 Dets, 2016 0:21 
Eemal
Liige

Liitunud: 20 Aug, 2015 10:46
Postitusi: 202
Päris korralik reportaaž TU juures käivast otsingutest
http://pda.spb.kp.ru/daily/26626.4/3643590/

25 m sügavust,tasane liivapõhi. Hukkunud pole enamasti ühes tükis. Päästeveste kellelgi seljas pole.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 458 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt